17:05
Последние 25 жалоб и отзывов латвийских потребителей на Sūdzības.lv




Sūdzības.lv. Жалобы на нечестные компании, плохие услуги и на конкретных исполнителей

РЕЙТИНГ КОМПАНИЙ НА SŪDZĪBAS.LV. ВСЕ КАТЕГОРИИ.

Последние 25 жалоб на Sūdzības.lv

Rīgas Satiksme - Slikts serviss
Общественный транспорт
Thu, 17 Jul 2025 14:09:16 +0000
2025. gada 17. Jūlijā, plkst. 17:00 skrienu gar 22. trolejbusu, kurš stāv galapunktā un māju lai redz spogulī, aiztaisa durvis un pabrauc burtiski vienu metru tikai lai apstātos pie sarkanā. Pieeju, pieklauvēju, tā vietā lai atvērtu durvis, tur pat pieturā, saka laiks, žestē pulksteni uz rokas un aizbraucot ar peļķi nošļaksta mani. Nu super. Sieviete gariem blondiem matiem. Tas arī viss, "superīgs" serviss.
Komanda24 SIA - Хамское отношение к клиентам
Прочее
Thu, 17 Jul 2025 13:36:57 +0000
Хамское отношение к потенциальным клиентам. Звонила уточнить нюансы по вывозу мусора. Менеджер не дослушал вопрос, грубо прервал, сказал, что "их это не интересует" (как будто я звоню что-то им продать, а не купить у них услугу) и бросил трубку. Всё понимаю, в день звонит по сотне человек... но это не повод для такого отношения. Остался неприятный осадок. Ушла к конкурентам.
Jysk - Nepārdomāta darbībba
Магазины
Thu, 17 Jul 2025 13:41:15 +0000
Sveiki! Nav sūdzība, bet skats uz jūsu reālo situāciju. Mākslīgais intelekts "Skaisti " visu saplānojis. 1. Cilvēks kasē ,1. Informācijā, kuri reāli savas vietas atstāt nevar, ja klientu kaut kas interesē. Pārējā teritorijā - neviena līdz 12.00,13.00 kur varētu griezties pēc konsultācijas vai citas palīdzības. Tad kāpēc veikals jāver vaļā 10.00, ja nav konsultanta? Kaut tas viens vienīgais, kuram iespēja "paskraidīt"? Par pircējiem galīgi tas "gudrais" intelekts nav padomājis un par darbiniekiem arī... Milzīgs paldies saharova 20a meitenēm, ka man nebij jāiziet no veikala un pēc tam jāatgriežas, kad kāds darbinieks būs +. Info meitene man palīdzēja, bet tur jau stāvēja "burkstoši " kluenti, ka nav neviena uz vietas. Kāpēc tāda attieksme pret jūsu darbiniekiem?
Optimus Mēbeles - Slikts sreviss
Мебель/Интерьер
Thu, 17 Jul 2025 13:41:24 +0000
Vēlos izklāstīt arī sūdzību! 20.06. Iegādājos preci internetveikalā, nedaudz vēlāk saņēmu ziņu, ka preci piegadās uz norādīto adresi - veikalu Liepājā no rēgionālās noliktavas, (lai gan tass nebija nepieciešams, jo varēja uzreiz precei veikt pieprasījumu no kāda no lv esošajiem veikaliem, piemēram, Rīgā) piegādes laiks prasīs 2-3 nedēļas. Ok gaidu mēnesi, ziņas nekādas, kā reuzltātā rakstu un prasu, kur prece, uz ko man atbild, ka tika atsūtīta no reģionālās noliktavas ar defektu un tagad pa jaunu pieprasīs preci no lv veikala, kur prece ir uz vietas! Prasu kad būs piegāde-to pateikt nevarot, bet tikai nākošo mēnesi, kas