Последние 25 жалоб и отзывов латвийских потребителей на Sūdzības.lv от 8 января 2023 года
08.01.2023, 14:34
 SIA Prodo - Slikts serviss, krāpšana, objekta sabojāšana
Мастера
Sun, 08 Jan 2023 10:21:31 +0000
Ja nepaveicas, un uzņēmums uzstāda neatbilstošas durvis, kā arī sabojā sienas, tad uzskata, ka pats pasūtītājs ir vainīgs. Nekādus čekus neizsniedz. Apmaksa tikai skaidrā naudā. Viss būtu ok, ja atzītu savu vainu un izlabotu nepareizo durvju montāžu (Prodo mērnieks nepareizi pieņēma lēmumu par to, kāda durvju kaste der konkrētajam objektam, līdz ar to tika nekvalitatīvi uzstādītas durvis un sabojātas sienas) Mutiski savu vainu atzīst, bet labot pieļautās kļūdas nemaz netaisās. Vai arī maksā par to papildus. Labi, ja Jums paveicas, un Jums ir ideāls projekts, un PRODO mērnieks pareizi noteica durvju kasti. Taču, ja nē, uzņēmums neparko nelabos savas pieļautās kļūdas. Iesniegums PTAC ir. Pa labam negribēja risināt, tad risināšu likumā noteiktajā kārtībā. Meļi un krāpnieki.
 CSDD - slikts serviss
Государственные учреждения
Sun, 08 Jan 2023 10:40:08 +0000
Labdien, atbraucu uz tehnisko apskati Daugavpils CSDD. Pārbaudītājs bija Vitālijs Fjodorovs, no sākuma likās jauks puisītis, bet izrādijās ar savu interese ļaunprātīgu. Viss sākās pie atgāzu pārbaudes kad viņš man grībēja iestāstīt ka motors man slikti stādā vajag veikt regulēšnu un viņš zinot ļoti labu servisu kur to veikt. Kamēr tika viegta apskate motora regulēšana servisā tika piedāvāta reizes piecas, kau arī atgāzes tika izietas. Kad es atteicos no viņa piedāvājuma jaukais puisītis pārvērtās par nepatīkamu, piekasīgu pārbaudītāju. Palika skikts iespaids par tādu apkalpošnu.
 Baltic ZOO Service - Krāpniecība
Недвижимость
Sun, 08 Jan 2023 01:13:43 +0000
Prūšu ielā 4 tiku irejis dzivokli . Sainnieks Baltic ZOO Service nolēma pārdot un paprasīja atbrīvot . Kas arī tika izdarīts . Naudu kas tika iemaksāta es nesanjemu ,teica ka sagaidīs norēķinu un pārskaitīs . Kontaktējos ar Gitu Pāss.tel.+37127035261.
 Latio - Pārdod nepārbaudot !!!
Недвижимость
Sun, 08 Jan 2023 01:02:15 +0000
Latio tika pārdevis dzivokli ,par kuru saimnieks netika atgriezis ķīlas naudu . Zvanot vairākkārtēji atbildēja nu jā slikti rīkojās ,mēs pazvanīsim un pateiksim lai samaksā . Latio nedrīkstēja pardot kamer netika nokārtotas parādsaistības . Latio protams strāda cilvēki kuri ir negodīgi un iespējams gust par to labumu . Pec šī gadījuma Latio turpināja savu darbību pec adreses prūšu iela 4 . Ja Latio būtu svarīgi taisnīgums ,tad pārtrauktu sadarbību ar tādu kompāniju bet nē !
 Drogās - Darbs
Магазины / Торговля
Sat, 07 Jan 2023 21:32:00 +0000
Cilvēki, kuri ir darba meklējumos, neiesaku strādāt “ drogās” , ja gribat palikt ar stipru nervu sistēmu, ar labu veselību, un visu pārējo, šis darbs nav ne centa vērts, nostrādāt tik daudz stundas uz kājām un nesaņemt pat minimālo algu ( 500) eiro, suņa darbs , nekas vairāk.
 Hesburger - Slikti pagatavots ediens..
