12:14
Рейтинг компаний на Sūdzības.lv. в категории «Здоровье / Медицина»


Sūdzības.lv. Жалобы на нечестные компании, плохие услуги и на конкретных исполнителей

Sudzibas.lv Главная страница | О нас | Добавить жалобу | Список компаний | Часто задаваемые вопросы | Как разрешить жалобу | Правила использования | Контакты

РЕЙТИНГ КОМПАНИЙ НА SŪDZĪBAS.LV. ВСЕ КАТЕГОРИИ.

Последние 25 жалоб на Sūdzības.lv

Akategorija.lv - Slikts serviss
Автошколы
Mon, 16 Jun 2025 19:40:20 +0000
Sūdzības atbilst patiesībai. Teorijas nodarbības bija labas un aizraujošas, iespējams no tehniskās puses pietrūka info, bet cerēju uz praktiskajām nodarbībām. Paldies par to, ka vismaz iemācīja sākumu- kā iedarbināt moci un tml. Maksimāli maz info par to kā tehniski izbraukt figūras. Un šķiet mācību laukumā slaloms neatbilst CSDD noteiktajiem attālumiem, bet neesmu pārliecināta. Mocījos, mocījos līdz aizgāju pie paziņas ieteiktā instruktora, kurš uzreiz pārmācīja, kā pareizāk. Un, protams, jo vairāk brauc, jo labāk, bet tehnika ir svarīga un būdams jauns braucējs, nezini ko pajautāt, jo viss ir jauns. Neiesaku šo motoskolu, meklējiet ko citu :)
Narvesen - Galā aukstā un negatava
Магазины / Торговля
Mon, 16 Jun 2025 17:33:22 +0000
Es šeit stacija katru dienu braucu un nekad nekas nav otro reizi jautāju vienkārši marinetus sipolus un skatas itka tu būtu jautais zeltu, jo pēc tam viņiem burgerim vai kādam citam nav. Jauta burgeri nav jauta kaut citu un ir auksts, par ko vispār es maksāju. Apkalpošanas 0 jautri tik ar tiem kam viņiem izdevīgi. Pēdējo hot dogu ņemu bija aukst un nebija gatavs viņa nema vispār nezin no kurienes jo pēdējā desa stāvēja uz grilu bet nebija tas. Cerams kaut kas mainīsies ja ne jums vienkārši jātaisa ciet. Pvd būtu šokā
Pirkums1.lv - Krāpšana
Интернет магазины
Mon, 16 Jun 2025 18:11:09 +0000
Nepērciet pie viņiem neko! Reklāmu ieraudzīju facebookā, pārdošanā bija smuka rotaļlieta Zaķis, kuram jābūt interaktīvām, robotizētam! Pirmkārt , ļoti ilgi gaidīju pasūtījumu, bet bija solīts, ka nosūtīs tajā paša dienā pēc apmaksas! Samaksāju 27 eiro kopā ar Omnivas pakalpojumiem! Atnāca parastais zaķis , kurš pat sliktāks nekā Pepco par 7eiro! Vienkārši nāk dusmas! Bērns nesagaidīja dāvanu, ko vēlējās , un naudu neatgriež, neatbild uz e-pastiem!
