21:19
Рейтинг компаний на Sūdzības.lv. в категории «Прочее»


Sūdzības.lv. Жалобы на нечестные компании, плохие услуги и на конкретных исполнителей

Sudzibas.lv Главная страница | О нас | Добавить жалобу | Список компаний | Часто задаваемые вопросы | Как разрешить жалобу | Правила использования | Контакты

РЕЙТИНГ КОМПАНИЙ НА SŪDZĪBAS.LV. ВСЕ КАТЕГОРИИ.

Последние 25 жалоб на Sūdzības.lv

Stockmann - Kaitējums videi.

Wed, 13 Aug 2025 18:14:43 +0000
Sūdzība par "Stockmann" īpašnieka rīcību. Cienījamā "Stockmann" vadība, es vēlos izteikt savu sašutumu par jūsu uzņēmuma rīcību, kas saistīta ar papīra numuriņu izsniegšanu klientiem. Šī prakse rada nevajadzīgu koku likvidēšanu un vides piesārņojumu. Daudzi citi pārtikas veikali jau ir ieviesuši efektīvākas un videi draudzīgākas metodes, kā apkalpot klientus bez liekas papīra izmantošanas. Aicinu jūs pārskatīt šo praksi un apsvērt videi draudzīgākus risinājumus. Ar cieņu, [Klients.]
Elvis Vītols - Krāpšana
Реклама
Wed, 13 Aug 2025 16:17:48 +0000
kādreiz darbojās draugiem.lv, tagad uzdarbojas Facbook vidē un piedāvā reklamēt uzņemums, veiks visādus pakalojumus. Bet realitātē krāpniecības mēģīnājumi. Tiek arī atveidotas citu labu atpasīzstamu firmu lapas par savējām. Uzmanieties. Ļoti labi pazīstams krāpnieks
Dobeles Dzirnavnieks - Melošana
Производство
Wed, 13 Aug 2025 16:52:33 +0000
Labdien. Sūdzība ir par Dobeles dzirnavnieks personaldaļu. Precīzāk Daci Rozenlauku. Darba politika tur darba pieņem tikai savējos! No malas cilvēkam netikt. Lūdzu Vadību pārskatīt šo jautājumu. Paldies. Ceru uz vadības sapratni.Cilvēks uzdod darba ņēmējam jautājumus kas nav saistīti ar veicamo darbu. Arī šis kundzes nervu noturība ir jāpārskata. Bet ja vadība atbalsta šādu gadījumu kad firma tiek strādāt tik caur radu radiem tad jau diemžēl nekaa:(.
Pasažieru vilciens - Biļešu pirkšana
Общественный транспорт
Wed, 13 Aug 2025 14:37:32 +0000
Šorīt, pērkot biļeti biļešu kasē Rīgā, pieklājīgi pajautāju , vai joprojām bērnu biļeti (0 eur) var izņemt pie konduktora. Loģisks jautājums , steidzos un sen nebiju izmantojusi PV pakalpojumus. Uz manu pieklājīgi uzdoto jautājumu, uz ko varēja vienkārši atbildēt, darbiniece uzbļāva: "Nu, aiziet, dzimšanas gadi jāsauc! " Nesapratu, kāpēc viņa nespēja paskaidrot, ka ir iespējams to izdarīt gan pie viņas, gan vilcienā. Uzreiz jābļauj. Dažreiz liekas, ka Latvijā klientu apkalpošana kļūst arvien sliktāka un sliktāka, sevišķi konkrētos uzņēmumos..
Olybet - Slikts serviss, Vip menedžeri nepilda savus pienākumus.
Азартные игры
Wed, 13 Aug 2025 13:32:22 +0000
Sola 10% cashback pirmdienās , no neto zaudējumiem, bet klaji meli. Nedēļas laikā zaudējums 1000+ un cashback iedod 30€, izmaksas 0€. Raksti pieklājīgi Vip menedžerim, pat neatbild uz ziņām. Vajadzētu azartspēļu uzraudzības birojam iziet cauri šim kantorim.
