11:40
Sūdzības.lv в Facebook

Sūdzības.lv в Facebook


Sūdzības.lv. Жалобы на нечестные компании, плохие услуги и на конкретных исполнителей

РЕЙТИНГ КОМПАНИЙ НА SŪDZĪBAS.LV. ВСЕ КАТЕГОРИИ.

Последние 25 жалоб на Sūdzības.lv

Vitalombards - Nepatīkama pieredze Vita lombardā Talsos
Бизнес / Финансы
Mon, 04 Aug 2025 19:29:27 +0000
Pavisam nesen apmeklēju Vita lombarda filiāli Talsos, Raiņa ielā 1 B, ar mērķi pārdot savu ierīci. Diemžēl pieredze bija ļoti nepatīkama jau no paša sākuma – ienākot filiālē, pārdevēja turpināja sarunu videozvanā un neizrādīja nekādu interesi par ienākušo klientu. Sarunu nācās uzsākt pašai, lai vispār pievērstu uzmanību. Pārbaudes laikā darbiniece uzdeva jautājumus par ierīci, uz kuriem atbildes jau bija redzamas uz pašas iekārtas, un pati mēģināja atrast informāciju internetā. Galu galā mana vēlme pārdot ierīci tika noraidīta ar nicinošu attieksmi un komentāru, ka ierīce ir “pārāk veca”, praktiski pasmejoties par manu vizīti. Pēc neilga laika devos uz citu lombardu Talsos, kur mana ierīce tika pieņemta bez problēmām un es saņēmu adekvātu summu. Salīdzinot šo pieredzi, secinu, ka Vita lombarda darbinieku attieksme pret klientiem ir ļoti necienīga un neatbilst kvalitatīvam klientu apkalpošanas standartam.
Devre - Strīda nav, vienkārši smird pēc orkiem
Строительство
Mon, 04 Aug 2025 19:05:30 +0000
Ko lai Saka kāds nosaukums tāda firma sūds uz kociņa ar krievu galā, sunu sūdu uzņēmums.
Lats - Slikts serviss
Магазины
Mon, 04 Aug 2025 18:43:11 +0000
Veikals pie akmens tilta. Vairāki pircēji gaidīja 15 min. Tā arī netikām iekšā, es atkāpos 20m attālumā un kasiere pasūtīja vecu tanti prom, kad es piegāju, durvis bija atkal ciet, pieklauvēju un pārdevēja ar gaišinātiem matiem man nepazīstamā valodā agresīvi māja iet prom. Vai tā ir normāla (PSRS atrauga) attieksme pret pircējiem?
Capital Clinics - Izmesta nauda
Врач
Mon, 04 Aug 2025 18:43:38 +0000
Ginekoloģe Ausma Lindermane pieņemšanas laikā neko nepasaka, nebilda ne viena vārda! Nevar saprast, ko viņa tur skatījās tik ilgi. Pēc tam deva NEKOREKTUS norādījumus, kas noveda pie pretrunām un nesaprašanām ar citiem ārstiem. Pilnīgi izmesta nauda par vizīti. un nepatīkama sajūta. Labāk būtu bijusi uz apmeklējumu pie cita ginekologa. NEIESAKU
SIA Brasla - Kvalitāte

Mon, 04 Aug 2025 19:58:55 +0000
Atlantijas lasis savā sulā. Agrā bija ļoti garšīgi konservi -viena laša gaļa.Bet tagad vieni kauli 🤮
Balcia Insurance SE - Slikts atlīdzības process - ilgi, neērti, nesaprotami, neprofesionāli
Страхование
Mon, 04 Aug 2025 18:43:52 +0000
Teju 30 gadus esmu dažādu apdrošināšanas kompāniju klients un izmantoju dažādus to piedāvātos produktus, pa retam vēršoties arī pēc atlīdzības. Ar šādu pieredzi vēl nekad nekur neesmu saskāries. Balciā lēmuma pieņemšana tiek vilkta garumā, nesniedzot nekādu skaidrojumu, komunikācijas nav, galu galā lēmums nesaprotams, balstīts uz interpretētu un pat sagrozītu informāciju. Un visam pa virsu, kad beidzot ar lielu neatlaidību esi panācis kaut ko komunikācijai līdzīgu, darbinieki atļaujas melot acīs skatīdamies un saukt vēl par krāpnieku. Ne vienmēr cena ir noteicošais! Lai tas naizmiglo modrību! Iesaku Balcias piedāvājumus neņemt vērā!
