09:27
Рейтинг компаний на Sūdzības.lv. в категории «Религия»


Sūdzības.lv. Жалобы на нечестные компании, плохие услуги и на конкретных исполнителей

Sudzibas.lv Главная страница | О нас | Добавить жалобу | Список компаний | Часто задаваемые вопросы | Как разрешить жалобу | Правила использования | Контакты

РЕЙТИНГ КОМПАНИЙ НА SŪDZĪBAS.LV. ВСЕ КАТЕГОРИИ.

Последние 25 жалоб на Sūdzības.lv

Maxima - Ļoti slikts serviss
Магазины
Sun, 27 Jul 2025 05:44:18 +0000
Labrīt, vakar gāju nododot garu uz depozīta punktu. Nestrādā, kad eju jautāt darbiniekiem neko nezina. Šorīt divi cilvēki gaida pie depozīta punkta līdz 8:35. Tā arī neviens neatvēra. Zvanīju uz Maxima informācijas tālruni, kur man paziņoja, ka jārunā ar darbiniekiem. Gāju pie darbiniekiem. 2 man paziņo, ka tā nav viņu atbildība, bet brašais Daniels, ka jākontaktējas ar maiņas vadītāju, bet viņš diemžēl nevar piezvanīt, jo telefons izlādējies. Savukārt, kad piedāvāju piezvanīt saka, ka tue citi telefoni darbojas. Tad nelieciet nekādus laikus depozīta punktiem, ja nevar nodrošināt elementāru apkalpošanu.
Nākotne - Slikta desa
Производство
Sat, 26 Jul 2025 16:30:39 +0000
Sakiet lūdzu vai šai desai ir mainījusies recepte. Iepriekš pirku viss bija kārtībā, garšoja. Bet šoreiz šī bij briesmīga, smaka nevisai patīkama. Termiņš 06.10.2025.
SIA Basco - Strādniekiem neizmaksā algas
Строительство
Sat, 26 Jul 2025 14:31:51 +0000
Sveicināti!Vēlos brīdināt uzmanīties no šīs firmas.Sia Basco, īpašnieks Valdis Vatas un viņa labā roka Vācijā Romans Jermacenko,Romans atrodoties De telefona sarunā sasola 14.50 st.Aizbraucot uz Vaciju,ar savu privāto transportu secinaju,kad darbs un atmaksa neatbilst ar solīto.Uz šo dridi atsakās maksāt aizbildinoties ar to kad esi tehniku sabojajis vai piedzeries darbā.Tads nesmu vienigais.Ari esu sazinajies ar bijušajiem strādniekiem.Cilvēkus māna aptuveni no 2020 gada.
Maxima - Veikala higēnas prasības
Магазины
Sat, 26 Jul 2025 12:55:30 +0000
Ieteiktu veikt pārbaudes šajā veikala vai tiek ievērotas tīrības prasības, jo jau 3 reizi ejot uz šo veikalu esu novērojis ka ir ļoti netīrīgs veikals pie augļiem un gaļām lidinās mušas un pie zivīm vispār ir tik neciešama vecu zivju smaka, ka tam eju ar līkumu, vienu reizi pat redzēju, ka darbinieca ar ledu lasi rīvēja, lai tas izskatītos svaigāks.
Fix price, Domina. - Diskriminācija, krāpšana.
