09:31
Рейтинг компаний на Sūdzības.lv. в категории «Магазины / Торговля»


Sūdzības.lv. Жалобы на нечестные компании, плохие услуги и на конкретных исполнителей

Sudzibas.lv Главная страница | О нас | Добавить жалобу | Список компаний | Часто задаваемые вопросы | Как разрешить жалобу | Правила использования | Контакты

РЕЙТИНГ КОМПАНИЙ НА SŪDZĪBAS.LV. ВСЕ КАТЕГОРИИ.

Последние 25 жалоб на Sūdzības.lv

Fazer - Nekvalitatīva prece, maize ar pelējumu
Производство
Tue, 26 Aug 2025 11:27:07 +0000
Nopirku maizi Daugavpilī Maxima XX 22.08.2025.pievienoju elektronisko čeku, atverot to 25.08.2025. tā jau bija sapelējusi, kaut gan termiņš ir līdz 28.08.2025. Esmu ļoti vīlusies, jo tā bija mana mīļākā maize, vairāk noteikti to nepirkšu. Nezinu kur īsti vaina, vai nu pašā Fazer ražotnē un pakošanā vai veikalā Maxima, kur nepareizi uzglabā maizi. Īstenībā, žēl iztērēto 1,19 EUR un tagad laikam produkciju Fazer nepirkšu.
RIMI LV - Slikts e- serviss
Услуги
Tue, 26 Aug 2025 12:19:01 +0000
Labdien! Jaunie RIMI īpašnieki ir ļoti slikti! Es parasti  pasūtu e-RIMI un akcijas preces, bet viņi, ar manu naudu, izrīkojas pēc savas izvēles, ja komplektējot prece nav!  Es pasūtīju lētako variantu  359.gr=5.99 kg.16,69, bet RIMI nēaizvietoja ar līdzīgu, bet DĀRGĀKU!=70gr.x4=280 gr. 26.43 kg.  Tā, nav aizvietošana ar līdzīgu, bet DĀRGĀKU!  Uz manu nēapmierinātību, jo jūtos APKRĀPTA, saņēmu šādu atbildi=Pārbaudot pasūtījumu nr. 1111506144 ir redzams, ka ir ļauta preču aizstāšana. Līdz ar to pasūtījuma komplektēšanas brīdī uz vietas nebija Citronpipari Santa Maria 359g  un tie tika aizstāti ar Citronpipari Santa Maria 70 gr. 4 gab.   Pie pasūtījuma noformēšanas Jums ir iespēja norādīt, lai preces netiktu aizvietotas. Tas ir jādara iktreiz, veicot jaunu pasūtījumu. Izvēlaties sadaļu – Mainīt izņēmumus. Izvēlaties neaizvietot visus produktus un apstipriniet izvēlni ar  - Pabeigt labošanu. Pēc šīm darbībām pie pasūtījuma preces netiks aizstātas, ja nebūs pieejama Jūsu izvēlētā prece.
Aktīvcentrs - Krāpšana
Магазин спортивных товаров
Tue, 26 Aug 2025 10:03:41 +0000
28.07.2025 aktīvcentrs interneta vietnē iegādājos motoķiveri marushin. Ķivere tika piegādāta 5.08.. Uzreiz atverot konstatēju bojājumu un par to informēju pārdevēju. Nākošaja dienā personīgi nogādāju veikalā. Pārdevējs apgalvoja ka viss esot bijis kārtībā. Solija sūtīt uz remontu. Pēc tam man neesot klāt viņš bija ķiveri izjaucis un teleoniski apvainoja ka es esot pašrocīgi ķiveri remontējis un tā esot neatgriezeniski sabojata. Neiesaku neko tur pirkt... Attieksme viennozīmīga, ka pircējs vainīgs. Iesniegums par naudas līdzekļu atgriešanu protams tika noraidīts.
Latvijas dzelzceļš - Aizsargbarjera uz dzelzceļa gājēju pārejas pie Zasulauka stacijas
Государственные учреждения
Tue, 26 Aug 2025 10:04:56 +0000
Aizsargbarjera uz dzelzceļa gājēju pārejas pie Zasulauka stacijas ir uztaisīta briesmīgi - labākajā un augstākajā vietā uz asfalta ir uztaisīta barjera, bet cilvēkiem tagad jāiet zemākajā vietā pa dubļiem un lietus laikā tur vienmēr stāv milzīgas peļķes. Ja jau taisa aizsargbarjeru, vai nav iespējams to uztaisīt tā, lai lietus laikā cilvēkiem nav jābrien pa peļķēm?
SIA DUVA Engineering - Krāpnieks uzmanīties!

Tue, 26 Aug 2025 10:07:43 +0000
Piedāvā darba iekārtošanas pakalpojumus ārzemēs elektriķiem. Nodokļus nemaksā, pēdējo algu nemaksā ja grib tikt vaļā no šis verdzības. Latviešus vispār neieredz. Kolektīvā pārsvarā Krievijas un Tadžikistānas pilsoņi verdzībā strādā 6-7 dienas nedēļa un nevar tikt prom no viņa. Attiecīgi jāvada visus šis nelegālus migrantus uz Vāciju un Holandi atpakaļ vedot aizlīmētas nezināmas kravas. Ja grib iet prom, tad atlaiž ar atpakaļejošo datumu un draud izrēķināties ja vērsīsies Valts iestādes. Ko noteikti tagad arī darīsim.
SIA “Grenade&Serviss” - Slikts serviss
Услуги
Tue, 26 Aug 2025 10:05:09 +0000
Ļoti slikts serviss, atbrauca veikt ugunsdzēšmo aparātu pārbaudi un daļu no aparātiem nevarēja pārbaudīt un paņēma līdzi uz firmas atrašanās vietu. Atvedot atpakaļ sajaukuši aparātu ar tādu kāds mums nav bijis un papildus vēl viņu norakstījuši. Atvedot svešu aparātu vēl pa ceļu jāmaksā. Vainu neatzīst un uz kompromisiem neiziet. Neiesaku ne vienam. Papildus neadekvātas transporta izmaksas, ar kurjeru lētāk.
Jūrmalas riepu centrs - Augstprātīga attieksme, bezatbildīgs riepu remonts
Автосервисы
Tue, 26 Aug 2025 10:05:53 +0000
22.08. Griezos pēc palīdzības riepas remontam, kaut ko ar līmi apsmērēja, teica ka salabota. Pēc 20 km riepa atkal tukša.. Kad vērsos ar pretenziju, augstprātīgi atteicās savu vainu atzīt, pasakot, ka pats esmu vainīgs. Ļoti ciniska, neprofesionāla attieksme pret klientu.
