11:38
Рейтинг компаний на Sūdzības.lv. в категории «Реклама»


Sūdzības.lv. Жалобы на нечестные компании, плохие услуги и на конкретных исполнителей

Sudzibas.lv Главная страница | О нас | Добавить жалобу | Список компаний | Часто задаваемые вопросы | Как разрешить жалобу | Правила использования | Контакты

РЕЙТИНГ КОМПАНИЙ НА SŪDZĪBAS.LV. ВСЕ КАТЕГОРИИ.

Последние 25 жалоб на Sūdzības.lv

DEREX SIA - Обман сотрудников, невыполнение обещанных условий
Телекоммуникации
Sat, 12 Jul 2025 13:36:34 +0000
Хозяин фирмы не выполняет условия договорённостей и обещанного при приёме на работу. Очень мягко стелет, много обещает и ничего не выполняет потом. Денег на фирме вечно нет, всем должны, за квартиры сотрудникам подолгу не платят, рискуя быть выкинутыми на улицу, Естественно, что ещё можно ожидать от человека, чья фамилия заканчивается на «ко»?
Flixbus - Slikts serviss
Общественный транспорт
Sat, 12 Jul 2025 12:29:43 +0000
Vīrs brauca no Beļģijas uz Latvijā, ar divām pārsēšanam Frankfurta (Vācijā) un Polija. Tieši Frankfurta autobus nokavēja uz 4 stundām. Atnāca izziņa ka autobus kavēs, no sākuma uz 1 stundu, pēc tam vēl uz 2. Pēdējo 1.5 stundu laika brīdinājuma izziņas vispār jau nenāca. Visi pasažieri kas gaidīja reisu protams saka meklēt variantu ka tikt līdz mājām vai meklēt nakts mītni( jo tas bija 2 no rīta) protams ka visi noguruši. Vīrs vienīgais kas palika gaidīt. Pienāca autobus, nekādas info kas tas ir viņa transports nav, labi ka iegāja un jautāja vadītājam, tas saka nopikstini kodu, ja derēs tad brauc. Labi ka kods bija derīgs un pēc ilga laika gaidīšanas tomēr tika uz Rīgu. Rakstīju flixbus mājas lapa, gribējām tomēr gūt kaut kādu kompensāciju, jo tur ir tāda opcija( līdz 2 stundām kavēšana un vairāk neka 2 stundām) saņemam tikai atbildi, ka jūs taču tikāt uz mājas, tad viss ok, un ko flixbus atvainojas. Ļoti slikts serviss, autobusa kavēšana gadījumā nekādas informācijas klientam par tālāko rīcību!
Hesburger - Krāpšana
Кафе, бары
Sat, 12 Jul 2025 10:32:48 +0000
Šī nav pirmā reize kad saņēmu pusi tortillu. Ja nevar pielikt pilnas tad kaut vai paaugstiniet cenas bet tā lai tā lai tortilla būtu pilna. Sūtīju līdzņemšanā Tukums Raudas.
RSPORT - slikts serviss
Спорт
Sat, 12 Jul 2025 12:06:06 +0000
Atdevu velo RSPORT veloservisā. Novērsa vienu problēmu-bet parādijās cita. Neizskatijās ka meistars bija tik ļoti aizņemts-lai pārbaudītu sava darba rezūltātu. Brīvdienās gribēju tā pavairāk nobraukt-bet diemžēl tas nebija iespējams. Diena sabojāta. Un tagad vēl jābrauc uz citu servisu, jāmaksā nauda, lai savestu visu kārtībā. Biju labākās domās par RSPORT!