Кафе, бары
Sat, 07 Jan 2023 16:38:18 +0000
Sliktākais kebaba burgers ko tur biju ēdis..vilšanās.. iekšā tikai viena mērce,viens tomāts un kāposti-un gaļa protams..pat maize nebija gatava... Bet cenas tikai par burgeru ārprātigas,vel pietam tādas kvalitātes... Ja man jaizvēlās vai riskēt un baudīt sliktu kebaba burgeru vai pa to naudu ēst citur- viennozīmīgi citur.. tā bija ātrākā un sliktākā apkalpošana no visam reizēm ko tur esam bijuši.. Esot valmierā noteik vairs tur neiesim...labāk nopērku baltmaizi un kefīru..
 Nokasi.lv - Produkta kvalitāte, apkalpošana, saziņa
Интернет магазины
Sat, 07 Jan 2023 14:23:02 +0000
Pirmkārt jau jāsāk ar to, ka pilnu komplektu nemaz nav iespējams pasūtīt, kompāniju nevar sazvanīt un uz ziņām messenger neatbild. Pasūtīju plakātu "apceļo Latviju ", plakāts atnāca ar drukas kļūdām, daļa nosaukumu angļu valodā. Kā arī redzami skrāpējumi, respektīvi kvalitāte zema, uz ziņām atkal neatbild. Neiesaku!
 Stacionārs Gaiļezers - Negatīvā pieredze par 15.ginekoloģijas nodaļu
Больницы
Sat, 07 Jan 2023 16:50:29 +0000
Labdien! Padalīšos ar savu pieredzi par Gaiļezera slimnīcu, it īpaši Ginekoloģijas nodaļu. Vēršoties neatliekamajā palīdzībā noteikti būs jāgaida vismaz četras un vairāk stundas, lai tiktu vienā ginekologa kabinetā. Rindu nav, bet būs jāgaida. Noteikti no paša ārsta ginekologa būs jāsaņem izteikumi par novēloto apmeklējumu, higiēnu u.tt. Gaiļezerā tas ir OK. Par pašu ginekoloģisko nodaļu. Slimnīcu iztēlojos kā plus mīnus sterilu vietu, tikai ne šo nodaļu. Apkopēja palātās ir rets viesis. Dažām māsiņām tomēr būtu jāvēršās pēc psihologa palīdzības, jo katrs jautājums tiek atbildēts ar "riešanu". Es saprotu ir slodze, bet ne visi pacienti šādu manieri palaidīs gar ausīm. Ārsti. Vērojot Gaiļezera gaiteņus gandrīz katrs trešais ir jaunais interns. Manā gadījumā arī tiku pie maz pieredzējuša ārsta. Iestājos slimnīcā bez nojausmas par dzemdes kakla audzēju. Tomēr tā izrādījās taisnība. Ginekoloģijas klīnikas ārstēšanas rezultātā, audzējs strauji sāka izplatīties. Mēnesi tiku "marinēta" ar sistēmiņām, neskaitāmām biopsijām un plikiem solījumiem par dzemdes saglabāšanu. Neesmu dakteris bet jutu, ka nav ok. Sākās problēmas ar urīnpūsli, asiņošana nebeidzās, bija sajūta, ka no iekšas tu pūsti. Protams nodaļas daktere vairākkārt norādīja par dušas izmantošanu, tikai atvainojiet, ja tu asiņo non-stop trīs mēneši, pēc mārgrietiņām fiziski nesmaržosi. Katru dienu saņēmu solījumus par iespējamo operāciju, bet nekā. Konkrēta rīcības plāna nav, jo es esmu neparasts gadījums. Pēc mēneša ārstam tas tapa skaidrs. Briesmīgi kā tā var ar savu "varbūt" spēlēties ar cilvēka dzīvību. Varbūt netika piedāvāta tautā sauktā "aploksnīte", jo beigu periodā interese par ārstēšanu bija nulle. Paldies LOC onko ģinekoloģijas ārstiem, kuri uzreiz mani paņēma uz operāciju un nekāra makaronus uz ausīm par cerībām palikt kādreiz par mammu. Tālāko ārstēšanās kursu eju LOC un esmu patiešām par to priecīga. Un ceru, ka vairāk dzīvē kāju nesperšu 15.nodaļā.
 Cityparks - Bezkaunīga rīcība
Авто / Транспорт
Sun, 08 Jan 2023 11:15:42 +0000
Uz 10min. piestāju savu auto MAXIMA Lubānas 113,lai ieskrietu veikalā. Automāta,lai reģistrētu laiku,šeit nav. Izejot no veikala, uzlikta uz auto kvīts par 30€ sodu. Tāda sajūta,ka šīs firmas darbinieki stāv aiz stūra kā šakāļi,lai mestos virsū savam upurim!