Rihards Ivanovs krāpnieks - Slikts serviss, krāpšana
Компьютеры
Tue, 26 Aug 2025 10:06:07 +0000
Uzmanieties no šī krāpnieka. Regulāri apkrāpj savus klientus, paņem naudu un neizpilda darbus. Sasola un tad neatbild uz zvaniem. Pameklējot internetā un facebook var atrast daudz apkrāptus cilvēkus, kuri cietuši no šīs personas. Iesaku turēties pa gabalu no šī krāpnieka, kurš uzdodās par programmētāju, bet neprot pilnīgi nekā. tel.: 28123607 www.rihardsivanovs.lv
SIA "E-COMMERCE BROKER" , Ekspert Rent (Ūnijas auto),SIA "Koivemunde", SIA "Auto Baltija LTD" - Krāpšana, maldināšana, un negodīga komercprakse
Лизинг и Кредит
Mon, 25 Aug 2025 20:40:12 +0000
No “Supermeniem” par “Džokeriem” Nepieciešama nauda? Financiālā bezcerībā steidz uz papēžiem? Kredītvēstures dēļ atsaka? NEBĒDĀ! Grūtā situācijā “supermeni” Oļegs Meščaņinovs, Ivo Sproga, Ivars Oiguss, un Ellans Brozovkis steidz palīgā. Savus ikdienas tērpus nomainot pret krāšņajiem un cēlajiem super apmetņiem. Viņiem ceļā pat nestāv varonīgās Valsts iestādēs, kas solījušās taisnīgi aizstāvēt mierpilsoņus. Likumi? Ha! Tie neattiecas uz šiem “supervaroņiem”, jo likums kalpo zem viņu papēžiem. Iepazīsimies ar Oļegu Meščaninovu, pašpasludināto finanšu iespēju čempionu, kurš ir uzņēmies misiju revolucionizēt jūsu aizdevumu pieredzi, solot ātru apstiprinājumu “bez problēmām”, finansējumu, ar visizdevīgākajiem, pieejamākajiem, un demokrātiskākākajiem aizdevuma nosacījumiem – pārsūtot Jūsu personīgo informāciju (vārdu,uzvārdu, personas kodu, adresi, konta pārskatus) sertificētiem kredītu izsniedzējiem, bankām un finanšu iestādēm, kuri ir gatavi palīdzēt jums īstenot jūsu finanšu sapņus. Tas ir vienkārši, viegli un ātri! Viss kas ir jādara ir jāaizpilda pieteikums “kredīts pret automašīnas ķīlu” Oļega Meščaņinova mājaslapā FINLAT.LV. Oļega Meščaņinovam diviem piederošajiem uzņēmumiem, ir PTAC izsniegtas licenses: 1. SIA “SQUARE+” Reģ.nr.40003898312, kredīta starpnieka license KS-07 (izdota 16.01.2018) 2. SIA “E-Commerce Broker” (FINLAT.LV) Reģ.nr.4023308336, hipotekāro kredītu starpnieks ar licensi KS -21 (izdota 19.12.2022) Katra license ir derīgai tikai vienam konkrētam uzņēmumam, kam šī license piešķirta. Šo licensi nedrīkst izmantot cits uzņēmums, lai arī īpašnieks ir viens un tas pats. Zināšanai, kredītu starpniekiem priekš patēriņa kredītiem nav nepieciešama license, bet ar nosacījumu, ka patēriņa kredītu nepiešķir trešā persona. Iestāde, kas piešķir kredītu IR jābūt licensei. Oļega Meščaņinova uzņēmumā ir vidēji divi darbinieki, viņš pats un Silva Lučaņinova. 1. ar mūsu platformu bankas un finanšu organizācijas izniedz kredītu ķīlā pret automašīnu. Aizpildiet pieteikumu tiešsaitē un saņemiet labāko piedāvājumu.” 2. “Sadarbības partneri – kredītdevēji, ar kuriem «E-COMMERCE BROKER» SIA ir noslēgts sadarbības līgums” 3. “Mūsu platformai ir pieslēgtas visas finanšu organizācijas, kas sniedz aizdevumus ķīlā pret automašīnu.” “FINLAT.LV pieteikumu sadaļā “kredīts pret automašīnas ķīlu” aizpildot personīgo informāciju (personas kods, vārds, uzvārds, dzīvesvieta, bankas konta pārstkati.u.t.t), bankas un finanšu organizācijas izsniegs kredītu.” Ja patērētājs aizpilda sadaļu “kredīts pret automašīnas ķīlu”, patērētājs izsaka savu gribu saņemt “kredītu pret automašīnas ķīlu”. Tiek piedāvāts kredīts pret ķīlu, bet īstenībā tiek izkrāpta manta un tā tiek izmantota kā līdzeklis naudas izspiešanai. Darbības notiek pretlikumīgi, pārkāpjot cilvēktiesības, datu aizsardzības likumus, bez licensēm, tirdzniecības atļaujām un pārkāpjot ne tikai ministru kabineta likumus, bet arī PTAL, u.c. komerclikumus. Griezies, kur gribi, amatpersonas savus pienākumus nezin un nepilda. Visi iesniegumi, kas tiks vērsti pret šīm personām un viņu uzņēmumiem tiks pārsūtītī pēc teritoriālās piekritības uz vienu iecirkni, kur konkrēti darbinieki panāks, ka nekāda lieta netiek uzsākta, un visas cerības uz Valsts iestāžu palīdzību izkūpēs gaisā, jo tie, kas solījušies aizstāvēt un pakļauties likumam uzskata, ka likums uz viņiem neattiecas. Oļegs Meščaņinovs skaidro, ka klienta personas dati tiek nosūtīti majaslapā norādītajiem Sadarbības partneriem, starp kuriem nav nedz sekojošās personas, nedz viņu uzņēmumi. Oļegs Meščaņinonvs, pārkāpjot Datu aizsardzības likumus, pārsūtīja un pārsūta patērētāju informāciju Ivo Sprogam, kurš tālāk, saziņā ar patērētāju veic krāpšanu. No kā izriet,ka Ivo Sprogam, no sava personiskā numura 29450650, nav likumisku tiesību sazināties ar patērētāju, atsaucoties uz pieteikumu “kredīts pret automašīnas ķīlu”, ja viņš Valsts iestādēm apgalvo, ka tādu nepiedāvā un Ivo Sproga nav: 1. Finlat.lv darbinieks, kas nodibinājis darba attiecības un par to saņem darba algu, kas būs redzama VID 2. Banka vai finanšu iestāde, kurai ir PTAC piešķirta license kredīta izsniegšanai un noslēgts sadarbības līgums ar Oļegu Meščaņinovu un viņa uzņēmumu SIA “E-COMMERCE BROKER” 3. Viens no sadarbības partneriem, kas norādīti finlat.lv mājaslapā Tā kā Ivo Sproga neatbilst nevienam no minētajiem punktiem, tad Oļega Meščaņinova apzināta un iepriekš izplānota rīcība, kuras laikā viņš pārkāpj Datu aizsardzības likumus, pārsūtot klientu personisko informāciju Ivo Sprogam, ir pretlikumīga un norāda uz līdzdalību sekojošai krāpšanas shēmai. Ivo Sproga – “supermenu” līderis. Fiktuāls Uzņēmējs ar stāžu. “Savs čoms, kurš nemēģinās piemānīt, profesionālis tirdzniecības un finanšu jomā ar vairāk kā desmit gadu pieredzi.” Gadiem, ievieto sociālajos tīklos, ka izsniedz kredītu pret ķīlu, aizdevumus pret ķīlu, un līzingu. Dibina uzņēmumus, bet brīdī, kad Valsts ieņēmumu dienests min uz papēžiem, tā steidz to pārrakstīt uz citu vārda, nozūd no apvāršņa, tikai lai atkal parādītos ar jaundibinātu uzņēmumu. Kā nezāle, savas saknes vērpj dziļi krāpšanas shēmās, apvārdo ar šarmu, manipulē ne tikai dokumentus, bet arī