Europark - negodprātīgs serviss
Транспортные услуги
Wed, 13 Aug 2025 12:50:04 +0000
Noparkoju savu auto EuroPark JRG zonā (Rīgas iela 57A, Jelgava) 23. jūlijā plkst. 17:38:34 uz 15 minūtēm un 15 sekundēm, un atnāca uz mājām sods 35 eiro apmērā. Jā, es neuzsāku apmaksu, un to atzīstu , tā ir mana kļūda. Protams, ideāli, ja apmaksa EuroPark aplikācijā sāktos automātiski, ja jau ar kameru var fiksēt auto numurzīmi brīdī, kad stāvēšana uzsākta (tas nav neiespējami, jo tas jau tiek darīts citur, kā arī pie konkurentiem). Bet kāpēc par stāvēšanas pārkāpumu, kura faktiskā maksa būtu aptuveni 0,50 eiro, tās pašas vai nākamās dienas vakarā nevar aplikācijā atsūtīt paziņojumu par neapmaksātu stāvēšanu, lai klients vienkārši apmaksātu stāvēšanu un, piemēram, nelielu papildu maksu, tā vietā prasot ~70 reizes lielāku summu? Šī ir pirmā reize, kad rakstu sūdzību par jebko. Nav problēmu samaksāt sodu, ko esmu pelnījis, taču šāda prakse šķiet negodprātīga un ne uz sadarbību ar klientu vērsta. Pakalpojuma sniedzēja infrastruktūras līmenī ir viss nepieciešamais, lai šādi nerīkotos (video novērošana ar numurzīmju atpazīšanu un auto fiksēšanu, datu bāze, kas sasaista auto ar lietotāju, aplikācija, kur nodot informāciju par kavējumu). Nav nepieciešama cilvēka uzmanība un laiks, šo visu var automatizēt, bet, protams, 7000 % peļņa ir patīkamāka. Nav problēmu samaksāt sodu, ko esmu nopelnījis, bet iesaku cilvēkiem uzmanīties no pakalpojumu sniedzējiem ar šādu attieksmi pret klientiem.
Depo - Apkalpošana
Магазины стройматериалов
Wed, 13 Aug 2025 12:54:51 +0000
Tikko iepirkos Depo Lubānas ielā. Pārdevējs Nauris palīdzēja izvēlēties flīzes, pēc mana sarakstā sameklēja visas nepieciešamās preces flīzēšanai. Tad visu aizgādāja uz kasi, es apmaksāju un pārdevējs Nauris visu iekrāva manā mašīnā un palīdzēja atsiet bagāžnieku, lai var braukt ar vaļēju bagāžnieku, jo profili neiegāja. Prieks par tādu zinošu un atsaucīgu jauno pārdevēju. Paldies
Botāniskais dārzs | Latvijas Universitāte - Sūdzība par pasākuma “Perseīdu nakts LU Botāniskajā dārzā” organizāciju
Отдых / Развлечения
Wed, 13 Aug 2025 11:50:26 +0000
12. augustā mēs ar draugiem ieradāmies uz plaši reklamēto pasākumu “Perseīdu nakts LU Botāniskajā dārzā”, kas tika solīts kā īpašs vasaras vakars ar astronomijas stāstiem, mūziku un zvaigžņu vērošanu. Pasākuma aprakstā skaidri bija norādīts: ierašanās no plkst. 21.00, sākums – 22.00. Mēs bijām klāt 21:30. Redzējām garu rindu — vairāk nekā 100 cilvēku. Priecājāmies, ka interese ir tik liela, taču prieks bija īss. Pie ieejas organizatori paziņoja, ka tiks ielaisti tikai 20 cilvēki. Pārējie tika vienkārši atgriezti, bez paskaidrojumiem vai atvainojumiem. Bija pat ieteikums "braukt uz pludmali skatīties zvaigznes". Vai tiešām?! Ja mūs interesētu pludmale, mēs nebūtu speciāli braukuši uz LU Botānisko dārzu! Nevienā pasākuma aprakstā nebija pieminēts, ka vietu skaits ir ierobežots. Tieši pretēji — bija uzskaitīts, ko ņemt līdzi (sega, saliekamais krēsls, piknika grozs utt.), bet nekas par to, ka varētu neielaist! Informācija bija maldinoša. Rezultāts: - Simtiem cilvēku atstāsti aiz vārtiem bez jebkādas iespējas piedalīties; - Nepatiesa vai nepilnīga informācija pirms pasākuma; - Totāla necieņa pret apmeklētājiem; - Neprofesionāla organizācija un slikta plānošana; - Bezatbildīga attieksme pret sabiedrību un resursiem.