Магазины
Sat, 26 Jul 2025 12:06:07 +0000
Sūdzība par klientu apkalpošanu Fix Price veikalā Domina Shopping Labdien! 2025. gada 25. jūlijā apmeklēju Fix Price veikalu tirdzniecības centrā Domina Shopping kopā ar savu mammu. Saskārāmies ar nepieņemamu attieksmi no pārdevējas puses. Darbiniece nepareizi interpretēja atlaižu kuponu, apgalvojot, ka dāvanā pienākas tikai tā prece, kas ir pēdējā čekā. Taču kuponā skaidri norādīts: “Iepērcieties vismaz par 10€, un saņemiet jebkuru preci līdz 1.99€ dāvanā.” Mēģinot izskaidrot situāciju, darbiniece izturējās augstprātīgi un mūs pazemoja. Tāpat esmu lasījis citu klientu atsauksmes, kurās minēta šī pati pārdevēja un viņas necienīgā attieksme, tostarp pret Ukrainas pilsoni. Uzskatu šādu rīcību par nepieņemamu. Papildinājums par čeku: Tā kā tehnisku iemeslu dēļ nav iespējams pievienot čeka foto, pievienoju galvenos datus no čeka: Veikals: Fix Price, TC Domina Shopping Datums: 2025. gada 25. jūlijs Laiks: 15:15:51 Pirkuma summa: 13.08 € Apmaksa veikta: skaidrā naudā Lūdzu izvērtēt darbinieces rīcību un veikt attiecīgus pasākumus. Ar cieņu, Kilients!
Forus security - Krāpšana
Охранные фирмы
Sat, 26 Jul 2025 09:29:44 +0000
Info esošajiem un topošajiem apsardzes darbiniekiem. Ja vēlēsieties izbeigt darba attiecības, pastāv liela varbūtība, ka alga par mēnesi, kurā iesiet prom, tiks izmaksāta pēc valstī noteiktās minimālās stundas tarifa likmes, nevis pēc likmes, kāda jums ir bijusi iepriekš. Tas tāpēc, ka darba līgumā ir norādīta minimālā likme un "īstā" likme, kas ir bijusi norādīta darba sludinājumā, veidojas no tā sauktās piemaksas. Tātad, ejot prom, piemaksa tiek noņemta un jūs saņemat algu par nostrādāto periodu pēc minimālās likmes. Līdzīga sūdzība šajā mājaslapā jau ir bijusi 2024. gada martā.
RIMI - Apkalpojums
Магазины
Sun, 27 Jul 2025 06:17:33 +0000
Sūdzība par apkalpošanas kvalitāti – Rimi RAF Jelgava (26.07.2025) Labdien, Vēlos izteikt neapmierinātību par apkalpošanas kvalitāti 2025. gada 26. jūlijā, Rimi veikalā RAF Jelgava. Pie karsto ēdienu stenda atradās trīs darbinieces, kuru uzdevums ir apkalpot klientus un izsniegt pasūtīto ēdienu. Diemžēl, lai gan viņas mūs vairākkārt pamanīja un uzlūkoja vismaz četras reizes, neviena no viņām nepienāca, lai mūs apkalpotu. Šāda attieksme ir nepieņemama. Vai klientiem patiešām ir jākliedz, lai tiktu ievēroti? Lūdzu izvērtēt darbinieku attieksmi un veikt nepieciešamos pasākumus, lai nākotnē šādas situācijas neatkārtotos. Ar cieņu,
Bistro Noonbox mēģinājums apkrāpt kasē. - Krāpšana, kasē, pazemošana.
Рестораны
Sat, 26 Jul 2025 09:24:11 +0000
Pirms vairāk kā nedēļas. Iegādājos pusdienas. Kasē skaidri redzēju maksājamo summu, bet čekā tā atšķīrās, no kartes bija noņemta lielāka summa. Viņa man neiedeva čeku. Kad to paprasīju, man niknā tonī tika pamests čeks. Izejot ārā konstatēju, ka summa nesakrīt. Devos atpakaļ uz bistro, kur pārdevēja melniem matiem, kurai patīk mākslīgās skropstas, uz manu iebildumu par nepareizu summu čekā, mēģināja mani psiholoģiski pazemot un nostādīt par muļķi, norādot, ka es izdomāju. Beigās naudu atgrieza. Pēc negatīvas atsauksmes par šo gadījumu, atsauksme tika izdēsta, bet viņa man atvainojās un kļuva kulturāla. Esmu intraverts cilvēks. Un esmu novērojusi, ka Latvijā, bieži šādus cilvēkus mēģina apmuļķot. Naivi tā domāt. Nākamreiz izsaukšu policiju. Bail iedomāties, ko šādi cilvēki, var izdarīt intravertam bērnam. Psiholoģiski ietekmēt, apmuļķot, pazemot un droši vien iebiedēt.