 Lidl - Krapšana,nevelēšanās atrisināt kasieres kļūdu.
Магазины
Sat, 07 Jan 2023 17:42:36 +0000
Sveicināti! Kopš veikala Lidl atklāšanas vienmēr ir paticis iepirkties šajos veikalos, jo paticis ka tiek tirgota kvalitatīva prece. Cik līdz šim biju iepircies viss bija okk. Bet nedaudz apbēdināja attieksme pēc pirkuma ko veicu gada pēdējā diena. Braucot uz darbu vecgada vakara ap.plkst 19.30 iebraucu minētājā veikalā veikt nelielus pirkumus. Veikala darba laiks bija līdz 20.00.Un nākamajā ritā tikai no 11.00. Veicot maksājumu pie kases nepasekoju līdzi pirkumu sarakstam jo paļāvos ka viss ir okk.Saprotu ka arī darbinieki ir piekusuši un ir viņiem iespēja kļūdīties.Bet labi par lietas būtību. Visā garajā pirkumu sarakstā veicu 8.gabgaršigas kanēļmaizītes kas tobrīd bija akcijā.Kā arī divus kukuļus toster maizes kuru pilnā cena bija 1.09euro.Bet viņai tajā brīdī bija samazināta cena uz 0.78Euro.Kad biju samaksājis par pirkumu uzreiz nepiefiksēju ka samaksāju dārgāk ka vajadzēja.Aizbraucu uz darbu kur paskatot čeku pamanīju kļūdu bet uz to brīdi jau veikals bija slēgts.Kasiere bija izsitusi 8.kukuļus maizi par pilnu cenu 1.09,bet bulciņas vispār nebija iesitusi.Pēc svētkiem kad braucu nākamo reizi uz darbu iebraucu tajā paša veikalā pajutāt kā varam šo kļūmi novērst, Labi summa ko pārmaksāju nebija liela ap 4.Euro un nebūtu ar neko te rakstījis.Bet nepatika vecākas kasieres attieksme kā teikt pats vainīgs ka nenokontrolēju savu pirkumu uzreiz neizejot no veikala.Protams pats vainīgs ka paļāvos uz kasieri,un nebūtu ar varbūt rakstijis šeit sūdzību bet izejot no veikala pie manis pienācaca sieviete kas dzirdēja manu sarunu un dzīvojot blakus šim veikalam regulāri iepērkoties viņa pastāstija ka kasieres bieži mēdzot kļudītiesun viņai nākoties iet ar visu iepirkumu atpakaļ uz veikalu pierādīt kasieres kļūdu.Tāpēc vēlējos brīdināt pārbaudiet pirkumu čekus uzreiz veikala telpās.
 Forus Taxi - slikts serviss
Такси
Sat, 07 Jan 2023 09:18:07 +0000
Pasūtījām 4 cilvēki taksi - aplikācijā nekur nebija norādīts maksimālais pasažieru skaits. Kad taksis atbrauca, ar rupju attieksmi, neko nepaskaidrojot taksists - Artūrs Bžežinskis, paziņoja, ka 4 cilvēkus nekur nevedīs. Nācās saukt citu taksi. ĻOTI rupja attieksme. Nekad vairs nevēlos braukt un neiesku konkrēto taksistu. Nepatīkama pieredze.
 Dzintra Garnele - Krapšana

Fri, 06 Jan 2023 15:37:27 +0000
Uzmanību, Krāpniece! Vēlos brīdināt ļaudis par slīpētu krāpnieci Dzintru Garneli, tagadējais uzvārds Lipina, savulaik dzīvoja Vangažos, vēlāk Daugavpilī, tagad Vangažos, kura saistīta ar uzņēmumiem SIA Dilaga, tagad nosaukums mainīts uz SIA AM Progress, SIA Dila-G - jau likvidēts. Minētā persona apkrāpa ne tikai savu biznesa partneri, izkrāpjot savulaik 180000 latu, bet izkrāpa naudu arī no pensionāriem, no kuriem viens bija I grupas invalīds, gribēdama atņemt viņiem vienīgo mājokli – dzīvokli Ādažos. Šiem notikumiem ir arī liecinieki. Gadījumā, ja arī kādu no jums šī persona ir apkrāpusi vai kā citādi rīkojusies negodprātīgi, rakstiet uz e-pastu: albi@inbox.lv, lai varam kopīgi cīnīties ar šādiem krāpniekiem, nepieļaujot, ka tiek apkrāpti un piemānīti veci un nevarīgi cilvēki, kuri paši sevi nevar aizstāvēt!