Repair Lab SIA - Slikts serviss
Электроника и Техника
Wed, 13 Aug 2025 07:56:22 +0000
Никому не рекомендую пользоваться услугами этой компании. В середине октября 2024 года эта компания взялась заменить разбитое стекло на дверце моего холодильника. Уже в конце ноября на большинство моих сообщения я не получала никакого ответа. В феврале они сказали, что нашли решение и новое стекло будет стоить 50 евро и ремонт 50. Попросили перечислить все 100 евро, что я и сделала. Ремонт обещали закончить через 2 недели. Потом опять отложили, потом перестали отвечать на сообщения. 5 августа я попросила вернуть мне деньги, так как я жду ремонта почти год и не вижу никакого прогресса. В очень грубой манере мне ответили, что работа оказалась гораздо труднее по трудоёмкости. Деньги мне не вернут. Цитата «Можете с вашей дверцей и материалом к ней делать, что хотите. Доделывать или выбросить. Информировать меня о своих планах не нужно. Тема закрыта.» До «Repair Lab” они работали под названием Chip Computers и Skonetik. Это одни и те же люди. Nevienam neiesaku izmantot šī uzņēmuma pakalpojumus. 2024. gada oktobra vidū šis uzņēmums uzņēmās nomainīt saplēsto stiklu manam ledusskapja durvīm. Jau novembra beigās uz lielāko daļu manu ziņu es nesaņēmu nekādu atbildi. Februārī viņi paziņoja, ka ir atraduši risinājumu: jauns stikls maksās 50 eiro un remonts – vēl 50 eiro. Viņi palūdza pārskaitīt visus 100 eiro, ko es arī izdarīju. Remontu solīja pabeigt divu nedēļu laikā. Tad atkal atlikts, vēlāk viņi vispār pārstāja atbildēt uz ziņām. 5. augustā es palūdzu atgriezt man naudu, jo remontu gaidu gandrīz gadu un neredzu nekādu progresu. Man tika ļoti rupjā tonī atbildēts, ka darbs izrādījies daudz laikietilpīgāks. Naudu neatgriezīs. Citāts: “Varat ar savām durvīm un materiāliem darīt, ko gribat. Pabeigt vai izmest. Informēt mani par saviem plāniem nevajag. Tēma slēgta.” Pirms “Repair Lab” viņi strādāja ar nosaukumiem Chip Computers un Skonetik. Tie ir tie paši cilvēki.
Bite - Slikts internets
Операторы мобильной связи
Tue, 12 Aug 2025 19:19:24 +0000
Ļoti slikts internets Liepājā...nemaz nerunājot par viesabonēšanu...
Veselības centrs 4 - Komunikācija
Центр здоровья
Wed, 13 Aug 2025 07:58:06 +0000
Psihiatrs oļeiņiks nepaskaidroja, kāpēc palielina zāļu devas. Uz jautājumu-kā jūs 15 minūtēs varat noteikt diagnozi - atbildēja, ka esot vairākus gadus mācījies, tāpēc zinot. (izklausījās pasīvi agresīvs) it kā es ar šo jautājumu būtu apšaubīJusi viņa kompetenci. Kādā vizītē bija jāklausās par satrauktiem pacientiem - vīriešiem, kas nāk pie viņa pēc zālēm, jo baidās no kolonoskopijas. Nesapratu, kā šī informācija attiecas uz mani.
InTePro Design SIA - Krāpšana InTePro Design SIA
Интернет
Wed, 13 Aug 2025 07:58:32 +0000
Pamatojoties uz manu pieredzi sadarbībā ar SIA "InTePro Design" (40203071296), secinu, ka uzņēmuma darba organizācija un izpildes kvalitāte būtiski neatbilda manām cerībām un norunātajiem nosacījumiem. Solījumi vairākkārt netika izpildīti noteiktajā termiņā, un sniegto pakalpojumu kvalitāte bija zemāka par gaidīto. Šādu iemeslu dēļ turpmāku sadarbību ar šo uzņēmumu neplānoju. Dārznieks Vents 110674- SIA "InTePro Design" LV40203071296 Ogres nov., Ogresgala pag., "Viesturi", LV-5041 Rusova iela 2B- 7, Rīga, Latvija 20228874 Based on my experience in working with SIA "InTePro Design" (40203071296), I have concluded that the company’s work organization and execution quality fell significantly short of my expectations and the agreed terms. Promises were repeatedly not fulfilled within the agreed deadlines, and the quality of the services provided was below the expected standard. For these reasons, I do not plan to engage in any future cooperation with this company.
