13:25
Рейтинг компаний на Sūdzības.lv. в категории «Юриспруденция / Консультации»


Sūdzības.lv. Жалобы на нечестные компании, плохие услуги и на конкретных исполнителей

Sudzibas.lv Главная страница | О нас | Добавить жалобу | Список компаний | Часто задаваемые вопросы | Как разрешить жалобу | Правила использования | Контакты

РЕЙТИНГ КОМПАНИЙ НА SŪDZĪBAS.LV. ВСЕ КАТЕГОРИИ.

Последние 25 жалоб на Sūdzības.lv

Alla Škļevska - Ķermeņa kaunināšana, neētiski komentāri, neprofesionālisms
Врач
Sun, 20 Jul 2025 09:11:08 +0000
Man tiešām ir žēl rakstīt tik negatīvu atsauksmi tieši klīnikas darbības sākumā, taču, iespējams, šī informācija būs vērtīga Medical Bridge īpašniekam, lai saprastu, kādus speciālistus viņi nolīgst darbā. Pacienti izvēlas medicīnas iestādi, balstoties uz uzticību, un šī pieredze diemžēl šo uzticību sagrāva. Piektdien, plkst. 13:30, apmeklēju gastroenteroloģijas rezidenti Allu Škļevsku klinikā “Medical Bridge” (t/c “Sāga”) ar veselības problēmām pēc nesenas saindēšanās ar pārtiku un vispārēju pašsajūtas pasliktināšanos. Diemžēl šī vizīte bija ļoti nepatīkama. No pašas pirmās tikšanās minūtes galvenā uzmanība netika pievērsta manai veselības problēmai, bet gan manam svaram. Ārste vairākkārt atkārtoja, ka esmu “pārāk tieva”, un katru reizi to pavadīja nervozi smiekli vai sarkastisks smaids. Tas radīja iespaidu, ka viņa pati saprot šo komentāru neētisko raksturu, bet tomēr izvēlējās tos atkārtot, itkā viņa nebūtu agrāk redzējusi cilvēku ar zemu tauku saturu ķermenī, vai viņai pašai ir kaut kādas personīgas problēmas ar tieviem cilvēkiem. Tas vairāk līdzinājās ķermeņa kaunināšanai, nevis profesionālai medicīniskai pieejai. Mani laboratoriskie analīžu rezultāti (izņemot zemāku feritīnu pirms gada) bija labi. Tomēr ārste turpināja izteikt šaubas, vai šādi rādītāji man vispār varētu būt iespējami, un atkārtoja, ka esmu parāk tieva. Es teicu ka man dažreiz ir problēmas ar appetītu no bērnības, un viņa izmantoja šo, lai vairāk man niecinātu, un teica “Nu es to pamanīju pēc Jūsu izskata”. Vēl vairāk mani satrauca tas, cik daudz tika uzdoti personīgi un ar manu veselības problēmu nesaistīti jautājumi, piem. par manām menstruācijam un cik viņas ir regulārās (kāds vispār sakars ar saindēšanu?). Īpaši neērti bija tas, ka ārste vizītes laikā reti skatījās man acīs, bet bieži vien ar acīm ļoti uzkrītoši vēroja manu figūru. Ieteica man stumt ēdienu sevī pat ja negribu. Šāda pieeja demonstrē pilnīgu neizpratni par to, kā cilvēkiem rodas ēšanas traucējumi, un ir ne tikai neprofesionāla, bet arī potenciāli kaitīga. Sastādītajā atzinumā bija vairākas kļūdas, tai skaitā nepareizi aprēķināts ķermeņa masas indekss, kas tika uzrādīts kā “metri kvadrātā”, nevis vienkāršs skaitlis, kā tam būtu jābūt. Šī detaļa, protams, pati par sevi ir neliela, taču kopā ar citām vizītes laikā piedzīvotajām problēmām tā tikai pastiprina iespaidu, ka ārste šobrīd vēl ir ļoti tālu no profesionālas kompetences. Ņemot vērā, ka viņa ir rezidente, šāda attieksme un paviršība rada nopietnas bažas par viņas gatavību pilnvērtīgi strādāt ar pacientiem. Vizītes laikā paliku pieklājīga, jo jutos pārāk neērti, lai iebilstu, taču pēc tās aizgāju ar smagu sajūtu. Par šo vizīti samaksāju 65 eiro. Es noteikti vairs neatgriezīšos. Ja meklējat līdzcietīgu un cieņpilnu attieksmi, iesaku vērsties pie cita speciālista.
