11:40
Sūdzības.lv в Facebook

Sūdzības.lv в Facebook


Sūdzības.lv. Жалобы на нечестные компании, плохие услуги и на конкретных исполнителей

РЕЙТИНГ КОМПАНИЙ НА SŪDZĪBAS.LV. ВСЕ КАТЕГОРИИ.

Последние 25 жалоб на Sūdzības.lv

SIA *Park Expert* - Обман
Аренда автомобиля
Fri, 11 Jul 2025 14:28:50 +0000
хочу предупредить всех об обмане с платной парковкой по адресу Висвалжа 5 которая принадлежит sia *Park Expert*! оплатить услуги по телефону через киар код невозможно а после звонка оператору и обозначения проблемы вам советуют оттуда уехать в другое место! после этого вам присылают штраф на 35 евро хоть даже стоянкой вы не пользовались ссылаясь на правила! думаю не я один попался на это мошейничество так как рядом со мной стояла женьщина с такой же проблемой! будьте осторожны и не попадитесь на этот обман!
Mēbeļu guru - Briesmīgs serviss
Мебель/Интерьер
Fri, 11 Jul 2025 13:14:49 +0000
Pasūtīju kafijas galdiņu, kuru gaidīju gandrīz divus mēnešus un tā arī nesagaidīju. Divas reizes tika piegādāts nepareizais galds. Zvanot uz veikala prasot palīdzību un situācijas izskaidrošanu meitene pasaka, ka viņai tiek bojāts garastāvoklis un noliek klausuli. Noteikti nevienam neiesaku tērēt laiku ar šo veikalu, jo vēl sliktāka apkalpošana un attieksme ir grūti iedomājama.
Beautytherapyriga - Marija Krizanovica - Briesmīga pieredze
Красота
Fri, 11 Jul 2025 14:29:04 +0000
Marija Krizanovica Vēlos informēt par negatīvu pieredzi ar speciālisti no “beautytherapyriga”, kura pirms kāda laika man veica acu zonas filleru injekciju. Diemžēl procedūra tika veikta neprofesionāli – filleri tika ievadīti nepareizi, kā rezultātā zem acīm izveidojās kunkuļi un zilumi, kas saglabājās ilgstoši un izskatījās estētiski ļoti nepatīkami. Tas būtiski ietekmēja gan manu izskatu, gan pašsajūtu. Speciāliste vēlāk mēģināja situāciju labot ar masāžu, taču nekādu uzlabojumu nebija. Citi profesionāli speciālisti, pie kuriem vērsos pēc palīdzības, apstiprināja, ka filleri bija ievadīti nepareizi un tie bija migrējuši. Diemžēl meistare arī nepiedāvāja fillerus izšķīdināt ar atbilstošu preparātu, kas ir ierasta prakse šādos gadījumos. Papildus tam, katru reizi pēc procedūrām tika pieprasītas papildus maksas, par kurām iepriekš netika informēts. Vēlos uzsvērt, ka šī nav vienīgā negatīvā pieredze – esmu saņēmusi līdzīgas atsauksmes no citām klientēm, īpaši saistībā ar neveiksmīgi veiktām lūpu korekcijām un citām procedūrām. Lūdzu izvērtējiet speciālista kompetenci, lai nesaskartos ar līdzīgu pieredzi :(
Two circles - Negodprātīga prakse
Телевидение / Радио
Fri, 11 Jul 2025 11:19:39 +0000
Biju uzaicināts uz darba uzdevumu, par kuru solīja samaksāt, uzdevuma beigās vēl izpildīju formu, kurā jānorāda konta nr. uz kuru pārskaitīt apsolīto atalgojumu. Pēc kāda laika, kad no viniem nebija nekādas ziņas, ne par uzdevumu, nedz arī par atalgojumu, uzrakstiju norādītajai kontakt personai - Kristaps Zālītis, epastu, ar jautājumu par uzdevuma progresu un atalgojumu, uz kuru es arī nesanēmu atbildi. Nezinu kādas shēmas viniem tur ir, bet neiesaku nevienam sadarboties ar viniem. Nauda jau nav liela, bet ja apsolija, tad tas ir jāpilda.
