17:05
Последние 25 жалоб и отзывов латвийских потребителей на Sūdzības.lv




Sūdzības.lv. Жалобы на нечестные компании, плохие услуги и на конкретных исполнителей

РЕЙТИНГ КОМПАНИЙ НА SŪDZĪBAS.LV. ВСЕ КАТЕГОРИИ.

Последние 25 жалоб на Sūdzības.lv

Iekšlietu ministrijas poliklīnika - Slikts serviss
Центр здоровья
Thu, 14 Aug 2025 21:33:02 +0000
Vēršos ar sūdzību par ginekoloģisko apskati CMEK komisijas ietvaros. Apskates laikā ārste bez iepriekšēja brīdinājuma un skaidrojuma veica taisnās zarnas izmeklējumu (ar pirkstu). Es apzinos, ka šāda metode tiek pielietota jaunavām un medicīniski tā var būt nepieciešama, taču, ievērojot ārsta–pacienta attiecību principus un medicīniskās ētikas normas, ārsts ir pienākums informēt pacientu par gaidāmo procedūru, tās mērķi un gaitu pirms tās veikšanas. Šajā gadījumā nekāda iepriekšēja informēšana vai piekrišanas iegūšana netika veikta, kas, manuprāt, neatbilst profesionālās ētikas standartiem un cieņpilnai attieksmei pret pacientu. Lūdzu izvērtēt minēto situāciju un nodrošināt, lai nākotnē līdzīgas procedūras tiktu veiktas tikai pēc pacienta informēšanas un piekrišanas saņemšanas. Es esmu jaunava (man ir 20 gadi). Es izgāju standarta aptauju, pēc tam man lika izģērbties un apsēsties ginekoloģiskajā krēslā. Mani nebrīdināja, neko nepaskaidroja, vienkārši ievietoja pirkstus taisnajā zarnā. Tas bija nepatīkami. Pretīgi. Pēc tam mani vēl vairākas stundas trīcēja. Es nevienai meitenei nenovēlētu to piedzīvot. Esiet piesardzīgas, esiet gatavas.
SIGNE VIIMSALU - EESTI RIKAIM RIIGITEENISTUJA

Thu, 14 Aug 2025 18:23:53 +0000
SIGNE VIIMSALU, töötab terve elu riigisektoris, kuid ralle kuulub hulgaliselt kinnisvara Tallinnas sh. luksuslikud objektid mis kõik on soetatud pangalaenudeta. Täiesti arusaamatu kus see jõukus tuleb. Isiklikult resideerub kopli liinides aadressil Liin 4 korter 4 mis on ostetud ca 250 000 euro eest ilma pangalaenuta. Ei ole selge kus selline jõukus tuleb? Vajab mainimist, et Signe Viimsalule kuuluv firma jätab majandusaasta aruannetes kinnisvara tehingud deklareerimata ja osa kinnisvarast kajastamata.
SIA OGRES VETERINĀRĀ AMBULANCE - Nekompetenti ārsti un briesmīga attieksme
Ветеринарные клиники
Thu, 14 Aug 2025 18:02:09 +0000
Vēlos informēt citus mājdzivnieku īpašniekus, ka šajā klīnikā ir nekompetenti ārsti ar briesmīgu attieksmi gan pret saimnieku gan pašu mīluli. Ierodoties uz vizīti bija jāsaņem nepatika, ka iepriekš esam bijuši arī citās klīnikās(šoreiz bijām šeit, jo nevarējām tikt tik ātri pie savas dakteres), netika uzklausīts mans, kā saimnieka viedoklis, tika nievājoši reaģēts uz manu lūgumu paskaidrot lietas vienkāršākā valodā, nevis tikai izmantojot veterinārmedicinās terminus, un pats bēdīgakais no visa, es brīdināju ārsti, ka dzīvnieks var izrādīt nepatiku, kas, manuprāt, ir tikai pašsaprotama lieta-gan pabrīdināt, gan tas ka var būt nepatika, bet beigu beigās ārste Liene Lanka attaisnojoties, ka dzīvnieks esot mežonis, lai gan vizīte noritēja samērā mierīgi un nevienam nekādas sekas no mana dzīvnieka verbālajām izpausmēm neradās, noteica, ka var tikai pieņemt, ka dzīvniekam ir iespējamas tādas un tādas problēmas, kas nebija absolūti nekas konkrēts, izrakstīja pilnīgi nepiemērotus medikamentus un beigās pateica, ka mūs šeit vairs nevēloties redzēt. Situācija no sērijas - Tu salauz roku un dakters tev saka izdzer oglīti.