SILS SIA - Krāpšana
Электроника и Техника
Mon, 04 Aug 2025 15:59:23 +0000
Tika nodots trimmeris uz apkopi darbnīcā sia "SILS" pieņēmējs pieņēma un teica ka pēc 6 mēnešiem būšot gatavs zvanīšot. Pēc sešiem netika neviens nezvanījia, tad devos uz darbnīcu tur atbilde bij ka neesot gatavs būšot tik nākamgad. Nākamgad aizbraucu atbilde bij ko es braucot kamēr nav zvanīts. Devos prom gaidīju zvanu. Netika ne zvanīts ne īsziņas sūtītas. Devos uz darbnīcu man atkal paziņoja ka jāgaida vēl trīs gadi, jo esot darba daudz un es neesmu vienīgais kam jāgaida. Tad sāku uzstāt cik vēl ilgi manam trimmerim jātaisa apkope? Uz ko man servisā atbildēja lai tinoties ja uzstāšu vispār neko nedabūšu un man ar varu gribēja atņemt servisa nodošanas kvīti, kas viņam nesanāca. Pēc šī gadījuma zvanīju uz sia Sils biroju un izklāstīju servisu nodaļas priekšniekamPēterim par situāciju uz kuru viņšs atbildēja ka visu noskaidrošot lai atsūtot epastā kvīti. Tā arī izdarīju. Uz kuru saņēmu atbildi pēc divām nedēļām. Teksts Īrijā: sakarā ar to ka mana manta nostāvēja servisā 8mēnešus netiek atgriezta neskatoties uz to ka nebij veikta apkope. Un esot pārdota lai veiktu zaudējumu segumu par izdarīto apkopi. Mans trimmeris ir 1000(tūkstoš) eiro vērts un tika segti zaudējumi. Vai tad tā rīkojas diezgan liels uzņēmums vai arī uz to viņi dzīvo un paplašinās. Tā ir tīrā krāpniecība un mantas piesavināšanās. Neiesaku cilvēkiem vest uz šo uzņēmumu remontēt savu mantu.
Centrālā Laboratorija - Milzīgs zilums
Здоровье / Медицина
Mon, 04 Aug 2025 18:48:50 +0000
Labdien! Nodevu asins analīzes 29.07.2025 Stacionāra “Latvijas Onkoloģijas centrs” Adrese – Hipokrāta iela 4, Rīga, LV-1074 Kārtas numurs 701, kabinets L9, medmāsas vārdu nepiefiksēju. Māsiņu informēja, ka man ir sliktas vēnas un ieteicu vēnu, kur ir ņemtas asinis un likti katetri ar veiksmīgu rezultātu. Uz ko saņēmu atbildi - tishe, tishe Tika uzlikts žņaugs, "uzpumpēta" vēna, saspiesta dūre, iedurta adata... es jautāju: vai var atbrīvot dūri - saņēmu atbildi - NĒ! Ļoti dīvaini, bet es drīkstēju atvērt dūri tikai tad, kad asinis bija noņemtas?! Tika uzlikts plāksteris, vai pat divi un doti norādījumi, lai ar plāksteri sēžot tik ilgi, kamēr sagaidīšot rindu apmaksai. Tieši tā arī tika darīts, bet, kad noņēmu plāksteri, roka pie elkoņa iekšpusē bija uzpampusi un ļoti sāpēja. Atbraucu mājās, sasmērēju Troxevasin ziedi. Turpinu to darīt regulāri. KĀDA MANA ROKA IZSKATĀS PĒC ASINS ANALĪŽU NODOŠANAS - BILDES PIELIKUMĀ. Es vēlētos saņemt detalizētu skaidrojumu, kāpēc tā ir un kāda varēja būt medicīna darbinieka rīcība, lai tā nenotiktu. Vai milzīgais zilums izgaisīs un kas būs ar vēnu?! Šāda asins analīžu noņemšana no vēnas pacientam uzdzen paniskas bailes.