CSDD darbinieks - Slikts serviss

Fri, 11 Jul 2025 11:11:18 +0000
Labdien. Vēlējos padalīties ar nepatīkamu pieredzi Dobeles CSDD. 09.07.2025 gājām valsts tehnisko apskati. Samaksājām,paņēmām numuriņu viss super,dodamies gaidīt rindā. Iedegās mūsu numurs un viss notiek. Iebraucam iekšā un sākas pārbaude. Tehnisko kontroli veica Toms Savickis. Pirmais-pārspieda bremžu trubiņu. Otrais-priekšējā stikla augšējā tonētā strīpa neatbilst normām(6gadus gājām apskati un viss bija labi un aizrādījumi par tonēto strīpu nebija) Trešais-jāmaina šarnīrs priekšā kreisā puse. Paņēma atgāzes viss ok. Loģiski ka iedeva mums novērtējumu 3(braukšanai nederīgā stāvoklī) Par ko īsti sūdzos. Kad pārbaudīja mašīnu šoferis vēlējās precizēt par to šarnīru kur,kas un kā lai zin precīzi kas ir par vainu. Toms aizraidīja šoferi prom. Nu okey varbūt nemāk paskaidrot neko. Pēc novērtējuma 3 mašīna tika nogādāta servisā. Iedevām CSDD izsniegto lapu ar visu nepieciešamo informāciju lai varētu defektus novērst un varam atkārtoti dzīt uz apskati. Iepriekš minētais šarnīrs mums bija nopirkts jau pirms kāda laika. Aizvedām detaļu uz servisu un gaidījām zvanu kad auto būs gatavs. Viss jau jauki un labi. Saņēmām ziņu ka CSDD lapā minētais šarnīrs nemaz nav šarnīrs bet gan ķega. Šoks. Nu okei lai taisa. Braucam ar citu auto uz CSDD samaksāt par apskati. Samaksājām,iedeva numuriņu. Tajā brīdī zvana no servisa un saka ka mašīna gatava. Super ātri taisamies un braucam pakaļ. Paņēmām mašīnu un braucam iet apskati. Mūsu numurs bija 391 . Kad aizbraucām bija jau 395. Īsti nezināju ko darīt. Piegāju pie mazajām durtiņām,pieklauvēju un atvēru durvis. Tur bija otrs darbinieks kas veica tehnisko pārbaudi. Uzdevu jautājumu ko man darīt. Pirms šis cilveks paspēja man ko paskaidrot atvērās durvis un Toms Savickis man atcirta"Kotad tu iedomājies,četras mašīnas nokavēji"Protams stāvu kā muļķe un neko nesaprotu. Otrs darbinieks pieklājīgi visu paskaidroja,pateica kur jāiet lai paņemtu jaunu numuru. Super visu sapratu. Paņēmu numuru un braucam iekšā. Tāpat kā pirmo reizi arī šoreiz pārbaudi veica Toms Savickis. Pārbauda bremzes. Darba bremze ok. Tiekam līdz "rocenei" un nekā. Nav spēka noraut stāvbremzi. Piedāvāj palīdzēt. Atteica. Beigās atspēries ar abām rokām rāva to kloķi un izdevām. Viss super arī "rocenei". Ejam tālāk. Bija viens vieninieks par eļļu. Neveidojot piles sucas eļļa no motora(transmisija). Uzreiz pajautājām lai parāda kur tas tieši ir lai varam novērst defektu. Atbilde bija "kautkur es redzēju bet tas nekas traks nav" Stāvam kā muļķi. Visu pārbauda super apskate uz gadu viss ir kārtībā. Izbraucam ārā un izrādās ka nemaz nedeg gabarit lukturis. Un tagad man jautājums-Kā tādā iestādē strādājoš neatšķir šarnīru no ķegas? Kā pārbaudīja ja neredzēja ka nedeg gabarīts? Kāpēc uz jautājumiem par mašīnas stāvokli nemāk atbildēt? Kāpēc ir jāizrāda sava neapmierinātība uz cilvēku kurš jau tāpat ir satraucies? Pirms tam kad gājām Dobelē apskati pieņēma vīrietis ar uzvārdu Eihvalds(ja pareizi uzrakstīju) Vienmēr pasauca parādīja kur kas jāmaina,kas jāpielabo ko drīkst un ko nedrīkst. Kur paliek normālie darbinieki? Vai tos jaunos pārbauda? Vai seko līdz viņu darbam? Domā ka tikšu tādā vietā strādāt tad ir visu varenie? Kur ir cilvēcība un normāla attieksme pret otru cilvēku. Kā lai tādam kā Toms Savickis uzticas ja viņš pat nezin kura detaļa ir jāmaina. Stāvbremzi norait nevar. Nedeg gabarīts nekas brauc. Tāpēc jau to tehnisko apskati iet lai arī mums būtu droši uz ceļa. Kādam liksies ka pārspīlēju bet tās ir manas domas. Tādiem darbiniekiem nav vietas tik atbildīgā vietā. Paldies par sapratni.