SIA Baltic Sales Solutions мошенники размещают ложные вакансии - мошенники размещают ложные вакансии
Карьера / Работа
Sat, 26 Jul 2025 13:04:37 +0000
Хачу всех предупридить о машэниках ! Фейковые объявления о работе в Даугавпилсе не пападитесь машеники выдают себя что работают с tet в телекамуникациех в тэт о них дажа не слэшали SIA Baltic Sales Solutions В Латвии участились случаи, когда мошенники размещают ложные вакансии с целью обмана соискателей. Они могут предлагать работу с заманчивыми условиями, но с целью вымогательства денег или личной информации. Важно быть бдительным и уметь распознавать признаки мошеннических объявлений о работе. · Необычно высокая зарплата или широкий диапазон зарплат: Если обещают зарплату значительно выше средней по региону или указывают очень широкий диапазон. · Отсутствие конкретики: Отсутствие информации о компании, ее деятельности, должностных обязанностях или требованиях к кандидату. · Требования к образованию и опыту работы: Если нет никаких требований к образованию и опыту работы, это может быть признаком мошенничества. · Неуказанная компания или ее профиль: Отсутствие названия компании, ее юридического адреса или контактной информации, а также сферы деятельности. · Звонки через мессенджеры или с незнакомых номеров: Мошенники часто используют мессенджеры или звонят с незнакомых номеров, чтобы оставаться анонимными. · Требование личных данных или предоплаты: Если требуют предоплату за оформление документов, обучение или что-то подобное, это явный признак мошенничества. · Стремление "закрыть" вакансию в короткий срок: Если работодатель торопит с принятием решения, не давая времени на обдумывание, это может быть признаком мошенничества. · Собеседование по телефону или через мессенджер без личной встречи: Мошенники часто избегают личной встречи. · Запись разговора или просьба подтвердить что-либо словом "да": Мошенники могут пытаться записать ваше согласие для использования в своих целях. Если вы сомневаетесь в подлинности вакансии, лучше обратиться в службу занятости или к надежным источникам информации. Никогда не переводите деньги незнакомым лицам и не передавайте личные данные, если не уверены в безопасности транзакции.
Privatdetektivs - Krāpnieku firma - Privatdetektivs SIA (privatdetrktivs.lv) Krāpnieku firma
Юриспруденция / Консультации
Sat, 26 Jul 2025 15:41:39 +0000
Uzmanību! Privatdetektivs ir krāpnieku, nevis privatdetektīvu uzņēmums, kur abi brāļi Oboļeviči uzmeta cilvekus (viens no viniem krapnieks Dmitrijs Oboļevičs) Pārliecinieties paši: adresē Miera 82 tajā pašā birojā SIA Privatdetektivs ir reģistrēti vel ap 15 uzņēmumi, šī ir nepārprotama naudas atmazgāšanas shēmas! Ceram uz ātru finanšu un ekonomikas policijas pārbaudi tieši šo adresi un firmas, kuri tur reģistrēti. Aizdomas par uzņēmumu izmantošanu naudas atmazgāšanai. Viens no uzņēmumiem "Securex" SIA, kas atrodas detektīva aizsegā tajā pašā adresē, jau ir likvidēts!
PAR UZŅĒMUMA UZŅĒMĒJDARBĪBAS POLITIKU - INFORMĒT SABIEDRĪBU

Fri, 25 Jul 2025 21:40:50 +0000
LlABDIEN ,TAUTA! JA GRIBAT ZINĀT, KAS IR LIELĀKAIS VIESSTRĀDNIEKU, UN UKRAINAS EKONOMISKO BĒGĻU RADĪTĀJS- TAS IR RGK! BET JA VĒLĒSIES TUR PASTRĀDĀT- JĀ,TEV ATĻAUS PASTRĀDĀT, BET VAI SAMAKSĀS-TAS VĒL IR LIELS JAUTĀJUMS! NO SĀKUMA JUMS SMAIDĪS, TEIKS CIK LABI MAKSĀTĀJI VIŅI ESOT, BET NEUZĶERIETITIES,JA ESI PERSONĪBA! JA ESI LUPATA UN HAHOĻU PIELŪDZĒJS- TAD UZ PRIEKŠU- RGK.LV GAIDA TEVI!