 "Lotes dāvanas" SIA - Slikts serviss
Интернет магазины
Fri, 06 Jan 2023 13:51:25 +0000
2.decembrī pasūtīju preci interneta veikalā "Lotes dāvanas". Maksājuma uzdevums tika apmaksāts 5.decembrī. 12.decembrī sāku interesēties kad varēšu saņemt preci? Uz zvaniem neatbild, rakstīju e-pastu. Atbild, ka visādas tehniskas problēmas. Sola,ka prece būs pēc 15.datuma. Tad it kā būs viss pasūtītais, tad it kā tomēr nē. 20.datumā atkal meklēju kur ir mana pasūtītā prece. Izrādās, ka tā it kā izsūtīta iepriekšējās dienas vakarā un no pasūtījuma ir tikai 50% no satura. Jautāju kad tiks atgriezta nauda par nepiegādātos preci. Uz manu telefona nr. vairs neatbild. Kad zvanu no cita - uzreiz atbild. Beigās ieskaita man naudu 22. decembrī. Saņemu preci 23.datumā un secinu, ka paciņā ir pavisam cita prece, ne to, ko pasūtīju. Tā kā viss šis pasākums ievilkās uz 22 dienām, nolēmu, ka atpakaļ nesūtīšu, jo ja būtu atkal jākomunicē tādā veidā kā līdz paciņas saņemšanai, vienkārši ne laika, ne pacietības... Sev parnožēlu jāsaka, ka man ļoti patīk šī interneta veikala dāvanu piedāvājumi, bet neesmu gatava saskarties ar tādu neorganizētību un komunikācijas stilu.
 DDDN WORLD / Inese Kraze - Nenorēķinās ar piegādātājiem un pakalpojuma sniedzējiem.
Магазины / Торговля
Fri, 06 Jan 2023 17:12:31 +0000
DDDN World vai veikals REFURBISHED. 15. Novembrī uzsākām izkārtnes ražošanu ar norunu par 70% priekšapmaksu . Kad tikām līdz sagatavju nodošanai nebijām vēl saņēmuši avansa maksājumu un darbus apturējām paziņojot par to tā brīža Īpašniecei Ingai Cvetkovai. Kur nu sākās pati jautrība, izrādās ka izkārtnes izmēri mainīsies un jāveic pārrēķins, esot problēmas ar saskaņošanu un izvietošanu, ko arī izdarijām. Devāmies uz objektu apsekojot un saskaņojot ar objekta vadošo dizaineri jaunajā Pļavnieku tirgū Saharova ielā 30. Sagatavojām vizualizācijas un maketus, nosūtijām un saņēmām apstiprinājumu no Ingas ar solijumu naudu ieskaitīt 20. novembrī taču kā zinām, LV visādas ĶIBELES gadās bet izkārtni vajag uz 15.decebri... Te nu kā no gaisa Inga attopās 24. novembrĪ ar pārskaitījumu 45% apmērā un solijumu pārējo nedēļas laikā. Klāt piesūtot grafisko dizainu veikala produktu sekcijām un banneriem, rezervē bannera vietu uz mēnesi un sagataves arī sola apmaksāt . Viss nedēļas laikā būšot. nu kā tu neticēsi cilvēkam kas ieskaita diezgan nozīmīgu naudas summu... Sākam ražot. Un te nu atkal ĶIBELE, sastrīdās uzņmuma īpasnieki Inga Cvetkova un viņas māsa Inese Kraze un nu notiek īpašnieku maiņa. Nauda un izkārtne varot pagaidīt, veikalu tāpat atvēršot tikai janvārī. 21.decembrī tad nu sazinamies ar Inesi lai saprastu darbus turpināt vai liekām malā. Un kad tad mums samaksās. Vieta rezervēta, dizaini apstiprināti un izkārtne gandrīz gatava sūtam bildes, visu kā pienākas normāliem džentelmeņiem un dāmām. Saņemam atbildi ka viss tiks nomaksāts, daļa rīt un pārējais līdz mēneša beigām. Tad nu ar grutībām barot mūs ar rītdienām INESE nosedz izkārtnes priekšapmaksu 70% 24. decembrī un nu sola pārējo līdz mēneša beigām...Tāču kā nu bez