man protams absalūti neder. Arī info par to no kura veikala tiks izsūtīta un, ka varu pati braukt pakaļ uz veikalu no kura tiks sūtīta arī netiek sniegta. Konusltante nepieklājīga, pat nepiedāvā risinājumus, un tikai atsūta iesniegumu, ka varu rakstīt, lai atgriež naudu, jo biju šādu vēlmi izteikusi, ja nekas cits netiks piedāvāts. Uzskatu, ka jūsu pienākums bija mani informēt, par to, ka prece saņemta ar defektu no rēgionālās noliktavas, un tiks veikts atkārtots preces pieprasījums-šoreiz no lv veikala. Tā tad esot jāgaida vēl viens mēnesis. Gaidīt preci divus mēnešus es nevaru! Turklāt, jūsu konsultantei mārītei, ir jāmaina attiekme sarunājoties ar klientu, jābūt pieklājīgai, un jāpiedāvā rast risinājumu, nevis uzreiz pateikt, lai rakstu tad iesniegumu par naudas atgriešanu, lai arī es izteicu tādu varinatu-ja nevarat piedāvāt risinājumu tad gribēšu lai atgriež naudu. Zvanu uz Liepājas veikalu, lai mēģinātu vispār saprast, ko tagad darīt un iegutu info, ko internetveikala konsultants nevarēja sniegt. Turklāt, man jāSaka paldies Liepājas veikalam, kurš iesaistījās, un deva man inormāciju, ka šī prece tiks sagatvota un izsūtīta no Jēkabpils veikala, un te nu bija skaidrs, ka no Liepājas un jēkabili aizbraukt pakaļ pati precei nevaru, un arī Liepāja pauda nesaprašanu, kāpēc šāds info man nav sniegts zvanot uz optimus internetveikalu un kāpēc nevarējāt uzreiz pieprasīt preci no Rīgas veikala, ņemot vērā, ka no turienes kurjers izbrauc biežāk nekā 1x mēnesī, pārmainīt izsūtīšanu no cita veikala Rīgā? Šajā situācijā risinājums netika piedāvāts un gaidīt preci vēl vienu mēnesi nevaru!
Minikid.lv - Slikts serviss
Магазины детских товаров
Thu, 17 Jul 2025 13:41:34 +0000
Labdien! 30. Jūnīja tika izdots pasūtījums nr. 12703. Tīmekļa vietnē norādīts, ka tas tiks piegādāts 10 dienu laikā. Bet preces vēl nav saņemts. Nav iespējams uzzināt informāciju par piegādes datumu. Nav iespējams sazināties ar tālruņu numuru.
Kurši.lv - Ļoti slikts serviss
Магазины стройматериалов
Thu, 17 Jul 2025 10:56:42 +0000
Iegādājos preci Kurši.lv, apmaksāju un gaidīju preci. Pēc divām dienām atnāca e pasts ka prece nodota kurjeram. Vēl pēc vienas dienas zvana no veikala un Saka ka prece nav: (uz jautājumu, ka kurjers tak brauc? Nē, nebūs, jo prece nav veikalā. Neiesaku pasūtīt, jo nezināsi vai prece atnāks. Naudu protams atgriezīs kā minimums pēc nedēļas. Tātad paliku bez preces un naudas. Loti nesmuki.
Vannupasaule.lv - Krāpšana
Сантехника
Thu, 17 Jul 2025 10:57:03 +0000
Reklamē preci par lētāku cenu - kad esi izrādījis interesi par preci atsūta info - "jūsu izvēlētais jaucējs ir jāsūta no ražotāja. Arī ciparu ziņā viņam vairs nav akcija. " - respektīvi vari to pašu dabūt bet nu jau dārgāk! Krāpnieciska reklāma! Neiepērcieties šajā veikalā!