Eduards Gailišs no Mzogs.lv-narkomāns - Darba devēja E.Gailišs -narkomāns

Sun, 27 Jul 2025 08:21:19 +0000
Ja Jūs esat ievietojis darba sludinājumu ss.lv dēlī , Jums var piezvanīt uzņēmuma (mzogs.lv), pārstāvji Vladislavs Ivenkovs 26555874 vai Eduards Gailišs 29505755 un piedāvāt darbu. Darbs būs saistīts ar palīdzību žogu montāžā pierīgā. Kad Jūs uzsāksiet strādāt, šie divi neadekvāti V.Ivenkovs un E.Gailišs mēģinās visādā veidā Jūs izsmiet, un pazemot. Bez tam, iespējams Eduards Gailišs lieto psihotropas vielas, un ir narkomāns ar stāžu. Pēdējo reizi, darba laikā , tas nedabīgi bolīja acis, izdvesa dzīvniekam līdzīgu rūgšanu, izvilka dzimumlocekli un sāka ononēt. Pēc 5 minūtēm uzdzēra ūdeni, un it kā nekas nebūtu bijis metās skrūvēt savu žogu. Eduards Gailišs rada psihiski neadekvāta cilvēka iespaidu, ar geja tieksmēm. Tam ir bize uz galvas, neadekvāts skatiens. Kad ir lietojis psihotropus runā nesakarīgi, nepabeidz domu un pārlec uz citu, bet kad nav “zem ietekmes “ var pārliecināt un iestāstīt visu ko, kā jau īsti narkomāni. Bez tam E.Gailišs ļoti ciena Krieviju. Pēc viņa domām Krievija ir stipra, un varena valsts. Tai esot tādi ieroči, ka viens šāviens un pus Latvijas nebūšot. Šo atklāsmi E.Gailišs pavestīja pats peronīgi. Esiet draugi uzmanīgi, nesadarbojaties ar šiem diviem, vai arī redzēsiet visu, kas te izklāstīts. Domāju, ka tuvākajā laikā vērsīšos Valsts Darba inspekcijā, un Valsts Ieņēmumu Dienestā. Jo cilvēkiem piedāvā darbu divi neadekvāti darba devēji, viens iespējams ir narkomāns. Arī žogu montāža notiek lielāko ties pa tumšo, apejot nodokļu nomaksu, un darījumu uzrādīšanu atskaitēs. Šeit arī pats neadekvāts E.Gailišs visā savā skaistumā.
220.lv - Нарушение прав потребителей,
Интернет магазины
Fri, 25 Jul 2025 16:48:11 +0000
Заказали товар на сайте,продавец из Литвы,заказан был телефон,когда пришел телефон он оказался без зарядного устройства,хотя в описании был,отправили обратно продавцу, продавец отказался возвращать деньги,220 никак помочь не хочет,это решение продавца и все,пришлось взять телефон,так как остался бы и без денег и телефона,никогда не покупайте в 220
Lats Veikals - Nepareiza pārtikas uzglabāšanā
Магазины
Fri, 25 Jul 2025 15:19:13 +0000
Šī nav pirmā reize kad šajā veikala pērku pienas produktus , ar derīguma termiņu viss ir kārtība, bet kad atveru piemēram kādu jogurtu, viņš ir sabojājies, un tas jau kādu 3 reizi. Varbūt tie tiek uzglabāti nepareizā temperatūrā vai arī tie tika uzglabāti noliktavā ārpus ledusskapja. Es šajā veikalā pērku ļoti reti, tikai tad, ja no rīta pirms darba vēlos ātri kaut ko apēst, ja man nav laika doties uz citu veikalu. Neiesaku šajā veikalā pirkt nekas no piena produktus.