sagroza faktus, pārdroši turpinot savu darbību, jo likums nav viņa kriptonīts. Otrādāk, viņa shēma ir tik labi izplānota, ka katrs iesniegums, kas tiek sūtīts Valsts policijai, nonāk vienā un tajā pašā iecirknī (pēc teritoriālās piekritības), kur konkrētas amatpersonas darbosies kā vairogs, Ivo Sprogas nozieguma shēmai. Šīs amatpersonas nebaidās no likuma, jo viņas IR likums. Zvanīs, manipulēs, sagrozīs faktus un dokumentus, pārkāps ētikas kodeksus, un lai arī tiks sniegts iesniegums pēc iesnieguma ar pierādījumiem norādot katru visatļautību un interešu konfliktu – tālu netikt, jo kā saka ROKA ROKU MAZGĀ. Ilgi šādi “džokeri” ir tērpušies par “supermeniem”. Ilgi Valsts iestāžu darbinieki ir dusējuši saulītē savos ērtajos krēslos un atrunājušies par savu bezdarbību un nekompetenci. Ir pienācis laiks spīdināt gaismu uz nelikumīgām darbībām, kas sagrauj cilvēku uzticību iestādēm, kas solījušās aizstāvēt un pasargāt. Šī informācija NAV NEPATIESA goda vai pašcieņas aizskaršana, bet neizbēgama rīcība, lai patiesība par Latvijas Valsts iestāžu darbinieku bezatbildību, “uzņēmēju” tīšu krāpšanu un darbību apiet viņiem uzliktos Latvijas Valsts likumus, lai ar tīšu nodomu, visu acu priekšā, bezatbildīgi ar viltu apkrāptu cilvēkus, zinot to, ka neviens nespēs cīnīties ar viņu uzliktajiem šķēršļiem. Tomēr, laiks viņiem iepazīties ar cilvēku, kas iekrita viņu tērptajos glaimos un maldos, bet neapstāsies līdz netiks panākta taisnība, līdz netiks panākts tas, ka atbildīgais pienākums aizsargāt cilvēkus no šāda veida uzņēmējiem un to darbībām. Ir jāpieliek punkts finansiālai diskriminācijai, amata izmantošanai, lai iebiedētu un gūtu sev tīkamu rezultātu, bezdarbībai, bezatbildībai un beidzot jāsāk veikt uzdotie amata pienākumi. Pēc pieteikuma “kredīts pret automašīnas ķīlu” aizpildīšanas, Ivo Sproga, uz WhatsApp lietotni sazinās ar patērētāju, no sava personīgā numura 29450650, paziņojot un norādot, ka ir saņēmis pieteikumu un lai to apstiprinātu ir jāveic sekojošās darbības: 1. Jāatsūta automašīnas bildes 2. Jāatsūta automašīnas tehniskā pase no abām pusēm Saziņas beigās norādot, ka “vairāk informācijas mūsu majaslapā finlat.lv”. No Ivo Sprogas sniegtās informācijas izsecināms, ka viņš sazinās ar patērētāju par aizpildīto pieteikumu “kredīts pret automašīnas ķīlu”,uzdodoties par finlat.lv pārstāvi. Ivo Sproga NAV finlat.lv pārstāvis. Ivo Sproga, Ivars Oiguss un Ellans Brozovskis nevar izsniegt aizdevumus pret auto ķīlu, veicot patērētāju kreditēšanu BEZ licenses. Ivo Sproga virs sava numura norāda savu preču zīmi “Ūnijas auto” (no 2024.gada augusta pēc iesnieguma Valsts policijā pārdēvēts par Ekspert Rent). Ar šo preču zīmi, Ivo Sproga jau darbojas savā sfērā no 2018.gada vasaras, piedāvājot “kredīts pret auto ķīlu”, “ esam profesionāļi tirdzniecības, juridisko jautājumu un finanšu jomā”, “sniegsim aizdevumu apmaiņā pret auto”, “noformē aizdevumu pret sava auto ķīlu ar % likmi TIKAI no 2% mēnesī”, “līzings auto iegādei”, “lombards”, “kredīts pret automašīnas ķīlu”, un “līzings”. Vēsturiskā krāpšanas gaita: 2008.gada 24.aprīlī Armands Berķis un Ivo Sproga savu kopēju dalību uzsāka uzņēmumā SIA “Primum”, Reģ.nr. 40103166196 un kopīgi izbeidza 2013.gada 12.februārī. 2013.gada 26.februārī Armands Berķis un Ivo Sproga dibina uzņēmumu SIA “Gadgetsons”, arī zināmu kā Rīgas Auto Placis (no 2018.gada novembra). Izmanto telefona numuru 29219092, kas arī tika izmantots VIŅU uzņēmumam SIA “Latkont” (Reģ.nr. 40003858343), kura darbība tika pārtraukta ar VID lēmumu . Kā arī abi iegūst jaunus telefona numurus, Ivo Sproga 29450650 un Armands Berķis 26353168. Šajā pašā starplaikā, Ivars Sproga uzsāk darbību arī SIA “Koivemunde” un SIA “EVP LV”, izmantojot savu preču zīmi Ūnijas auto, tirdzniecības vietā Ūnijas iela 18. Uz konkrēto brīdi, kad iekritu uz viņu krāpšanas shēmas, kas veikta ar viltu un maldiem, Ivo Sproga to veica izliekoties par FINLAT.LV pārstāvi, norādot savu preču zīmi Ūnijas auto, un sociālajos tīklos norādot, ka preču zīme pieder viņa un Ellana Brozovska dibinātajam uzņēmumam SIA “Auto Baltija LTD” (Reģ.nr. 40203251395). Šim uzņēmumam NAV nedz PTAC izsniegtas licenses patērētāju kreditēšanai, un nedz CSDD tirdzniecības atļaujas, jo tā tika anulēta 05.09.2022. Tātād, nekādu kreditēšānu vai automašīnu tirdzniecību Ivo Sproga un Ellans Brozovskis nevar un nedrīkst veikt, lai arī tiek pasniegts, ka viņiem ir noslēgts sadarbības līgums ar Oļegu Meščaņinovu. Savukārt, Oļegs Meščaņinovs norāda, ka sadarbojas tikai un vienīgi ar bankām un finanšu iestādēm. Pēc sociālajās vietnes, Latvijas Uzņēmuma Reģistra informācijas un Valsts Ieņēmuma dienesta informācijas un pašu sniegtās informācijas PTAC, viņi nav šāda veida uzņēmums un ar šādām darbībām nenodarbojas. Kurš tad? Kurš tad veic tukšus solījumus, maldina patērētājus, sazinās ar viņiem, izkrāpj viņu mantu, nodara ne tikai finansiālo kaitējumu bet arī fizisko un morālo? Sākumā Ivars Oiguss sniedz informāciju, ka preču zīme Ūnijas auto pieder SIA “Auto Baltija LTD”, vēlak sniedzot kārtējos melus, ka tomēr Ūnijas auto pieder viņa dibinātajam (07.10.2015) uzņēmumam SIA “Koivemunde”. Ivars Oiguss 2018.gada piešķīra Ivo Sprogam pilnvaru darboties sava uzņēmuma vārdā un to pārstāvēt. Ellans Brozovskis arī norāda savu darbību viņa uzņēmumā, norādot savu kontaktinformāciju 25361073 kā saziņas līdzekli, kas arī izmantota viņa jaunā transportlīdzekļu tirdzniecības uzņēmuma SIA “AutoEstella” Reģ.nr. 40203624564 izveidei. Ivo Sproga sociālajos tīklos, izmantojot SIA “Auto Baltija LTD” reģ.nr, bet ar SIA “Koivemunde” telefona numuru 25586725, ē-pastu un automašīnu tirdzniecības adresi Hipokrāta iela 2B, Rīga (pieškirta atļauja tikai no 02.05.2023) – sagroza faktus ar tīšu nodomu maldināt. Automašīnu tirdzniecības atļauja SIA “Koivemunde” ir piešķirta Hipokrāta iela 2D, nevis 