Māris Šīrants, Restors - Nepabeigta grīdas atjaunošana
Мастера
Mon, 04 Aug 2025 13:28:17 +0000
Māris Šīrants nodarbojas ar koka grīdas atjaunošanas servisu: spēj radīt uztisama meistara iespaidu, piedāvāt precīzu darba izpildes plānu un risinājumus. Tomēr darbiem uzsākoties sākas atkāpes no darba plāna, kas savās robežās ir saprotami, bet tie pāraug ilgākās atkāpēs un komunikācijas problēmās, līdz tā pārtrūkst pavisam. Pēc tam kad Māris, nepabeidzot darbus, pazuda un kļuva nesasniedzamsa meklēju citu meistaru. Interesantā kārtā jaunais meistars norādija, ka šis nav vienīgais gadījums pēc kura viņam nākas pabeigt Māra Šīranta iesāktos darbus Lai jums veicas labāk, ja izvēlaties sadarboties ar Māri Šīrantu
Mintos - Segta Darba vietā
Бизнес / Финансы
Mon, 04 Aug 2025 18:49:00 +0000
Ir darbiniece SANTA, kas ir atvaļinājumā vairāk nekā darbā. padoto darbu nespēj izpildīt kvalitativi aizstājot. Ar savu DEVOX ir izskalotas visas smadzenes sev un citiem nevainīgajiem. Viņa nav savā īstajā vietā, Pēc skalošanas visa komanda brūk. Ja izskatāt iespēju te strādāt - izvairieties sadarbību ar devoxaino Santu
Bolt - Плохое обслуживание
Такси
Mon, 04 Aug 2025 14:30:58 +0000
Водитель Александр ,машина белый Тауран. Заказала машину 04.08.2025 на конкретный адрес ,водитель подъехал на другой адрес. По карте нашла место где остановился водитель, дошла до него и сделала замечание что он подъехал не потому адресу. На что был ответ что так ему показало приложение и отменил поездку. Сказал что слушать ничего не хочет дабы он не раб, это был его ответ. И ещё он считает что ничего страшного что мне пришлось пройтись пару метров. На что я ему ответила что обстоятельства могут быть разные, телефон мог разрядитьсяи и я могла его не найти или у меня был бы какой-то тяжёлый багаж. Считаю что это не адекватное поведение по отношению к клиенту и плохой сервиз.
Omniva - Trakie vadītāji
Почта и курьерские услуги
Mon, 04 Aug 2025 11:40:27 +0000
Сумасшедший водитель omniva создал аварийную ситуацию и вынудил тормозить, что бы избежать аварии. Водитель нарушил ещё несколько правил дорожного движения - полностью игнорировал дорожную разметку и указательные дорожные знаки, что расценивается как агрессивная езда. Машина с номером fl1911 (04.08.2025. Около 12: 10, возле Gustava Zemgala gatve 77.)
Maxima - Akciju neizpilde
Магазины
Mon, 04 Aug 2025 14:19:20 +0000
Šodienas datums. 04.08.2025 Kā var izņemt no apgrozības akcijas produktu, ja akcija vēl ir aktīva un noslēdzas tikai 01.09.2025 Šajā gadījumā tā ir smurfu uzdevumu uzlīmju grāmata. Tā nebija pieejama jau Jūlija beigās. Liels FUI Maxima tīklam. Bērni ir sašutuši.
BBS Autocentrs - Krāpšana
Автосервисы
Mon, 04 Aug 2025 09:33:54 +0000
Servisā vērsos ar problēmu, sprauslas bija jāņem ārā, ņemot tās ārā - vienu salauza (ko man sākumā nemaz neteica) labi piekritu mainīt sprauslas, caur BBS īpašnieka paziņām tika sarunātas “labas” sprauslas, tās nomainija, piekodēja. Tagad ir pagājuši aptuveni 2 Mēneši un no 5 sprauslām strādā diva, viena vispār nestrādā pārējās divas ir uz robežas. Labāk nevest tur savu auto, ja ir vēlme, lai problēmas tiktu atrisinātas un netiktu lieki izmesta nauda!
