12:26
Рейтинг компаний на Sūdzības.lv. в категории «Строительство»


Sūdzības.lv. Жалобы на нечестные компании, плохие услуги и на конкретных исполнителей

Sudzibas.lv Главная страница | О нас | Добавить жалобу | Список компаний | Часто задаваемые вопросы | Как разрешить жалобу | Правила использования | Контакты

РЕЙТИНГ КОМПАНИЙ НА SŪDZĪBAS.LV. ВСЕ КАТЕГОРИИ.

Последние 25 жалоб на Sūdzības.lv

Autounion autoplacis - Krāpšana, slikts serviss
Авто / Транспорт
Mon, 16 Jun 2025 11:39:52 +0000
Autounion Strautu iela 38 - nevienam neiesaku pirkt auto, it īpaši sūtīt no Vācijas. Tika pasūtīts no Vācijas auto, kurs izrādījās, ka ievests no Lietuvas ( tā saucamā tuvā Vācija), kur protams autoplačiem ir izdevīgi, lai ieliktu sev pa kluso naudu kabatā, kas viņiem izdevās, nav runa par mazām summām, bet par tūkstošiem, kurus apkrāpa un sēdēja laimīgs. Pirmkārt auto no Lietuvas tika ievests pirms gada no Vācijas, pie tam Vācijā bija norakstīts, kur protams kāds leitis pekekups pacenties un sataisījis. Kā arī, kad es velējos savu vēlamo auto no mobile.de, tas tika ignorēts un netika izskatīts, tikai piedāvāja savus auto, nezin no kurienes bijis izracis. Nopirku carvertical atskaiti, pat placis neuzņemās par vēstures pārbaudi, tikai kādam iesmērēt un tālāk ieguldīt lielos remontos. Autoplacis arī neuzņemās par nekādiem defektiem, tikai tukša muldēšana, un spēlē tā saucamo teātri, ka tiko no Vācijas un rāda man burtiski sejā tos Vācu auto papīrus. Autoplius.It mājaslapā tika atrasts tieši tāds pats auto par protams zemāku cenu, nekā autoplacis piedāvāja, bet stāsta, ka nav un visulaiku attaisno sevi, ka nekas nav bijis. Un pat paprasīja par piegādi, ka itkā no Vācijas, bet no Lietuvas, kuras piegādes cena sastādīja 700 eiro, par ko esmu izbrīnīts, ka no Lietuvas uz Latviju iznāk tāda summa. Burtiski šajā kantorī vairs nav vēlme atgriezties, tikai stāsta man, ka bizness neiet uz priekšu un nav kas pērk autiņus. Divos vārdos čakarē un apkrāpj.
Autodoc.lv - Biznesa modelis kas robezojas ar krapsanu
WEB страницы
Mon, 16 Jun 2025 11:08:00 +0000
Visu laiku piegada nepareizas detaljas. Kad atgriez tas, vini ieskaita kaut kadu naudu tava bonusa, kuram ... ir deriguma termins, pec kura bonusa nauda pazud. ...Ta laikam tiek savakta nauda, lai sponsoretu kaut kadus driftejosos kretinus.