mToilet SIA - Neiesku strādāt un kavē rēķinu apmaksu
Сантехника
Mon, 16 Jun 2025 20:56:56 +0000
Nevienam neiesaku strādāt uzņēmumā mToilet. Uzņēmumu vada lietuvietis Jonas Dalis, kurš neko nesapot no Latvijas likumdošanas un, ja pieteiksieties darbā par asenizācijas auto vadītāju jūs centīsies apkrāpt uzrādot mazāku stundu skaitu nekā patiesībā būsiet nostrādājis. Uzņēmuma "bāze" atrodas Ādažu novada Alderos - tā ir cūku/vistu fermas ēka ar azbesta jumtu (azbests ir kancerogēna viela, kas var izrisīt saslimšanu ar vēzi) jumts tek cauri - noliktavā visu cauru gadu ir caurvējš, mitrums un aukstums. Apgaismojums nekāds - pat uz pusi neatbilst darba drošības prasībām, jo šajā uzņēmumā nekāda darba drošība neeksistē. Uzņēmuma vadītājs Jonas regulāri kavē rēķinu apmaksu, kas nozīmē, ka, ja strādāsiet birojā, Jums nepārtraukti zvanīs un atgādinās par nesamaksātiem rēķiniem, kad palūgsiet Jonsam veikt apmaksu viņa atbilde būs kāpēc mums vispā ir šis rēķins par ko un kāpēc tik dārgi? (pat ja viņš ir bijis infomēts par to pirms rēķina izrakstīšanas) - kā jau tipisks lietuviešu žīds. Ja strādāsiet noliktavā un jūs nebiedē augstāk minētie darba apstākļi, jums katru mīļu brīdi piepisīsies par to kur ir palikusi ķīmija, tualetes papīrs vai kāpēc uzlīmes uz tuletes kabīnes neizskatās perfekti taisna. Ja ar to vēl ir par maz varat aizmirst par privāto dzīvi - Jonas jums zvanīs kā darba dienu vakaos pēc darba laika, tā arī bīvdienās un svētku dienās, bet kā saka tualešu biznesā - ko sūdu dēļ nedarīsi? :D Tas viss tikai tāpēc, ka Jonas pats ākātīgi sikti plāno resursus un budžetu, tāpēc situācija, ka uzņemumuma degielas katē nav naudas, lai autovadītāji varētu uzpildīties ir absolūta norma. Vai telefona zvans 5dienas vakarā ar paziņojumu, ka pirmdien ierodas fūre un tā jāizkauj - neskatoties uz faktu, ka uzņēmumam nav sava forklifta (jo Jonas taupa uz absolūti visu) - tas nozīmē, ka pat ja izdosies kādu sazvanīt nedēļas nogalē un vienoties par fokliftu Tev par to nepateiks paldies bet gan Tev būs vēl vismaz stundu Jonasam jāskaidro, ka tas ir maksas pakalpojums un pa brīvu neviens fūres saturu neizkraus (ja tu pats protams neesi gatvs/-a paletes, tualetes un sētas no fūres fig@rīt ar rokām) Ja jūs izskatāt iespēju strādāt šajā uzņemumā no sirds iesaku padomāt divreiz vai Jums to tiešām vajag - goda vārds, nevis tāpēc, ka vēlos nomelnot uzņemumu, bet gan tāpēc, ka Jonas ir sliktākais un skopākais uzņēmumu vadītājs ar kuru personīgi nācies saskaties.
Jēkabpils Reģionālā Slimnīca - Māsiņu nolaidība uzņemšanā ņemot asins analīzes!
Больницы
Mon, 16 Jun 2025 18:05:26 +0000
Labdien. Rakstu Jums sakarā ar Jēkabpils reģionālās slimnīcas paviršu rīcību pret cilvēku. Sievietei uzņemšanā, ņemot asins analīzes, Vairākas reizes nepareizi iedur vēnā! Rezultātā sievietei pēc laika paliek mežonīgi lieli zilumi! Un tā nebūt nav pirmā reize! Kā var pieļaut tādu darbinieku attieksmi pret pacientu? Varbūt no jauna kursos ir jāiet lai atrastu vēnu un varētu precīzi iedurt vēnā un noņemt asins analīzes?! Kāpēc cilvēku jāuztaisa šausmīgā stāvoklī? Jūs taču pieņemat darbā cilvēkus ar izglītību, kas prot to darīt. Kāpēc ir tādas sekas? Pielikumā ir attēli. Ar briesmīgiem zilumiem. Ņemot TIKAI asins analīzes.
Maxima - Slikts serviss
Магазины
Mon, 16 Jun 2025 19:53:08 +0000
Jau vairākas dienas nedarbojas pašapkalpošanās kases samaksai ar skaidru naudu, bet pa visu veikalu skan reklāma, kas aicina tajās norēķināties. Kases ar pārdevēju arī tikai viena darbojas. Rindas garas, vai tā nav ņirgāšanās? Vai nevajadzētu atkāpties vadītājai?