Barbora - Slikts serviss
Магазины
Thu, 17 Jul 2025 10:58:52 +0000
Labdien, esmu ļoti neapmierināta ar barboru, varbūt varētu smieklīgi šis izklausīties, bet tāpat, tas nav smuki. Jau pēdējos 4 mēnešus netiek atvests viss kaķu pakaišu skaits cik tiek pasūtīts. Piemēram pirmajā mēnesī, okey, bija ielikuši ka nebūs vispār, saprotu dārgākas smiltis, kvalitatīvākas, vairāk pērk. Nākamajā reizē atkal, nodomāju labi, laikam jāņem kaut kas cits, jo nav. Pasūtīju mazlietiņ lētākas, vienmēr, kad skatos sadaļā, kur ir kaķu pakaisi, vienmēr tās smiltis tur ir bijušas. Atkal nav….. Nu labi, pasūtu pavisam lētas, kuras nekad nav bijušas izpirktas (kā zinu ka nav izpirktas? Es katru dienu ieeju barborā, lai pievienotu grozam kaut ko) . Pasūtu, okey, gaidu savu sūtījumu, atbrauc, Saka ka nav…. Paskatos aplikācijā, man rāda tikai to ka saldējums ir aizvietots, bet pašķiru tālāk “jūsu kontā atgriezīs …. € “ vai tas ir normāli? Nav arī tā, ka sūtu maz. Vienmēr, kad esmu sūtīJusi no barboras, summa pārsniedz 100€ … vai tiešām ir tik grūti ielikt tās 3-4 kaķu pakaišu pakas?
Smartposti Latvija - Slikts serviss

Thu, 17 Jul 2025 11:52:46 +0000
Sūdzība nav par problēmām, saistītām ar kaut kādas noteiktas pakas piegādi, bet gan par to, kā šīs uzņēmums organizē savu darbību. Ir trīs lietas kuras šīs uzņēmums dara sliktāk par saviem konkurentiem, kad runa iet par mijiedarbību ar paku saņēmējiem. Pirmkārt, pakas saņēmējs tiek piestādīts pie fakta, ka viņu sūtījumu piegādās kurjers. T. I. , atšķirībā no tiešiem konkurentiem, saņēmējs nesaņem paziņojumu ar iespēju izvēlēties, kādā veidā tas vēlās saņemt savu sūtījumu - ar kurjeru vai pakomātā. Otrkārt, pakas saņēmējs tiek piestādīts pie fakta, ka viņu sūtījums tiks piegādāts tajā pati dienā kaut kādā nejauši izvēlētā laikā. Protams es, kā saņēmējs, deviņos no rīta neplanošu savu dienu no jauna, lai atrast laiku pakas saņemšanai no pustrijiem līdz puspieciem. Taču man arī nav iespējas atbildēt uz smartposti īsziņu, lai es varētu pateikt, ka kurjers var netērēt degvielu un lieki nevest preci, jo es to tik un tā nevarēšu saņemt norādītajā laikā. Rezultātā, kurjers vizinas pa visu pilsētu ar preci, kuru tik un tā pēc atteikuma saņemšanas būs nepieciešams pārvirzīt uz pakomātu. Treškārt, smartposti pakomāti - vismaz tie, uz kuriem tiek pārvirzītas manas pakas (ķišezera ielā un t/c "akropole alfa") - atrodās iekš tirdzniecības centru telpām. Aiz durvīm, kuras tiek slēgtas ciet pēc 22.00. Es saprotu, ka daudziem darba laiks ir no 9.00 līdz 18.00, bet daži atbrīvojās ārpus šīm norādītām stundām. Man bieži vien darba diena beidzās pēc 22.00 un, braucot no darba mājās, es bieži medzu savākt pasūtījumus no pakomātiem. No smartposti konkurentu pakomatiem, kuri ir pieejami 24 stundas, 7 dienas nedēļā. Lai saņemtu sūtījumu no smartposti pakomatiem, man ir nepieciešams pielāgot savu rīta grafiku, lai tiktu klāt pie sava sūtījuma, kas stipri samazinā šī pakalpojumu ērtību. Ar šo visu brīdināt saņēmēju laicīgi, dot saņēmējam iespēju izvēlēties tiem ērtāku pakas saņemšānas veidu, un izvietot savus pakomātus viegli pieejamas vietās? Nobeigšu ar to, ka no visiem paku piegādes pakalpojumu sniedzējiem Latvijā, smartposti ir visneērtākais un visneefektīvākājs, un ka es ka paku saņēmējs no šī brīža mēģināšu visiem saviem paku sūtītājiem lūgt izvairīties no sadarbības ar šo uzņēmumu.