2B. Brīdī, kad Ivo Sproga sazinās ar patērētāju piedāvājot “kredītu pret automašīnas ķīlu”, patērētājs pārjautā un saņem apstiprinājumu no Ivo Sprogas, ka tiešām tiek piedāvāts “kredīts pret automašīnas ķīlu”. Patērētājs nosaka summu, kurai Ivo Sproga piekrīt, vēlak lai tikai atzvanītu un paziņotu, ka tika veikta kredītvēstures pārbaude un vēlamo summu saņemt nav iespējams. Bet gan uz pusi mazāku. Sociālajos tīklos un finlat.lv mājaslapā viņi norāda, ka kredītvēsturei nav nozīmes, jo pēc pieteikuma aizpildīšanas kredītu varēs saņemt “bez problēmām”. Uzņēmumus, kas piedāvā saņemt kredītu ar esošām parādsaistībām, PTAC pirmšķietami šādu komercpraksi vērtē kā negodīgu - Negodīgas komercprakses aizlieguma likuma kontekstā. PTAC Ivo Sproga un Ivars Oiguss noliedz savas darbības, apgalvojot, ka kredītus pret automašīnas ķīlu nepiedāvā un license viņiem nav nepieciešama, jo kreditēšanu neveic. Viņi norāda, ka Ivo Sproga un Ivars Oiguss ir pārtraukuši sadarbību ar Ellanu Brozovskis un uzņēmumu SIA “Auto Baltija LTD” 2023.gada septembrī, jo viņš ievietoja sludinājumus “kredīts pret automašīnas ķīlu”. Interesanti, lai arī it kā sadarbību ir izbeidzis Ivo Sproga pats ar sevi, viņš turpināja ievietot sludinājumus izmantojot tos pašus rekvizītus, norādot visu to pašu informāciju. Uz ē-pastu atnāk paziņojums no CSDD par īpašnieku maiņu. Oļegs Meščaņinovs gan finlat.lv mājaslapā, gan saziņā uz ē-pastu informē, ka šāda procedūra tiek veikta, jo“auto darbosies kā finansiālais garants”, bet “tas nebūt nenozīmē, ka Jums būs jāšķiras no sava transportlīdzekļa.”. Ivo Sproga pasniedz tieši tādu pašu informāciju. Tiek veikta īpašnieku maiņa no “brīvas gribas zem maldīga priekšstata”. Ja, nedz Ivo Sprogam, nedz Ivaram Oigussam, nedz Ellanam Brozovskim nav kreditēšanas licenses, un viņi nav nedz bankas, nedz finanšu iestādēs, tad kāpēc Oļegs Meščaņinovs, pārkāpjot Datu aizsardzību nosūta pieteikumus viņiem, no Ivo Sprogas puses notiek saziņa ar klientiem, un viņš izsniedz “kredītu pret automašīnas ķīlu”, kā trešo personu norādot gan SIA “Auto Baltija LTD”, gan SIA “Koivemunde”, pasniedzot līgumus kā savādāku darījumu, liekot noprast patērētājam, ka sadarbojas ar godprātīgiem uzņēmējiem. Civillikuma 1440.pants nosaka, ka lai tiesisks darījums būtu spēkā, nepietiek ar to vien, ka tā dalībnieki izteic savu gribu, bet ir vēl vajadzīgs, lai šī griba būtu radusies brīvi - bez maldības, viltus vai spaidiem Līgumus parakstu tikai un vienīgi es. Dokumentu juridiskā spēka likums 4.pants noteic: lai dokuments būtu spēkā esošs, tam ir nepieciešams obligātais rekvizīts “paraksts”. Līgums būs uzskatīts par spēkā esošu no tā abpusējas parakstīšanas brīža. Līgumiem nav darījuma spēka. Diemžēl to zinu tikai tad, kad esmu spiesta cīnīties pati par savām tiesībam. Uz to brīdi, no savām tiesībām, līgumiem, komerclikumiem, krimināllikumiem, Valsts policijas likumiem un ētikas kodeksiem, ministru kabineta un PTAC/PTACL izdotajiem likumiem man nav nekādu zināšanu. Civillikums 1533.pants. Līgums uzskatāms par galīgi noslēgtu tikai tad, kad starp līdzējiem notikusi pilnīga vienošanās par darījuma būtiskām sastāvdaļām Patērētājs domā, ka paraksta līgumu “kredīts pret automašīnas ķīlu”, bet īstenībā notiek krāpšana, tiek izzagta manta un tā izmantota kā līdzeklis, lai turmpāk izkrāptu naudu, izteiktu draudus, mēģinātu iebiedēt patērētāju ar apmelojošiem iesniegumiem Valsts policijā. Civillikums 1447.pants Ja par darījuma šķiru noticis pārpratums, tā ka viens dalībnieks domājis, ka noslēdz citu līgumu nekā tas, kādu domājis otrs, tad līdzēji nav vienojušies, maldība atzīstama par svarīgu un tādēļ pats darījums nav spēkā. Ivo Sproga, Ivars Oiguss, Ellans Brozovskis, un Oļegs Meščaņinovs apzinās, ka piesaista patērētājus, kas nav spējīgi finansiāli ieguldīt naudu un cīnīties pretīm viņu izplānotajai krāpšanas shēmai. Lai Ivo Sproga, Ivars Oiguss, Ellans Brozovskis, un Oļegs Meščaņinovs būtu dzīves īstie “supermeni” un piešķirtu “kredītu pret automašīnas ķīlu” bez PTAC atļaujas un licenses, viņiem formāli jāpasniedz dokumenti kā “pārdošanas/pirkuma/nomas” līgumi, jo oficiāli kā saimnieciskā darbība Valsts iestādēs ir iesniegta tikai un vienīgi automašīnu tirdzniecība, ilgtermiņa noma un uzpirkšana. Kas attiecas uz Oļegu Meščaņinovu, tā būtu tikai kredīta starpniecības darbības hipotekārajiem kredītiem. Civillikums 1445. Svarīga maldība (1444.p.) iznīcina visu darījuma spēku, jo jāpieņem, ka tas, kas tā maldījies, nav nemaz devis darījumam savu piekrišanu un darījums tā tad nemaz nav noticis. Tikai šādā veidā, vienu darījumu slēpjot aiz cita darījuma, ar mērķi izvairīties no tiesību aktos paredzēto pienākumu pildīšanas patērētāja apkalpošanas jomā - viņi var apkrāpt ne tikai patērētāju, piesavinoties viņam piederošo mantu, bet arī apiet Valsts uzliktos likumus un piedāvāt “kredītus pret automašīnas ķīlu”, pasniedzot sevi kā finanšu iestādi, finanšu un juridiskos ekspertus, un “supervaroņus” “glābjot” iedzīvotājus no skarbās dzīves realitātes. Civillikums 1459. Pants Viltus ir otras personas prettiesīgs maldinājums, lai viņu piedabūtu izdarīt viņa interesēm pretēju darbību Ivo Sproga, patērētājam paziņo, ka par līgumiem un to saturošām niansēm uztraukumam nav pamata, jo tās esot tikai formalitātes priekš paša uzņēmuma, un lai saņemtu aizdevumu, esot tikai jāparaksta līgumi. Patērētājs, kas ir finansiālās grūtības un apzinās savu kredītvēsturi un vai kredītvēstures neesamību, uzticās šiem cilvēkiem, un paraksta līgumu. Nemaz neapzinoties, ka vienā noziegumā varētu būt iesaistītas šādas plaša saziņu mēroga personības un viņu uzņēmumi. Uzreiz pēc tam, kad līgums parakstīts, piedāvāju atgriezt daļēji atsūtīto naudu atpakaļ, ja atgriezīs automašīnu. Ivo Sproga smejas un izsaka draudus – vai nu atmaksā aizdevuma naudu dubultā (aizmirstot faktu, ka nav pārskaitīta visa