SIA "Profilakse" - Nekvalitatīvs serviss
Прочее
Mon, 16 Jun 2025 09:10:56 +0000
Kompānijai tika pasūtīta dezinsekcija parastā veidā(piezvanot pa tālruni un pasūtot servisu), ko izdarīja klients, kuram nav nekādu profesionālu iemaņu vai zināšanu par to. Pēc platības bija pasūtīta visa divistabu dzīvokļa apstrāde pret 2 veida kaitēkļiem. Nozīmētā laikā kompānijas pārstāvis bija ieradies un pirms apstrādes, apsekošanas laikā norādīja uz mēbelēm, kuras nepieciešams pārvietot, atvērt, lai nodrošinātu efektīvu apstrādi. Apstrāde aizņēma 20-30 minūtes. Jautājot kompānijas pārstāvim par jebkāda veida garantijām, diemžēl izdevās saņemt tikai izplūdušās atbildes, bet pamatā tas skanēja, ka garantijas nav un kompānija nekādu atbildību par savu darba kvalitāti nenes, jo ir daudz faktori, kuri to var ietekmēt. Pagāja nedēļa un klients atgriežoties mājās pēc 1-2 dienām pamana, ka viens no kaitēkļa veidiem vēl joprojām brīvi pārvietojas pa dzīvokļa teritoriju. Mēģinot noskaidrot situāciju un iespējamos risinājumus klients sazinājās ar kompāniju un sūdzējās par tekošo stāvokli, saņemot atbildi, ka kompānija ar viņu sazināsies pēc neilga laika. Pēc neilgas gaidīšanas saņēma zvanu no kompānijas pārstāvja. Sarunas rezultātā noskaidrojās, ka tehniķis, kurš bija veicis apstrādi bija pamanījis, ka iespējamais perēklis varētu būt elektro ierīcē, kuru kompānija neapstrādājos drošības apsvērumu pēc. Mēģinot uzjautāt, kāpēc tehniķis nebija paziņojis to klientam, kurš atradās 30 sekunžu attālumā, sakarīgu atbildi saņemt neizdevās. Arguments, ka mēbēlem tika veikts pieprasījums atvērt, pārvietot, bet kāpēc aprakstītājā situācija, ja bija aizdomas par perēkļa esamību šāds pieprasījums netika saņemts un pat netika paziņots par tā iespējamo esamību, noskaidrot neizdevās. Tā vietā, lai mēģinātu klienta pieteikto problēmu risināt, bija mēģinājums sniegt konsultāciju, kuras vienīgais mērķis pārliecināt klientu, ka viss tika izdarīts profesionāli, ņemot vērā 30 gadu pieredzi tirgū. Diemžēl redzot, ka saruna vienkārši ne pie kā nenovedīs, sarunu pārtrauca. Ņemot vērā visu iepriekš minēto, radās iespaids, ka kompānijas attieksme pret klientu nav mainījusies 30 gadus un tā vietā, lai celtu sava servisa kvalitāti un uzlabotu darbu ar klientu, tā izstrādāja veiksmīgu taktiku, kā padarīt klientu par "paši vainīgi". Tātad, ja vēlaties ar šo kompāniju sadarboties, tad noteikti būtu jāpārzin detaļas un jāsagatavo viss nepieciešamais to personālam, kā arī kvalitātes uzlabošanas nolūkos jāparāda ar pirkstu, kur un kas ir jādara, jo pēc tam, ja kaut kas netiks izdarīts, iespējas sūdzēties arī nebūs, jo runāsiet ar "sienu".
Europark - Neuzticams kantoris
Транспортные услуги
Mon, 16 Jun 2025 09:36:15 +0000
Es vēlos izteikt savu neapmierinātību ar Europark SIA pakalpojumu sniegšanu. Es izmantoju viņu parkinga aplikāciju, un kad beidzās stavvietas laiks, aplikācija mēģināja iekasēt maksu, taču kontā nebija līdzekļu, tāpēc maksājums neizdevās. Es saņēmu paziņojumu par neveiksmīgo maksājumu, bet pēc tam neizmantoju aplikāciju līdz šodienai. Pieslēdzoties šodien, atklāju, ka man ir uzlikts sods par neapmaksātu pakalpojumu. Manuprāt, šāda rīcība ir nepamatota. Būtu loģiski nosūtīt atgādinājumu pa e-pastu vai īsziņu, nevis tūlīt uzlikt sodu (7.50 EUR). Soda apmēri (30-35 EUR) ir nesamērīgi, salīdzinot ar Rīgas satiksmes praksi, kur neapmaksas gadījumā tiek piedāvāta 2 nedēļu atlaide (11-17 EUR). Šāda pieeja liecina par nevērību pret klientiem, un es vairs neplānoju izmantot Europark pakalpojumus. Aicinu uzņēmumu pārskatīt savu politiku.
Circle K - Kur palika euro dogs?? !!!
Автозаправочные станции
Mon, 16 Jun 2025 09:36:39 +0000
Gāju pie kases, domas bija gards EIRO hotdogs, bet pie kases mani sagaidīja kkads mini dogs kurš maksa 1,49! (0,49 CENTI DARGAKS!)