Fielmann - Slikts serviss
Магазины / Торговля
Thu, 17 Jul 2025 11:52:59 +0000
Tc akropole Rīga, fielmann optikas veikalā saskāros ar nepatīkamu attieksmi no pārdevējas/konstantēs - jekaterinas. Devos uz veikalu, lai notīrītu Stikliņus un pievilktu stiprāk kājiņu, šo pakalpojumu parasti izvēlējos veikt alfas veikalā, jo tur vienmēr ir patīkama attieksme un izpalīdzīgi, zinoši cilvēki, bet šeit, saskāros ar to, ka manas brilles tika ļoti agresīvi izlocītas un tīrīšanas procesā tika pazaudēta skrūvīte, kas rezultējās ar to, ka uzliekot brilles, nokrita kājiņa. Konsultante šajā visā vainoja mani, ka brilles ir deformētas un ka es kā persona, kas šajā nozarē nestrādā, to nemaz nevarētu pamanīt, jo man nav ne zināšanu ne pieredzes, kas likās absurds tā pateikt, jo es tomēr esmu klients jau ilgus gadus un vienmēr izvēlos pirkt brilles fielmann un zinu, kad brillem ir kāds defektiņš, jo ilgstoši nēsāju brilles. Kad palūdzu salabot brilles, teica, ka paskatīsies un, lai atstāju uz 15 min, sameklēšot skrūvi. Skrūvi neatrada, kaut kā pielika to kājiņu un atdeva man, atnākot mājās kājiņa tāpat krita nost. Aizbraucu uz alfas fielmann veikalu un tur man ļoti jauks konsultants ieskrūvēja jaunu skrūvīti un aicināja katru mēnesi notīrīt brilles pie viņiem un paskatīties vai kājiņu skrūvīte nav atskrūvējusies. Liels paldies par jauko attieksmi no šī konsultanta. Uz akropoles Rīga fielmann veikalu vairs nedošos,
Tatjana Demidova - Не уважение к времени клиента
Врач
Thu, 17 Jul 2025 11:53:14 +0000
Врач попросила звонить в её кабинет с 18: 00 до 19: 00, когда я получу результаты анализов, чтобы составить план дальнейших действий. Получив результаты, я позвонила врачу в 18: 30 — она ответила и сказала перезвонить через 10 мин, пока она найдёт мою карточку. Я добросовестно дождалась 18: 40, но больше на мои звонки никто не отвечал. Я звонила до 19: 00 — безуспешно. Проверила, до скольки работает клиника, и пыталась дозвониться до конца рабочего дня. Никто так и не ответил. Это нормально, сказать клиенту перезвонить через 10 мин, знать, что тебе будут звонить, а потом просто не взять трубку и с чистой совестью уйти домой? Разве в моей карточке нет моего номера? Нельзя было самой перезвонить и сказать: “перезвоните завтра”? На следующий день снова звоню, в этот раз в 18: 00 — врач поднимает трубку и говорит перезвонить через полчаса. Я спрашиваю, не повторится ли ситуация, что невозможно дозвониться. На что получила грубый ответ: “звоните ближе к 19: 00” и трубка была брошена. Проходит полчаса. В 18: 30 я начинаю звонить — как и ожидалось, никто не отвечает. После 19: 00 она, наконец, берёт трубку и говорит перезвонить ещё через 20 минут. Я сказала, что не могу — я на работе, у меня нет бесконечных перерывов, чтобы пытаться ее дозвониться. И тут она сразу начала отвечать на вопросы по анализам. Получается, что инфо у неё была перед носом. Зачем тогда заставлять ждать ещё 20 минут, если человек и так уже пытается дозвониться почти час? И я не говорю уже о полутора часах в предыдущий день. Это издевательство и неуважение к времени клиента. У некоторых людей сменная работа и они специально вырываются с работы или других дел, чтобы быстро получить информацию, которая занимает 3 минуты. Без придел какой то
Omniva - Nekompetence augstākajā pakāpē
Почта и курьерские услуги
Thu, 17 Jul 2025 12:23:42 +0000
Nespēj piegādāt pasūtījumus uz norādītās adreses tuvāko pakomātu, piegādājot uz pakomātiem, kuri atrodas maksimāli tālās, neertās vietās. Klientu atbalsts ir "bezspēcīgs", jo pakomāts tiek izvēlēts "automātiski". Ceru, ka uzņēmums ieguldīsies kvalitatīvi izstrādātās it sistēmās un efektīvākā/automatizētā klietnu atbalsta nodrošināšanā.