aizdevuma summa, bet tikai daļa un par visām CSDD izmaksām maksāju es, kas sastāda aptuveni 300 EUR), vai jāveic ikmēneša maksājumi 6 mēnešu garumā, pēc kuriem viņš pats personīgi, atmaksājot CSDD maksājumus, atgriezīs automašīnu. Kā saka, solīts makā nekrīt. Civillikums 1463.pants Spaidu var izdarīt vai nu ar fizisku varu, vai ar draudiem, kas kādā personā rada bailes. Gadījumos,kad patērētājs beidzot saprot, ka ir notikusi krāpšana, vēršanās Valsts iestādēs pēc palīdzības kļūst bezjēdzīga, jo neviena iestāde izrādās nav kompetenta, izņemot Latvijas Valsts Republikas Augstāko tiesu, panākt taisnīgumu. Meklējot juristu, ar mani beigās sazinās “juriste”, kas beigās izrādās konkrētā Valsts policijas iecirkņa inspektore, kas nemaz nav juriste, bet ar mani sazinājās, lai iegūtu informāciju, pēc kuras iegūšanas, ļoti ātri pazuda no apvāršņa. Tagad, šī pati inspektore izskata iesniegumus, kas tiek sniegti Valsts policijā un nosūtīti pēc piekritības, un raksta atteikumus, balstoties uz personīgām domām, pieņemot tukšus vārdus bez pierādījumiem kā faktus. Kam tad vajadzīgi Valsts policijas ētikas kodeksi un iestādes, kas uzrauga amatpersonu darbu, ja iecirkņa amatpersonas rīkojas patvaļīgi un pārdroši, melojot dokumentos, sniedzot nepatiesu informāciju un pārkāpjot ne tikai ētikas kodeksus, bet interešu konfliktu. Atbilde, rakstiet iesniegumu, iesniegumu, iesniegumu. Iesniegums nosūtīts, bet uz iesniegumu sniedz atbildi pēdējā dienā pirms termiņa beigām, vai arī ignorējot Iesnieguma likuma 5.pantu, kur nu jau būs gandrīz 6 mēneši, kopš atbildes uz iesniegumiem nav. Pieprasījumi sniegt atbildi par bezdarbību tiek nosūtīti neskaitāmas reizes, bet atbildē tiek saņemtas aplamības, norādot pavisam citus dokumentus ar citiem numuriem. Kur ir kompetence? Kur godprātība? Kā Valsts policijas amatpersona veicot savus pienākumus var būt tik bezrūpīgi? Sūdzību gadījuma, šie “supermeni” pasniedz iestādēm, ka patērētājs pats ir kļūdījies, jo viņu saimnieciskā darbība VID un Latvijas Uzņēmumu reģistrā ir norādīta tikai un vienīgi automašīnu tirdzniecība un ilgtermiņa noma. Paskaidrojumos tiek pasniegti meli, kas tiek pieņemti kā patiesība, bez jebkādiem pierādījumiem vai dokumentiem. Galvenais, ka cietušajam/ patērētājam ir jāsagatavo apjomīgs pierādījumu mateirālu klāsts. Vainīgajiem krāpniekiem pietiek ar žilbinošo smaidu, pilnu maciņu un skaistiem vārdiem. PTAC veicot izmeklēšanu izsecina un norāda, ka viņu uzņēmumu rīcībā ir saskatāmas negodīgas komercprakses pazīmes, bet pateicoties tam, ka viņi veic tukšus solījumus ka mainīsies un ar mani viss ir nokārtots, nekāds sods netiek piešķirts. Kad tiek norādīts, ka viņu uzņēmumu darbība turpinās un iestādei tika melots (ar konkrētiem pierādījumiem) PTAC informē, ka tam nav nozīmes, un tikai tad, kad tiks saņemts liels apjoms informācijas par viņu darbību, vēršoties ar atseviškiem iesniegumiem no citām personām ar pietiekami izsmeļošu informāciju no katra patērētāja, varēs kaut ko darīt tālāk. Lai zaļo un zeļ Latvijā noziedzīgie uzņēmumi! Kāpēc tiek tērēti Latvijas Valsts resursi šādām iestādēm, kuru darbība ir bezjēdzīga? Latvijas Uzņēmumu Reģistrs un Valsts Ieņēmumu Dienesta atbilde uz nepilnībām izskan šādi – “kamēr mums maksā kaut kādu naudu, mums uzņēmumu darbība neinteresē. Viņi paši lai skatās un ievēro komerclikumu.” Skaidrs. Paldies. Mācīšos komerclikumus. Griežoties pie CSDD par uzņēmumu darbību bez tirdzniecības atļaujas, atbilde izskan līdzīgi – “mēs neko nevaram darīt, bet jūs drīkstat sniegt Valsts policijā”. Skaidrs. Paldies. Sniegšu iesniegumus, kuri pēc teritoriālās piekritības nonāks vienā un tajā pašā iecirknī un tiks “aprakti”. Paldies! Griezties Valsts policijā ar iesniegumu tomēr arī nebūs nozīmes, jo cietušajam ir nepieciešami ļoti detalizēti, viegli pārskatāmi un salasāmi pierādījumi, kas netiks ņemti vērā, jo Valsts iestādes un Valsts policijas amatpersonas konkrētajā iecirknī uzskata, ka personīgais viedoklis un “stāstījuma izklāsts” no šīm personām, kas izklausās pēc patiesības, ir īstens pierādījums. Pieņemot, ka ja jau uzņēmēji apgalvo, ka viņi nenodarbojas ar šādām lietām un nekas nav noticis, kā tikai ir vienkāršs strīds, tad tas tiek pieņemts kā patiesība, neskatoties uz to, ka visi faktuālie pierādījumi norāda uz pretējo. No krimināllietas virzītājas mutes izskan pārmetumi, ka ja jau es pati iekritu uz šādu krāpšanu, tad pati esmu vainīga, un man ir jāmaksā naudas summas, kas tiks un tiek no manis pieprasītas, lai visu tad arī izbeigtu. Kāds atvieglojums, ka savu uzticību mēs patērētāji un Latvijas pilsoņi varm likt šādu Valsts policijas amatpersonu rokās! Šobrīd Ivo Sproga savu preču zīmi Ūnijas auto ir pārveidojis par Ekspert Rent, kas darbojas zem Ivara Oigussa SIA “Koivemunde”. Katrs iesniegums kas tiek aizpildīts Oļega Meščaņinova mājaslapā FINLAT.LV “kredīts pret automašīnas ķīlu” tiek nosūtīts Ivo Sproga, kurš tālāk turpina sazināties un piedāvāt kredītus no sava personīgā numura 29450650. Konkrētais Valsts policijas iecirknis pienākumus nepilda, noskatās uz pierādījumiem un gaida iespēju, kad varēs tomēr visu norakstīt kā noilgumu un slēgt gaužām bēdīgo lietu. Secinājums – likumi eksistē, bet likumus nevajag ievērot, ja tu esi īstens uzņēmējs un neviens pret tevi lielos apjomos nesūdzēsies vai netiks uzsākts tiesāšanās process. Tad nu nonāku pie viena secinājuma. Ir iztērēti mēneši un gadi cīņā ar šiem krāpniekiem, jo tika paļautos, ka Valsts iestādes pilda savus pienākumus un aizsargā ar likumu patērētājus. Tomēr, tā nav. Krājam naudu, un laiks tiesāties. Prieks būs redzēt Valsts policijas amatpersonas un “supervaroņus” aci pret aci tur, kur personīgajām interesēm nav vietas, tur, kur pierādījumi un fakti tiešām kaut ko nozīmē. Tiksimies tiesā! Visi tie, kas cietuši no šīm personām, lūgums sazināties, jo katra situācija noderēs.