Tet - Ļoti slikts interneta veikals
Телекоммуникации
Thu, 14 Aug 2025 17:27:09 +0000
Pārstāja darboties televizors... Tā kā nevaru savus brīvos vēlos vakarus iedomāties bez tā, nolēmu steidzami pasūtīt jaunu TV TET internetveikalā. Izvēlētā prece nebija pieejama uzreiz, bet tikai pēc dienas. Nu labi..., kaut kā izvilkšu divus vakarus bez TV. Pienāca diena, kad vajadzēja it kā saņemt pasūtīto TV, bet ziņa kā nepienāk par iespēju do darīt, tā arī nepienāk. Vakarā 19.45 atnāk SMS ar atvainošanos par aizkavējumu... sazināsimies līdz 17.08.2025! TV tika pasūtīs 12.08.2025 ar norādi, ka varēs saņemt 14.08.2025! Neiepērcieties TET interneta veikalā! It sevišķi, ja to uzskatāt par ātrāk iespējamo variantu! Pilnīgi garām! Nedēļa viena TV iegādei! Neskatoties jau uz nekvalitatīvo pakalpojumu sniegšanu kā TV un interneta satura piegādātājiem, tad arī veikals ir pilnīgi garām!
Minikid.lv - Ne preces ,ne naudas.
Магазины детских товаров
Thu, 14 Aug 2025 15:40:39 +0000
Pasūtīju preci , gandrīz nedēļa aizņēma ,lai apstiprinātu pasūtījumu. Pēc tam vēl komplektēšana pāris dienas, un tad man paziņo, ka mana vēlamā prece nav uz vietas, piedāvā citu, vai varu gaidīt savu vēl kādu nedēļu, vai divas, vai trīs, kamēr viņi nokomplektēs kravu. Atteicos. Palūdzu atpakaļ naudu 24.07. Vakar, 13.08 rakstu e pastu, ka vēl joprojām neesmu saņēmusi naudu. Atbild šodien ,14.08 , no rīta, ka nodos info grāmatvedei un nekavējoties izdarīs. Ir jau vakars, naudas nav un uz zvaniem arī neatbild.
Super Selection - Stirnu iela 26, Rīga - cūcība pret darbinieku no darba devēja puses
Магазины
Thu, 14 Aug 2025 14:37:48 +0000
Bija nepatīkams gadījums veikalā. Tā bija arī pirmā reize kad biju šajā veikalā. Pie kases bija sieviete - kura cik noprotu vēl mācījās jo notika kļūme. sanāca tā, ka iepriekšējo preci nebija ieskaitījusi pircējam pirms mani. Atnāca cita sieviete - un tieši tādā tekstā arī teica - to tu neieskaitīji iepriekšējam pircējam tāpec tev to novilks no algas. tas tak ir pretlikumīgi un pārdevējiem jau tā algas ir niecīgas, tāpēc vel kaut ko no algas ņemt nost - tas ir drausmas. Pat nebrīnos, ka tā ir visos veikalos, ka atrod iemeslu nesamaksaāt darbiniekam. Es uzskatu, ka pret šādiem darba devējiem vajadzētu ierikot sankcijas lai viņi vairs nebūtu darba devēji.