About you outlet - Krāpšana

Mon, 04 Aug 2025 09:34:14 +0000
Uzņēmums: About You Outlet 2025. gada jūnijā pasūtīju jaku, taču tā nederēja, un es to atgriezu 19. jūnijā (pasūtījuma Nr. aolv-5214-330673974, atgriešanas Nr. 429229396205). Prece tika saņemta, man ir visi dokumenti un kvīts. Līdz šim (04.08.2025.) uzņēmums NAV atgriezis naudu — 42,25 EUR. Ir pagājušas vairāk nekā 45 dienas, un viņi tikai sūta atbildes ar frāzēm "partneris nav atbildējis", "tehniskas problēmas" u.tml. Šī situācija nav pieļaujama. Par šo gadījumu ir nosūtīta sūdzība PTAC. Šķiet, ka šis uzņēmums sistemātiski ignorē patērētāju tiesības. Es brīdinu citus — **esiet ļoti uzmanīgi ar About You Outlet!**
Babystore.lv - Nepieņemama pieredze ar pasūtījumu babystore.lv – neizpildīts un bez atbildes
Магазины детских товаров
Mon, 04 Aug 2025 09:34:30 +0000
Veicu pasūtījumu babystore.lv 2025. Gada 14. Jūlijā. Šodien ir 2025. Gada 4. Augusts, un pasūtījums joprojām nav saņemts. Esmu nosūtījis vairākas e-pasta vēstules, bet atbildes nav. Beigās sazinos pa telefonu un prasīju atmaksu vai pasūtījuma izpildi. Man solīja, ka pasūtījums tiks izpildīts “nākamnedēļ”. Taču nākamnedēļa ir pagājusi, un ne produkts, ne naudas atmaksa nav saņemta.
Ideal.lv - Slikts serviss
Компьютеры
Mon, 04 Aug 2025 09:34:47 +0000
Uzzvanīju 04.08.2025. Plkst. 10: 45 uz Ideal veikalu Alfā, vēlējos pieteikties remontam, taču nebija iespējas to izdarīt tiešsaistē. Lūdzu, lai darbinieks mani reģistrē, uz ko viņš ļoti rupji atbildēja, ka man pašam viss jādara, un ja nav laika, tad lai daru vēlāk — viņam tas ir vienalga. Ļoti slikts serviss.
Tukuma auto SIA - Attieksme
Общественный транспорт
Mon, 04 Aug 2025 14:09:13 +0000
Nopirku biļeti mājās. Atnācu uz autoostu Jelgavā. Iekāpu transportā. Šoferis diezgan strigti runāja. Apsēdos savā vietā. Pēc tam kāpa meitene kurai tikai skaidrā nauda banknotē. Uz ko šoferis skaļi un neapmierināti izklāstīja.ka ar tādu naudu nav ko kāpt sabiedriskajā, vai viņam jāņem līdzi maiņas nauda? Reāli viņš tik nikni un ilgi runāja, ka meitene jau apgriezās un kāpa ārā no transporta. Man šķita nepareizi kā tik daudz apvainojumi un Labrīt.vietā? Teicu lai neliek kāpt ārā viņai. Reāli kas tas ir 2.50e. Iedevu šoferim naudu. Kamēr vēl.maksāju par meiteni viņš turpināja runāt neapmierinoši. Uzskatu ka nedrīkst tā runāt, un vēl piEļaut izkāpt pasažierim. Publiskais fui. Reisa nr 73760012 Dobele-Jelgava-Rīga
Rīgas Satiksme - Расписание
Общественный транспорт
Mon, 04 Aug 2025 11:44:09 +0000
Как же надоело каждое утро из Бергуцемса в Вецмилгравис ждать 58 автобус по 15 мин.
Narvesen - Nekvalitatīva prece
Магазины / Торговля
Mon, 04 Aug 2025 07:30:38 +0000
Sestdien vakarā Narvesenā Aspazijas bulvāris 32, nopirku twix šokolādi. Jau izvēloties iepakojumu, man šķita, ka šokolāde ir plakana un izkususi. Bojāts un nekvalitatīvs produkts! Pēc apmaksas atvēru iepakojumu pārdevēja priekšā, un bija skaidrs, ka šokolāde ir izkususi un neatbilst produktu uzglabāšanas prasībām. Es nekavējoties par to informēju jūsu pārdevēju, čekā norādīts pārdevēja matiss vārds. Uz ko viņš man nepieklājīgi atbildēja, ka viņš nav atbildīgs par kvalitāti, un kurš ir atbildīgs? Kad es teicu, ka tiks rakstīta sūdzība, viņš rupji atbildēja, rakstiet. Protams ka atgriezt naudu par bojātu preci nepiedāvāja. Lielas šokolādes twix arī bija izkususi. Ļoti žēl ka narvesen veikalā neviens neskatās preču kvalitāti.
Latvijas Pasts - Latvijas pasta darbinieķi ir zagļi
Почта и курьерские услуги
Mon, 04 Aug 2025 07:31:41 +0000
Es pasūtīju internetā preces, 31 jūlija bīja Muitas noformēšana, pēc tam 1. Augusta pienāk tukša sīkpaka, iekša pakete nebīja pasūtīšanas preces, bīja tikai iepakošanas atkritums, Latvijas pasts domāja, ka smieklīgi, pasta darbinieki ir zagļi.