Hydroblast - Brīdinājums par Hydroblast firmu – netiek izmaksātas algas, nedroši darba apstākļi
Карьера / Работа
Fri, 25 Jul 2025 14:59:19 +0000
Labdien, darba meklētāji! Vēlos brīdināt par firmu Hydroblast, kuras vadītājs ir Eduards Ansons (tālrunis: +371 29 991 611). Šis darba devējs nemaksā algu – jau 3 nedēļas neesmu saņēmis neko. Sākumā viņš teica, ka sekretāre ir slima, tad – lai vēl pagaidu. Ir audio ieraksti, kuros viņš pats to saka. Nav nekādu drošības līdzekļu, nav arī darba apģērba – viss jāstrādā mājas drēbēs. Ir bildes, kurās redzams, kā cilvēki strādā bez piemērota apģērba Terehovā, Pasienē, Ludzas un Zilupes apkaimē. Piektdienā plkst. 15:45 solītā alga nebija ienākusi. Iepriekš viņš bija arī izteicies, ka cilvēki mēdz aiziet no šī darba, bet iemeslus nezinām. Tagad saprotu – tas droši vien ir šādas attieksmes dēļ. Man tika solīta alga 41 € dienā. Avansu saņēmu uzreiz, bet turpmāk neko. Kad rakstu īsziņas, ignorē. Vienā atbildē saņēmu pat tekstu: "Tu ko esi salietojies? Tev bija teikts – piektdien alga." Bet arī piektdien neko nesaņēmu. datumā plkst. 9:33 nosūtīju atlūgumu – kopš tā laika ne centa. Strādājām arī lietū un negaisā, bez aizsardzības līdzekļiem. Ļoti bēdīgi, ka ir šādi cilvēki – bez sirdsapziņas. NEIESAKU nevienam iet strādāt uz šo firmu.
Balta - Krāpšana un slikts serviss
Страхование
Fri, 25 Jul 2025 14:59:41 +0000
Esmu ļoti apbēdināta par iznākumu nelaimes gadījumu polises lēmumu lietā. Gribu vērst uzmanību, ka slēdzot šo polisi es vēlējos pasargāt savu tuvāko no nelaimēm kaut ar šādu rūpi, tāpat saruna pie polises slēgšanas tika ierakstīta bet, kad notiek nelaime (paldies dievam salīdzinoši laimīgi) , man paziņo, ka mana īpašā vēlme par tuvākā cilvēka hobiju motocikliem nebija iekļauts polisē. , kāpēc es vispār izvēlējos šo polisi, jo tā bija reizē arī mana dāvana otram kā drošība (ja notiek nelaime, kas vērsta pret manu tuvāko, kurā viņš pat nav vainīgs) . Esmu iztērējusi / nozagusi sava darba devēja laiku, lai kārtotu šīs lietas, braukts pie dakteriem, lai tikai izpildītu balta birokrātiju, bet iznākums ir šāds... Nekāds. Neiesaku izmantot balta apdrošināšanu.