Tele2 - Krāpšana
Операторы мобильной связи
Wed, 13 Aug 2025 07:58:44 +0000
09.08.2025. Tele2 e-veikalā veicu iekārtas pirkumu, apmaksājot pilnu summu, nešauboties, ka saņemšu to pakomātā šodien, 12.08.2025. kas bija norādīts kā piegādes datums. Visu dienu klusums, nekādu ziņu, ap plkst.19 zvanīju uz 1600 lai noskaidrotu whats up. Operatore sākumā itin čakli pieslēdzās iekārtas meklējumos, neiztika bez garām pauzēm (paldies ka gaidījāt), rezultātā mani informēja, ka būšot "rīt vai parīt", ka neesot pat redzams piegādātāja izsekošanas numurs. Tas liek domāt, ka prece nav pat nodota piegādei. Vai arī piegādātājam galīgi nav saistošs e- veikalā norādītais piegādes laiks. Saprotot, ka esmu nokļuvis lētā cirkā, piedāvāju operatorei precizēt iekārtas esamību klientu centros, varētu taču saņemt arī tur un tagad. Ok, solīja atzvanīt, un pēc nepilnas stundas uzzināju, ka klientu centros it kā esot, bet tikai pa vienai, tādas nepārdošot, varot būt bojātas. VTF? Pirmo reizi dzirdu, ka veikals uzglabā bojātas preces, nu tā, visādam gadījumam. Ar to operatores palīdzība izsīka, laikam pamatīgi nostrādināju. Ok, esmu viens no Tele2 veterāniem, bet "iepirkos" viņu veikalā pēdējo reizi. Iekārta bija domāta dāvanai, tāpēc bija svarīgs piegādes datums. Ar kuru Tele2 vienk. uzmeta par priekšapmaksu. Vēl saprastu ja tā rīkotos neta veikali viendienīši vai tādi kā "reshop..." utml., bet ne jau čutj ne līderis pagasta mobilajos sakaros. NEIESAKU pirkt pat sērkociņus šajā e-veikalā.
Rd Electronics - Slikts serviss, atkārtoti pārlikta preču piegāde
Магазины Электроники и Техники
Wed, 13 Aug 2025 07:58:53 +0000
Laikam jāsāk ar to, ka pēc visa šeit izlasītā, mani šī situācija neizbrīna, arī no paziņām dzirdēti bēdu stāsti. 05.08. internetveikalā veicu pirkumu - filmiņas fotokamera nepilnu 50€ vērtībā, kas paredzēta dāvanai, piegādes laiks 14.08., diena pēc svētkiem, bet derēs. Piegādes veids tiek izvēlēts - piegāde uz faktisko veikalu, jo piegāde ar pakomātu norādīta “sākot no”, kas pārliecību neradīja. Šodien, 12.08., saņemu SMS, ka preces piegāde kavēsies, zvanu uz info tālruni, kur apgalvo, ka kavēšanās būs 1-2 dienas, tā esot parasti, nu neko, 1-2 dienas vēl nav tik ļoti sāpīgi, gaviļniekiem būs jāpaciešas. Nepaiet ne pāris stundas, kad klāt nākamais SMS, ka preces piegāde PLĀNOTA, ar uzvaru uz PLĀNOTA, tas nav konkrēts solījums, tikai 20.08.. Jūs ko, ņirgājaties? 11 dienas, lai veiktu piegādi no “it kā” uz vietas noliktavā esošai precei (norādes par to, ka nav pieejams uz vietas vai būs ilgāks gaidīšanas laiks NEBIJA)? 3. pasaules valstis ātrāk uzražos un atsūtīs, kā jūs no noliktavas veiksiet piegādi, vai varbūt personiski no Rīgas ar kājām kameru uz mazpilsētas veikalu nesat, pat tad tas neprasītu 11 darba dienas, un nav teikts, ka tās būs tikai 11, jo tikai PLĀNOJAT! Pasūtījumu veicu tieši RD electronics, jo gribēju būt pārliecināta, ka kamera būs oriģināls, ar garantiju un iespēju to klātienes veikalā redzēt pirms saņemšanas, arī cena bija pievilcīgāka (apmēram 20€ starpība par šāda modeļa filmiņas kameru citos internetveikalos), bet šī ir kļūda, ko vairs nepieļaušu nekad, jūs kā uzņēmums ticību ieviešat tieši 0, sniedzat pliku atvainošanos un tukšus solījumus, bez jebkādiem kompromisiem, kompensācijām vai atlaižu kodiem. Kontekstam - dzīvoju mazpilsētā, kur šāda prece uz vietas nav pieejama, bet piegādes uz šī uzņēmuma faktisko veikalu notiek ik pārdienas, tādēļ biju droša, ka savu preci saņemšu laikus. Pateikt, ka esmu vīlusies, ir nepateikt neko! Pirmā un pēdējā reize kā klientam pie jums, labāk pārmaksāt pie konkurentiem, taču preci saņemt bez liekās raizēm un laikus!