Bolt - krāpšana
Такси
Mon, 16 Jun 2025 09:11:33 +0000
Jau ne pirmo reizi bolts par braukšanu ar skūteri norauj vairak vai pat dubultā naudu par braucienu un neatgriež to atpakal un pat nevēles risināt problēmu
Bolt - Atcelts brauciens un nepieejams klientu serviss
Такси
Mon, 16 Jun 2025 09:28:03 +0000
Tika pasūtīts Bolt comfort un noteikti adresi cilvēkam, kas pārvietojas ar kruķiem. Šoferis nostājās otrā ielas pusē, atteicās braukt uz otru pusi, atcēla braucienu, un pat to tika iekasēta samaksa no klientu, 3.50 eur. Kad centos sazināties ar klientu servisu, man atbildēja tikai AI čatbots. Naudu atpakaļ dabūju, bet čatbots nesaprata, kad es pieprasĩju 3 reizes pēc kārtas sazināties ar dzīvu cilvēku. Bolt laikam ir izlepis no konkurences trūkuma - esat atlaiduši visu klientu servisu, jo AI ir mūsu năkotne, ja? Man pat nav iespējas novērtēt šī pretĩgā taksista uzvedību, un man vēl par to atvelk naudu. Fantastisks serviss. Nevaru sagaidīt Uber un Lyft. Ieteiktu uzņēmuma vadībai vismaz ieguldīt AI, kas saprot, ko viņam saka, pirms jũs atlaižat klientu servisu. Bet laikam jau jums un taksistiem ir pilnīgi vienalga par klientiem, skatoties pēc jūsu nekaunīgās komunikācijas jeb tās trūkuma.
Biker Fest 2025/ Souls of Thunder Mcc - Maldināšana
Отдых / Развлечения
Mon, 16 Jun 2025 08:24:05 +0000
Afišā bija norādīts, ka ieeja pasākumā notiek pret ziedojumiem. Tomēr, ierodoties pasākuma norises vietā, tika nepieklājīgā tonī pieprasīta ieejas maksa 15 EUR apmērā. Novēroju, ka nebijām vienīgie apmeklētāji, kuri bija apmulsuši par ieejas maksu. Būtu gatavs ziedot nelielu naudas summu vai nodot kādu lupatu, tomēr šāda informācija afišā nebija atbilstoši norādīta. Vēlos norādīt, ka afišā sniegtā informācija bija maldinoša.
Laundromat - Slikts serviss
Прочее
Sun, 15 Jun 2025 18:17:14 +0000
Slikts serviss, ielikām mazgāties drēbes 17kg veļasmašīnā, pēc 30 min (kad jāņem ārā jau drēbes), uzrāda erroru, darbiniece kas atradās uz vietas, apgalvoja, ka tas ir tāpēc, ka par daudz drēbju, kas nebija patiesība, sazvanot apkalpošanas centru, solīja problēmu atrisināt un atzvanīt, tā nu minūtes 10 gaidījām, neviens neatzvanīja līdz paši zvanījām un tikai tad sāka kaut ko risināt un ieslēdza veļasmašīnu atkāroti, uz lūgumu kompensēt mūsu iztērēto laiku ar naudas atgriešanu, saņēmām noraidošu un nelaipnu atbildi. Pēc atkārtotas mazgāšanas ievietojām drēbes žāvētājā, pēc 15 min žāvēšanas karstākajā režīmē, drēbes joprojām bija slapjas. Vairs neizmantosim šos pakalpojumus, 13€ izmesti miskastē.
Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests. Neadkvāts Info grafikas ilustrāciju vērtējums. - Info grafikas ilustrāciju neadkvats stilistikas novērtējums.