Optika Metropole - Krāpšana, nekvalitatīvs darbs
Магазины / Торговля
Fri, 11 Jul 2025 11:10:31 +0000
Pasūtīju savas otrās brilles Metrapole salonā ar Zeiss lēcām pēc konsultanta ieteikuma. Kopējā briļļu izmaksas 454.00 EUR, tai skaitā redzes pārbaude un darbs briļļu izgatavošanai. Saņemu savas brilles un mājās pamanu, ka Zeiss logo ūdenszīmes katrai lēcai atrodas nesimetriski un katra savā novietojumā (augstumā, attālumā no rāmja). Devos uz salonu, lai nodotu brilles labot, kur man paziņoja, ka tam tā ir jābūt un man uz to nav jāskatās. Un to taču neviens nevar redzēt, tikai, ja ieskatās. Tas nekas, ka paradīju iepriekšējās brilles, kas sūtītas pirms pāris gadiem , kur logo ir izvietots simetriski. Uz to man atbildēja, ja jau gribēju, lai ir simetriski, vajadzēja sūtīt katru lēcu par 150 EUR, nevis kaut kādas parastās, par 160 EUR komplekts. Uz jautājumu, vai to var labot, man nievājoši atbildēja, ka nē nevar un tas neesot nekas traks. Kad pajautāju, kāpēc mani par to nebrīdināja, konsultante tikai pārgrieza acis un neko neatbildēja. Rezultāta, palieku ar brillēm, kuras nevaru lietot, jo izskatās, ka esmu tās iegādājusies tirgū, bet ir iztērēti 454 EUR. Nekādā gadījumā neuzticaties šim salonam, naudu paņems un pēc tam tēlos, ka tam tā ir arī jābūt. Iestāstīs vienu, bet beigās apkrāps un vēl pateiks, ka bija jāsūta dārgākas lēcas.
220.lv - slikts serviss
Интернет магазины
Fri, 11 Jul 2025 11:09:50 +0000
Kopš pasūtījuma izveides ir pagājis 2 mēneši un 23 dienas. Ar mani neviens nav sazinājies, statuss Tiek apstrādāts ;D Pēc šī laika pašam sazinoties protams 220 noveļ visu vainu uz piegādātāju :D Neiesaku, jo tik daudz preces mājaslapā un tik maz noliktavā, ka beigās izrādās, ka nemaz nav iespējams dabūt..