Tava Telpa - Iegādāto preci ar garantiju nemaina un neremontē
Магазины Электроники и Техники
Fri, 25 Jul 2025 15:00:00 +0000
Man ir ļoti nepatīkama pieredze ar interneta veikalu ''Tava Telpa''. Iegādājos tvaika slotu leifheit cleantenso power ar divu gadu garantiju. Pēc pirmā lietošanas gada slotai parādījās tehniskas problēmas, tāpēc vērsos veikalā pēc palīdzības, kur solīja defektus izskatīt un saremontēt. Aizbraucot izņemt itkā salaboto slotu, apkalpojošais serviss lika noprast, ka defekti radušies manas vainas dēļ, proti, nepareizas lietošanas pēc. Varu apgalvot, ka esmu lietojis slotu vadoties pēc instrukcijas noteikumiem, tāpēc šāds apgalvojums ir pilnīgi nepamatots. Atbraucot mājās konstatēju, ka slota joprojām nestrādā un nekas nav ticis salabots, par ko man veikalā neviens neteica un nebrīdināja. Esmu ļoti, ļoti vīlies šajā veikalā un meistara attieksmē. Noteikti neiesaku šeit iepirkties. Nevienā citā veikalā neesmu saskāries ar tik vāju, nepieklājīgu, uzpūtīgu un neizdarīgu klientu servisu. Šī veikala attieksme pret saviem klientiem ir zem katras kritikas. Noteikti apdomājaties pirms kaut ko iegādāties no šī veikala.
RIMI - Slikts servis
Магазины
Fri, 25 Jul 2025 15:00:10 +0000
Šorīt 25.jūlijā, pulkst 9.30 iepirkāmies Saulkrastos Rimi, mūsu iepirkums bija liels, kurā ietilpa arī jaunie kartupeļi iepakoti sietiņā, diemžēl es neieliku kartupeļus papildus maisiņā savas nezināšanas pēc, par ko arī atvainojos kasierei Ilonai, jo valstī kurā es dzīvoju ( Zviedrijā) to izdara kasiere. Bet kasiere Ilona nereaģēja uz mānu atvainošanos, bet sāka mani pazemot visu apmeklētāju klātbūtnē, jautājot no kurienes esmu atbraukusi, vai no laukiem ka viņai tagad ir jāslauka slīdošā lente un tas viņu ļoti apgrūtina sakopt savu darba vietu. Man ļoti žēl ka tāda nieka dēļ vasaras retajā saulainajā dienā tiek pazemoti un aizvainoti Rimi apmeklētāji un paliek ļoti nepatīkamas atmiņas no mana atvaļinājuma Latvijā. Ar cieņu Natālija
Smartposti - Drausmīgs, nekompetents serviss
Услуги
Fri, 25 Jul 2025 15:00:26 +0000
No rīta (8: 30) atnāk sms, ka pēc nepilnas stundas 2 stundu laikā atbrauks kurjers, kurš zvanīs. Kā var brīdinat klientu tik īsā laika posmā-ne iepriekšējā vakarā, ne 3 h vismaz rezervē. Man nepilnas stundas laikā ir jānodrošina, lai darba dienā kāds ir mājās spontāni. Zvanu-klientu serviss Saka-laiku nevar pārcelt uz vakaru-preci tad tikai nākamnedēļ piegādās. Domāju, ok, kurjers svanīs, es 10 min būšu (darbs blakus) . Zvana kurjers-esmu uz vietas. Es prasu-kāpēc jūs nepiezvanījāt, ka esat ceļā, kā to dara līdzīgas kompānijas-tas ļauj klientam sagatavoties, tas pasargā pašu kurjeru no liekas iebraukšanas pagalmā, zvanot 10 kin iepriekš un pārjautājot, vai klients ir mājās. Paprasīju-ja reiz nebrīdina, lai dod man 10 min laika-nē, sūtījums uz nākamo nedēļu. Lieliski! Es atteicos no sūtījuma vispār. Tik neadekvāts uzņēmums. Tiklīdz redzēšu, ka piegādātājs ir smartposti, nesūtīšu.
Dr. Beinerts - Laba klīnika
Ветеринарные клиники
Fri, 25 Jul 2025 15:00:48 +0000
Esam šīs klīnikas klienti jau vairākus gadus. Vedam uz turieni gan suni, gan kaķi. Nekad neesam saskarušies ar neprofesionālu palīdzību vai sliktu attieksmi. Iepriekšējā suņa dzīvība bija glābta trīs reizes pie Dr. Bernerta. Nesen veicām sterilizāciju sunim (pie dr. Eduarda) un viss notika augstākajā līmenī, pat bija piedāvāts būt kopā ar suni kamēr pamodās. Arī tad, kad bija jautājumi pēcoperācijas periodā bija sniegta skaidrā un profesionālā telefoniskā (bezmaksas) konsultācija.