Hotel "Maija" Ventspilī. Nelaipna, apkslpošana, psiholoģiska ietekmēšana. - Slikts serviss
Гостевые дома
Thu, 17 Jul 2025 11:53:45 +0000
Ieraudzīju booking.com šo viesnīcu - viesu Māja "Maija". Bija norādīts tel. Numurs. Piezvanīju. Vajadzēja ātri viesnīcu, noskaidrot pieejamību. Telefona sarunā sieviete man piedāvāja savu cenu par 1 viet. Nr. 1 cilvēkam uz 4 naktīm. Vienojāmies mutiski, ka 15. Jūlija vakarā braucu un būšu pēc 23.00 vakarā. Esot ceļā redzēju, ka navigācija rāda, ka būšu 00.30 galamērķī. Zvanīju un informēju. Viņa teica, lai braucu un zvanu pie Pogas, kur suns. Telefona sarunā viņa neminēja, ka man uzreiz būs jāsamaksā skaidrā naudā. Ierados 00.30. Man atvēra vec vīrs. Lika iet meklēt pa ventspili swedbsnk bankomāti, lai es skaidru naudu darbonu. 1 h braukāju apkārt. Neatradu. Viņš man stāstīja muļķības, par bankas filiāli, kur naktīs pieejot klāt paceļas vārti var ieet iekšā un tur esot bankomāts. Atgriezos. Vienojāmies, ka no rīta samaksāšu. Braukājot apkārt pa nakti, zvanīju uz viesnīcu, kur atbildēja sieviete. Nākamā rītā viņa nelaipni mani apkalpoja, mēģināja psiholoģiski ietekmēt, velkot uz to, ka viņa man ir iedevusi labāku cenu nekā booking.com uzrādās. Attieksme pret manu personību un temperamentu kā pret slimu. Mēģināja mani pazemot, apvārdot, spieda apsēsties. Es atbildēju, ka nevēlos. Viņa man sāka uzbrukt, ka es esot par kaut ko neapmierināta. Secinājums. Rezervēt tikai booking.com. Nerunāt ne ar vienu. Visu rūpīgi izlasīt un sargāt sevi no slimiem cilvēkiem. Viņa knapi varēja parakstīt. Biju gatava meklēt citu viesnīcu vai citu risinājumi. Pat 2 naktī. Ko dara ārzemju tūristi, ja ierodas naktī, nezinu. Vecis arī mēģināja manikulēt. Ļoti nepatīkams pāris un tā velta maija ofkante. Veca, slima, manikilātore.
KĀGO SIA - Piegādāts neatbilstošs produkts, netiek piedāvāts risinājums
Магазины стройматериалов
Thu, 17 Jul 2025 11:54:01 +0000
Piegādātais linolejs izrādījās 2 dažādos toņos. Pārstāvis vispirms norādīja, ka vainīgi ir mūsu darbinieki, kas ieklāja linoleju. Un mums pasūtījumā esot bijis jānorāda, ka vēlamies linoleju vienā krāsā, nevis divās dažādās. Kā vienīgais risinājums tika piedāvāts iegādāties vēl 1 rulli linoleju ar cerību, kas tas būs vajadzīgajā tonī.
Liepājas Autobusu Parks - Kavēšana/neatbraukšana
Общественный транспорт
Wed, 16 Jul 2025 11:32:32 +0000
Divi mikroautobusi pēc kārtas neatbrauca uz pieturu, lai gan, tie ir iekļauti sarakstā. Es ar savu draudzeni pieturā sedējām 2h un nespējām nokļut uz vēlēto galapunktu.