Pepco - Slikts serviss
Магазины
Fri, 11 Jul 2025 11:17:54 +0000
08.07.2015 biju Iegājusi vakar pusē nopirkt sev termo Pudeli, bet kad pienācu pie kases lai nopirktu preci čekā bija cita summa un darbiniecei jautāju kāpēc tā ? Viņas atbilde Agresīvi: Cena mainījusies ! Preci un čeku naudu Man pameta ka sunim un tādu pretīgu agresiju no Darbinieces puses es nebiju gaidījusi Saprotams kad vairs uz turieni nenakšu
Sods par auto parkingu - Nekvalitatīvs serviss
Аренда автомобиля
Fri, 11 Jul 2025 08:58:37 +0000
Vēlos padalīties par gadījumu kurš Man sanāca ar kompāniju "citybee"! 17,06,2025. bīja nepieciešamība paņēmt nomā šīs kompānijas automobīli. Vēlos piebilst, ka šī ir viena no tām kompānijām, kas Latvijas tirgū jau ir ilgu laiku, kā arī viena no pirmajām ar "carsharing" pakalpojumiem! No tā visa Man parādās nopietns jautājums - vai tiešam pa tik ilgu laiku Latvijas tirgū nav iespējams aplikācijā atzīmēt vietas kur drīkst parkotie un kur nē? Kāpēc tam pašam BOLT ar to nav vairāk problēmu? Vakar vakarā pārbaudot pastkastīti ieraudzīju tajā iekšā vēstuli no pašvaldības policijas kur ir rakstīts, ka Man esot jāsamksā 30 eiro par it kā neatļautu parkingu ar "Citybee" automobīli. Brīnums, ka ar tādu loģiku "Citybee" Man nepieprasa maksāt par parkingu "Rīgas Satiksmes" stāvvietās, un domāju, ka tā drošvien būtu ja kāds uzliktu sodu! Līdzīgs gadījums Man ar šo firmu ir bījis 2021.gadā kad tikai sāku lietot Viņu pakalpojumus, tad vēl Es bīju ar mieru maksāt, jo Viņi tikai nesen parādijās tirgū un Es pats vēl nēbīju visu pārzinājis! Interesanti, ka pēc kāda laika, tajā zonā kur Es par atstāto auto dabūju sodu, Viņi vēlāk uzlika sarkano zonu, laikam neesmu vienīgais kurš uz tā trāpijās! Tāpēc, Es vēlētos saprast vai tiešām pa šo ilgo laiku "Citybee" nevar tikt galā ar to, kur drīkst parkoties un kur nē, jo Es to pesonīgi uzskatu par krāpniecību kad tik liela firma ar tik lieliem ienākumiem nevar tikt galā ar šo problēmu! Aplikācija arī dažreiz tik lēni strādā, ka pa divām, trim reizēm ir nepieciešams to pārlādēt no jauna, lai atslēgtu vai aizstaisītu auto! Pirmdien būs jādodās uz policiju rakstīt ieniegumu jau pret Viņiem !
DPD - slikts serviss
Почта и курьерские услуги
Fri, 11 Jul 2025 11:17:13 +0000
Atnāca paziņojums jāsaņem paciņa skapis neatvērās, zvanu uz palīdzības dienestu o jā atvainojiet kurjers vakarā 17 :00 pārliks citā kastītē, nu jau 19.00 nekā nav zvanu atkal atbild pārliks gaidiet sms bet bija nepārliecinošs. pienāk nākamā diena atnāk @-pasts neesiet izņēmis sūtījumu, zvanu uz palīdzības centru tur jau kautko pa gaisiem sāk muldēt neko nesaprotu. vakarā zvanu atkal atbild uzgaidiet tūlīt savienošu ar atbildīgo gaidu 30 min. neviens neuzsāk sarunu beidzās pacietība noliku. Paskatījos DPD majas lapā kur var izsekot sūtījumu tā darbojas nekorekti rāda sūtījums nodots kurjeram.