Vid - slikts servis, nekompetence, krapšana
Государственные учреждения
Sat, 12 Jul 2025 12:08:04 +0000
Šī gada sākumā iesniedzu VID iedzīvotāja ienākumu deklarāciju, uzreiz secinot ka man ir izveidojusies nodokļu pārmaksa ap 700 euro. Jāpiebilst vēl tas fakts ka man ir reģistrēta paziņota saimnieciskā darbība (izīrēju savu motociklu). Reģistrēju līgumus un maksāju nodokļus kā apzinīgs pilsonis. Tā kā sieva bija BKA un otrā mašīna vairs nebija nepieciešama izīrēju automašīnu juridiskai personai. Tiesību normas paredz, ja kustamā manta tiek izīrēta juridiskai personai, tad nodokli ietur un iemaksā valsts kasē juridiskā persona. Šis nosacījums arī bija atrunāts līgumā un līgums bija reģistrēts EDS. Pēc pāris mēnešiem saņēmu pārmaksāto nodokļu atmaksu tikai 200 euro un vēstuli no VID inspektores Lazdānes, ko parakstījusiNodokļu pārvaldes Fizisko personu deklarāciju uzskaites daļas Astotās nodaļas vadītāja p. i.V. Enikova, ar tekstu “kā deklarācija ir ieviesusies kļūda un VID to ir izlabojis, līdz ar to ieturēja no manis 500 (nodokli no izīrētas automašīnas)! Kā izradās, juridiskā persona, kurai biju izīrējis automašīnu, nebija iesniegusi VID informāciju un arī neiemaksāja valsts kasē ieturēto nodokli, bet tā kā es biju norādījis ienākumu no izīrēšanas, VID inspektore nolēma ieturēt no mani nodokli vēl reiz. Telefoniski VID man ieteica sazināties ar firmu (jāvērš uzmanību ka īres līgums jau ir izbeigts gandrīz gadu), pieprasīt no firmas informāciju ka maksātiem nodokļiem un tt., vienvārd sakot pārlika uz mani VID pienākumu kontrolēt un pārbaudīt nodokļu maksājumus. Es apstrīdēju VID pieņemto lēmumu, norādot ka pienākums maksāt nodokli bija firmai, nevis man, un par nodokļa piedziņu VID jāvēršas pie firmas. Jāatzīmē vēl tas, ka paejot mēnesim VID pagarināja mana iesnieguma izskatīšanas termiņu un pieprasīja iesniegt automašīnas īres līgumu ! Kārtējo reizi nācās norādīt ka līgums ir reģistrēts EDS uzreiz pēc noslēgšanas. Galu gala, pēc vairāk nekā 2 mēnešiem saņemu VID lēmumu ka man TOMĒR atmaksās ieturētos 500 euro. Te rodas jautājums vai tā ir VID nekompetence? Vai tomēr apzināta krāpšana – var būt cilvēks nepamanīs, vai nesapratis vai tā tam jābūt, jo VID taču ir valsts iestāde, viņi labāk zina? Par kādu uzticēšanos VIDam var būt runā, ja viņi paši maldina un apkrāpj godīgu nodokļu maksātāju?
Rd Electronics - Drausmīgs piegādes ilgums
Магазины Электроники и Техники
Sat, 12 Jul 2025 09:38:18 +0000
Pasūtīju bezvadu austiņas 28.06, ar piegādi uz veikalu. Ziņots, ka piegādās uz veikalu 11.07. Pēkšņi, dienu pirms prece bija jāpiegādā, atnāk ziņa, ka piegādes laiku pārliek uz 29.07. Mēnesi man jāgaida vienas austiņas, viņas no Ķīnas nāk vai kā? Kaut gan pat no Ķīnas pasūtījumi nāk ātrāk. Pēdējos gadus serviss šim veikalam ir galīgi slikts. Šī nav pirmā reize, kad sūtījums jāgaida mūžīgi. Ir arī bijis tā, ka paziņo, ka preci nevar piegādāt konkrētajā datumā, bet nepaziņo citu datumu kurā prece tiks piegādāta, kad sazinājos ar pašu rd electronics, par to, ka prece ir izgaisusi un par piegādes laiku nekas nav ziņots, viņi pēkšņi atrod preci veikalā un saka, ka nosūtīs man ziņu, lai varētu izņemt. Tā jau varētu neizmantot internetveikalu, bet diemžēl rd electronic klātienes veikalos viņi ir salikuši pa lielam tikai to visdārgāko preci. Būs vien laikam jāmekē citi elektropreču veikali, jo šis serviss ir vienkārši apnicis, īpaši, ja vajag kaut ko steidzami, bet gala beigās jāgaida ir vesels mēnesis.