SIA "REKADA" - Negodīgā rīcība
Недвижимость
Sun, 20 Jul 2025 07:30:48 +0000
Tiek pārdoti nekvalitatīvi dzīvokļi projektsā “Katrīnas pagalms” klusajā centrā Katrīnas dambja un Piena iela. Uz vēstulēm netiek atbildēts. Ja kāds domā iegādāties nekustāmo īpašumu, vispirms parunājiet ar projekta "Katrīnas pagalms"iedzīvotājiem. Aģente Sofija Gordijenko tikai mēģina pārdot, neinformējot par milzīgajām problēmām.
REKADA, SIA Direktors Vitālijs Fedulovs aģente Sofija Gordijenko - REKADA, SIA - nekvalitatīvs nekustamais īpašums
Недвижимость
Sun, 20 Jul 2025 07:17:04 +0000
Ļoti nekvalitatīvs SIA Rekada un aģentes Sofijas Gordijenko pārdotais un arī vēl tagad piedāvātais “ Katrīnas pagalms” Piena ielā 4 . šajā pašā ēkā plūdi ir notikušas jau 2023. un 2024. gadā. ne pārdevējs, ne nekustamā īpašuma aģents par to neinformēja, lai gan jautājumi par iespējamiem bojājumiem tika uzdoti. Šī informācija ir apzināti slēpta.
Dzērieni bez uzcenojuma, Hipokrāta ielā - Pretīgā pārdevēja tumšiem matiem
Продавцы
Sun, 20 Jul 2025 04:01:21 +0000
Veikala pārdevēja tumšmataina (bez brillēm) ir pretekle. Vienmēr kad kāds nāk norēķināties viņa vai nu sēž telefonā, vai nu pļapā telefonā vai nu vispar izliekas ka nepamana pircējus. Tas veido rindas un liek gaidīt kāmēr kundze noies no debesīm lejā. Agresīva sieviete, kurai laikam skauž vai besī ka ir arī pircēji kuri nenāk pirkt alkoholu bet gan nopirkt sulas, limonādes vai ūdeni. Viņa laikam neesot pieradusi apkalpot nedzērajus. Demonstratīvi vairāk neko neiegadāšos šinī veikalā kad redzēšu šo augstpātīgo pretekli pie kases. Bet gan iepirkšos ar lielu prieku kad pie kases strādās citas divas ļoti patīkamas un laipnas pārdevējas: blondīne un brunete, abas ar brillēm. Abas sievietes ļoti patīkamas un vienmēr laipnas.
Optio - Плохое обслуживание, мошенники
Фото
Sat, 19 Jul 2025 19:10:00 +0000
Ļoti slikta pieredze ar Optima. Pasūtīju brilles, taču tās tika izgatavotas pēc viņu pašu ieskatiem, nevis pēc manām vajadzībām. Rezultātā brilles man pilnīgi nederēja. Neviens no darbiniekiem nespēja paskaidrot, kāpēc tā notika, un vispār neizrādīja nekādu profesionālu attieksmi. Personāls ir nekompetents, attieksme – pavirša. Neiesaku šo uzņēmumu nevienam. Ja nevēlaties vilties – izvēlieties citu optiku!