Политика/Госструктуры
Sun, 15 Jun 2025 18:19:49 +0000
Šogad pieteicos uz vakanci “Vecākā speciālista" amatu Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta Mācību digitalizācijas nodaļā (MDN).” Saņēmu zvanu piektdienā ap 12:00. Man tika paziņots, ka esmu tikusi 2 kārtā un man tūlīt tikšot nosūtīts pārbaudes darbs, 2 uzdevumi, kuri jāizpilda un jāiesniedz līdz nākamās dienas pulkst. 10:00. Iepazinos ar uzdevumiem. Zvanīju un precizēju uzdevumus. Saņēmu atbildi, ka info grafika, kuru ar ilustrācijām tik mazā laika termiņā nevar uztaisīt, esot jāuztaisa tikai skice, lai saprastu kā es domāju. Tā arī izdarīju. Skices radīšanā izmantoju Adobe Ilustrator mākslīgo intelektu, kurs uzģenerēja man ilustrācijas pēc mana apraksta. Manai skicei. Saņēmu atbildi, ka neesmu tikusi 3 kārtā. Lūdzu man sniegt pamatojumu kāpēc. Saņēmu atbildi, kuras daži punkti mani nošokēja. Jana Konopecka Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta Mācību digitalizācijas nodaļas vadītāja, man atbildēja, ka info grafika nav ieturēta vienā stilistikā un ilustrācijas neesot vienā stilistikā. Man ir bakalaurs, maģistrs mākslā, esmu mācījusies amatniecības/mākslas vidusskolā, man ir nepabeigt bakalaurs Grafiskajā dizainā un sertifikāts, kurš ļauj strādāt par pedagogu mākslas nozarēs, kā arī esmu 2 gadus studējusi vizuālās mākslas pedagoģiju. Lūdzu šo info grafiku novērtēt un atbildēt uz jautājumu:” Vai, Jūsu prāt, ilustrācijas ir ieturētas vienādā stilistikā?”, LU docentam A.P., kurš ir ieguvis augstāko izglītību Grafiskajā dizainā Latvijas Māksla akadēmijā, ir Dizaineru Savienības Žūrijas komisijas vadītājs, mākslinieks. No viņa saņēmu atbildi:” Jā, stilistika ir acīm redzami vienāda.” Es apšaubu Janas Konopeckas spējas izvērtēt kandidātus uz radošajām vakancēm un tiesības ieņemt pašreizējo amata vietu. Iesniedzu sūdzību VUG un saņēmu atbildi no Kalvis Malderis: " Labdien, VUGD sakarā ar Jūsu sūdzību tika veikta faktu pārbaude un no iesaistītā nodarbinātā paņemts skaidrojums par vakantā amata uz noteiktu laiku atlases procesu. Nodarbinātais sniedza izsmeļošu skaidrojumu par atlases procesu, kā arī uzrādīja visu saraksti ar pretendentiem. Kopumā atlases procesu uzsāka 9 kandidāti, 2. kārtā iekļuva 6, 3. kārtā trīs. 3. kārtā ar pretendentiem pārrunas veica četri VUGD nodarbinātie. Ar konkursa uzvarētāju 2025.gada 29.maijā nodibinātas darba tiesiskās attiecības. Ņemot vērā faktu pārbaudē iegūto informāciju un augstāk minēto, sakarā ar Jūsu sūdzībā minēto atlases procesu, VUGD nodarbināto rīcībā netika konstatēti pārkāpumi." Kārtējais šoks par valsts iestādēs strādājošajiem.
Auto Rīga - Tieši pretēji ļoti laba atsauksme
Аренда автомобиля
Mon, 16 Jun 2025 03:47:48 +0000
Gribēju padalīties ar savu pieredzi. Iegādājos mašīnu 2024 gada jūnijā. Ļoti laba apkalpošana.Visu paskaidroja,izstāstīja,mašīnu apdrošināja. Paņēmu bmw 316 manuāli. Gada laikā vienīgais ko izdarīju nomainīju eļļu. Pienāca skates laiks,mazs satraukums un tad slēdziens- mašīna perfekto bez neviena aizrādījuma.. Nu super braucam tālāk.
220.lv - плохой сервис, стирают отзывы
Интернет магазины
Sun, 15 Jun 2025 18:07:44 +0000
Всем привет ! Недавно был приобретен смартфон Poco x7( номер заказа 37029571), собственно телефон понравился ! НО есть конечно и недостатки - о которых я написал : Это то что экран зеленит когда смотришь под углом ( на белом фоне ) ! Проверял и более дорогие модели redmi note 13 - 14 - 15 есть такой же деффект ! НЕт зарядки в комплекте Присутствует реклама в телефоне ! Написал и о преимуществах- хорошая батарея и производительность ! Есть хороший чехол в комплекте ! По результату мой отзыв о товаре не был опубликован за нарушения каких то там правил ) Отзыв был конкретный и по делу - вежливый и без оскорблений ! p.s. Такого свинского отношения к своим клиентам я не ожидал !