JV klīnika - Slikts serviss
Здоровье / Медицина
Mon, 04 Aug 2025 09:35:21 +0000
JV klīnika savā majaslapā vēsta: "Lepojamies, jo profesionalitāte, uzticamība un pieredze ir JV klīnikas pamatvērtības." Es vēlos brīdināt potenciālos klīnikas apmeklētājus uz šiem skaistajiem vārdiem neuzķerties un apdomāt vai ir nepieciešams lieki pārmaksāt par pakalpojumu, kura cena absolūti neatbilst kvalitātei. Biju uz vizīti klīnikā šī gada aprīlī, pie profesora Jura Vītola. Rinda bija krietni aizkavējusies, mani pieņēma aptuveni 45 minūtes vēlāk, nekā bija plānotais pieraksta laiks. Vizīte bija ļoti sasteigta, pāris vārdi, ātra apskate, USG, analīžu paņemšana (kabinetā pavadīju aptuveni 15-20 minūtes), pēc kā mani pavadīja uz reģistratūru, kur samaksāju 110 eur. Problēmas sākās turpinājumā. Pēc iepriekšējas pieredzes zinu, ka analīzes parasti ir gatavas pēc aptuveni 2 nedēļām. Pēc šī termiņa pārbaudīju Datamed, ka rezultātu vēl nav, laboratoriju mājaslapās neatradu atvērtu ierakstu par analīžu saņemšanu, tāpēc zvanīju uz klīniku, kur mani mēģināja mierināt, ka rezultāti var būt arī pēc 3 nedēļām. Pēc norādītā laika zvanīju vēlreiz, jo rezultātu joprojām nebija. Mani atkal mierināja ar solījumiem, ka vienkārši jāgaida, būs rezultāti gan jau pēc 4 nedēļām, kā arī piebilda, ka sava miera labad es varu piezvanīt uz Gulbja laboratoriju un pārliecināties, ka analīzes ir saņemtas. Es tā arī darīju - piezvanīju uz Gulbja laboratoriju, kur man apstiprināja, ka nekādas analīzes viņi nav saņēmuši. Tātad šī "profesionālā un uzticamā" iestāde bija gluži vienkārši manas analīzes pazaudējuši (vai arī nodevuši laboratorijā uz kādas citas sievietes vārda). Es viņiem piezvanīju vēlreiz, izskaidrojot, ko esmu noskaidrojusi laboratorijā un tikai tad viņi nolēma pārbaudīt, kas ir fiksēts dokumentācijā vizītes dienā un izrādījās, ka manā čekā neesot minēta analīžu nodošana (tātad ja viņi uzreiz būtu šo pārbaudījuši, man nebūtu jātērē savs laiks un vēl neskaitāmi zvani jāveic, lai tiktu skaidrībā ar situāciju). Vienīgais, ko viņi piedāvāja, lai situāciju mazliet uzlabotu - ierasties uz vizīti vēlreiz, ārsts paņemšot analīzes vēlreiz un būšot jāsamaksā apmēram 45 eur par analīzēm. Šis variants iespējams derētu kādam, kurš dzīvo Rīgā vai tās tuvumā, bet manā gadījumā tas nozīmētu vēlreiz braukt 250 km līdz Rīgai, attiecīgi ņemt atkal brīvdienu darbā un atkal ņemt analīzes, kas nav tā procedūra, kuru būtu vēlēšanās atkārtot biežāk kā reizi gadā. Es saprotu, ka ir iespējami dažādi atgadījumi, tomēr, ja pozicionēt klīniku kā profesionālu un uzticamu, tad šādām situācijām tur nevajadzētu notikt. Nevienā citā iestādē, tai skaitā, vietējā poliklīnikā, kur vizīte maksā gandrīz 4 reizes mazāk, nekad neesmu pieredzējusi ko tamlīdzīgu. Turklāt fakts, ka viņi paši nerisināja problēmu, bet gan tikai teica gaidīt, absolūti neliecina par labu servisu.