Citadele banka - Slikta klientu apkalpošana
Банки
Fri, 11 Jul 2025 11:15:02 +0000
Ņemot vērā, ka internetā ir izvietota informācija, ka Citadele banka filiālēs notiek klientu apkalpošana gan pēc iepriekšēja pieraksta, gan rindas kārtībā, 10.07.2025. ap pl.18.30 vērsos bankas klientu apkalpošanas centrā Akropole Alfa, kur tajā brīdī bija 3 darbinieki un neviena klienta, visas trīs darbinieces nodarbojās ar "savām" lietām, kas neapšaubāmi arī ir ļoti svarīgas, līdz beidzot viena darbiniece pienāca painteresēties, ko es vēlos. Kad pateicu savu vajadzību, man skaidroja kā es to varu izdarīt internetbankā, ka apkalpošana notiek pēc pieraksta, ka var piedāvāt pierakstīt mani uz pieņemšanu citā dienā u.tml. Tad staigāja no vienas darbinieces pie citas, it kā skaidrojot, vai mani nevar kāda pieņemt, tad pienāca un informēja mani, ka diemžēl neviena nevar apkalpot mani. Vēlos uzsvērt, ka tajā laikā un kādu laiku pēc manas aiziešanas (tīši pavēroju, cik "milzīga" noslodze bija šīm visām 3 šīs filiāles darbiniecēm) neienāca neviens klients! Mans jautājums aizņemtu vien dažas minūtes (zinu to no iepriekšējās pieredzes, kad kāda, acīmredzot, daudz mazāk noslogota darbiniece sniedza man šo pakalpojumu "rindas kārtībā"). Vienkārši manam prātam neaptverama klientu apkalpošanas kilultūra, fui! Izskatīšu iespēju mainīt banku, lai nenoslogotu un neapgrūtinātu šādas "šausmīgi aizņemtas" darbinieces ar savu klātbūtni. Paldies par ikgadēju sadarbību!
Hesburger Origo - krāpšana, slikts serviss
Кафе, бары
Fri, 11 Jul 2025 08:40:46 +0000
tātad, 10 jūnilā iegāju hesburger origo, pasūtīt divus saldējumus. viens bija šokolādes ar konfektēm otrs bija zemeņu, ŠOKOLĀDES saldējums bija bez šokolādes uzlējuma tikai ar konfektēm un otrs bija ar šausmīgi maz uzlējumu. iepriekš esmu biju šajā hesburgerī un pasūtijusi, bija salīdzinoši normāla kārta ar sīrupu, bet ne šoreiz. kasiere Anastasija bija nelaipna un vairākas reizes nācās atkārtot sacīto.
Nordeka - Ceļu satiksmes lukumu pārkapšana
Авто / Транспорт
Fri, 11 Jul 2025 11:16:37 +0000
Mēs ar vīru gājam pari ceļām pa gajēju parēju 17:13 un tieši kad bījam gajēju parējas vidū sāka griezties Nordeka autobuss Olaine-Rīga un nebremzējot brauca mums virsu, mūms nākās sāktskriet, lai mūs nenobrauktu. Notikums bīja pie Joker kluba kristojuma Zemgales iela 37a.
Slikta kvalitate www.studentsabsolvents.lv - www.studentsabsolvents.lv Krapšana
Образование
Fri, 11 Jul 2025 11:15:25 +0000
Nekādā gadījumā neiesaku sadarboties ar šo uzņēmumu! Pasūtīju kursa darbu no StudentsAbsolvent.lv, bet rezultātā saņēmu darbu, kas pilnībā sastāvēja no plaģiāta un ChatGPT. Darbs bija pilns ar kļūdām! Labāk meklējiet citus risinājumus vai rakstiet darbus paši, jo StudentsAbsolvent.lv jums radīs tikai problēmas. Neiesaku nevienam!
Bite - Krāpšana
Операторы мобильной связи
Fri, 11 Jul 2025 08:45:49 +0000
Strādājot bites zvanu centrā pus gadu, sapratu ka kompānija tikai un māk krāpt, nodokļus pēdējos mēnešus nav maksājusi. Algas maksā mazāk nekā tas ir rakstīts līgumā. Vadītāji nemāk normāli runāt, brauc augumā, bļauj un aizķer tevi ar sliktiem vārdiem. Bonusus neviens nemaksā, kaut gan darba līgumā tas bija uzrakstīts. Pēdējā darba dienā netika izmaksāta alga. Ka arī baida tevi ar to ja nebūs pārdošanu un pusdienām neiesi. Darbinieku krāpšana un slikta attieksme pret darbiniekiem!