ĶIBELĒM. Atkal gaidām kad nu Inesei ienāks nauda no Amerikas / vai Spānijas kas nu kur tuvāk (Jap Inesīt mēs zinam kur tu arī savas preces pērc un konsultē itkā B2B) un nu jau vecā dziesma rīt būs aiziet līdz 5.janvārim, kad jau paši jautājam nu tad rīt būs :D ? Uz ko saņemam no Ineses Krazes kundzes atbildi, "nē jus ko šodien noteikti būs". Gaidam, gaidam un kā jūs domājat ? NAV ;) . Inesei telefons izslēgts, zvanam meitnēm no biroja, kuras jau tā jūtas diezgan neērti jo mēs taču nēsam vienīgie kuri rītdienas gaida. Un atkal ĶIBELE ... Izrādās Inesei bērns telefonu podā noslīcinājis...un tieši kad naudas jāpārskaita... Inesei Krazei pēc mūsu domām jadod OSKARS bet tikai viens un kopā ar māsu. Inesīt mēs pagaidīsim līdz 07,01,2023 var jau būt ka telefons podā un var jau būt ka tik ilgi visādas ķibeles. Nebūsim riebīgi, kaut mūsu priekšnieks met uguņus. Gan jau viņš sapratīs. Tikmēr neiesakam ne šo uzņēmumu ne veikalus. Gan klientiem gan piegādātājiem.
 DPD Latvija - CV Slikta attieksme
Почта и курьерские услуги
Sat, 07 Jan 2023 09:06:33 +0000
Santa Auziņa kura pec facebook informacijas strada HR, DPD Latvija. Ka var saprast ka no Jūsu puses uz manejo CV ir jagaida atbilde vairak neka 5 dienas? Ka Jūs tur atlasat cilvekus? Pat nevarat uzreiz sniegt atbildi par to, ka paldies bet vieta ir aizņemta? Ļoti slikta attieksme Jums ir. Mainiet darbu. Kaut vai uz tirgu sipolus tirgot, varbut labak sanaks.
 About you - Slikts serviss
Интернет магазины
Sat, 07 Jan 2023 08:59:39 +0000
About You- ar tik ārkārtīgi sliktu servisu neesmu saskārusies. Pirmkārt ilgā piegāde- sākotnēji viņi norāda vienu datumu, bet prece atnāk citā. Otrkārt- tiek atsūtīts pilnīgi cits izmērs, kas tika pasūtīts. Un treškārt naudas atgriezšana- no sākuma tiek norādīts, ka nauda tiks atgriezta konkrētā datumā, tā nenotiek. Kad rakstu uz palīdzības dienestu, saka, ka naudas pieteikums bijis vakar un naudai jābūt 2-5 darba dienu laikā. Paiet šīs dienas, naudas nav. Atkal sūtu jautājumu, kad būs nauda, atkal izskan tāda pati atbilde kā iepriekš- nauda tiks atgriezta 2-5 darba dienu laikā un pieteikums veikts vakar. Kopistiski jau sen pagājušas šīs 14 dienas, ko viņi sola savā mājas lapā. Kā kompensācija tiek iedots kupons 15% atlaidei. Paldies, protams, bet vai viņi tiešām domā, ka kādreiz vēl kaut ko no viņiem sūtīšu?!
 Bolt - pretīgs serviss
Такси
Fri, 06 Jan 2023 12:34:33 +0000
Šodien no rīta izlēmām braukt uz darbu ar BOLT auto, jo ārā sals -15 un negribējās stāvēt salt uz sabiedriskā transporta pieturas. Atradām auto, rezervējām un devamies meklējumos! Kartē rāda, ka esma uz vietas, bet mašīnas nav. Izstaigājām visu pagalmu - nav! ok! atradām citu auto un tāda pati situācija! mašīnas nav! meklējām kādas min 15-20! rezultātā sasalām, darbu nokavējām un devamies ar sabiedrisko! esam ļoti neapmierināti! nezinu, kas par gļukiem bija, protams, ka BOLT neko nekompensēs, jo tai nerūp klienti. Vēlos pabrīdināt pārejos, ka var būt tāda situācija, un ja vajag steidzīgi kurp doties, labāk izmantot citas pārvietošanas iespējas!