Mārtiņš Laizāns - Apsaimniekotājs zaglis

Sat, 12 Jul 2025 09:38:38 +0000
Mārtiņš Laizāns no Dream Property SIA piesavinājās apsaimniekotās ēkas naudas līdzekļus. Kad nomainīja apsaimniekotāju, tad īpašnieki uzzināja, ka maksājumi par apkuri un ūdeni ilgstoši un apzināti netika pārskaitīti Rīgas Siltumam un Rīgas Ūdenim, tādējādi notika piesavināšanās. Nozagti ir 10 000 eiro.
Liepājas Autobusu Parks - Neadekvāta uzvedība
Авто / Транспорт
Sat, 12 Jul 2025 09:38:59 +0000
Maršrutā Liepāja - Priekule - Kalēti, 12.07.2025., 5.30 sastapos ar rupju šoferi. Iedevu skaidru naudu, kuru bija nepieciešams izmainīt, tā vietā, lai šoferis teiktu, ka nav iespējams izmainīt, man tika uzbļauts virsū kā mazam bērnam. Beigās sagrabināju precīzu naudu un viss bija kārtībā, bet tāda attieksme sabojā visu atlikušo dienu! Būtu vēlams izrādīt cieņu pret pasažieriem.
Vigo Moto - Norm appisa
Магазины / Торговля
Sat, 12 Jul 2025 09:39:39 +0000
Krāpšana. Es apkrāpu viņus par to cenu! Man ļoti patika eļļotās kurpes un kastes. Arī ļoti patika motocikls kurš saplīsa tieši ārpus veikalam. Kam gan vajadzīgs otrais ātrums un spidometrs. Ļoti apmierināja pārdevēja kas sāpēja medu ausīs, norm appisa. Noteikti ietu vēlreiz. Liels paldies. Ps. Vismaz nedabūju pa purnu takā šīferi.
Aver - Nekorekta pārdošanas cena, ilgstoši neatbild uz zvaniem vai ziņām
Недвижимость
Sat, 12 Jul 2025 12:10:26 +0000
Īpašuma skudinājums internetā pieejams diezgan ilgu laiku. Pieteicāmies uz apskati, viss noritēja veiksmīgi, izteicām piedāvājumu cenai, kas norādīta sludinājumā. Pagāja divas nedēļas bez jebkādas ziņas no aģenta puses, kad sākām mazliet uzstājīgāk jautāt, saņēmām īsu ziņu par to, ka īpašumu pārdos, ja piekritīsim gandrīz piektdaļu vairāk. Kāda iemesla dēļ sludinājumā jāmaldina pircējs!
Branku Brančotava - Nekorekta informācija
Отдых / Развлечения
Sat, 12 Jul 2025 09:40:44 +0000
Labvēlīgais Tips Branku Brančotavā ieejas biļetē norādīts sākums plkst. 18.00. Reāli ielaiž šajā iestādē minētā laikā, bet koncerts sāksies 20.00. Tad sēdi aizelsies no ceļa un gaidi tās 2h. Korekti būtu norādīt, ka ieeja no plkst. 18.00, bet koncerts sākas 20.00. Fūū, Branku Brančotava!
Optibet.lv - Krāpšana
Азартные игры
Sat, 12 Jul 2025 12:10:02 +0000
НИКОГДА , НИКОГДА не играйте в этом онлайн казино, останетесь без штанов! Апараты накручены только в пользу казино. 700€ улетели в "одни ворота" , апараты не дают ни по большрй ставке, ни по маленькой, даже по 0,09€ 100€ съедают апараты( причём разные игры) без единой призовой,если год два назад можно было и выйграть , то теперь никаких шансов!
Gjensidige - Krāpšana
Страхование
Sat, 12 Jul 2025 09:41:31 +0000
Labdien! Skatos, ka uzticības reitings jums ir katastrofāli zems un vajadzēja to izpētīt jau krietni iepriekš, un nesadarboties ar jums vispār. Problēma (ne jau, ka jums baigi interesētu)- aizgāju pie ārsta, kur man veica izmeklēšanu un atklāja audzēju. Tas man izmaksāja 50 eiro. Neuztraucos, jo man tak ir polise dzintars2.Taču jūs man piesolījāt atmaksāt tikai 20 eiro no tā, kur piedevām pieprasījāt man nosūtījumu, kas man izmaksāja papildus 10 eiro. Jūs vispār ahuheļi? Cilvēku čakarētāji! Nekad negribu vairs neko kopīgu ar jums. Un cilvēkiem stāstīšu, reklamēšu jūsu apčakarus.