Venipak - Товар не доставлен
Услуги
Thu, 10 Jul 2025 10:47:53 +0000
Посылка с ,,тему,, была помещена в пакомат Риги, я из Добеле. Пришло смс с адресом и пин. На мою претензию на эл.почту пришло обещание 30.06.2025 перевезти посылку. 10.07.2025 не доставлено. На сайте ,,готово к доставке Марупе терминал,, с 30июня по сей день . #PO-108-10681980513912267 (V31839E0285359)
Interlux travel - Krāpšana, slikts serviss
Отдых / Развлечения
Fri, 11 Jul 2025 08:48:40 +0000
Alikante ar atpūtu pie jūras un ekskursijām. Izmitināšana bija motelī uz trases pie benzīntanka, līdz jūrai ar kājām 40 min pa ceļu bez trotuāra. Pēc liela skandāla izmitināja normalā viesnīcā Hotel La Familia Gallo Rojo. El campello trešajā dienā. No septiņu dienu atpūtas trīs dienas var izsvītrot. Apmaksātās ekskursijas bija pilnīga nulle jo gids LADA neko nestāstija par to kas saistīts ar ekskursiju vietām, pati neorientējās ekskursiju vietās. Pusstundas pastaiga pa vienu ielu un pēc tam divas stundas brīvais laiks un uz autobusu. Tā bija visa ekskursija. Ekskursija Alikantē=nulle, Benidorma un La Vila Džoijosa= nulle, Mursija= nulle, Paldies gidam.
Lukass lv - Krāpšana
Интернет магазины
Fri, 11 Jul 2025 11:14:25 +0000
Pirmo reizo pasutiju preci un veikals neatsutija preci norādītajā termiņā. Sazinajos vairākas reizes un komunikācija 0. Prasiju atgriez lt naudu. Ko vini atbikdeja 2 nedēĺu laikā,protams kā man vispār ticēt šim,ja preci vini noraditaja termiņā neatsutija. Tad nauda netiks atgriezta arī. Zvanīju patērētāju aizsardzībai un man teoca bus jāgaida naudas atgreišana 2 nedēļas kā likumā noradits. Pec tam ja vini neatgriez naudu tad itkā var rīkoties tālāk. Es domāju visiem cietējiem ir jaapvienojās lai šim veikalam komersantam atņem iespeju nodarboties ar tirdzniecību.
Autobalta.com - Slikts servis. Neatmaksā naudu, ja pati mājas lapa anulē pasūtījumu.
Авто / Транспорт
Fri, 11 Jul 2025 11:13:47 +0000
Pie autobalta.com pasūtīju riepu, atnāca rēķins, rēķinu apmaksāju . Nākamajā dienā, saņēmu no viņiem vēstuli, ka pasūtījums anulēts. Atbildēju viņiem kā anulēts, ja par pasūtījumu ir samaksāts? Kā arī jautāju, kad atgriezīs naudu. Atbildi nedēļas laikā tā arī nesaņēmu. Pēc tam mēģināju sazināties pa telefonu, atbildēja, ka paskatīsies. Pagājusi nedēļa , naudas vēljoprojām nav atskaitīta atpakaļ. Līdz ar to neiesaku ar viņiem sadarboties.
VLC.LV - Vizuālais defekts ir bojajums
Магазины Электроники и Техники
Fri, 11 Jul 2025 08:53:09 +0000
Pasūtiju lēnvāres katlu ar vizuālu defektu-nedaudz iespiests korpus pie viena roktura. Saņēmu katlu kuram arī trūka viena kājiņas detaļas kuras dēļ katls nestabils. Lielakais defekts ir ka ekrāns nestrāda un nevar izvelēties ustādīt laiku vai lai katls sāktu vispār vārīt.
iizii.eu - деньги оплатили, товара нет, телефон не отвечает, адреса фальшивые!!! - Мошенничество, оплатили деньги, товар не получен в срок.