 Latvijas avīze LA.LV - Komentāru cenzūra
Политика/Госструктуры
Sat, 07 Jan 2023 21:44:45 +0000
La.lv kurš sevi pozicionē kā lasītāko dienas laikrakstu, kas aizstāv Latvijas cilvēka un valsts nacionālās intereses, nodarbojas ar latviešu viedokļu cenzūru pat par gluži patiesām lietām. Zem publikācijām tiek dzēsti viedokļi pat par patiesām lietām un bez jebkādiem lamuvārdiem. Latviešiem vairs nav atļauts izteikties savās mājās, ņemiet vērā!
 Nordeka - Atiet ātrāk, nekā vajag
Общественный транспорт
Fri, 06 Jan 2023 08:01:40 +0000
Autobusu maršrutā Bauska-Iecava-Rīga, autobuss, kam jāizbrauc no Iecavas 9: 30, otro reizi mēneša laikā izbrauc 5-10 minūtes par agru, ņemot vērā, ka tas ir autobuss, ar kuru daudzi dodas uz darbu un nākamais ir pēc lielā pārtraukuma, tas ir ļoti neapdomāti. Pagājušajā reizē tas viss vēl tika papildināts ar nestrādājošu karšu termināli, kas saprotams, tehnika, mēdz niķoties.
 SIA CDR - Slēpts pakalpojuma, abonēšanas līgums
Телекоммуникации
Fri, 06 Jan 2023 16:44:25 +0000
SIA CDR aiz reklāmām, kas izlec brīdī, kad vajag saņemt kādu bezmaksas pakalpojumu, ir jāievada savs tel. nr, pēc kā atnāk sms kods, to ievadot, paraksta viņu pakalpojumu abonēšanas līgumu, kad telefona rēķinā ik mēnesi parādās papildus summas, vismaz 5-10€ lielumā. Ja manai mammai šāds nebūtu gadījies, visticamāk pin kodu ievadītu. Mammas gadījumā reklāma izleca, meklējot lētākus elektrības nodrošinātājus. Man reklāma parādījās, lai es varētu no failiem.lv lejupielādēt mapi. Līdz ar to nerodas šaubas, ka reklāmas izlec tieši krāpniecības nolūkos. Ja vēl kādam ir gadījusies šāda pieredze, lūdzu par to informēt šeit komentāros, norādot veidu, kā krāpniecība izpaudās.
 Jelgavas Pilsētas Slimnīca - Palīdzības nesniegšana
Больницы
Fri, 06 Jan 2023 08:04:01 +0000
Zvanu neatliekamajai palīdzībai un lūdzu sniegt palīdzību, ļoti sliktas pašsajūtas dēļ, man atbild ka viņi neesot bezmaksas taksis un netaisoties braukt, lai vienkārši dzeru daudz šķidrumu un lietoju paracetamolu vai ibumetinu. Citu reizi kad zvanīju man bija ļoti stipras sāpes vēderā, mani aizveda uz slimnīcu pateica ka ir aizdomas uz apendicītu un ir jāveic operācija, ķirurgs mani apskatīja un pateica ka man operāciju netaisīs, lai mani ved uz Rīgu. Rīga man tajā pašā naktī veica operāciju. Vel bija gadījums kad man bija deguna dobuma iekaisums un man bija aizpampusi acs un ļoti stipri sāpēja galva, zvanot neatliekamai palīdzībai, man pateica ka viņi neko nevarot izdarīt, lai iedzeru ibumetinu. Aizbraucot uz Rīgu mani uzreiz ielika slimnīcā un sniedza palīdzību. Neredzu jēgu no ārstiem Jelgavā, ja viņi pat nevar sniegt palīdzību tam kam tiešām to vajag, liek ārstēties ar ibumetinu un paracetamolu.