Bolt - Bolt Taxi servisa un mašīnu slikta kvalitāte
Такси
Thu, 17 Jul 2025 13:34:39 +0000
Jau vairāk kā 2 gadus izmantoju bolt taxi katru dienu un šī ir mana godīga pieredze. Bolt economy: netīras, piepīpētas un grabošas mašīnas, retums kad būtu veca bet sakopta mašīna. Bolt: kaut kas viduvējs, visbiežāk vienas un tās pašas mašīnas kas ir economy bet kopumā labāk. Bolt comfort: variants kas visvairāk atbilst cenai un kvalitātei - jaunākas mašīnas, labāki vadītāji. Bolt premium: bolt loģika šeit ir ka, jaunāka mašīna = premium sajūta, kas ir daudzos gadijumos pretēji, premium skaitās toyota c-hr, kurā knapi var sēdēt vidēja auguma vīrietis, nerunājot pat par jebkādu bagāžu, taču 2015-16 gada audi a6 ar ādas salonu nav premium, jo tā ir "veca":) ) live klientu atbalsts bolt nēeksistē: visu risina ai robots, kas vairāk par naudas atmaksu neko nespēj.
Balcia - Krapnieki
Страхование
Thu, 17 Jul 2025 12:04:40 +0000
Es iegādājos apdrošināšanu no šīs kompānijas, kurai vajadzēja segt visu, t. I. , lidojumu kavēšanos/atcelšanu. Apdrošināšanas atlīdzības pieteikuma gadījumā viņi man neko neizmaksāja, sakot, ka izrādās, ka apdrošināšana sedz manu lidmašīnas kavēšanos un lidojuma atcelšanu, bet ne pašas lidmašīnas. Viņi neko tādu nepaskaidroja. Izvairieties no viņiem.
Skechers Latvija - Slikta kvalitāte
Обувь
Thu, 17 Jul 2025 12:07:30 +0000
Es vēlos izteikt sūdzību par strauju skechers produkcijas kvalitātes pasliktināšanos. Jau vairākus gadus esmu viņu apavu cienītājs – tie ir ērti un lieliski piemēroti ilgām pastaigām. Pirms 3–4 mēnešiem iegādājos jaunu modeli, kas sākumā man ļoti patika. Tomēr aptuveni pēc mēneša pārklājums, kuram vajadzēja kompensēt apavu lietošanu bez lāpstiņas, sāka stipri bojāties tajās vietās, kur apavi saskaras ar kāju – un tas notika abiem apaviem vienlaicīgi. Visas pārējās apavu daļas ir labā stāvoklī, problēma ir tieši šajā elementā, jo tas izraisa nopietnu kāju noberšanos. Es paņēmu šos apavus līdzi ceļojumā, tāpēc man nav iespējas tos samainīt. Man ir žēl, ka turpmāk vairs nevarēšu paļauties uz šo apavu ražotāju.
Bigbox.lv SIA "Etailer" - Briesmīgs serviss-lecīga attieksme,komunikācijā
Интернет магазины
Thu, 17 Jul 2025 12:07:39 +0000
Labdien! Vēlos padalīties ar nepatīkamu pieredzi sazinoties ar uzņēmuma konsultanti par pasūtījumu. Sazvanot operatori un uzdodot jautājumu: 'kādēļ pasūtītā un apmaksātā prece neuzrādās pasūtījumu vēsturē, klienta profilā, latviski runājoša kundze gados man sāka melot, ka prece neuzrādoties tapēc, ka jau ir izsūtīta. (uzņemuma mājaslapā norādīts, ka pasūtījumiem var sekot līdz un redzēt to vēsturi) kad pajautāju, kādēļ tieku maldināts, momentā sāka runāt valdonīgā-augstprātīgā tonī-pārtraucot un agresīvi nedodot pateikt līdz galam teikumu un mēģinot dominēt sarunā. Nometa klausuli pusvārdā-pat nedodot iespēju noskaidrot informāciju. "šāda neizglītota persona noteikti nevar strādāt ar cilvēkiem. Pēc šādas komunikācijas pazūd vēlme turpmākai sadarbībai un iesaku uzņēmuma vadībai pārbaudīt sarunu, kura notika 16.07.2025. 12: 25 "sāda sieviete jums 'vārda tiešajā nozīmē nesīs tikai naudas zaudējumus un nav pelnīJusi algu par šādu 'ne-darbu'' lai pamācās sabiedriskās attiecības un komunikāciju, vai dara darbu, kas nepieprasa inteleka pielietojumu. Pats saits labs-žēl, ka pretī tik neprofesionāli darbinieki!