Circle K - Slikts serviss
Автозаправочные станции
Mon, 16 Jun 2025 20:57:41 +0000
Iegāju circle-k pasūtīju divus hotdogus, pēc samaksāšanas pārdevējai pajautaju vai ir graudu maize uz ko man atbildēja (tulit pajautāšu, tad atnāca pārdevēja Laura, kas man burtiski pazemoja, “pagājušo gad varēji rīt eurodogu, un tagad nevari baltmaizi? Beidz ja.” Es principā turējos lai nebirtu asaras, jo baltmaizi uzsturā nevaru lietot!😕
Zauers - Slikts apkalpošanas serviss
Магазины / Торговля
Mon, 16 Jun 2025 17:10:33 +0000
12.06.2025 tika pasūtīta prece attālināti un izņemta veikalā uz vietas.Prece kas tika iegādāta ir AMD Ryzen 7800x3d. Sapratu, ka īsti prece nav nepieciešama, un nedot tik lielu kapacitāti, izdomāju atgriezt 14 dienu laikā.Protams, kamēr prece bija pie manis es ieliku to datorā, lai pārbaudīt vai prece strādā, strādā nav problēmu.16.06.2025 atbraucu klātienē ar aizpildīto iesniegumu, kur man darbinieks nezinu vārdu, nav nemaz pateicis un nebija vārdu nozīmīte.Pateica kāpēc atgriezt gribat?Es pateicu, tā un tā un vispār man nav īsti jaskaidro iemesls.Darbinieks sāka strīdēties, ka tas neder , ka naudu nevarēs atgriezt un sāka skatīties preci. Prece bija tīra viņš uztaisīja bildi nokopēja čeku 14dienu atteikuma tiesības veidlapu, un saka vispār jūs likumus nezinat... es tāds paldies strādāju līdzīga sfēra kur zinu, ka strādā 14dienu atteikuma tiesības. Kad darbinieks sāka bildēt tumšā istabā "Bļāviens vismaz varēji notīrit procesoru." Kas tas bija? Beigu beigās es piekāpos, ka nevēlos strīdēties es vēlos saņemt naudu atpakaļ.Nepateica ne cik ilgi būs jagaida naudas atmaksu. Neiedeva pieņemšanas nodošanas aktu par preci kādā stāvokli ir u.c lietas kas būtu jaizdara vismaz vizuālais novertējums.Ļoti slikta pieredze ar SIA zauers a.k.a SIA "Mudeg" Jauzlabo attieksmi darbiniekam ar klientu kā runāt un ka šeit nav viņa čoms tu tomēr esi darbā.
SIA "AUTO NOMA V" - Slikts serviss
Аренда автомобиля
Mon, 16 Jun 2025 17:41:34 +0000
Vēlējāmies nomāt kemperi. Apzinājāmies, ka esam sākuši meklēt par vēlu (2 nedēļas pirms plānotā brauciena), tomēr cerība nebija zaudēta. Sazinājāmies zvanot uz mājaslapā norādīto tālruni. Tur kungs palūdza mums nosūtīt vadītāja apliecību un pasi, tad nosūtīšot info vai ir kāds pieejams. Jau šķietami aizdomīgi, ka jānosūta dati par sevi pirms vispār zinām vai varēsim nomāt no uzņēmuma, bet nu labi.. (iespējams uzņēmums mēģina sevi pasargāt). Tad pēc kāda laiciņa tika atsūtīta ziņa, ka ir pieejams kemperis. Uz jautājumu, kādas ir tālākās darbības, lai tiešām uz noteiktajiem datumiem iegūtu kemperi mūsu rīcībā, bija klusums.. Tika vairākas reizes zvanīts, rakstīts, bet tikām ignorēti. Manuprāt, ja nav pieejams kemperis vai kaut kas ir mainījies, tad ir jādod ziņa, savādāk joprojām esam neziņā. Ļoti neforša attieksme.