Apavu darbnīca, Aneda - Krāpšana
Обувь
Thu, 14 Aug 2025 13:28:27 +0000
Pieņemot labošanai kurpes apavu darbnīcā Aneda Ventspilī, to darbinieks man teica, ka viņam jānostiprina 3cm šuves un tas ir nieka darbs. Tika noskaidrots cik tas maksas un saņemta atbilde kā 2 euro. Atstāju tas remontam. Nākamajā dienā saņemts zvans ar aicinājumu saņemt nodotas remontam kurpes, kurā tika teikts ka saņemot jāmaksā 3 reizes vairāk! 6 eiro, 2 eiro vietā. Bet saprotams, stāsts nav par naudām. Saņemot kurpes tika noskaidrots kāpēc cena nododot un saņemot atšķiras? Kāpēc tika teikts par 2 euro? Un ja man nav tie 6 euro. Tika saņemtā atbildē, ka viņu neinteresē ka man nav ar ko maksāt, un viņš izmetīs ārā manas kurpes!, ja netiks samaksāta pieprasīta summa! Es domāju, ka jebkuram ir saprotams ka atnākot jebkurā servisā pēc nodotas mantas, izrādās ka cenu pacēluši par 300% - nav nopietni. Par čeku par pakalpojumu vispār nerunāja. Faktiski tika atņemta manta un izspiesta nauda ar draudam. Izvēlēties šo servisu vai nē, protams ir jūsu izvēle!
Kuku tirgus - Krāpšana, slikts serviss
Ненадежные деловые партнеры
Thu, 14 Aug 2025 22:29:25 +0000
Mājražotāji, amatnieki un ēdinātāji- lūdzu ignorējiet Kuku tirgu organizētos pasākumus, neatbalstiet tos ar savu maku! Kuku tirgus nopērk tiesības organizēt tikai tirgu, bet neiguldās nekādā koncertu, izklaižu vai citu aktivitāšu veidā cilvēku piesaistei. Šis uzņēmums grauj vietējo mazo tirdziņu pārņemot TIKAI tiesības uz tirdzniecības vietu izsniegšanu, bieži par 5 kāršu cenu no pašvaldības nodevas., ieguvums tirgotājiem nav un nebūs jo kā pierādījies, tad vietu izvietošanā notiek lobēšana un labākajās vietās vienmēr ir "savējie" un tas pārējiem maksājot 5 kāršu cenu., Nu kur tas ir redzēts ka miestā cena par tirdzniecību ir 50€ tad kad iepriekš blakus mājas amatnieks varēja nopelnīt kapeiku par piečuku. Kuku tirgus, ļoti ceru ka drīz būsiet izgājuši cauri visiem Latvijas amatniekiem, mājražotājiem un ēdinātājiem un izbeigsieties dabīgi aiz tā cik daudzi Jūs negrib.
Gundars Smilktiņš - Neprofesionāls ārsts
Врач
Thu, 14 Aug 2025 12:58:03 +0000
Ļoti nepatīkama pieredze pie Gundara Smilktiņa. Ierados ar sūdzībām par galvas reiboni, konstantu sliktu dūšu utt. pretī saņēmu tekstu “Jūsu vecumā nemaz nevariet zināt kā tas ir, kad galva reibst!” Šķiet, ka pašam ārstam noderētu laba neirologa konsultācija, jo viņa attieksme bija zem jebkuras kritikas. Izteica personīgus komentārus gan par manu izskatu, gan par manis ārstējošajiem speciālistiem, jo “neviens neko nesaprotot” un viņš problēmu neredzot. Neuzdrīkstos šo dakteri nemaz saukt par speciālistu, jo vizīte tiešām bija drausmīga, liekas, ka ārsts ir iesprūdis padomju laikos. Vienīgās rekomendācijas no ārsta bija spēlēt bumbu un dzīvot intīmo dzīvi, kam vispār nav nekāda sakara šajā situācijā. Iznācu no kabineta šokā. Nezinu kā man ir vairāk žēl - iztērētās naudas vai pazaudēto 10 minūšu no manas dzīves.
herbalife - Krāpšana
Здоровье / Медицина
Thu, 14 Aug 2025 13:27:49 +0000
Neiesaistieties ar Veselīga uztura skolas (Herbalife) izplatītāju Aivi Uldri.Sarunu laikā kļuva skaidrs, ka viņš nespēj sniegt profesionālu informāciju par produktiem – stāstīja nesakarīgas un vispārīgas frāzes, vairāk fokusējoties uz vervēšanu Herbalife sistēmā, solot “VP punktus”, “50% atlaidi” un “piecus ienākumu veidus”, nevis kvalitatīvu uztura konsultāciju. Tas radīja iespaidu, ka galvenais mērķis ir piesaistīt jaunus dalībniekus un gūt peļņu no viņu iemaksām, nevis sniegt reālu pakalpojumu. Papildus – kad paziņoju, ka nevēlos ne pirkt produktus, ne turpināt saziņu, Aivis turpināja uzbāzties, mēģinot kontaktēties pat pēc tam, kad viņa numurs tika nobloķēts. Tas rada traucējumu sajūtu un robežojas ar vajāšanu. Manā uzskatā šeit jau ir uzmākšanās pazīmes.
Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - slikts serviss
Государственные учреждения
Thu, 14 Aug 2025 09:34:45 +0000
Rēzeknes pasu nodaļā, gaidot rindu izvēlējos cits..Visi kas ieradās pēc manis tika izsaukti, kad iekšā neviena nebij ieradās vēl viens cilvēks un uzreiz izsauca viņu, taču man bija jagaida 30min lai izsauktu, redz nesauc, jo izvelējās podziņu cits… Tāka ir teikts rindas kārtībā, kādā sakarā jagaida tik ilgi un beigas atteica ka nevarot palīdzēt. Ļoti ilgi strādā un negodīgi!
Wealowork - Krāpšana
WEB страницы
Thu, 14 Aug 2025 18:26:13 +0000
Piedāvā darbu internetā preču reklamēšanai, savs mentors , saziņa ar wacap , divas dienas viss ok , pēc tam mistiski mīnusi kuri Tev jānosedz lai būtu alga , kad nosedz katrs nākošais mīnuss ar vien lielāks , trešā dienā vairs nevar nosegt mīnusu jo tas jau skaitlis ar trīs nullēm un Tu zaudē naudu kuru jau esi iemaksājis .
Toys planet - Bojājums
Магазины детских товаров
Thu, 14 Aug 2025 07:46:00 +0000
Iegādājoties meiteņu biksītes, noņemot cedeles paliek caurumi. Nav kvalitatīvi pieliktas cedeles. Neiesaku iegādāties. Uz jautājumu ko darīt. Atbildēja atbrauciet un atgriezīs atpakaļ, bet vai man ir jābrauc 100km, lai atgrieztu? Kur ir veikalā atbildība.
Māra Jumēja - Padomju mobings, iedomība un 0,00 empātijas pret pacientiem
Врач
Thu, 14 Aug 2025 06:48:29 +0000
Vēlos dalīties ar negatīvu pieredzi pie psihiatres Dr. Māras Jumējas. Vēršoties pēc palīdzības, sastapos ar pazemojošu, necienīgu un aizspriedumainu attieksmi, kas pēc būtības līdzinās mobingam. Tā vietā, lai uzklausītu un sniegtu atbalstu, tika radīts emocionāls diskomforts un sajūta, ka pacients tiek noniecināts. Izraksta kaudzi ar tabletēm un izdzen āra no kabineta. Šāda uzvedība medicīnā nav pieņemama un neatbilst Pacientu tiesību likumam, kurā noteikta pienācīga cieņa pret pacientu. Strāda ar valsts finnsējumu, proti mūsu nodokļu maksātāju naudu. Kur skatās Veselības inspekcija, un vai šādi gadījumi vispār tiek izvērtēti?
SoulGarden Memorial - Slikts serviss
Услуги
Thu, 14 Aug 2025 06:14:14 +0000
Ļoti slikts serviss, nedēļām neatbild, neatsūta solīto. Ir jāraksta un visu laiku par sevi jāatgādina. Kad beidzot atsūta piedāvājumu un izmaksas - pēc apstiprināšanas atkal pazūd uz vairākām nedēļām. Pēc neskaitāmiem atgādinājumiem, ka gaidu līgumu - sazinās cits cilvēks un apgalvo, ka būs cits risinājums. Citam risinājumam tā arī nesagaidīju tāmi, kaut atkal vairākas reizes rakstīju un atgādināju, ka gaidu. Rezultātā nesaskaņojot tiek uzstādīts risinājums, kurš protams mani neapmierina un kura izmaksas man netika atsūtītas.