Maxima - Slikts serviss, pircēja fiziska ietekmēšana no MAXIMA darbinieka puses
Магазины
Mon, 16 Jun 2025 09:16:24 +0000
Esmu divgadīga bērna māmiņa, regulāri iepērkos veikalā MAXIMA. Pamanīju, ka dārzeņu nodaļā strādājošā Jeļena, bieži strādā alkohola reibumā( smird pēc alkohola), ir rupja, neadekvāta, pircējus aicina nepirkt dārzeņus un augļus, jo tie esot sapuvuši, es iebildu, un pretī dabūju grūdienu, lamas krievu valodā. Tiku fiziski ietekmēta. Veikala vadītāja neiznāca zālē, lai risinātu konfliktu, nožēloju, ka nevērsos policijā. Kā uzņēmums pieļauj šādu darbinieku atrašanos veikalā, kas apdraud pircēju drošību un veselību, strādā alkohola reibumā.
Depo - Slikts serviss
Магазины стройматериалов
Sun, 15 Jun 2025 06:50:21 +0000
Sveicināti! Depo! Nu, nekļustiet par pilnīgu Ķinu... Pērkot izstrādājumu, mušu sietu, izmērā 110x210, Saņemu divas spurslas pa 60x210, bet tas tā slepus rakstīts uz kastītes malas un pārdevēja arī nemācēja to pastāstīt! Gtibētos vienā gabalā... Nemaldiniet!
Ergo - Nelaimes gadījuma izmaksas atteikums
Страхование
Mon, 16 Jun 2025 06:45:28 +0000
Jau ilgus gadus šajā kompānijā mūsu ģimenē ir apdrošināts dzīvoklis, nelaimes gadījumiem es, vīrs un dēls. 2024.gada Ziemassvētkos, dēls nākot no svinībām, blakus mājām tika piekauts, protams, ticis lietots alkohols. Bija izsaukta policija un arī NM palīdzība, atbrauca tikai NM palīdzība, pēc pirmās palīdzības sniegšanas, dēls tika nogādāts slimnīcā. Par negadījumu uzzināju pēc laika (dēls nemaz nezināja, ka ir apdrošināts nelaimes gadījumiem) un ERGO Insurance SE Latvija tika iesniegti dokumenti, vēl pieprasīti papildus dokumenti no slimnīcas un jā, atlīdzības izmaksa tika atteikta! Man tiešām nepatīkams pārsteigums - vai tiešām jābūt TIKAI letāliem gadījumiem? vai svētkos ir aizliegts lietot alkoholu un ja jā, tad kur tas ir rakstīts? arī apdrošinoties, nekur tas netika akceptēts un izskaidrots. Un tāpēc es no sirds neiesaku apdrošināties pie šīs kompānijas un ja apdrošinieties citur, izjautājiet sīkāk par ko tad īsti esat apdrošināti!
+37122306103 uzmanaties no krapnieka!!! - Tirgo braķi.
Отдых / Развлечения
Mon, 16 Jun 2025 11:26:48 +0000
Uzmanaties no ši negodiga tirgotaja! Tirgo ķeģites, auskarus, bižuteriju it ka no Italijas un ļoti laba kvalitate, bet ta ir melošana, vis nak no aliexpress vis zemaka kvalitate, braķeta. Mana gadijuma cilveks meiģinaja iesmeret man it ka sudraba ķediti no Italijas pa 35 eiro, saku parbaudit, izradas tas ir apsudrabots dzelzis ļoti slikta kvalitate kas aliexpres maksa 4 eiro. Padalaties talak lai cilveki neuzķeras uz to krapnieku.
585 Juvelierizstrādājumi - remontu (garantija)zelta ķēdi nav salabota
Магазины
Sun, 15 Jun 2025 06:12:55 +0000
Konstatējot aizdares bojājumu kurš atgriezts vairākkārt no remonta( pēc garantijas )saņemot no veikala pārdevēja acu priekšā pārbaudot zelta ķēdi Secinu ka meistars nav salabojis -nomainījis aizdari!Sūtīta atpakaļ 4 reizes!Slikts remonts,nelaipna pārdevēja!Tikai ar 4 reizi atgriežot no remonta (ikreiz 2-3 mēneši jāgaida)nesalabotā ķēdes aizdari,pieņema lēmumu veikala pārdevēja sazvanīt vadību! Nolemj pārbaudīt labojumu ,secina nomainīt aizdari!