220.lv - Nepatiesa Piegades Informacija
Интернет магазины
Wed, 13 Aug 2025 05:54:08 +0000
Ja tu meklē preci pēc piegādes termiņa / datuma – tad 220.lv NAV domāts tev! Nekorekti norāda piegādes termiņus! Mēģina izcelties ar ātru piegādi, bet realitātē vēlāk tev būs pašam jāzvana un jāprasa, kur ir tavs sūtījums. Viņi pat necentīsies tev ziņot, kad paciņa tiek nodota kurjeram – KAUT GAN viņi visur raksta, ka tā darīs! Īsumā: ja tev svarīgs piegādes datums – IZVĒLIES CITU veikalu!
Pats.lv - Pats.lv nebrīdina par VID apliecinājumu – gadu pārmaksāju nodokļus
Услуги
Wed, 13 Aug 2025 08:04:39 +0000
Labotais teksts: Sveicināti, strādāju par kurjeru un izmantoju Pats.lv grāmatvedības darbam. Bet pēc 1 gada sadarbības es uzzināju, ka, ja es nopelnu mazāk par minimālo algu, man jāmaksā nodokļi no 740 eiro, ja neesmu iesniedzis VID apliecinājumu, ka nesaņemšu minimālo algu. (Piemērs: es nopelnu 100 eiro mēnesī – bez apliecinājuma man jāmaksā nodokļi tā, it kā es būtu nopelnījis 740 eiro.) Kad es uzprasīju Pats.lv, kāpēc viņi mani nebrīdināja, ka tā var notikt, viņi atbildēja: Labdien! Mums ir žēl, ka ir radusies šāda situācija, bet informējam, ka pats.lv ietvaros tikai jūs pats varat uzlikt atgādinājumu par nepieciešamību iesniegt paziņojumu par plānotajiem ienākumiem (sadaļā “notifikācijas”). Automātiski tāds paziņojums netiek rādīts, jo sistēmā nav informācijas par jūsu plānotajiem ienākumiem. Par to informējam lietotājus gan mūsu vebināros, gan arī sociālajos tīklos. Kādi vēl vebināri? Es strādāju par Bolt kurjeru, es maksāju jums par palīdzību – bet jūs nezinājāt par šo apliecinājumu? Tādā veidā es jau gadu pārmaksāju nodokļus.
Reserved - Slikts serviss
Одежда
Wed, 13 Aug 2025 08:04:49 +0000
Veicu pasūtījumu 02.08, mājas lapā deklarētais piegādes termiņš 4-7 dienas, bet līdz par 11.08 nekādu ziņu par pasūtījumu nav. Mēģinājums noskaidrot pasūtījuma statusu veikalā nevainagojās panākumiem, aicināja zvanīt internetveikalam, kur zvanu līnija nemaz nedarbojas. Uz epastu atbildēja ātri, ka noskaidrošot, jo jau 06.08.2025 izsūtīts. 12.08 ziņa, ka tagad gan izsūtīts, lai meklēju informāciju par saņemšanu. Neviena atvainošanās par kavēšanos, vai vēlme situāciju risināt nesekoja, attieksme - tev vajag, Tu meklē. Pasūtījums liels, piegādes iespējas ierobežotas - viens veikals Rīgā vai kurjers par 5 EUR. Un varbūt jau nekas, ka kavējās, ja, piemēram, piedāvātu apmaksāt kurjeru, ja reiz tā neglīti nokavējās, bet nē - saki paldies, ka piegādāsim (ceru, ka drīz, jo saņēmusi vēl neesmu) Pasūtījums # 18701202552
Bolt Drive - Sodu izrakstisana
Авто / Транспорт
Wed, 13 Aug 2025 08:05:48 +0000
Iznomā apzināti ar tukšām bākām, nav informācijas, ka obligāti jāuzpilda – tipa esot līgumā norādīts. Šodien papildus 13 EUR, ko noņēma, iznomājot auto, vēl papildus 29 EUR sods par bākas neuzpildīšanu. Tas nav normāli – tā pelnīt uz nepilnīgas informācijas, kuru tu pēkšņi saņem pēc mēneša. Tā ir absolūta krāpšana lielos apmēros! Pat auto nav jānoma – tikai sodus visiem pēc kārtas piešķir!