 gaļas pārstrādes uzņēmums Nākotne - briesmīga attieksme un komunikācija
Производство
Fri, 06 Jan 2023 07:55:56 +0000
Iemāciet saviem darbiniekiem izturēties ar cieņu pret citiem. Ja esmu darba meklējumos, tas nenozīmē ka esmu kāds dzērājs vai noziedzinieks. Sazinājos ar jūsu uzņēmuma pārstāvi labu laiciņu atpakaļ pēc sludinājuma, atbildēja man neapmierināta sieviete ar krievu akcentu, norunājām tikšanos. nu labi, aizbraucu, iesauca mani iekšā, cik ātri iegāju tik ātri izgāju. Bet jā, tā pati krievu tautības ar akcentu,tā kā ar kreiso kāju izkāpusi no sava beņķa ar pārgriestu ģīmi, stādījās priekšā Diana vai Dina, neapmierināta, nievājoši nopratināja mani, sajutos kā alkoholiķis un noziedzinieks, ne inteliģences, ne valodas leksika, vairāk izklausījās pēc nodzertas vai nopipētas balss.labāk nebūtu braucis, sajutos kā kaut kādā lētā krievu kontorī, lai viņa labāk būtu uz sevi spogulī paskatījusies, jo tādu parodiju vēl nebiju redzējis jo izskatījās ka ir pati laba alko mīle. Man pret krievu tautības cilvēkiem nekas nav pretim, bet šis gadījums ir izņēmums. ja vsa takaja blatnaja...fui..ja pašā sākumā ir tāda attieksme tad jūtu līdzi cilvēkiem kas strādā šajā uznņēmumā pie Sarmītes.
 AS "Liepājas autobusu parks" - Terminālis
Общественный транспорт
Fri, 06 Jan 2023 12:18:34 +0000
Labdien! Es 05.01.2023 gaidīju savu autobusu kura reiss ir Rīga-Saldus-Vaiņode-Liepāja. Es braucu ar šo autobus no Saldus kas atiet 18:55 un braucu līdz Nīgrandei kas pienāk 19:52. Iekāpjot autobusā es šoferim uzrādīju, 3+ goda ģimenes karti un id- karti. Uz ko viņš apskatījās un pajautāja līdz kurienei. Un ko es atbildēja, ka līdz Nīgrandei ar piebildi, ka maksāšu ar norēķina karti. Un ko man šoferis atbildēju, ka aparāts nestrādā, ko pats ar savām acīm redzēju, jo terminālī rādija ,,Please wait,, (lūdzu uzgaidiet). Es šoverim teicu, ka man nav skaidras naudas, uz ko viņš man atbildēja, ka ir vēl 10 minūtes laika, lai skrienot uz veikalu ,,Rimi,, līdz bankomātam, lai noņemtu naudu. Uz ko es atbildēju, ka man ir uz kartes nauda tikai, lai es varētu nopirkt biļeti. Uz ko viņš atbildēja a ko es varu izdarīt, es nevaru nekādi palīdzēt u.t.t. Mans jautājums ir vai šoferis ir tiesīga šādi rīkoties, vai tiešām pirms reisa nenotiek kaut kādas pārbaudes tehnikai t.s. Termināliem? Es uzskatu, ka tas nav pareizi un, ka šādus autobusu ar bojātiem termināliem reisos nevarētu laist, jo tik pat labi, ja nepārbauda autobusa tehnisko stāvokli tad ir bīstami braukt ar šādiem autobusiem?!
 Marno S SIA - Bojājums
Автосервисы
Thu, 05 Jan 2023 17:51:39 +0000
Sveču nomaiņa beidzās ar to, ka nolauza sveci, pēc tam divas dienas neteica, kas ar mašīnu noticis, tad teica, ka urbšot un ka viss ir apdrošināts, un tad vēlāk pateica, ka tomēr jāpārlasa galva, kas aizņems 3-4 dienas, jo situācija esot slikta. Piektajā dienā, kad paši atnācām uzzināt, kas noticis, tad mums tika paziņots, ka tikko atnāca atbilde, ka sprauslu skrūves piegādātājam neesot un jāgaida vēl 5 dienas. Rupji un ar paceltu balsi, nepieklājīgi izturējās pret klientu, kad uzdeva konkrētus jautājumus par to, kas noticis. Pie mašīnas nepielaida ar atrunu, ka tas ir drošības apsvērumu dēļ. Kad mašīna pēc divām nedēļām tika sataisīta, tad, piedarbinot mašīnu, izleca Check-Engine (motora kļūda) . Uz jautājumu, kas tas ir, saņēmām atbildi, ka tūlīt salabos. Pēc tam pēc viņu teiktā Elektriķis izdzēsa kļūdu un mēs aizbraucām, bet līdz mājām, protams, netikām, jo pēc švīkstošas skaņas mašīna nobeidzās un mašīnu vairs piedarbināt nebija iespējams. Šobrīd tiek skaidrota situācija ar to, kas ir ar motoru noticis. Vēlāk pievienosim detalizētāku un ar pierādījumiem aprakstu, kad viss tiks noskaidrots, šobrīd šo rakstu, lai pārējos informētu, ka šis nav serviss, bet ūķis, kurā tiek apmānīti cilvēki.