Vanto wood - Krāpšana
Мебель/Интерьер
Tue, 26 Aug 2025 10:06:22 +0000
Samaksāju par gultu, bet to nepiegādā. Telefonu neceļ. Uz e-pastiem neatbild. Iesniegums iesniegšu rīt policijā. Aicinu ik vienu pirms skaitīt naudu, pamēģināt kaut sazvanīt, tad sapratīsiet, ka krāpšana. Facebook lapā pat mani viņi nobloķēja, lai nevaru uzrakstīt negatīvu komentāru. Viņu mājaslapai nevaru piekļūt no sava telefona, jo esmu nobloķēts.
Aboutyou.lv - Neatmaksā par atgrieztām precēm
Одежда
Tue, 26 Aug 2025 10:06:32 +0000
Neiesaku šo i-neta veikalu! Tas ir šausmīgs! Netiek atmaksāta nauda par atgrieztajām precēm (aylv-622-330491020) ,   lai gan preces pieņemtas bez iebildumiem. Noteikumos paredzēto 14 dienu vietā neatmaksā vairāku mēnešu garumā. Turklāt neatbild uz atgādinājumiem un nepaskaidro naudas neatmaksāšanas iemeslus (tā parasti dara krāpnieki) !
Premiummajas.lv - Briesmīgs serviss, ignorēšana un maldināšana
Магазины Электроники и Техники
Mon, 25 Aug 2025 14:53:34 +0000
NEIESAKU NEVIENAM NEKO PASŪTĪT NO ŠĪ UZŅĒMUMA! Šogad iegādājos populāro bezvadu putekļu sūcēju OVOX PULSE ar mazgāšanas funkciju. Ātri vien iekārta beidza pildīt savu funkciju, jo netīro ūdeni nevis savāca, bet spļāva ārā uz grīdas. Vairāku nedēļu garumā bija ilgas sarakstes un ilgi cīnījos, lai viņi pieņemtu uz garantiju, jo viņi mēģināja izvairīties no atbildības. Galu galā, beidzot viņi piekrita, ka ir jāsūta uz garantiju un lika man apmaksāt kurjera pakalpojumu (20 EUR). Pēc pāris nedēļām viņi atsūtīja e-pastu, rakstot, ka "prece ir salabota un pēc kurjera rēķina apmaksas, tā tiks izsūtīta". Atkal lika apmaksāt kurjera pakalpojumu, un es tam nepiekritu, jo likums paredz (un arī ECC skaidroja), ka patērētājam nav jāsedz transporta izdevumi, ja precei ir defekts, kas nav radies patērēja vainas dēļ. Atkal sekoja vairāku nedēļu ilgas sarakstes (jo piebildīšu, ka šis KANTORIS (jo par uzņēmumu es to nevaru nosaukt) uz e-pastiem atbild ļoti ilgi un atbildes nākas gaidīt pat pusotru nedēļu), līdz pēkšņi viņi apgalvoja pretējo - ka precei nav konstatēts defekts, tai viss ir kārtībā, un šādā situācijā man kā patērētājam tomēr ir jāapmaksā kurjera rēķins. Tātad - konstantas pretrunas un neskaidrība no šī KANTORA puses. Saprotot, ka preci pārbaudīt varēšu tikai tad, kad to saņemšu, apmaksāju kurjera rēķinu, bet KANTORIS jau atkal neko nezin un nesaprot, jo apgalvo, ka "finanšu nodaļa" nav sniegusi apstiprinājumu, ka maksājums ir saņemts (piebildīšu, ka maksājums tika veikts jau vairākas dienas atpakaļ!). Vēl šim KANTORIM ļoti patīk soc.tīklos atstāt tikai sev glaimojošos un pozitīvos komentārus, bet sliktos un patiesos - izdzēst. Un ja mēģini viņus sazvanīt - pretī atbild darbinieks, kurš ne uz vienu jautājumu nespēj atbildēt. Nožēlojami. Ja nespēj pārdot kvalitatīvas preces un vēl jo vairāk - komunicēt ar klientiem (ja rodas problēmas), tad nevajag nodarboties uzņēmējdarbību.
Wellness Trading - Krāpšana
Прочее
Mon, 25 Aug 2025 14:53:55 +0000
Uzņēmums iepriekš darbojās ar nosaukumu Health Solution Architect SRL, kas redzams darba sludinājumā šeit: https://www.cvmarket.lv/zvanu-centra-operators-e-riga-health-solution-architect-srl--1627400 Pašlaik tas darbojas ar nosaukumu Wellness Trading, kā redzams jaunajā sludinājumā šeit: https://www.cvmarket.lv/prodavec-po-telefonu-riga-wellness-trading-1629079 Kā redzams, uzņēmums regulāri maina nosaukumus, jo faktiski nemaksā darbiniekiem algu un cenšas izvairīties no atbildības.Maina arī mājaslapas adreses kurās reklamē savus produktus. Darba sludinājumos tiek īpaši uzsvērts, ka darbs ir iespējams 100% attālināti, taču tas tiek izmantots kā apzināta darbinieku ievilināšanas metode. Neskatoties uz šiem solījumiem, darba samaksa pēc pienākumu izpildes netiek nodrošināta. Faktiski darba pienākumi paredz agresīvu nezināmas izcelsmes uztura bagātinātāju pārdošanu pa telefonu, īpaši pensionāriem un cilvēkiem ar invaliditāti. Atalgojums tiek aprēķināts pēc neskaidras un nepārbaudāmas “statistikas”, kas kalpo tikai kā pamatojums, lai algu nemaksātu vispār. Turklāt jau no pirmās dienas darbinieki tiek nostādīti absurdās un mākslīgi radītās situācijās, kuras uzņēmums izmanto kā ieganstu, lai atteiktos izmaksāt nopelnīto naudu. Šāda prakse ir sistemātiska un rada pamatotas aizdomas par apzinātu darbinieku maldināšanu un izmantošanu. Uzņēmums izplata un aktīvi tirgo zemāk norādītos produktus, kuru izcelsme un sastāvs nav pārbaudāms. Ja saņemat zvanu ar piedāvājumu vai redzat reklāmu par kādu no šiem produktiem, iesaku būt uzmanīgiem un nekavējoties sarunu pārtraukt, jo neviens nevar sniegt ticamu informāciju par to, kas šajos produktos patiesībā ir: Alvarix Deluron Forte Depanten Diaform+ Exofeet Oil Femixal Guavital+ caps Ophtalax Paraxan Remofix Steplex UltraVix Ne kolēģi, ne vadība neatrodas Latvijā, bet tirgo latviešiem. Takā uzmanīties tie ,kas ar šo uzņēmumu iesaistās. Beigas paliksiet vienīgi kurus sauks pie atbildības.