VikyFinds SIA - Jūlija Špakova +37120757696 - Negodīga uzņēmējdarbība (krāpniecība)
Магазины / Торговля
Sat, 12 Jul 2025 12:09:11 +0000
Caur sociālajiemtīkliem uzrunā cilvēkus, tiekas un izkrāpj mantas par ko tiek solīta samaksa pēc preces realizācijas, bet tie ir meli, jo uznēmums tiek tirgots. Dažādas butikveida un vintage preces - padomju laika traukus, bērnu mantas, dekorus, pieaugušo un bērnu apģērbu un apavus, gaismekļus un lampas.
SIA *Park Expert* - Обман
Аренда автомобиля
Fri, 11 Jul 2025 14:40:39 +0000
хочу предупредить всех об обмане с платной парковкой по адресу Висвалжа 5 которая принадлежит sia *Park Expert*! оплатить услуги по телефону через киар код невозможно а после звонка оператору и обозначения проблемы вам советуют оттуда уехать в другое место! после этого вам присылают штраф на 35 евро хоть даже стоянкой вы не пользовались ссылаясь на правила! думаю не я один попался на это мошейничество так как рядом со мной стояла женьщина с такой же проблемой! будьте осторожны и не попадитесь на этот обман!
Mēbeļu Guru - Briesmīgs serviss
Мебель/Интерьер
Sat, 12 Jul 2025 12:08:54 +0000
Pasūtīju kafijas galdiņu, kuru gaidīju gandrīz divus mēnešus un tā arī nesagaidīju. Divas reizes tika piegādāts nepareizais galds. Zvanot uz veikala prasot palīdzību un situācijas izskaidrošanu meitene pasaka, ka viņai tiek bojāts garastāvoklis un noliek klausuli. Noteikti nevienam neiesaku tērēt laiku ar šo veikalu, jo vēl sliktāka apkalpošana un attieksme ir grūti iedomājama.
Beautytherapyriga - Marija Krizanovica - Briesmīga pieredze
Красота
Sat, 12 Jul 2025 12:06:58 +0000
Marija Krizanovica Vēlos informēt par negatīvu pieredzi ar speciālisti no “beautytherapyriga”, kura pirms kāda laika man veica acu zonas filleru injekciju. Diemžēl procedūra tika veikta neprofesionāli – filleri tika ievadīti nepareizi, kā rezultātā zem acīm izveidojās kunkuļi un zilumi, kas saglabājās ilgstoši un izskatījās estētiski ļoti nepatīkami. Tas būtiski ietekmēja gan manu izskatu, gan pašsajūtu. Speciāliste vēlāk mēģināja situāciju labot ar masāžu, taču nekādu uzlabojumu nebija. Citi profesionāli speciālisti, pie kuriem vērsos pēc palīdzības, apstiprināja, ka filleri bija ievadīti nepareizi un tie bija migrējuši. Diemžēl meistare arī nepiedāvāja fillerus izšķīdināt ar atbilstošu preparātu, kas ir ierasta prakse šādos gadījumos. Papildus tam, katru reizi pēc procedūrām tika pieprasītas papildus maksas, par kurām iepriekš netika informēts. Vēlos uzsvērt, ka šī nav vienīgā negatīvā pieredze – esmu saņēmusi līdzīgas atsauksmes no citām klientēm, īpaši saistībā ar neveiksmīgi veiktām lūpu korekcijām un citām procedūrām. Lūdzu izvērtējiet speciālista kompetenci, lai nesaskartos ar līdzīgu pieredzi :(
Two Circles - Negodprātīga prakse
Телевидение / Радио
Fri, 11 Jul 2025 14:29:46 +0000
Biju uzaicināts uz darba uzdevumu, par kuru solīja samaksāt, uzdevuma beigās vēl izpildīju formu, kurā jānorāda konta nr. Uz kuru pārskaitīt apsolīto atalgojumu. Pēc kāda laika, kad no viņiem nebija nekādas ziņas, ne par uzdevumu, nedz arī par atalgojumu, uzrakstīju norādītajai kontakt personai - Kristaps Zālītis, epastu, ar jautājumu par uzdevuma progresu un atalgojumu, uz kuru es arī nesaņēmu atbildi. Nezinu kādas shēmas viņiem tur ir, bet neiesaku nevienam sadarboties ar viņiem. Nauda jau nav liela, bet ja apsolija, tad tas ir jāpilda.