Sia Ilstrele ģimenes ārsts Ilze Strēle - Apsaukā pacientus, nepareizas dignozes un ārstēšana
Здоровье / Медицина
Wed, 13 Aug 2025 19:18:01 +0000
Rupja attieksme no ārsta un medmāsām. Vairākas reizes jau ir uzliktas bērnam nepareizas diagnozes un ārstēšanas plāns. Ilze Strēle atļaujas bļaut uz pacinetiem, apsaukāt, nav iespējams izrunāt problēmu…arī tāpēc, ka pieņemšana ilgst 2-3 minūtes…ieejot tev jau liek steigties. Nekad neiedod izrakstu. Viss kas uztreuc jaunu vecāku ir sīkums… atbildes un skidrojumus nevar dabūt…tikai sabojāt sev dienu. Nevar saprst kā ar šādu attieksmi vr strādāt ar maziem bērniem. Kabinetā ir tāda tumsa, ka daktere neredz izsitumus uz ādas bērnam, saka, ka nekā nav…kaut gan ir. Tas nav ārsts kurš jums plīdzēs, tas ir ārsts kurš ,laikam, ienīst visus savus pacientus. Pie kaut kā nopietnāka parasti pēc dkteres Strēles vēršamies BKUS…kur ir cita aina, attieksme un ārstēšanas plāns tiek mainīts, jo diagnozes dakterite liek nepreizas, dakterei ir liela pieredze, bet viņa nav ieinteresēta kādam palīdzēt. Meitenes labi taisa potes un nosver mazos, izraksta nosūtījumus…ar to arī viss. Neiesaku izvēlēties šo ārsti.
Stockmann - Kaitējums videi.

Thu, 14 Aug 2025 08:01:57 +0000
Sūdzība par "Stockmann" īpašnieka rīcību. Cienījamā "Stockmann" vadība, es vēlos izteikt savu sašutumu par jūsu uzņēmuma rīcību, kas saistīta ar papīra numuriņu izsniegšanu klientiem. Šī prakse rada nevajadzīgu koku likvidēšanu un vides piesārņojumu. Daudzi citi pārtikas veikali jau ir ieviesuši efektīvākas un videi draudzīgākas metodes, kā apkalpot klientus bez liekas papīra izmantošanas. Aicinu jūs pārskatīt šo praksi un apsvērt videi draudzīgākus risinājumus. Ar cieņu, [Klients.]
Elvis Vītols - Krāpšana
Реклама
Wed, 13 Aug 2025 16:17:48 +0000
kādreiz darbojās draugiem.lv, tagad uzdarbojas Facbook vidē un piedāvā reklamēt uzņemums, veiks visādus pakalojumus. Bet realitātē krāpniecības mēģīnājumi. Tiek arī atveidotas citu labu atpasīzstamu firmu lapas par savējām. Uzmanieties. Ļoti labi pazīstams krāpnieks
Dobeles Dzirnavnieks - Melošana
Производство
Wed, 13 Aug 2025 16:52:33 +0000
Labdien. Sūdzība ir par Dobeles dzirnavnieks personaldaļu. Precīzāk Daci Rozenlauku. Darba politika tur darba pieņem tikai savējos! No malas cilvēkam netikt. Lūdzu Vadību pārskatīt šo jautājumu. Paldies. Ceru uz vadības sapratni.Cilvēks uzdod darba ņēmējam jautājumus kas nav saistīti ar veicamo darbu. Arī šis kundzes nervu noturība ir jāpārskata. Bet ja vadība atbalsta šādu gadījumu kad firma tiek strādāt tik caur radu radiem tad jau diemžēl nekaa:(.
Pasažieru vilciens - Biļešu pirkšana
Общественный транспорт
Thu, 14 Aug 2025 05:54:43 +0000
Šorīt, pērkot biļeti biļešu kasē Rīgā, pieklājīgi pajautāju , vai joprojām bērnu biļeti (0 eur) var izņemt pie konduktora. Loģisks jautājums , steidzos un sen nebiju izmantojusi PV pakalpojumus. Uz manu pieklājīgi uzdoto jautājumu, uz ko varēja vienkārši atbildēt, darbiniece uzbļāva: "Nu, aiziet, dzimšanas gadi jāsauc! " Nesapratu, kāpēc viņa nespēja paskaidrot, ka ir iespējams to izdarīt gan pie viņas, gan vilcienā. Uzreiz jābļauj. Dažreiz liekas, ka Latvijā klientu apkalpošana kļūst arvien sliktāka un sliktāka, sevišķi konkrētos uzņēmumos..