 Ģimenes ārsta Andra Lasmaņa klīnika “ALma” - Zobu kanālu tīrīšanas metode
Стоматология
Fri, 06 Jan 2023 12:39:31 +0000
Vērsos klīnikā ar sūdzību par zoba sāpēm. Pirmās vizītes laikā pie zobārstniecības vadītājas/zobārstes izrunājām turpmākās darbības - viss šķita labi, bez “sarkanajiem karogiem”. Nolēmām tīrīt zoba kanālus. Procedūra notika, ņemot vērā arī to, ka šāda pieredze man nav bijusi, nemācēju novērtēt vai zobārste veic pareizas manipulācijas. Pēc 6. Dienām nonācu akūtajā zobārstniecībā kur zobu glāba ar nu jau mikroskopa palīdzību un vēl virkni darbībām kas bija apmēram 2h garumā. Akūtajā klīnikā izstāstīju procesu kā notika kanālu tīrīšana, kur man apskaidroja kā pareizi tam būtu jānotiek un skatīsies vai zobu varēs saglābt (jo lielākajā daļā šādu gadījumu zobu tomēr nākas izraut) ko pagaidām, pēc pirmās pamatīgās dezinfekcijas veikšanas, šķiet, ka izdosies un no zoba nebūs jāatvadās. Arī smalki man izstāstīja kas, kur ir redzams rentgenā. Zobārste Sanita Intlere zobam bija veikusi nevajadzīgi lielu urbumu atstājot divas no sieniņām tik plānas, ka zobs būs jāsaudzē visu dzīvi, zobā nebija ievietoti nepieciešamie medikamenti, bet gan nenosakāmas izcelsmes granuliņas (šādas metodes ir izmantotas padomju laikos, ko man informēja, ka šī viela ir Indîga, iznīcina pilnīgi visu kas ir zobā un ap to, tāpēc arī nežēlīgi sāp) , kanāla tīrīšanas laikā nevienu reizi netika veikta skalošana kā arī zobs netika izolēts. Akūtās klīnikas rentgena uzņēmums uzrādīja arī to, ka šajā tīrīšanā bija instruments iedurts sieniņā nevis ievirzīts kanālā tālāk, kanāli netika iztīrīti līdz galam. Nemācēšu teikt par instrumentu sterilumu, bet ap šo zobu uz smaganām izmetās sāpīgi plankumi un visa žokļa puse svila kā pie iekaisuma. Rentgens arī netika veikts. Šajā klīnikā vairāk neatgriezīšos. Jautājat zobārstiem rentgenu uzņēmumus, pirms manipulācijām apskatāt informāciju internetā, kā procesam pareizi būtu jānotiek, lai nenāktos iepīties lielās fiziskās un maciņa sāpēs vai pavisam jāšķiras no zoba, kur tam nemaz nebija jānotiek. Saudzējiet sevi!
Сегодняшние 25 жалоб и отзывов латвийских потребителей на Sūdzības.lv
Kategorija: Не дай себя обмануть | Pievienoja: ADMIN
Skatījumu skaits: 514 | Lejuplāžu skaits: 0 | Komentāri: 1 | Reitings: 0.0/0
Komentāru kopskaits: 1
avatar
0
1 Сава • 09:38, 10.01.2023
Depo - Stāvvieta
Магазины стройматериалов
Mon, 09 Jan 2023 22:31:44 +0000
Это не жалоба , а просьба. На проспекте Курземес 3 на автостоянке магазина Депо ошивается какой то агрессивный толи алкаш ,толи наркоман. Пристает к автоводителям и просит денег. На отказ реагирует агрессивно, грозит повредить авто. Охрана, как я понял в курсе. Наведите пожалуйста порядок , чтобы это существо не пугало клиентов. Очень нравится ваш магазин. Спасибо.
avatar