Podrez - Ļoti sliktas kvalitātes dīvāni
Мебель/Интерьер
Sun, 15 Jun 2025 06:13:27 +0000
Iegādājos dīvānu savam pusaudzim, veikalā stāstīju, ka mums vajag ikdienas lietošanai, gan sēdēšanai gan gulēšanai, taču jau pēc 2 mēnešu lietošanas virsma ir izsēdējusies jau ar pamatīgām bedrēm! Uzņēmums tikai sola risināt situāciju, bet patiesībā tikai velk laiku, jo 4 mēnešu garumā ir tikai solījumi atzvanīt un tas protams nenotiek… Garantija nekāda tajā uzņēmumā nedarbojas! Noteikti neieteiktu tur neko pirkt, ļoti sliktas kvalitātes dīvāni!
Barbora - Slikts serviss
Магазины
Sun, 15 Jun 2025 07:17:02 +0000
14.06 bija jāpiegādā pasūtījums (par86€) uz SAC. Meitai 25.dzimšanas diena. Stundu pirms pasūtījuma piegādes uz e-pastu atnāk rēķins ar pie bildi ka tortes (svētku galvenās sastāvdaļas) nebūs. Visā lielajā Maximā nav NEVIENAS tortes ar ko aizvietot ja beigusies vajadzīgā prece? Ir telefons (kas uzrādīts veicot pasūtījumu) var piezvanīt un vienoties ko darīt šādā situācijā. Klientu apkalpošanas operātore vienaldzīgi atbild ka ļoti žēl ka šādi iznācis. Naudu piecu darba dienu laikā atmaksāšot. Bet runa šoreiz nav par naudu, bet gan par izbojātiem svētkiem bērniem kam dzīvē tā ir grūti. Novēlu lai Barboras vadības bērni arī svētkos paliek bez kūkas. Jubilāres mamma (Vācijā)
Oskvid.com - Ieteikums
Фото
Sun, 15 Jun 2025 06:17:50 +0000
Vēlos dalīties ar savu pieredzi par Oskaru Andersonu, jo zinu, ka viņš ir ne tikai sirsnīgs un uzticams cilvēks, bet arī ļoti talantīgs video filmētājs un vizuālā stāsta radītājs. Strādājot kopā ar viņu pie vairākiem projektiem, esmu redzējusi, ar kādu precizitiāti, pacietību un radošumu viņš pieiet katram uzdevumam. Viņš iedziļinās detaļās, viņam ir svarīgi, lai klients ir apmierināts ne tikai ar gala rezultātu, bet arī ar pašu sadarības procesu. Oskars filmē kāzas, pasākumus un citus nozīmīgus brīžus ar īpašu sajūtu - viņš noķer emocijas, gaisotni, cilvēku mijiedarbību, kas pēc tam video atdzīvojas ar siltumu un autentiskumu. Ja kāds raksta negatīvi, tas, protams, ir viņu subjektīvs skatījums. Bet aicinu ikvienu, pirms pieņemt spriedumu, iepazīties ar Oskara darbiem un pārliecināties pašiem - kvalitāte runā pati par sevi. Katram no mums gadās klienti, ar kuriem nesaskan, bet tas nenozīmē, ka cilvēks ir slikts profesionālis. Oskars dara savu darbu no sirds, un es viņam uzticos kā kolēģim un kā cilvēkam. :) No sirds iesaku Oskaru! Viņš ir ļoti rūpīgs, atsaucīgs un ar patiesu attieksmi pret darbu. Viņa filmētājos video ir jūtama sajūta, dvēsle un īstums. Ļoti profesionāla pieeja - iedziļinās katra klienta vajadzībās, nevis ''nošauj standartu.'' Darbojas precīzi, komunikācija viegla, un rezultāts - vienkārši skaists un vērtīgs!
Caffeine - Lēns servis un ļoti slikta kafija.