CSDD darbinieks - Slikts serviss

Fri, 11 Jul 2025 14:31:28 +0000
Labdien. Vēlējos padalīties ar nepatīkamu pieredzi Dobeles CSDD. 09.07.2025 gājām valsts tehnisko apskati. Samaksājām,paņēmām numuriņu viss super,dodamies gaidīt rindā. Iedegās mūsu numurs un viss notiek. Iebraucam iekšā un sākas pārbaude. Tehnisko kontroli veica Toms Savickis. Pirmais-pārspieda bremžu trubiņu. Otrais-priekšējā stikla augšējā tonētā strīpa neatbilst normām(6gadus gājām apskati un viss bija labi un aizrādījumi par tonēto strīpu nebija) Trešais-jāmaina šarnīrs priekšā kreisā puse. Paņēma atgāzes viss ok. Loģiski ka iedeva mums novērtējumu 3(braukšanai nederīgā stāvoklī) Par ko īsti sūdzos. Kad pārbaudīja mašīnu šoferis vēlējās precizēt par to šarnīru kur,kas un kā lai zin precīzi kas ir par vainu. Toms aizraidīja šoferi prom. Nu okey varbūt nemāk paskaidrot neko. Pēc novērtējuma 3 mašīna tika nogādāta servisā. Iedevām CSDD izsniegto lapu ar visu nepieciešamo informāciju lai varētu defektus novērst un varam atkārtoti dzīt uz apskati. Iepriekš minētais šarnīrs mums bija nopirkts jau pirms kāda laika. Aizvedām detaļu uz servisu un gaidījām zvanu kad auto būs gatavs. Viss jau jauki un labi. Saņēmām ziņu ka CSDD lapā minētais šarnīrs nemaz nav šarnīrs bet gan ķega. Šoks. Nu okei lai taisa. Braucam ar citu auto uz CSDD samaksāt par apskati. Samaksājām,iedeva numuriņu. Tajā brīdī zvana no servisa un saka ka mašīna gatava. Super ātri taisamies un braucam pakaļ. Paņēmām mašīnu un braucam iet apskati. Mūsu numurs bija 391 . Kad aizbraucām bija jau 395. Īsti nezināju ko darīt. Piegāju pie mazajām durtiņām,pieklauvēju un atvēru durvis. Tur bija otrs darbinieks kas veica tehnisko pārbaudi. Uzdevu jautājumu ko man darīt. Pirms šis cilveks paspēja man ko paskaidrot atvērās durvis un Toms Savickis man atcirta"Kotad tu iedomājies,četras mašīnas nokavēji"Protams stāvu kā muļķe un neko nesaprotu. Otrs darbinieks pieklājīgi visu paskaidroja,pateica kur jāiet lai paņemtu jaunu numuru. Super visu sapratu. Paņēmu numuru un braucam iekšā. Tāpat kā pirmo reizi arī šoreiz pārbaudi veica Toms Savickis. Pārbauda bremzes. Darba bremze ok. Tiekam līdz "rocenei" un nekā. Nav spēka noraut stāvbremzi. Piedāvāj palīdzēt. Atteica. Beigās atspēries ar abām rokām rāva to kloķi un izdevām. Viss super arī "rocenei". Ejam tālāk. Bija viens vieninieks par eļļu. Neveidojot piles sucas eļļa no motora(transmisija). Uzreiz pajautājām lai parāda kur tas tieši ir lai varam novērst defektu. Atbilde bija "kautkur es redzēju bet tas nekas traks nav" Stāvam kā muļķi. Visu pārbauda super apskate uz gadu viss ir kārtībā. Izbraucam ārā un izrādās ka nemaz nedeg gabarit lukturis. Un tagad man jautājums-Kā tādā iestādē strādājoš neatšķir šarnīru no ķegas? Kā pārbaudīja ja neredzēja ka nedeg gabarīts? Kāpēc