Or Mēbeles - Atrisināts
Мебель/Интерьер
Tue, 26 Aug 2025 10:05:28 +0000
Pēc ilgstošas gaidīšanas un sliktas komunikācijas tomēr izdevās saņemt pasūtīto un iepriekš samaksāto preci. Pasūtīju no OR mēbeles matraci, jo biju jau agrāk veikusi pasūtījumus šajā firmā, biju apmierināta par kvalitatīvi izgatavotu bērzakoka gultu, matraci. Vēlējos jaunu matraci, pasūtīju(veicu priekšapmaksu), jo uzņēmums zināms. Joki sākās tajā brīdī, kad sāka kavēties preces saņemšana. Saprotu, ka kompānijai šobrīd grūtības. Komunikācija ,ar mani kā klientu, vnk neadekvāti stresaina. Uz maniem zvaniem( no jūlija sākuma) neviens neatbildēja, arī neatzvanīja. Tiku rakstījusi epastus, sms wacap- viss bez rezultāta. Sajūta bija, ka esmh apkrāpta, apzagta! Līdz beidzot mana radiniece nolēma pasūtīt tieši tādu pašu matraci, bet ar pēcapmaksu. Firma uzreiz ar radinieci kontaktēja, solīja piegādāt nedēļas laikā.(es gaidīju no februāra) Rezultātā uz manas radinieces jautājumu, vai tiešām var uzticēties, firmas pārstāve precizēja kāpēc šāds apgalvojums, radiniece pastāstīja manas bažas. Pēc dažām minūtēm bija zvans man, pēc 10 dienām saņēmu preci😊. Šādā situācija biju pirmo reiz, paldies par skolu!🍀
Dino Zoo - Problēma Dino Zoo dzīvniekiem ierobežota pieeja barībai un ūdenim
Животные
Mon, 25 Aug 2025 12:17:34 +0000
Šodien biju Dino Zoo, Rīgas ielā 11A, Jelgavā, LV-3002, un ieraudzīju ļoti satraucošu situāciju. Homiķiem/džungārijas kāmīšiem nebija pieejas barībai un ūdenim – pat pieceļoties uz pakaļkājām, dzīvnieks nespēja aizsniegties līdz traukam ar barību. Un diemžēl šī nav pirmā reize, kad ko tādu redzu. Līdzīgas problēmas ar grauzējiem un pat trušiem esmu novērojusi arī citos šī veikala tīkla punktos. Es jau iepriekš esmu rakstījusi sūdzību par dzīvnieku slikto turēšanas apstākļu dēļ, bet tā vietā, lai pieņemtu kritiku un uzlabotu situāciju, darbinieki mēģina pārliecināt, ka dzīvniekiem esot ideāli apstākļi un ka visos veikalos tos izlaiž paskraidīt pa zāli. Tas ir pilnīgs absurds – neviens veikals to nedara! Būtu ļoti vērtīgi, ja darbinieki ņemtu vērā klientu sūdzības un reāli strādātu pie apstākļu uzlabošanas. Klientiem būtu daudz patīkamāk tērēt savu naudu vietā, kur dzīvniekus patiešām mīl, un kur tie ir veseli un laimīgi. Uzlabot apstākļus taču ir tik vienkārši – piemēram, nomainīt nepraktiskos traukus pret tādiem, kas dzīvniekiem nodrošina brīvu piekļuvi barībai un ūdenim.
Fielmann - Slikts serviss
Магазины / Торговля
Mon, 25 Aug 2025 16:23:35 +0000
25.08.2025 Nopirku meitai optiskās brilles, bet saulesbrilles komplektā neiedeva, lai gan turpat reklāmas stendā tās apsolītas. Personāls skaidrojumu nesniedza, bet tikai smaidīja... Neiesaku, krāpnieki. Reklāmā norādītās lēcas no 50 eiro ir par vienu lēcu nevis komplektu. Veikals Akropole Rīga.
Orto Klīnika - Lieliska un silta pieredze ar Orto klīniku un ārstu O. Gainutdinovu.
Больницы
Mon, 25 Aug 2025 16:12:53 +0000
Veicu 2 elkoņa artroskopijas pie ārsta O. Gainutdinova, un abas reizes pieredze bija ļoti pozitīva. No ierašanās brīža viss process bija pārdomāts un mierīgs - māsiņas un palīgi vienmēr izskaidro, kas notiks tālāk, palīdz nomierināties, un pirms operācijas tiek iedota tablete, kas pilnībā noņem satraukumu.
Īpaši gribu izcelt māsiņas konsultāciju telpā, jo viņas ir ļoti izpalīdzīgas un patiesi rūpējas par pacientu. Uz otro operāciju devos jau droši, jo zināju, ka mani sagaidīs profesionāla aprūpe un skaidrs process. Ārsts Gainutdinovs precīzi un saprotami paskaidro visu nepieciešamo, rada uzticību un drošības sajūtu. Abas operācijas noritēja veiksmīgi, un pēcoperācijas aprūpe bija tikpat laba - gan norādījumi par tālāko ārstēšanu, gan fizioterapeites konsultācija izrakstīšanās dienā. Arī komforts klīnikā pārsteidza - ēdiens gards un daudzveidīgs, gultas ērtas un regulējamas, istabas tīras un mājīgas. Istabas biedres man trāpījās draudzīgas, ar kurām bija patīkami parunāties, tāpēc atmosfēra bija ļoti laba :) Personāls regulāri nāca palīgā ar visu, kas bija vajadzīgs: tēja, kafija vai cita palīdzība. Patīkams sīkums ir arī Circle K blakus klīnikai, kur ātri var aiziet pēc našķa. Dažas reģistratūras darbinieces (1. stāvā) nemāk pieklājīgi komunicēt, tomēr kopējā pieredze to neizbojā, jo pārējais personāls ir ļoti sirsnīgs un profesionāls. Stacionāra darbinieki pret tevi izturās kā pret tuvinieku. Kopumā varu teikt, ka Orto klīnika nodrošina ļoti augstu kvalitāti un komfortu. Jā, cenas ir augstas, bet pretī saņemtais serviss un ārstēšanas kvalitāte to pilnībā attaisno. Ja meklējat ārstu locītavu problēmām, noteikti iesaku ortopēdu O. Gainutdinovu - profesionāls un uzticams speciālists, pie kura jutos droši un aprūpēta. Svarīgi piebilst, ka ne visi ārsti šajā klīnikā ir tik kompetenti. Ārsta izvēlei jāpieiet rūpīgi. Jautājiet atsauksmes pazīstamiem un pārbaudiet informāciju internetā, lai pēc tam nenāktos vilties!
BabyStore - Neatgriež naudu
Магазины детских товаров
Mon, 25 Aug 2025 09:20:40 +0000
Jūlija sākumā tika bērnam pasūtīts skrituldēlis, turklāt par bērna sakrātu naudiņu. pēc vairāku nedēļu gaidīšanas un dažādiem meliem no uzņēmuma puses tā arī ilgi gaidīto preci bērns nesaņēma. vienojāmies par pasūtījuma atcelšanu un naudas atgriešanu. ir pagājis jau mēnesis un nauda joprojām nav atgriezta. vienīgā atbilde kas tiek saņemta ir tāda, ka ir nodots grāmatvedībai, ka šonedēļ utt. bet naudas nav un viss. Krāpnieku kantoris. nevienam nekad neiteiktu tur kaut ko sūtīt.
Orto klīnika - ortopēds J. Viļums - Neiesaku šo ārstu
Врач
Mon, 25 Aug 2025 08:50:33 +0000
Rakstu atsauksmi, lai brīdinātu citus un pasargātu viņu veselību un naudu. Ortopēds rada nepārliecinoša speciālista iespaidu. Paskaidro lietas pavirši un neskaidri, neizklausās drošs par rezultātu. Manā gadījumā bija elkoņa problēma: ārsts mani sūtīja uz papildu izmeklējumiem un pie citiem speciālistiem, kas beigu beigās izrādījās tikai lieks naudas tēriņš. Kad atgriezos ar atbildēm un teicu, ka vēlos veikt operāciju, viņš atbildēja, ka tā var palīdzēt, bet var arī nepalīdzēt. Pašā par sevi šāda atbilde ir saprotama, taču veids, kā tas tika pateikts, radīja sajūtu, ka viņš pats netic savām spējām un jau iepriekš norobežojas no atbildības. Kad pajautāju, cik bieži viņš veic elkoņa artroskopijas, atbilde bija - ļoti reti. Šādā gadījumā būtu korekti jau 1. vizītē ieteikt vērsties pie cita ārsta, nevis radīt situāciju, kur pacients paliek neskaidrībā un vēl zaudē naudu. Šāda neskaidrība, kā rīkoties tālāk, un neuzticība iet pie viņa uz operāciju arī citu locītavu problēmu gadījumā ir dzirdēta no citiem pacientiem.