nails.by.loretaa (nagu profils, iespējams izdzēsts); _loretinaa_ (personālais profils) - Krāpšana, kā arī slikts serviss
Красота
Sat, 19 Jul 2025 15:48:05 +0000
Šī manikīriste ir nokrāpusi naudu no manis. Mums bija sarunāts, ka viņa pabeigs manu nagu dizainu otrajā reizē. Bija sarunāts, ka vai nu es varu maksāt 20€ abās reizēs, vai arī uzreiz 40€. Es uzreiz samaksāju 40€. Tomēr mēs nospriedām, ka viņas “profesionālie” materiāli, kuri ir pasūtīti no Ķīnas internetveikala “Shein”, man neder, jo man nokrita trīs no maniem nagiem nost. Tas nekad nav iepriekš noticis. Mēs atcēlām mūsu otro pierakstu, jo nospriedām, ka viņas materiāli neder. Mēs sarunājām, ka viņa atskaitīs daļu no naudas atpakaļ, jo nagi nekad netika pabeigti. Viņas instagram kontā ir norādīts, ka par pieaudzēšanu ir jāmaksā 25€, un viņa pati man pateica ka par nagu noņemšanu ir 5€. Tātad, es saprotu, ka viņa man ir parādā 10€. Failos ir norādīti pierādījumi, kur viņa pati pateikusi visu. Viņa mani nobloķēja, un naudu nekad nav pārskaitījusi. Viņa ir ļoti nepieklajīga, braucot virsū par to, ka man krīt viņas nekvalitatīvie nagi. Viņa pie vainas liek mani, nevis savus nekvalitatīvos produktus. Viņa savu darbu veica ļoti bezrūpīgi, steidzoties pieaudzēt manus īkšķus, kuri nokrita dienu vēlāk. Visi pievienotie faili ir no šodienas sarunas. Kā arī bilde, kur pati viņa apliecina, ka noņemšana ir 5€.
Lidl - Preces apskates un derīguma pārbaudes aizliegums.
Магазины
Sat, 19 Jul 2025 16:10:14 +0000
2025.gada 14.jūlijā LIDL veikalā pa adresi Augusta Deglava iela 160 pirms virtuvju tehnikas pirkuma mēs gribējām viņu aplūkot, lai novērtētu materiālu un samontējuma kvalitāti, pārbaudītu darbspēju, tomēr veikala darbinieki AIZLIEDZA to izdarīt. Mēs vērtāmies pie klientu atbalsta dienesta pa telefonu 80 005 888, 13.25, un tur tāpat apstiprināja aizliegumu. LIDL tāpat atsacījās pieņemt atpakaļ preci, ja šī nezināma prece pēc pirkuma nokļūs nepiemērotas kvalitātes. Tādējādi LIDL rupji pārkāpj patērētāju tiesības.
Dino Zoo - Slitka personala atteiksme
Животные
Sat, 19 Jul 2025 10:04:57 +0000
Labdien,sodien satikamies ar slikto personala atteiksmi. Sestdien plkst 12:30 pie "Dino Zoo" imantas dammes iekša mums ar bernu vajadzeja nopirkts kaķa baribu ar ko pec 5iecam minutem pie mums atnaca sieviete(darbniece) diemzel neuzzināju tieši vārdu. Tumši mati. Ir diezgan gados. Pateica mums iziet ara vai pateikt mana bernam kuram vel pat nav 2 gidi vecums lai mes braukto uz zoodārzu un uzvaditos klusi, mes pat nebļāvām. Atnāca pie mums uzreiz ar pretenzijām, neuzsprasija vai mums tiesi vaig palīdzība, varbūt pokansultēt, jo var but ari tā ka mes gribejam nopirkt dzivnieku. Diemzel sakas strīds. Ka es sapratu ar berniem jusu veikala iet nedrīkst? Nekur nau rakstīts. Es uzskatu ka tas nav normāli, jo neviens pat nepieskarējās logam ar roku. Rakstu ātri. Ja jūsu personāls(tieši šīs cilvēks) nemīl bērnus ta ir tikai viņas problēma, bet to negatīvu vajadzēs klausīties katrai mātei. Rakstu ātri...Paldies , ceru ka jus uzversiet uzmanību par to.Ceru ka uzzināsiet kurš šodien strādāja tieši šī diena.