Cata - Slikts serviss
Кафе, бары
Fri, 25 Jul 2025 15:01:07 +0000
Labvakar! Vēlos iesniegt sūdzību par neprofesionālu autobusa vadītāja rīcību, kas notika [24.07.2025] , aptuveni plkst. [21: 39] , [autobusam kurš brauca no Rīgas uz Cēsīm un apstājas Siguldas pieturā] , pēc laika viņam bija jābūt 21: 39. Iekapā citi pasažieri un mans 14 gadus vecais dēls bija pienācis pie autobusa durvīm ar nolūku iekāpt, taču vadītājs viņu negaidīja – durvis tika aizvērtas viņa priekšā un autobuss aizbrauca, atstājot bērnu pieturā. Šāda rīcība, īpaši pret nepilngadīgu personu, ir nepieņemama un rada bažas par pasažieru drošību un attieksmi. Papildus emocionālam diskomfortam bērnam nācās gaidīt nākamo reisu, kas radīja nokavēšanos un stresu. Lūdzu izmeklēt šo situāciju, pārskatīt autobusa videonovērošanas ierakstus (ja tādi ir) , un sniegt skaidrojumu par šo gadījumu. Tāpat vēlētos zināt, vai tiks veiktas kādas darbības, lai novērstu šādas situācijas atkārtošanos nākotnē. Paldies jau iepriekš par uzmanību un atbildi.
Venipak - Piegādes kavēšana
Услуги
Thu, 24 Jul 2025 18:54:41 +0000
Pasūtījām k-senukai veikalā Tukumā bērnu stumjammašīnu. Atnāk ziņa,kad piegādāsim 22.07.25. cilvēks visu dienu gaida un neko neieplāno. Paciņa neatnāk un tiek aizvesta atpakaļ uz Termināli Rīga. Nākamajā dienā 23.07.25. atkal atnāk SMS ,kad būs paciņa,cilvēks gaida a kurjers 30min. Stāv vienā punktā Tukumā. Zvanot uz info tālruni,pasaka ,kad nezinot kāpēc tā esot. Beigās paciņu pāradresē uz citu adresi Ventspilī. Solīja,kad saņemšu nākamajām dienā vakarā 24.07.25. Paciņu vēl projām neesmu saņēmusi un gaidu rītdienu 🙈.
RIMI - Neēdama bulcina
Магазины
Sat, 26 Jul 2025 03:09:59 +0000
Sveiki! Vēlējos uzrakstīt sūdzību. Šodien ap pulkstens 9:30 nopirku smalkmaizīti. Kad sāku ēst smalkmaizīti sapratu ka tā ir sadegusi un ir needama, bija ļoti cieta. Pirkums bija veikts TC Spice. 24.07.2025
Edgars Kreics maksātnespejapakalpojumi - Krāpniecība
Юриспруденция / Консультации
Fri, 25 Jul 2025 15:01:32 +0000
Edgars Kreics reklamē sevi kā jurists, bet izrādās viņam nav izglītības un viņš ņem naudi pār tukšu runāšanu. Gribēju noformēt maksātnespēju, viņš paņem naudās 100 eiro pār konsultāciju, pēc tam iedeva numurs kaut kāda Andi no Elgavas ,tās arī dzer un neko nerisina, gan gandrīz 2.000 eiro paņēma no manī. Kreics teica kā nesanāk un naudi neatdeva
Tele2 - Slikts servis
Операторы мобильной связи
Thu, 24 Jul 2025 16:04:12 +0000
Loti sudigs internets ka ari tikls un vel prasa maksat neparko

Kategorija: Рейтинг компаний на Sūdzības.lv. | Skatījumu skaits: 365 | Pievienoja: ADMIN | Reitings: 5.0/1
Komentāru kopskaits: 0
avatar