Artūrs Silkins - Nomelnošana, agresīva attieksme, nekvalitatīvs darbs
Строители
Mon, 25 Aug 2025 08:50:46 +0000
Artūrs Silkins - savu darbu veicis ļoti nekvalitatīvi, melojot arī par nostrādātajām stundām. Pieprasa samaksu par savu “darbu” Piedāvājām variantu, pēc defektu izlabošanas, novēršanas tiks samaksāts, uz ko konkrētā persona atteicās piekrist, sāka draudēt, kļuva agresīvi noskaņots un pašlaik izplata nepatiesu informāciju par krāpniecību no mūsu puses
Rīgas Satiksme - Neatbrauc vienkārši transports
Общественный транспорт
Mon, 25 Aug 2025 06:57:36 +0000
Jau kuru reizi nekad neatbrauc 21 autobus kurš 9.40 izbrauc no Juglas galapunkta tieši gaidu galapunkta un jau kuru dienu tā nav autobusu saraksta nekas nav mainījies un viņam jābūt 9.40
Habits - Slikts serviss
Рестораны
Mon, 25 Aug 2025 12:18:19 +0000
Gribu atstāt atsauksmi par šo iestādi, kuras lapu pirmo reizi ieraudzīju Instagram, un tā uz mani atstāja patīkamu iespaidu… BET TAS BIJA MALDINOŠS!… līdz brīdim, kad ar draudzeni nolēmām tur nosvinēt viņas dzimšanas dienu. Es iepriekš uzrakstīju **Habits**, ka redzēju ierakstu par viņu piedāvājumu *“all you can eat”*, kur cilvēks maksā 35 eiro un 3 stundu laikā ēd ēdienus, kas, kā sarunas laikā izrādījās, ir norādīti ēdienkartē. Rezultātā, pēc visām šīm precizācijām, es rezervēju galdiņu sestdienas rītam, administratore to apstiprināja, un mēs ar draudzeni, gaidot šo dienu, bijām sajūsmā. Un tad sākas pats interesantākais: ienākot šajā iestādē, pirmais, kas pievērsa uzmanību – netīrā, lipīgā grīda 🤦🏻‍♀️, ko, starp citu, pamanīja arī cilvēki, kas pēc mums apsēdās pie galdiņa. Mēs sakām, ka vēlamies izmēģināt piedāvājumu *“all you can eat”*, bet mums atbild, ka tas darbojas tikai no plkst. 14.00, bet mēs bijām atbraukušas plkst. 10.00, un sarakstē administratore par to ne ar vārdu nebija pieminējusi. Noskaņojums jau pie ieejas bija tāds pats kā grīda – diezgan slikts. Godīgi sakot, mums vajadzēja apgriezties un doties uz citu vietu, bet visa diena jau bija saplānota un no Zolitūdes ar transportu kaut kur nokļūt ir diezgan ilgi. Labi, palikām. No plkst. 10.00 viņiem pieejamas tikai brokastis, kuras, starp citu, līdzņemšanai neiesaiņo, ja kaut ko neapēd (ja nu kādam interesē). No brokastu variantiem – pošētās olas dažādās variācijās un biezpiena plācenīši, ak jā, un putra!… Godīgi sakot, pēc šādas dzimšanas dienas svinēšanas vismaz nedēļu uz olu ēdieniem skatīties nevarēju. Tas ir viens. Otrkārt – par apkalpošanu. Oficianti nebija ieinteresēti apkalpot klientus tā, lai viņi vēlreiz atgrieztos un ieteiktu šo vietu citiem. Man pacietība jau tuvojās robežai, kad oficiants atnesa ēdienu, ko nemaz nebiju pasūtījusi 😐. Draudzenei vajadzēja atgādināt, ka viņai netika atnesta pasūtītā pozīcija. Kad oficiants pieņēma pasūtījumu, viņš vairākas reizes pārprasīja, lai gan iestādē bijām tikai mēs un vēl viens aizņemts galds (un tas nav pārsteigums). Viss bija skaidri dzirdams, bet personālam bija vienalga – ko mēs pasūtījām un ko atnest… Tāds iespaids man palika – NEIESAKU ŠO VIETU NE PĒC VIENA KRITĒRIJA!
LIDL - Veikala vadītajai
Магазины
Mon, 25 Aug 2025 12:18:30 +0000
Vērsos ar sūdzību pie veikala vadītāja /s par to ka stāsta pārējiem saviem darba kolēģiem kāpēc darbinieki tiek atlaisti no darba! Es nesu pirmais gadījums šāds ! Cerams ka nesastapšos ar tādu veikla vadītāju aizejo iepērkoties !
Manas neslavas celšana no Boltkont bloķēšans - Bez pierādījumiem aizslēdz Bolt kontu

Mon, 25 Aug 2025 12:18:54 +0000
Šorīt no rīta vajadzēja atbloķēt manu bolt dreiver kontu, bet tas nav izdarīts, lūdzu steidzami sazinieties ar mani +371 22133424 es nevaru gūt līdzekļus iztikai, kā jau teicu, ja nevar pa labam iešu uz tiesu, lai lemj, man ir pierādījumi nē tikai videoreģistratorā, bet arī policijas slēdziens, ka pie starpgadījuma ar asažieri nebiju iereibis, lūdzu steidzīgi atveriet kontu, ja nē pieprasīšu tiesai arī lai jūs kompensāciju no jums.
Drogas - Slikts serviss
Магазины / Торговля
Mon, 25 Aug 2025 12:19:19 +0000
24.08.25 ap pulkstens 18:30 gāju uz veikalu Drogas, Zolitūdē. Vīrietis mazgāja grīdu pie veikala un burtiski man šo slotu novietoja priekšā un rupji pieteica, ka nevaru doties pa ieeju iekšā, jādodas iekšā gar kasi, mums izvērsās strīds paaugstinātos toņos, jo viņš jau beigās man ar to slotu draudēja. Saprotu, ka tas nav Drogas darbinieks, bet, pārdevēja-konsultante pēc tam, kad es iegāju veikalā smejas ar šo vīrieti par mani, kurš runāja, ka esmu dzērāja, kaut vispār nelietoju alkoholu, ka esmu tāda un šitāda. Nu vienkārši šausmīgi. Es pie kases aizrādīju par šo attieksmi pārdevējai, kas no sakuma noliedza, ka runāja par mani viņi, kaut es visu dzirdēju, biju ļoti dusmīga, tāpēc runāju arī nedaudz skaļāk. Pēc tam pateicu, ka pati esmu strādājusi drogas un nekad dzīve neesmu atļāvusies šādi runāt un strādāt ar šādu attieksmi. Nebija pat nekādas atvainošanās beigās. Ja nu es būtu gājusi ar bērnu? Viņš man ar to slotu pa ratiem sistu un pārdevēja būtu uzjautrināta par šo visu? Nu šausmīgi, ļoti šausmīgi. Visiem ir savs darba laiks, nevar būt ne cienīgiem pret citu tikkai dēļ tā, ka gribas ātrāk visu izdarīt un tikt mājas.

Kategorija: Рейтинг компаний на Sūdzības.lv. | Skatījumu skaits: 296 | Pievienoja: ADMIN | Atslēgvārdi: Рейтинг компаний на Sūdzības.lv | Reitings: 5.0/1
Komentāru kopskaits: 0
avatar