Ķekavas novada bāriņtiesa - Cilvēka aizkaršana bez pierādījumiem

Thu, 17 Jul 2025 12:08:02 +0000
Sveiki rakstu sūdzību par ķekavas novada bāriņtiesu, jo šī iestāde apkrāpj cilvēkus un rīkojās paši uz savas galvas esmu 18 gadus jauna meitene bārene un esmu neskaidrībām kāpēc man kā bārenei netiek izmaksāti nekādi pabalsti kā arī sazinoties ar viņiem telefoniski viņi runā paceltā intuīcijas tonī sākot kā esmu narkomāne taču šādas ziņas viņiem nav ienākušas nesaprotu kā šādi cilvēki var strādāt valsts iestādēs, kā arī strādnieki šajā jomā runā pazemojot cilvēkus.
Save24.lv - Обман! Мошенники!
Интернет магазины
Thu, 17 Jul 2025 12:08:16 +0000
Остерегайтесь заказывать товары в этой компании! Они отправляют товары. Совершенно не соответствующие заказу! Скидывают ненужные залежалые товары! Я заказывала маску для волос absolut repair gold - пришла совершенно другая, банка открытая, никакой гарантии срока хранения уже нет! Не оказать им даже со всеми объяснениями, что они отправили неверный товар! За свои же деньги пришлось выбросить товар в мусорник! Мошенники!
Save24.lv - Обман! Мошенники!
Интернет магазины
Thu, 17 Jul 2025 12:08:37 +0000
Остерегайтесь заказывать в этм интернет-магазине! Мошенники! Специально отправляют товар, который не соответствует заказу! Потом никто не несет ответственность за несоответствие товара и еще доказывают, что именно я заказала этот товар, никакие доказательства не действуют. Приходится за свои же деньги выбрасывать в мусорник ненужный товар! Заказывала маску для волос маска absolut repair gold, пришел совершенно другой вид маски, упаковка открытая, гарантии срока хранения уже нет и не признают свою ошибку! Специально скидывают залежалый никому ненужный товар!
SIA Jeļenas Daņilovas veselības veicināšanas centrs - Slikta attieksme Prest personāla darbu
Центр здоровья
Thu, 17 Jul 2025 12:10:18 +0000
Vēlos dalīties ar svarīgu pieredzi, kas joprojām sāp un rada netaisnības sajūtu. Es strādāju pie Eļenas Danilovas Veselības centrā (Rēzeknē). Strādāju daudz — no rīta līdz vakaram, ar pilnu atdevi. Visu šo laiku man mēnešiem ilgi nemaksāja algu. Kad maksāja — tie bija niecīgi daļēji maksājumi bez paskaidrojumiem. Turklāt nauda, ko pacienti maksā centram, netiek izmaksāta darbiniekiem. Līdz šim man joprojām paliek neizmaksāta ievērojama summa, bet centra īpašniece Eļena Danilova atbild tikai ar tukšiem attaisnojumiem. Vēl viena problēma — darbiniekiem tiek uzspiesta mācīšanās Krievijas psihosomātiskās skolas programmā. Ja darbinieks tam nepiekrīt, tiek draudēts ar atlaišanu. Es ilgi klusēju — cerībā uz cieņu, taisnīgumu un kompromisu. Taču vairs nevēlos klusēt. Rakstu šo ziņu, lai citi speciālisti, it īpaši jaunie masieri, fizioterapeiti, neiekļūtu tajā pašā slazdā. Lai zinātu, ka aiz skaistām runām var slēpties vienkārša necieņa pret citu darbu. Cieņa sākas ar godīgu atalgojumu, nevis solījumiem un vilcināšanos. 📌 Ja arī tu esi saskāries ar līdzīgu situāciju — raksti. Varbūt mēs neesam vieni.