Olybet - Slikts serviss, Vip menedžeri nepilda savus pienākumus.
Азартные игры
Thu, 14 Aug 2025 14:57:44 +0000
Sola 10% cashback pirmdienās , no neto zaudējumiem, bet klaji meli. Nedēļas laikā zaudējums 1000+ un cashback iedod 30€, izmaksas 0€. Raksti pieklājīgi Vip menedžerim, pat neatbild uz ziņām. Vajadzētu azartspēļu uzraudzības birojam iziet cauri šim kantorim.
Europark - negodprātīgs serviss
Транспортные услуги
Thu, 14 Aug 2025 05:55:22 +0000
Noparkoju savu auto EuroPark JRG zonā (Rīgas iela 57A, Jelgava) 23. jūlijā plkst. 17:38:34 uz 15 minūtēm un 15 sekundēm, un atnāca uz mājām sods 35 eiro apmērā. Jā, es neuzsāku apmaksu, un to atzīstu , tā ir mana kļūda. Protams, ideāli, ja apmaksa EuroPark aplikācijā sāktos automātiski, ja jau ar kameru var fiksēt auto numurzīmi brīdī, kad stāvēšana uzsākta (tas nav neiespējami, jo tas jau tiek darīts citur, kā arī pie konkurentiem). Bet kāpēc par stāvēšanas pārkāpumu, kura faktiskā maksa būtu aptuveni 0,50 eiro, tās pašas vai nākamās dienas vakarā nevar aplikācijā atsūtīt paziņojumu par neapmaksātu stāvēšanu, lai klients vienkārši apmaksātu stāvēšanu un, piemēram, nelielu papildu maksu, tā vietā prasot ~70 reizes lielāku summu? Šī ir pirmā reize, kad rakstu sūdzību par jebko. Nav problēmu samaksāt sodu, ko esmu pelnījis, taču šāda prakse šķiet negodprātīga un ne uz sadarbību ar klientu vērsta. Pakalpojuma sniedzēja infrastruktūras līmenī ir viss nepieciešamais, lai šādi nerīkotos (video novērošana ar numurzīmju atpazīšanu un auto fiksēšanu, datu bāze, kas sasaista auto ar lietotāju, aplikācija, kur nodot informāciju par kavējumu). Nav nepieciešama cilvēka uzmanība un laiks, šo visu var automatizēt, bet, protams, 7000 % peļņa ir patīkamāka. Nav problēmu samaksāt sodu, ko esmu nopelnījis, bet iesaku cilvēkiem uzmanīties no pakalpojumu sniedzējiem ar šādu attieksmi pret klientiem.
Depo - Apkalpošana
Магазины стройматериалов
Wed, 13 Aug 2025 12:54:51 +0000
Tikko iepirkos Depo Lubānas ielā. Pārdevējs Nauris palīdzēja izvēlēties flīzes, pēc mana sarakstā sameklēja visas nepieciešamās preces flīzēšanai. Tad visu aizgādāja uz kasi, es apmaksāju un pārdevējs Nauris visu iekrāva manā mašīnā un palīdzēja atsiet bagāžnieku, lai var braukt ar vaļēju bagāžnieku, jo profili neiegāja. Prieks par tādu zinošu un atsaucīgu jauno pārdevēju. Paldies
Botāniskais dārzs | Latvijas Universitāte - Sūdzība par pasākuma “Perseīdu nakts LU Botāniskajā dārzā” organizāciju
Отдых / Развлечения
Wed, 13 Aug 2025 11:50:26 +0000
12. augustā mēs ar draugiem ieradāmies uz plaši reklamēto pasākumu “Perseīdu nakts LU Botāniskajā dārzā”, kas tika solīts kā īpašs vasaras vakars ar astronomijas stāstiem, mūziku un zvaigžņu vērošanu. Pasākuma aprakstā skaidri bija norādīts: ierašanās no plkst. 21.00, sākums – 22.00. Mēs bijām klāt 21:30. Redzējām garu rindu — vairāk nekā 100 cilvēku. Priecājāmies, ka interese ir tik liela, taču prieks bija īss. Pie ieejas organizatori paziņoja, ka tiks ielaisti tikai 20 cilvēki. Pārējie tika vienkārši atgriezti, bez paskaidrojumiem vai atvainojumiem. Bija pat ieteikums "braukt uz pludmali skatīties zvaigznes". Vai tiešām?! Ja mūs interesētu pludmale, mēs nebūtu speciāli braukuši uz LU Botānisko dārzu! Nevienā pasākuma aprakstā nebija pieminēts, ka vietu skaits ir ierobežots. Tieši pretēji — bija uzskaitīts, ko ņemt līdzi (sega, saliekamais krēsls, piknika grozs utt.), bet nekas par to, ka varētu neielaist! Informācija bija maldinoša. Rezultāts: - Simtiem cilvēku atstāsti aiz vārtiem bez jebkādas iespējas piedalīties; - Nepatiesa vai nepilnīga informācija pirms pasākuma; - Totāla necieņa pret apmeklētājiem; - Neprofesionāla organizācija un slikta plānošana; - Bezatbildīga attieksme pret sabiedrību un resursiem.