SITNO SIA - Nepienācīgi darba apstākļi, darba likuma pārkāpumi un nepamatota atlaišana
Производство
Wed, 13 Aug 2025 08:06:32 +0000
SIA “SITNO” pieņēma mani darbā, nesniedzot pilnīgu informāciju par darba pienākumiem. Darba intervijas laikā netika minēts, ka darbs ir saistīts ar regulāru smagu priekšmetu (20 kg un vairāk) celšanu, kas neatbilst Darba aizsardzības noteikumiem un nav pieļaujams man kā sievietei. Pēc nedeļas darba devējs paziņoja par divu nedēļu uzņēmuma “atvaļinājumu”, kura laikā man nācās sēdēt mājās bez darba un algas (“par savu rēķinu”). Pēc atgriešanās darbā man tika iedota darba attiecību izbeigšanas vienošanās bez jebkāda paskaidrojuma. Iespējams, ka mani pieņēma tikai, lai īslaicīgi pabeigtu noteiktu darba apjomu, pēc kā darba vieta tika atbrīvota. Uzņēmums rada neprofesionālu iespaidu, darba vide ir nedraudzīga, kolēģu attieksme negatīva. SIA "SITNO" приняло меня на работу, не предоставив полной информации о должностных обязанностях. Во время собеседования не было упомянуто, что работа связана с регулярным поднятием тяжелых предметов (20 кг и более), что не соответствует правилам охраны труда и недопустимо для меня как женщины. Через неделю работодатель объявил о двухнедельном «отпуске» компании, в течение которого мне пришлось сидеть дома без работы и зарплаты («за свой счет»). После возвращения на работу мне дали соглашение о прекращении трудовых отношений без какого-либо объяснения. Возможно, меня приняли только для временного выполнения определенного объема работы, после чего рабочее место было освобождено. Компания производит непрофессиональное впечатление, рабочая среда недружелюбная, отношение коллег негативное.
Veho - Neadekvāta uzņēmuma vadība
Автосервисы
Tue, 12 Aug 2025 10:32:33 +0000
Nekorekta rīcība pret jauniem darbiniekiem. Ļoti zems apmācību līmenis un pārmērīgi augstas prasības, kā arī mācības pasniedz nekopmetenti darbinieki. Vadība nemāk individuāli izvērtēt jauno darbinieku pievienoto vērtību. Kā arī uzņēmuma līmenis un attieksme ir ļoti pavirša. Ex Domeniks diemžēl ir arī Veho līmenis un līdz 5 zvaigžņu servisam šim uzņēmumam ir ļoti tālu.
Rimi - Slikti darba apstakli
Магазины
Wed, 13 Aug 2025 12:43:12 +0000
Par darbu Rimi: ja jums nav žēl savas garīgās veselības – laipni lūgti tur strādāt. Pirmkārt, par bonusiem – tā ir krāpšana, lai pievilinātu cilvēkus strādāt. Solītos 80 eiro jūs nesaņemsiet – būs 50 vai vēl mazāk, atkarībā no tā, vai izpildāt stundu normu. Ja norma netiek sasniegta, bonusa nebūs. Tas pats, ja uz jūsu vārda būs kāda sūdzība vai pārkāpums. Otrkārt, psiholoģiskā slodze ir milzīga. Kamēr jūs skrienat pa zāli un pārbaudāt cenas, pircējs mierīgi var iziet ārā ar nenorēķinātiem produktiem. Viņiem interesē tikai tas, lai darbinieki iztur stresu – bet ir tikai divi varianti: jums būs slimie nervi vai arī, ja neklusēsiet un aizstāvēsiet sevi, jums var draudēt ar pantu, pēc kura vairs nekur nevarēsiet strādāt. Treškārt, par “elastīgo grafiku” – realitātē jums obligāti jābūt piesaistītam darbam un jāatsakās no jebkādas atpūtas brīvdienās. Šeit arī ir divi varianti: ja atteiksieties, jums sabojās attiecības ar kolēģēm, vai arī jūs vispār neprasīs – vienkārši iekļaus grafikā un būsiet spiesti atcelt savus plānus. Par pusdienām – tās tiek gatavotas no produktiem ar beigušos derīguma termiņu. Viss izklausās skaisti sludinājumos, bet realitātē – labāk tur neieiet vispār.