SIA Madison - Slikts serviss
Дети
Thu, 17 Jul 2025 12:10:41 +0000
Vēlos brīdināt vecākus, kuri vēlas savu bērnu vest pie šīs aukles - Megija Livke. Meitene ir jauna, kritiku pieņemt nemāk, asa, rupja, čatos liek jēlības. Tēls, ko par sevi parāda vecākiem, nesakrīt ar to tēlu, kāda viņa ir realitātē. Ir izveidojusi Valmieras mammu whatsapp grupu, kurā tiek liktas auklējamo bērnu bildes, video. Atļaujas bērnu publicēšanai vecākiem netiek izsniegtas. Tiek izliktas apskatei privātās sarakstes ar vecākiem, ar kuriem nesakrīt viedoklis. Meitene nespēj pieņemt viedokļu dažādību, audzināšanas ieteikumus, padomus - uzsvars uz to, ka meitenei pašai savu bērnu nav, bet citu vecāku audzināšanas lūgumi tiek izsmieti un aprunāti. Telpas Valmierā nav siltas un mājīgas, kā tiek reklamēts. Tās ir aukstas un tiek sildītas ar vienu sildītāju. Tualete, kur bērniem jāmazgā rokas un jāiet uz podiņa, ir aukstas. Sildītājs tur likts netiek. Ledusskapja, kur uzglabāt gatavās bērnu maltītes, nav. Ēdiens stāv traukos uz gultas un uzsildīts (arī ne vienmēr). Darbinieki pie šīs meitenes strādā neoficiāli, bez līguma. Vecāki netiek iepazīstināti ar jaunajām auklēm. Ja Megijai nepatīk kāds no vecākiem, bērns tiek atskaitīts no nodarbībām bez jebkāda pamatota iemesla. Nodarbības vadīt meitene nedrīkst, jo nav pedagoģiskā izglītība, bet Megija to dara un saņem naudu. Sevi pasniedz kā SOS aukli, bet realitātē, ja bērnu vajadzīgs pieskatīt SOS gadījumos, ātrākais, ko spēj piedāvāt ir pēc nedēļas/divām. Tātad arī šis nedarbojas. Ja apskata Facebook profilu, var redzēt, ka visas atsauksmes, kuras meitene traktē kā nepatiesas, ir patiesas un ar faktiem, bildēm un video pierādāmas. Visas meitenes, kas atstāj jebkāda veida atsauksmi, kas nepatīk Megijai L., tiek izsauktas uz policiju, jo šī persona raksta iesniegumus par pilnīgi katru cilvēku. Gadiem apmelo un ceļ neslavu citiem mājdārziņiem Valmierā, kuros pati nekad savu kāju nav spērusi, jo, atgādinot vēlreiz, meitenei savu bērnu nav. Tiek zvanīts citām, Valmierā esošām auklēm, lai tās neņem viņas bijušo darbinieku bērnus pieskatīt - viss tikai savas personīgās nepatikas dēļ. Meitene jauna un izgājieni ir tieši tādi - kā jaunai, nepieaugušai meitenei. Man ir ļoti svarīgi, lai vecāki izvērtē to, pie kā ved savus visdārgākos, tāpēc arī tapa šī atsauksme, kuru Megija traktē kā apmelošanu, kas tā nav. Manuprāt, vecāki ir tiesīgi zināt visas puses pirms pieņem lēmumu.
Bondora.com - Krāpšana, cilvēku maldināšana
Услуги
Thu, 17 Jul 2025 12:10:54 +0000
Krāpšana , maldināšana... Esmu Bodora.com klients - vēlos atmaksāt visu kredīta summu - pilnā apmērā , bet lieta tāda , ka izdarot visu soli pa solim - nonākot pie koda gaidīšanas SMS veidā - sms nenāk jau otro dienu... Procenti pieaug katru dienu , sazinos ar viņiem e - pastā , bet atbildes nav - NESAISTIETIES AR "BONDORA" FIRMU ! KRĀPNIEKI




Sudzibas.lv это веб-сайт, на котором посетители могут выразить свои жалобы, нелюбовь, негативные эмоции и впечатления о компании, услуги или человеке, они сталкиваются разными способами. На могут быть жалобы пользователей, рейтинговые значки, добавленные изображения и видео. 


Главная страница  | О нас  | Добавить жалобу  | Список компаний  | Часто задаваемые вопросы  | Как разрешить жалобу  | Правила использования  | Контакты

Рейтинг категорий

Kategorija: Sūdzības.lv | Skatījumu skaits: 4952 | Pievienoja: ADMIN | Reitings: 5.0/1
Komentāru kopskaits: 0
avatar