Baltic Mobile - Kreisā prece
Интернет магазины
Mon, 16 Jun 2025 17:24:36 +0000
Nopirku auto skaļruņus priekšējām durvīm Pioneer TS-A1671F par 78€- ar atlaidi. Kastē nekādas pamācības nav, rakstīts, ka importētājs Krievijā, pēc tam nonākuši LV. Skaļruņi drausmas - skan tā it kā 20€ viņi maksātu. Bija ļoti daudz labas atsauksmes i-netā par šiem skaļruņiem. Automehāniķis teica, ka tie nav oriģinālie Pioneer bet pakaļdarinājumi. Ja skanētu patiešām labi, tad es neko neteiktu, bet skan reāli kā lētais gals. Vēlos pabrīdināt citus par veikalu Bm market Krasta ielā 89. Kaut kādu kreiso preci viņi tur tirgo. Kā arī 1 no pārdevējiem pasmīnēja, kad pirku, kas tā likās savādi.
Autounion autoplacis - Krāpšana, slikts serviss
Авто / Транспорт
Mon, 16 Jun 2025 17:39:09 +0000
Autounion Strautu iela 38 - nevienam neiesaku pirkt auto, it īpaši sūtīt no Vācijas. Tika pasūtīts no Vācijas auto, kurs izrādījās, ka ievests no Lietuvas ( tā saucamā tuvā Vācija), kur protams autoplačiem ir izdevīgi, lai ieliktu sev pa kluso naudu kabatā, kas viņiem izdevās, nav runa par mazām summām, bet par tūkstošiem, kurus apkrāpa un sēdēja laimīgs. Pirmkārt auto no Lietuvas tika ievests pirms gada no Vācijas, pie tam Vācijā bija norakstīts, kur protams kāds leitis pekekups pacenties un sataisījis. Kā arī, kad es velējos savu vēlamo auto no mobile.de, tas tika ignorēts un netika izskatīts, tikai piedāvāja savus auto, nezin no kurienes bijis izracis. Nopirku carvertical atskaiti, pat placis neuzņemās par vēstures pārbaudi, tikai kādam iesmērēt un tālāk ieguldīt lielos remontos. Autoplacis arī neuzņemās par nekādiem defektiem, tikai tukša muldēšana, un spēlē tā saucamo teātri, ka tiko no Vācijas un rāda man burtiski sejā tos Vācu auto papīrus. Autoplius.It mājaslapā tika atrasts tieši tāds pats auto par protams zemāku cenu, nekā autoplacis piedāvāja, bet stāsta, ka nav un visulaiku attaisno sevi, ka nekas nav bijis. Un pat paprasīja par piegādi, ka itkā no Vācijas, bet no Lietuvas, kuras piegādes cena sastādīja 700 eiro, par ko esmu izbrīnīts, ka no Lietuvas uz Latviju iznāk tāda summa. Burtiski šajā kantorī vairs nav vēlme atgriezties, tikai stāsta man, ka bizness neiet uz priekšu un nav kas pērk autiņus. Divos vārdos čakarē un apkrāpj.
Autodoc.lv - Biznesa modelis kas robezojas ar krapsanu
WEB страницы
Mon, 16 Jun 2025 17:28:17 +0000
Visu laiku piegada nepareizas detaljas. Kad atgriez tas, vini ieskaita kaut kadu naudu tava bonusa, kuram ... ir deriguma termins, pec kura bonusa nauda pazud. ...Ta laikam tiek savakta nauda, lai sponsoretu kaut kadus driftejosos kretinus.