Jysk - Neiesaku Jysk internetā pirkt
Магазины
Mon, 04 Aug 2025 09:35:37 +0000
Neiesaku Jysk internetā pirkt. Prece atšķiras no attēlā redzamā (arī cits ražotājs >> ‘noName’). Pircējam jābūt īpaši modram; un ņemties ar atgriešanu arī nav pragmatiski, plus iztērēts laiks. Kā arī, kā iepriekš, arī šoreiz pirmatnēji maldina pie preces atlaides kods, jo jāsasniedz minimālo summu līdz pat 1200€. PTAC uzmanība nepieciešama visaptverošam auditam Jysk.
Gabītis Veterinārā klīnika - Slikts serviss
Ветеринарные клиники
Mon, 04 Aug 2025 09:37:36 +0000
Biju kopā ar saslimušo kaķi vetklīnikā Gabītis. Pieņemšanu vadīja, kā vēlāk noskaidroja viņu mājaslapā, ārsta palīgs Staņislavs (uzvārds tur nav norādīts). Kuram, manuprāt, nav tiesību patstāvīgi vadīt uzņemšanu. Izdarīja 3 šļirces, mēģināja izdarīt pirmo injekciju - kaķis sāka rauties ārā. "Dakteris" mani aizsūtīja pēc manas kaķa somas, ko biju atstājusi gaitenī, lai pa pusei tur iebāztu kaķi. Kaķis vēl vairāk nobijās. Tad viņš to ietina segā, tad atlocīja, izvilka mazu sarkanu uzpurni - es prasīju “uzvilkt kaķim?”, viņš atbildēja nevajagot. Tad "ārsts" uzlika dūraiņus, lai es pati izdaru injekciju. Tad pārdomāju, teicu turēt kaķi ar seju pret sienu, sāku durt, kaķis noraustījās. "Ārsts" dusmās nometa šļirci ar vārdiem “nekas neiznāks”, “kaķim ir slikts raksturs”. Kaķis aizbēga, paslēpās skapja apakšējā plauktā. "Ārsts" man neļāva nomierināt un paņemt kaķi, izdzina no kabineta, teica, ka pats noķers, ka viņu gaida citi klienti. Nezinu, ko viņš tur darīja, bet mans miermīlīgais kaķis, kurš pat ņaudēt nemāk skaļi, kādas 10 minūtes kliedza un spiedza, it kā būtu griezts. Kaķis un soma bija Kalē un urīnā. "Ārsts" man atdeva, pēc mana lūguma, līdzi 2 atlikušās šļirces, paņēma naudu par uzņemšanu. Gāju mājās ar “vates” kājām, pašai palika slikti. Kāpēc jāiet uz veterinārārstiem, ja esi psihopāts un nemīli dzīvniekus - labas algas dēļ? Klīnikā pat nav šūnas ar kustīgu sienu šādiem gadījumiem. Nav gaisa kondicionētāja. Cilvēki gaida uzņemšanu svelmē, svīstot. Agrāk tur strādāja mierīga un laipna veterinārārste Jeļena, kura veica injekcijas tā, ka kaķis pat nepamanīja - es turēju kaķi uz rokām un viņa skaldīja. Žēl, ka viņa tur vairs nestrādā. Nevienam neiesaku pakļaut sevi un savu mīluli šādam stresam.
Fitnesa klubs F1 - Nepiemērota viena trenera uzvedība
Фитнесс и спортклубы
Mon, 04 Aug 2025 09:37:54 +0000
Cienījamie treneri vēlos atgādināt, ka sporta zāle ir profesionāla vide, kur klienti nāk saņemt kvalitatīvus fitnesa pakalpojumus, nevis meklēt personīgus kontaktus. Mēs sagaidām cieņu pret katra klienta personiskajām robežām. Īpaši svarīgi ir ievērot profesionālu distanci, izrādīt cieņu un izvairīties no flirtējošas uzvedības, divdomīgām piezīmēm vai rīcības, ko var interpretēt kā mēģinājumu iepazīties ārpus darba ietvariem. Tāpat lūgums pievērst uzmanību ārējam izskatam un apģērba kodeksam – čības nav profesionāls apavs darbam sporta zālē. Tas ietekmē gan servisa kvalitātes uztveri, gan drošības sajūtu. Lūgums koncentrēties uz galveno uzdevumu – sniedzot kvalitatīvus treniņus un atbalstu klientiem. Viss pārējais nav pieļaujams un tiks uzskatīts par profesionālās ētikas pārkāpumu.

Kategorija: Sūdzības.lv | Skatījumu skaits: 571 | Pievienoja: PRODISKONT | Reitings: 5.0/1
Komentāru kopskaits: 0
avatar