Maxima - Krāpšana
Магазины
Wed, 13 Aug 2025 08:07:39 +0000
Pārdevēja izdevā atlikumu ar viltus naudu un izdeva nepareizi arī attieksme ir šausmīga es biju ar bērnu viņa uzblava ka naudas viņai izdot nav tā nav mana problēma bet veikala īpašnieka un kases aparātu pārdevējas kāpēc veikals strādā no rīta bet naudas viņiem nav uz izdošanu. Nav naudas taisiet kases ciet nevis izdodiet viltus naudu.12.08.2025.11: 20
Swetch intervijā drausmīga attieksme - Intervijā ņirgājas
Строительство
Wed, 13 Aug 2025 08:07:47 +0000
Intervijas laikā, pēc zināšanu pārbaudes, intervētāji vairākkārtīgi smējās par mani, tostarp arī, kad es pametu telpu. Šāda uzvedība ir nepieņemama un neatbilst profesionālajai ētikai. Uzskatu, ka darba intervijās kandidāti ir pelnījuši cieņpilnu un korektu attieksmi, neatkarīgi no viņu atbildēm vai prasmju līmeņa. Neiesaku strādāt šajā uzņēmumā, jo intervijas laikā piedzīvotais liecina par tā neprofesionālu un nekompetentu attieksmi pret kandidātiem.
Rēzeknes Slimnīca - Slikta cieņa pret pacientu
Здоровье / Медицина
Wed, 13 Aug 2025 08:07:57 +0000
Sūdzība par Rēzeknes slimnīcas ārsta rīcību Es, vēlos iesniegt sūdzību par Rēzeknes slimnīcas ārsta Maksimovi neprofesionālu un necienīgu attieksmi pret manu tanti viņa salauza kāju un viņai ir vēzis . 12.08.2025 mana tante atrodas slimnīcā jau divas dienas vakarā sataisija operācijas. Šodien pie viņas palātā ieradās ārsts. Kad tante pajautāja, kad viņu plānots izrakstīt, tante paskaidroja, kā viņai būs imūnsistēmas , un kā viņai ir dzeltenais koridors Daugavpilī pārbaude magnētiskās rezonanses izmeklējums, un varbūt varētu te pie jums sataisit ja tā ir iespējams taču ārsts atbildēja, ka tādas pārbaudes viņš netaisās un ka viņai jasež mājās un neko nedrīkst darīt. Un nekādas imsistemas un magnētiskie rezonansi tāpēc ka jumsit salauzta kājaarsts sāka runāt u.tt Turklāt ārsts izteicās nevajadzīgi komentējošā un aizskarošā veidā, kas radīja psiholoģisku diskomfortu pacientam. Lūdzu izvērtēt konkrētā ārsta rīcību, ārstēšanu, kā arī ievērot cieņpilnu komunikāciju ar pacientiem.
Wolt - Kurjeri
Услуги
Wed, 13 Aug 2025 08:08:05 +0000
Vai tiešām saviem indiešu kurjeriem nevar iemācīt braukt pa ceļa malām nevis ietvēm? Tie elektriskie riteņi + aukstuma kaste ir milzīgi un aizbloķē 70% ietves! Apriebies savā valstī un pilsētā lekt nost, lai tie var pabraukt! Ietve nav tam domāta! Un ja mazs bērns vai suns? Nesās cauri gājējiem tā, it kā brauktu pa šoseju. Piegriezies jau...

Kategorija: Рейтинг компаний на Sūdzības.lv. | Skatījumu skaits: 327 | Pievienoja: ADMIN | Reitings: 5.0/1
Komentāru kopskaits: 0
avatar