SIA "Profilakse" - Nekvalitatīvs serviss
Прочее
Mon, 16 Jun 2025 17:31:26 +0000
Kompānijai tika pasūtīta dezinsekcija parastā veidā(piezvanot pa tālruni un pasūtot servisu), ko izdarīja klients, kuram nav nekādu profesionālu iemaņu vai zināšanu par to. Pēc platības bija pasūtīta visa divistabu dzīvokļa apstrāde pret 2 veida kaitēkļiem. Nozīmētā laikā kompānijas pārstāvis bija ieradies un pirms apstrādes, apsekošanas laikā norādīja uz mēbelēm, kuras nepieciešams pārvietot, atvērt, lai nodrošinātu efektīvu apstrādi. Apstrāde aizņēma 20-30 minūtes. Jautājot kompānijas pārstāvim par jebkāda veida garantijām, diemžēl izdevās saņemt tikai izplūdušās atbildes, bet pamatā tas skanēja, ka garantijas nav un kompānija nekādu atbildību par savu darba kvalitāti nenes, jo ir daudz faktori, kuri to var ietekmēt. Pagāja nedēļa un klients atgriežoties mājās pēc 1-2 dienām pamana, ka viens no kaitēkļa veidiem vēl joprojām brīvi pārvietojas pa dzīvokļa teritoriju. Mēģinot noskaidrot situāciju un iespējamos risinājumus klients sazinājās ar kompāniju un sūdzējās par tekošo stāvokli, saņemot atbildi, ka kompānija ar viņu sazināsies pēc neilga laika. Pēc neilgas gaidīšanas saņēma zvanu no kompānijas pārstāvja. Sarunas rezultātā noskaidrojās, ka tehniķis, kurš bija veicis apstrādi bija pamanījis, ka iespējamais perēklis varētu būt elektro ierīcē, kuru kompānija neapstrādājos drošības apsvērumu pēc. Mēģinot uzjautāt, kāpēc tehniķis nebija paziņojis to klientam, kurš atradās 30 sekunžu attālumā, sakarīgu atbildi saņemt neizdevās. Arguments, ka mēbēlem tika veikts pieprasījums atvērt, pārvietot, bet kāpēc aprakstītājā situācija, ja bija aizdomas par perēkļa esamību šāds pieprasījums netika saņemts un pat netika paziņots par tā iespējamo esamību, noskaidrot neizdevās. Tā vietā, lai mēģinātu klienta pieteikto problēmu risināt, bija mēģinājums sniegt konsultāciju, kuras vienīgais mērķis pārliecināt klientu, ka viss tika izdarīts profesionāli, ņemot vērā 30 gadu pieredzi tirgū. Diemžēl redzot, ka saruna vienkārši ne pie kā nenovedīs, sarunu pārtrauca. Ņemot vērā visu iepriekš minēto, radās iespaids, ka kompānijas attieksme pret klientu nav mainījusies 30 gadus un tā vietā, lai celtu sava servisa kvalitāti un uzlabotu darbu ar klientu, tā izstrādāja veiksmīgu taktiku, kā padarīt klientu par "paši vainīgi". Tātad, ja vēlaties ar šo kompāniju sadarboties, tad noteikti būtu jāpārzin detaļas un jāsagatavo viss nepieciešamais to personālam, kā arī kvalitātes uzlabošanas nolūkos jāparāda ar pirkstu, kur un kas ir jādara, jo pēc tam, ja kaut kas netiks izdarīts, iespējas sūdzēties arī nebūs, jo runāsiet ar "sienu".
Europark - Neuzticams kantoris
Транспортные услуги
Mon, 16 Jun 2025 17:42:59 +0000
Es vēlos izteikt savu neapmierinātību ar Europark SIA pakalpojumu sniegšanu. Es izmantoju viņu parkinga aplikāciju, un kad beidzās stavvietas laiks, aplikācija mēģināja iekasēt maksu, taču kontā nebija līdzekļu, tāpēc maksājums neizdevās. Es saņēmu paziņojumu par neveiksmīgo maksājumu, bet pēc tam neizmantoju aplikāciju līdz šodienai. Pieslēdzoties šodien, atklāju, ka man ir uzlikts sods par neapmaksātu pakalpojumu. Manuprāt, šāda rīcība ir nepamatota. Būtu loģiski nosūtīt atgādinājumu pa e-pastu vai īsziņu, nevis tūlīt uzlikt sodu (7.50 EUR). Soda apmēri (30-35 EUR) ir nesamērīgi, salīdzinot ar Rīgas satiksmes praksi, kur neapmaksas gadījumā tiek piedāvāta 2 nedēļu atlaide (11-17 EUR). Šāda pieeja liecina par nevērību pret klientiem, un es vairs neplānoju izmantot Europark pakalpojumus. Aicinu uzņēmumu pārskatīt savu politiku.