Кафе, бары
Sun, 15 Jun 2025 06:28:46 +0000
Labdien. Es esmu liels kafijas dzērājs. Esmu iemīlējies caffein restorānos un to darbiniekus, bet. Diemžēl man bija slikta pieredze caffein, tas caffein atradās pie vērmanes dārza. 18.03.2025 Iegāju tur ar draugiem un barista deva lēnu servisu, jo bija aizņemts runājot ar savu DRAUGU, nebiju vienīgais kam nācās gaidīt tikai tāpēc, ka barista sēdēja uz dīvāna un runājās.. Pēc baristas pienākšanas- es pasūtīju “es nezinu, ko es gribu”, tas ir, kas tāds, ko es pasūtu katrā caffein it īpaši vecrīgas caffein pie laimas pulksteņa, vienmēr baristas mani pārsteidz ar to, ka viņi ir tie, kas zin, ko es gribu un nevienu reizi neesmu izgājis no caffein nedodot baristai komplimentu līdz šai reizei. Es zinu baristas vārdu, jo viņš parādās bieži vien mana TikTok fyp. Baristu sauc- Daņila Tolmačovs. Diemžēl Daņila sagrāva manu lielo pozitīvismu par caffein, protams es tāpāt eju uz caffein, uz manu iemīļoto pie laimes pulksteņa, bet no tās dienas es NEVIENAM neesmu atstājis labu atsauksim par tieši merķeļa ielas caffein un pats NEKAD vairs nevēlos tur atgriezties, jo Daņila bija pagatavojis BRIESMĪGU kafiju. Jā, jūs varētu man teikt: „ kā briesmīgu? Tu pasūtīji “es nezinu, ko gribu” un barista pagatavoja savu recepti..” Nejau problēma bija receptē, bet tajā, ka kafija bija miltanai, piens garšoja savādi un pati kafija bija neparāk silta, lai gan pasūtīju karsto dzērienu. Šis servis un prece, ko man iedeva ir atstājis lielu negatīvu iespaidu uz manām domām par caffein. Es labāk iesaku turēties pie pārbaudītām vērtībām, iet uz caffein, kur bārmeņi jau ilgi jūs apkalpo, lai nesanāktu šādas problēmas. Ceru, ka šī situācija mainīsies un būšu vienīgais, kas ar šo saskaras, lai vēl kāds nav diskomforta. Ar cieņu,
Vannas.eu - Neatmaksā naudu par atgrieztu preci
Интернет магазины
Sun, 15 Jun 2025 18:04:03 +0000
Pasūtīju preci kura pēc izmēriem mums nederēja. Pieteicu atgriešanu un preci atgriezu atpakaļ 14 dienu laikā. Solīja divu nedēļu laikā atskaitīt naudu nu jau pagājuši 11meneši uz 14.06.2025 Solīja piegādāt citu preci naudas vietā, bet tā arī nav piegādāta.
Rd Electronics - Naudu par nekvalitatīvo preci atgriež tikai pēc PTAC iejaukšanās
Магазины Электроники и Техники
Sun, 15 Jun 2025 18:02:21 +0000
Veikalā RD Electronics iegādājos bezvadu austiņas SENNHEISER par 179EUR. Lietojot austiņas neregulāri un saudzīgi, tām pa salīmētu šuvi sāka izirt mākslīgās ādas apdare. 2024.gada 04.oktobrī Austiņas tika nodotas RD Electronics ar lūgumu tās salabot vai apmainīt pret jaunām, gadījumā, ja salabot tās nebūtu iespējams. Pēc nedēļas tika saņemta fantastiska RD Electronics atbilde - tas ir dabisks austiņu nolietojums, remonts vai apmaiņa netiks veikta (bilde ir pielikumā – dabisks nolietojums?! Nopietni?!). Manos iebildumos, brīdinājumos un patiesībai atbilstošos stāstos par to, ka līdz šim 15 gadus gandrīz visas elektropreces un sadzīves tehniku esmu pirkusi RD Electronics, neviens neklausījās. Tālāk gāju tālo likumā noteikto ceļu. Pieteicu neatkarīgo preces ekspertīzi, kurā eksperts konstatēja, ka preces defekts ir ražošanas defekts, nevis dabisks nolietojums, kā to apgalvoja RD Electronics. Vērsos ar sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centrā un iesniegumu Patērētāju strīdu risināšanas komisijā. No pārdevēja tika pieprasīti paskaidrojumi, kuros RD Electronics stūrgalvīgi turpināja apgalvot – ražošanas defekta nav, prece ir nolietota, tās remonts, apmaiņa vai naudas atgriešana netiks veikta. 