Repair Lab SIA - Slikts serviss
Электроника и Техника
Wed, 13 Aug 2025 07:56:22 +0000
Никому не рекомендую пользоваться услугами этой компании. В середине октября 2024 года эта компания взялась заменить разбитое стекло на дверце моего холодильника. Уже в конце ноября на большинство моих сообщения я не получала никакого ответа. В феврале они сказали, что нашли решение и новое стекло будет стоить 50 евро и ремонт 50. Попросили перечислить все 100 евро, что я и сделала. Ремонт обещали закончить через 2 недели. Потом опять отложили, потом перестали отвечать на сообщения. 5 августа я попросила вернуть мне деньги, так как я жду ремонта почти год и не вижу никакого прогресса. В очень грубой манере мне ответили, что работа оказалась гораздо труднее по трудоёмкости. Деньги мне не вернут. Цитата «Можете с вашей дверцей и материалом к ней делать, что хотите. Доделывать или выбросить. Информировать меня о своих планах не нужно. Тема закрыта.» До «Repair Lab” они работали под названием Chip Computers и Skonetik. Это одни и те же люди. Nevienam neiesaku izmantot šī uzņēmuma pakalpojumus. 2024. gada oktobra vidū šis uzņēmums uzņēmās nomainīt saplēsto stiklu manam ledusskapja durvīm. Jau novembra beigās uz lielāko daļu manu ziņu es nesaņēmu nekādu atbildi. Februārī viņi paziņoja, ka ir atraduši risinājumu: jauns stikls maksās 50 eiro un remonts – vēl 50 eiro. Viņi palūdza pārskaitīt visus 100 eiro, ko es arī izdarīju. Remontu solīja pabeigt divu nedēļu laikā. Tad atkal atlikts, vēlāk viņi vispār pārstāja atbildēt uz ziņām. 5. augustā es palūdzu atgriezt man naudu, jo remontu gaidu gandrīz gadu un neredzu nekādu progresu. Man tika ļoti rupjā tonī atbildēts, ka darbs izrādījies daudz laikietilpīgāks. Naudu neatgriezīs. Citāts: “Varat ar savām durvīm un materiāliem darīt, ko gribat. Pabeigt vai izmest. Informēt mani par saviem plāniem nevajag. Tēma slēgta.” Pirms “Repair Lab” viņi strādāja ar nosaukumiem Chip Computers un Skonetik. Tie ir tie paši cilvēki.




Sudzibas.lv это веб-сайт, на котором посетители могут выразить свои жалобы, нелюбовь, негативные эмоции и впечатления о компании, услуги или человеке, они сталкиваются разными способами. На могут быть жалобы пользователей, рейтинговые значки, добавленные изображения и видео. 


Главная страница  | О нас  | Добавить жалобу  | Список компаний  | Часто задаваемые вопросы  | Как разрешить жалобу  | Правила использования  | Контакты

Рейтинг категорий

Kategorija: Sūdzības.lv | Skatījumu skaits: 4977 | Pievienoja: ADMIN | Reitings: 5.0/1
Komentāru kopskaits: 0
avatar