Интернет услуги
Thu, 10 Jul 2025 23:19:26 +0000
Скажите кто проверяет все эти магазины на этом портале, все отзывы фальшивые это Мошенники. Я купил товар в этом магазине. Посылали емайлы, много раз звонил, трубки не берут, один раз перезвонили и пропали. Все адреса магазина фальшивые, сам лично проверил. Мошенники самые натуральные, не связываетесь с ними! Потеряете деньги. Пишите заявление в полицию, по другому не получится.
LIDO - Neizcepts ēdiens
Кафе, бары
Wed, 09 Jul 2025 14:34:00 +0000
Šodien biju Origo lido, lai paņemtu sev pusdienas. Izvēlējos rīsus un vistas fileju. Sākot ēst sapratu ka rīsi ir glumi un ar ne pirmā svaiguma dārzeņiem. Dārzeņiem ir dīvaina krāsa un garša. Vista biezākajā vietā nav līdz galam apcepta un virspusē arī ir gluma. Iedurot vistā nāk ārā šķidrums.
Cityparks - Штраф
Авто / Транспорт
Wed, 09 Jul 2025 16:25:14 +0000
09.07.2025 на несколько минут зашла в магазин Rimi купила две булочки есть чек и вышла уже налепили штраф. Как так можно?Есть камеры есть чек .Пожалуйста помогите разобраться с этим беспределом.Ну в самом деле так нельзя.Нужно работать,а не заниматься грабежем.Я живу в этом районе и мне совсем не нужно нарушать законы чтобы оставлять машину. Ну и вам не нужно заниматься грабежом населения.
M79.lv - Slikts serviss un garantija
Интернет магазины
Fri, 11 Jul 2025 11:13:24 +0000
Briesmīgs serviss un pilnīga klienta ignorēšana — m79.lv ļoti vīlies Pirms gandrīz diviem gadiem iegādājos portatīvo datoru no m79.lv. Jau pēc diviem mēnešiem sabojājās SSD disks — nodevu garantijā, nomainīja. Pēc pusotra gada atkal problēma: zils ekrāns, dators vairs nestrādā. Aizvedu uz garantiju, pēc nedēļas man paziņo, ka "disks ir tukšs". Protams, ka tukšs — dators to pat neatpazīst. Kā tas pēkšņi kļuvis tukšs — neviens nevar paskaidrot. Lūdzu, lai pārbauda SSD un nomaina, kā arī uzinstalē Windows. Viņi piekrita. Pagāja vēl divas nedēļas klusuma, nācās rakstīt desmitiem e-pastu — vai nu atbildēja ar atrunām par “aizkavēšanos”, vai vispār ignorēja. Beigās, pēc trim nedēļām, saņēmu ziņu, ka varu ierasties pakaļ datoram. Aizbraucu — nekas nav izdarīts, SSD nav nomainīts, Windows nav uzinstalēta, vienkārši atdeva tādu, kāds tas bija. Serviss vienkārši neiedomājami slikts. Nācās datoru atkal atstāt un braukt jau trešo reizi. Tas ir ārpus jebkādas loģikas. Pilnīga vilšanās, izniekots laiks, nervi un pilnīgs atbildības trūkums. Noteikti neiesaku m79.lv — ja nevēlaties bezgalīgi skraidīt apkārt un pazemoties, cenšoties saņemt kaut vai minimālu garantijas apkalpošanu.
Bite - Переплаты
Операторы мобильной связи
Wed, 09 Jul 2025 05:31:18 +0000
Не то,чтобы жалоба..скорее предостережение для тех,кто хочет стать их клиентом.Плохое покрытие по Европе(да и в Латвии),повышение счетов необоснованное..если уходишь,даже в первых числах месяца от них,должен оплатить за весь месяц,по несуществующему договору,который у них есть,но ты его не подписывал.Интернет омно!Больше сюда ни ногой!Разводилы!

Kategorija: Sūdzības.lv | Skatījumu skaits: 566 | Pievienoja: PRODISKONT | Reitings: 5.0/1
Komentāru kopskaits: 0
avatar