Circle K - Kur palika euro dogs?? !!!
Автозаправочные станции
Mon, 16 Jun 2025 17:30:00 +0000
Gāju pie kases, domas bija gards EIRO hotdogs, bet pie kases mani sagaidīja kkads mini dogs kurš maksa 1,49! (0,49 CENTI DARGAKS!)
Bolt - krāpšana
Такси
Mon, 16 Jun 2025 17:30:47 +0000
Jau ne pirmo reizi bolts par braukšanu ar skūteri norauj vairak vai pat dubultā naudu par braucienu un neatgriež to atpakal un pat nevēles risināt problēmu
Bolt - Atcelts brauciens un nepieejams klientu serviss
Такси
Mon, 16 Jun 2025 18:11:52 +0000
Tika pasūtīts Bolt comfort un noteikti adresi cilvēkam, kas pārvietojas ar kruķiem. Šoferis nostājās otrā ielas pusē, atteicās braukt uz otru pusi, atcēla braucienu, un pat to tika iekasēta samaksa no klientu, 3.50 eur. Kad centos sazināties ar klientu servisu, man atbildēja tikai AI čatbots. Naudu atpakaļ dabūju, bet čatbots nesaprata, kad es pieprasĩju 3 reizes pēc kārtas sazināties ar dzīvu cilvēku. Bolt laikam ir izlepis no konkurences trūkuma - esat atlaiduši visu klientu servisu, jo AI ir mūsu năkotne, ja? Man pat nav iespējas novērtēt šī pretĩgā taksista uzvedību, un man vēl par to atvelk naudu. Fantastisks serviss. Nevaru sagaidīt Uber un Lyft. Ieteiktu uzņēmuma vadībai vismaz ieguldīt AI, kas saprot, ko viņam saka, pirms jũs atlaižat klientu servisu. Bet laikam jau jums un taksistiem ir pilnīgi vienalga par klientiem, skatoties pēc jūsu nekaunīgās komunikācijas jeb tās trūkuma.
Biker Fest 2025/ Souls of Thunder Mcc - Maldināšana
Отдых / Развлечения
Mon, 16 Jun 2025 17:32:19 +0000
Afišā bija norādīts, ka ieeja pasākumā notiek pret ziedojumiem. Tomēr, ierodoties pasākuma norises vietā, tika nepieklājīgā tonī pieprasīta ieejas maksa 15 EUR apmērā. Novēroju, ka nebijām vienīgie apmeklētāji, kuri bija apmulsuši par ieejas maksu. Būtu gatavs ziedot nelielu naudas summu vai nodot kādu lupatu, tomēr šāda informācija afišā nebija atbilstoši norādīta. Vēlos norādīt, ka afišā sniegtā informācija bija maldinoša.
Laundromat - Slikts serviss
Прочее
Mon, 16 Jun 2025 18:11:33 +0000
Slikts serviss, ielikām mazgāties drēbes 17kg veļasmašīnā, pēc 30 min (kad jāņem ārā jau drēbes) , uzrāda erroru, darbiniece kas atradās uz vietas, apgalvoja, ka tas ir tāpēc, ka par daudz drēbju, kas nebija patiesība, sazvanot apkalpošanas centru, solīja problēmu atrisināt un atzvanīt, tā nu minūtes 10 gaidījām, neviens neatzvanīja līdz paši zvanījām un tikai tad sāka kaut ko risināt un ieslēdza veļasmašīnu atkāroti, uz lūgumu kompensēt mūsu iztērēto laiku ar naudas atgriešanu, saņēmām noraidošu un nelaipnu atbildi. Pēc atkārtotas mazgāšanas ievietojām drēbes žāvētājā, pēc 15 min žāvēšanas karstākajā režīmē, drēbes joprojām bija slapjas. Vairs neizmantosim šos pakalpojumus, 13€ izmesti miskastē.
Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests - Info grafikas ilustrāciju neadekvāts stilistikas novērtējums
Политика/Госструктуры
Mon, 16 Jun 2025 18:12:03 +0000
Šogad pieteicos uz vakanci “Vecākā speciālista" amatu Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta Mācību digitalizācijas nodaļā (MDN).” Saņēmu zvanu piektdienā ap 12:00. Man tika paziņots, ka esmu tikusi 2 kārtā un man tūlīt tikšot nosūtīts pārbaudes darbs, 2 uzdevumi, kuri jāizpilda un jāiesniedz līdz nākamās dienas pulkst. 10:00. Iepazinos ar uzdevumiem. Zvanīju un precizēju uzdevumus. Saņēmu atbildi, ka info grafika, kuru ar ilustrācijām tik mazā laika termiņā nevar uztaisīt, esot jāuztaisa tikai skice, lai saprastu kā es domāju. Tā arī izdarīju. Skices radīšanā izmantoju Adobe Ilustrator mākslīgo intelektu, kurs uzģenerēja man ilustrācijas pēc mana apraksta. Manai skicei. Saņēmu atbildi, ka neesmu tikusi 3 kārtā. Lūdzu man sniegt pamatojumu kāpēc. Saņēmu atbildi, kuras daži punkti mani nošokēja. Jana Konopecka Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta Mācību digitalizācijas nodaļas vadītāja, man atbildēja, ka info grafika nav ieturēta vienā stilistikā un ilustrācijas neesot vienā stilistikā. Man ir bakalaurs, maģistrs mākslā, esmu mācījusies amatniecības/mākslas vidusskolā, man ir nepabeigt bakalaurs Grafiskajā dizainā un sertifikāts, kurš ļauj strādāt par pedagogu mākslas nozarēs, kā arī esmu 2 gadus studējusi vizuālās mākslas pedagoģiju. Lūdzu šo info grafiku novērtēt un atbildēt uz jautājumu:” Vai, Jūsu prāt, ilustrācijas ir ieturētas vienādā stilistikā?”, LU docentam A.P., kurš ir ieguvis augstāko izglītību Grafiskajā dizainā Latvijas Māksla akadēmijā, ir Dizaineru Savienības Žūrijas komisijas vadītājs, mākslinieks. No viņa saņēmu atbildi:” Jā, stilistika ir acīm redzami vienāda.” Es apšaubu Janas Konopeckas spējas izvērtēt kandidātus uz radošajām vakancēm un tiesības ieņemt pašreizējo amata vietu. Iesniedzu sūdzību VUG un saņēmu atbildi no Kalvis Malderis: " Labdien, VUGD sakarā ar Jūsu sūdzību tika veikta faktu pārbaude un no iesaistītā nodarbinātā paņemts skaidrojums par vakantā amata uz noteiktu laiku atlases procesu. Nodarbinātais sniedza izsmeļošu skaidrojumu par atlases procesu, kā arī uzrādīja visu saraksti ar pretendentiem. Kopumā atlases procesu uzsāka 9 kandidāti, 2. kārtā iekļuva 6, 3. kārtā trīs. 3. kārtā ar pretendentiem pārrunas veica četri VUGD nodarbinātie. Ar konkursa uzvarētāju 2025.gada 29.maijā nodibinātas darba tiesiskās attiecības. Ņemot vērā faktu pārbaudē iegūto informāciju un augstāk minēto, sakarā ar Jūsu sūdzībā minēto atlases procesu, VUGD nodarbināto rīcībā netika konstatēti pārkāpumi." Kārtējais šoks par valsts iestādēs strādājošajiem.
Auto Rīga - Tieši pretēji ļoti laba atsauksme
Аренда автомобиля
Mon, 16 Jun 2025 03:47:48 +0000
Gribēju padalīties ar savu pieredzi. Iegādājos mašīnu 2024 gada jūnijā. Ļoti laba apkalpošana.Visu paskaidroja,izstāstīja,mašīnu apdrošināja. Paņēmu bmw 316 manuāli. Gada laikā vienīgais ko izdarīju nomainīju eļļu. Pienāca skates laiks,mazs satraukums un tad slēdziens- mašīna perfekto bez neviena aizrādījuma.. Nu super braucam tālāk.