2025.gada 09.maijā Patērētāju strīdu risināšanas komisija pieņēma lēmumu ar kuru atzina, ka austiņas nav nobružātas, tās ir saudzīgi lietotas un austiņu bojājumi nav raksturīgi dabiskam nolietojumam, secinot, ka defekts nav radies lietošanas rezultātā, bet gan materiāla vai tā savienošanas tehnoloģijas nepietiekamas kvalitātes dēļ. RD Electronics tika uzlikts par pienākumu atmaksāt visu par austiņām samaksāto summu 179EUR apmērā un pilnībā segt ekspertīzes izdevumus 90EUR apmērā. Un tikai tad, baidoties no ievietošanas “melnajā sarakstā” (publiski pieejamais melnais saraksts, kuru uztur Patērētāju tiesību aizsardzības centrs un kurā tiek ievietoti komersanti, kas neizpilda Patērētāju strīdu risināšanas komisijas lēmumu), RD Electronics atmaksāja naudu gan par austiņām, gan par ekspertīzi. No savas puses nekad neko vairs nepirkšu RD Electronics un katru, kas lasa šeit rakstīto, aicinu 10 reizes padomāt pirms kaut ko tur pirkt! Savukārt tiem, kas jau ir paspējuši iegādāties defektīvo preci, iesaku nekautrēties un aizstāvēt savas tiesības, vēršoties pēc palīdzības Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.
Maxima - Slikts serviss
Магазины
Sat, 14 Jun 2025 14:27:32 +0000
Labdien! Vēlējos izteikt neapmierinātību, par pārdevēju kura apkalpojot klientu paralēli spaida telefonu. Tas vēl nebūtu trakākais, bet kad uzdodot jautājumu uz kuru ir klaja ignorēšana un neiet runa, ka arī sasveicināšanās ir sveša, šai pārdevējai, tikai pēc 5 reizes ar īgnu skatu uzrūc atpakaļ, nu sveiki! Uzskatu Maximas vadībai būtu jāizvērtē, vai darbinieks, kas strāda ar cilvēkiem ir kompetents savā jomā un vai atbist klientu apkalpošanas standartiem! Man kā klientam, dēļ šādiem pārdevējiem, noteikti nebūs vēlme atgriezsties un iepirkties Jūsu veikalā.
Vidzemes slimnīca - Uzņēmumšanaa nolaidība
Больницы
Sat, 14 Jun 2025 09:39:12 +0000
19.02.24 trīsgadnieks bērnudārza pakrita,pārkoda daļu mēles un caursita lūpā caurumu.Ātrā palīdzība pa ceļas zvanīja,teica ka uzreiz jāved uz Stradiņiem.valmieraa uzņemšanā sēdējam ilgi,iedeva trauciņu kur splaut asinis.Atnāca veds dakteris,turpat uzgaidāmā telpā apskatīja lūpu.Teica ka nešūsim,lai pats sadzīst.Vinš taisijās prom.Es skaļā balsī teicu,bet mēle,mēke.Vinš apskata meli un saka nav labi Pasauks citu dakteri.Atnāca ķirurgs, apskatīja.,tad noteica,ka nevarot uzņemties tik nopietnas brūces šūšanu.Iedeva izrakst,parādija kur jābrauc Sameklēju,kas aizvedīs.Kad gājām ārā pa durvīm,piedavaja mašīnu! Bet mums jau bija pakaļ,stresā nedomāju skaidri.Noteica,ka jānotur pie samaņas,lai nemieg.Bija grūts ceļš.Stradiņos ārsti bija neizpratnē,jo sagatavoja operācijas zāli,gaidija atro palīdzībuJo tā ierastos daudz ātrāk..Nedriksteja,pieļaut ,ka braucam paši.Vareja viss,kas pa ceļam notikt.

Kategorija: Рейтинг компаний на Sūdzības.lv. | Skatījumu skaits: 251 | Pievienoja: ADMIN | Atslēgvārdi: Рейтинг компаний на Sūdzības.lv | Reitings: 5.0/1
Komentāru kopskaits: 0
avatar