uz jautājumiem par mašīnas stāvokli nemāk atbildēt? Kāpēc ir jāizrāda sava neapmierinātība uz cilvēku kurš jau tāpat ir satraucies? Pirms tam kad gājām Dobelē apskati pieņēma vīrietis ar uzvārdu Eihvalds(ja pareizi uzrakstīju) Vienmēr pasauca parādīja kur kas jāmaina,kas jāpielabo ko drīkst un ko nedrīkst. Kur paliek normālie darbinieki? Vai tos jaunos pārbauda? Vai seko līdz viņu darbam? Domā ka tikšu tādā vietā strādāt tad ir visu varenie? Kur ir cilvēcība un normāla attieksme pret otru cilvēku. Kā lai tādam kā Toms Savickis uzticas ja viņš pat nezin kura detaļa ir jāmaina. Stāvbremzi norait nevar. Nedeg gabarīts nekas brauc. Tāpēc jau to tehnisko apskati iet lai arī mums būtu droši uz ceļa. Kādam liksies ka pārspīlēju bet tās ir manas domas. Tādiem darbiniekiem nav vietas tik atbildīgā vietā. Paldies par sapratni.
Optika Metropole - Krāpšana, nekvalitatīvs darbs
Магазины / Торговля
Fri, 11 Jul 2025 11:10:31 +0000
Pasūtīju savas otrās brilles Metrapole salonā ar Zeiss lēcām pēc konsultanta ieteikuma. Kopējā briļļu izmaksas 454.00 EUR, tai skaitā redzes pārbaude un darbs briļļu izgatavošanai. Saņemu savas brilles un mājās pamanu, ka Zeiss logo ūdenszīmes katrai lēcai atrodas nesimetriski un katra savā novietojumā (augstumā, attālumā no rāmja). Devos uz salonu, lai nodotu brilles labot, kur man paziņoja, ka tam tā ir jābūt un man uz to nav jāskatās. Un to taču neviens nevar redzēt, tikai, ja ieskatās. Tas nekas, ka paradīju iepriekšējās brilles, kas sūtītas pirms pāris gadiem , kur logo ir izvietots simetriski. Uz to man atbildēja, ja jau gribēju, lai ir simetriski, vajadzēja sūtīt katru lēcu par 150 EUR, nevis kaut kādas parastās, par 160 EUR komplekts. Uz jautājumu, vai to var labot, man nievājoši atbildēja, ka nē nevar un tas neesot nekas traks. Kad pajautāju, kāpēc mani par to nebrīdināja, konsultante tikai pārgrieza acis un neko neatbildēja. Rezultāta, palieku ar brillēm, kuras nevaru lietot, jo izskatās, ka esmu tās iegādājusies tirgū, bet ir iztērēti 454 EUR. Nekādā gadījumā neuzticaties šim salonam, naudu paņems un pēc tam tēlos, ka tam tā ir arī jābūt. Iestāstīs vienu, bet beigās apkrāps un vēl pateiks, ka bija jāsūta dārgākas lēcas.
220.lv - slikts serviss
Интернет магазины
Fri, 11 Jul 2025 11:09:50 +0000
Kopš pasūtījuma izveides ir pagājis 2 mēneši un 23 dienas. Ar mani neviens nav sazinājies, statuss Tiek apstrādāts ;D Pēc šī laika pašam sazinoties protams 220 noveļ visu vainu uz piegādātāju :D Neiesaku, jo tik daudz preces mājaslapā un tik maz noliktavā, ka beigās izrādās, ka nemaz nav iespējams dabūt..
Cityparks - sods par mazliet sķībi novietotu automašīnu
Авто / Транспорт
Fri, 11 Jul 2025 18:35:15 +0000
Pinīgi nepamatots sods par šķībi novietotu automašīnu uz 5 minūtēm pie veikala Maxima. 21.08. Sods 35 eiro apmērā.