220.lv - плохой сервис, стирают отзывы
Интернет магазины
Sun, 15 Jun 2025 18:07:44 +0000
Всем привет ! Недавно был приобретен смартфон Poco x7( номер заказа 37029571), собственно телефон понравился ! НО есть конечно и недостатки - о которых я написал : Это то что экран зеленит когда смотришь под углом ( на белом фоне ) ! Проверял и более дорогие модели redmi note 13 - 14 - 15 есть такой же деффект ! НЕт зарядки в комплекте Присутствует реклама в телефоне ! Написал и о преимуществах- хорошая батарея и производительность ! Есть хороший чехол в комплекте ! По результату мой отзыв о товаре не был опубликован за нарушения каких то там правил ) Отзыв был конкретный и по делу - вежливый и без оскорблений ! p.s. Такого свинского отношения к своим клиентам я не ожидал !
Maxima - Slikts serviss, pircēja fiziska ietekmēšana no MAXIMA darbinieka puses
Магазины
Mon, 16 Jun 2025 09:16:24 +0000
Esmu divgadīga bērna māmiņa, regulāri iepērkos veikalā MAXIMA. Pamanīju, ka dārzeņu nodaļā strādājošā Jeļena, bieži strādā alkohola reibumā( smird pēc alkohola), ir rupja, neadekvāta, pircējus aicina nepirkt dārzeņus un augļus, jo tie esot sapuvuši, es iebildu, un pretī dabūju grūdienu, lamas krievu valodā. Tiku fiziski ietekmēta. Veikala vadītāja neiznāca zālē, lai risinātu konfliktu, nožēloju, ka nevērsos policijā. Kā uzņēmums pieļauj šādu darbinieku atrašanos veikalā, kas apdraud pircēju drošību un veselību, strādā alkohola reibumā.
Depo - Slikts serviss
Магазины стройматериалов
Sun, 15 Jun 2025 06:50:21 +0000
Sveicināti! Depo! Nu, nekļustiet par pilnīgu Ķinu... Pērkot izstrādājumu, mušu sietu, izmērā 110x210, Saņemu divas spurslas pa 60x210, bet tas tā slepus rakstīts uz kastītes malas un pārdevēja arī nemācēja to pastāstīt! Gtibētos vienā gabalā... Nemaldiniet!
Ergo - Nelaimes gadījuma izmaksas atteikums
Страхование
Mon, 16 Jun 2025 06:45:28 +0000
Jau ilgus gadus šajā kompānijā mūsu ģimenē ir apdrošināts dzīvoklis, nelaimes gadījumiem es, vīrs un dēls. 2024.gada Ziemassvētkos, dēls nākot no svinībām, blakus mājām tika piekauts, protams, ticis lietots alkohols. Bija izsaukta policija un arī NM palīdzība, atbrauca tikai NM palīdzība, pēc pirmās palīdzības sniegšanas, dēls tika nogādāts slimnīcā. Par negadījumu uzzināju pēc laika (dēls nemaz nezināja, ka ir apdrošināts nelaimes gadījumiem) un ERGO Insurance SE Latvija tika iesniegti dokumenti, vēl pieprasīti papildus dokumenti no slimnīcas un jā, atlīdzības izmaksa tika atteikta! Man tiešām nepatīkams pārsteigums - vai tiešām jābūt TIKAI letāliem gadījumiem? vai svētkos ir aizliegts lietot alkoholu un ja jā, tad kur tas ir rakstīts? arī apdrošinoties, nekur tas netika akceptēts un izskaidrots. Un tāpēc es no sirds neiesaku apdrošināties pie šīs kompānijas un ja apdrošinieties citur, izjautājiet sīkāk par ko tad īsti esat apdrošināti!

Kategorija: Рейтинг компаний на Sūdzības.lv. | Skatījumu skaits: 339 | Pievienoja: ADMIN | Atslēgvārdi: Рейтинг компаний на Sūdzības.lv | Reitings: 5.0/1
Komentāru kopskaits: 0
avatar