Pepco - Slikts serviss
Магазины
Sat, 12 Jul 2025 11:26:33 +0000
08.07.2015 biju Iegājusi vakar pusē nopirkt sev termo Pudeli, bet kad pienācu pie kases lai nopirktu preci čekā bija cita summa un darbiniecei jautāju kāpēc tā ? Viņas atbilde Agresīvi: Cena mainījusies ! Preci un čeku naudu Man pameta ka sunim un tādu pretīgu agresiju no Darbinieces puses es nebiju gaidījusi Saprotams kad vairs uz turieni nenakšu
Citybee - Nekvalitatīvs serviss, Sods par auto parkingu
Аренда автомобиля
Fri, 11 Jul 2025 14:30:54 +0000
Vēlos padalīties par gadījumu kurš Man sanāca ar kompāniju "citybee"! 17,06,2025. bīja nepieciešamība paņēmt nomā šīs kompānijas automobīli. Vēlos piebilst, ka šī ir viena no tām kompānijām, kas Latvijas tirgū jau ir ilgu laiku, kā arī viena no pirmajām ar "carsharing" pakalpojumiem! No tā visa Man parādās nopietns jautājums - vai tiešam pa tik ilgu laiku Latvijas tirgū nav iespējams aplikācijā atzīmēt vietas kur drīkst parkotie un kur nē? Kāpēc tam pašam BOLT ar to nav vairāk problēmu? Vakar vakarā pārbaudot pastkastīti ieraudzīju tajā iekšā vēstuli no pašvaldības policijas kur ir rakstīts, ka Man esot jāsamksā 30 eiro par it kā neatļautu parkingu ar "Citybee" automobīli. Brīnums, ka ar tādu loģiku "Citybee" Man nepieprasa maksāt par parkingu "Rīgas Satiksmes" stāvvietās, un domāju, ka tā drošvien būtu ja kāds uzliktu sodu! Līdzīgs gadījums Man ar šo firmu ir bījis 2021.gadā kad tikai sāku lietot Viņu pakalpojumus, tad vēl Es bīju ar mieru maksāt, jo Viņi tikai nesen parādijās tirgū un Es pats vēl nēbīju visu pārzinājis! Interesanti, ka pēc kāda laika, tajā zonā kur Es par atstāto auto dabūju sodu, Viņi vēlāk uzlika sarkano zonu, laikam neesmu vienīgais kurš uz tā trāpijās! Tāpēc, Es vēlētos saprast vai tiešām pa šo ilgo laiku "Citybee" nevar tikt galā ar to, kur drīkst parkoties un kur nē, jo Es to pesonīgi uzskatu par krāpniecību kad tik liela firma ar tik lieliem ienākumiem nevar tikt galā ar šo problēmu! Aplikācija arī dažreiz tik lēni strādā, ka pa divām, trim reizēm ir nepieciešams to pārlādēt no jauna, lai atslēgtu vai aizstaisītu auto! Pirmdien būs jādodās uz policiju rakstīt ieniegumu jau pret Viņiem !
DPD - slikts serviss
Почта и курьерские услуги
Fri, 11 Jul 2025 11:17:13 +0000
Atnāca paziņojums jāsaņem paciņa skapis neatvērās, zvanu uz palīdzības dienestu o jā atvainojiet kurjers vakarā 17 :00 pārliks citā kastītē, nu jau 19.00 nekā nav zvanu atkal atbild pārliks gaidiet sms bet bija nepārliecinošs. pienāk nākamā diena atnāk @-pasts neesiet izņēmis sūtījumu, zvanu uz palīdzības centru tur jau kautko pa gaisiem sāk muldēt neko nesaprotu. vakarā zvanu atkal atbild uzgaidiet tūlīt savienošu ar atbildīgo gaidu 30 min. neviens neuzsāk sarunu beidzās pacietība noliku. Paskatījos DPD majas lapā kur var izsekot sūtījumu tā darbojas nekorekti rāda sūtījums nodots kurjeram.

Kategorija: Рейтинг компаний на Sūdzības.lv. | Skatījumu skaits: 325 | Pievienoja: ADMIN | Atslēgvārdi: Рейтинг компаний на Sūdzības.lv | Reitings: 5.0/1
Komentāru kopskaits: 0
avatar