Ecolines - Slikts serviss
Общественный транспорт
Sat, 19 Jul 2025 14:43:37 +0000
Sodien 19.07. 2025 Balvi -Rīga no gulbenes ecolines autobusa šoferis neievero kustibas laiku. Ierados AO laicigi . Bet šoferitis vnk deguna priekša aizbrauca. Un 3 cilveki palika ar lielam acim kas notiek.? Ta laikam notiek tikai Latvija. Un ta nau pirma reize.. nesaprotu uz kurieni vinjiem jasteidzas... bedigi.
Dinsbergas klīnika - Pacientu maldināšana
Врач
Sat, 19 Jul 2025 06:56:35 +0000
Labdien! Viss sākās ar to ka pieteicos pi Dr.Dinsbergas uz procedūru caur internetu kur bija procedūras akcijas cena un rakstīts konsultācijā ietilpst cenā.kā arī nebija rakstīts par citiem papildus izdevumiem. Atnākot par konsultāciju bija beigās jamaksā un jaiegàdajas obligāti papildus viela( knapi pietika naudas visam ). Procedūru veica pati Dr.Dinsberha un teica ,ka rezultāts noteikti būšot -es paprasīju vai manas problēmas ar veselību tam netraucēs -nē netraucēs !var veikt urīna nesaturēšanas procedūru ,jo man nekas traks neesot ( 40 g.v.esmu). Nu tad gandrīz 800eur nolikti un jēga nekāda . 3x veicu procedūru un gāju uz fizio un ievēroju visu ko teica daktere ,bet palika trakāk ,intimitāti negribas,tās laikā slikti jūtu tuvību un kā škaudu tā tel urins .( iepriekš bijs tiksi pie stipra klepus). Es tik brīdinu pafomājiet pirms parakstīties uz ko šādu .
Datorpasaule - Krāpšana
Компьютеры
Sat, 19 Jul 2025 03:29:42 +0000
Vienojāmies par komponentēm un cenu, bet beigās dažas no komponentēm tika nomainītas neko nepasakot. Lielākā problēma bija, ka wifi/bluetooth mātesplates vietā ielika mātesplati bez wifi/bluetooth. Sazinājos ar viņiem, teica, ka nejauša kļūda un ka atrisinās problēmu. Man šķita, ka iedos normalu tīkla karti, bet tā vietā saņēmu lētu usb wifi adapteri bez bluetooth. Pēc tam atkal rakstīju un teicu, ka man vajag arī bluetooth. Man atbildēja, ka iedos bluetooth adapteri, bet tā arī neko neesmu saņēmis. Tika arī ielikts cits sliktāks ssd disks, jo redz tam esot bijusi "labāka cena un atsķirību tā pat jau nejutīšu". Pārdevējas pats ieekonomēja naudu, et man cenu datoram nenolaida uz leju
Nacionālo Psihiskās Veselības Centru - Nežēlīga attieksme pret pacientiem.
Больницы
Sat, 19 Jul 2025 20:15:10 +0000
Vēlos Jūs informēt, ka nonācu slimnīcā dēļ tā, ka saucu policiju uz mājām un vēlējos, lai viņi atrisina konfliktu. Kad viņi ieradās viņi centās man uzdot jautājumus, vai man ir bijušas domas uz pašnāvību un atbildēju, ka visiem kādreiz ir bijušas domas par to, jo dzīve nav vienkārša. Viņiem viss saglabājās ierakstos un to zināju, vēlāk viņi teica, ka izsauks ātro palīdzību. Viņi izsauca to un centās man likt atbildēt, ka esmu apgalvojusi Policijai, ka man ir bijušas domas uz pašnāvību. Baiļu iespaida dēļ, es atbildēju, ka esmu to minējusi, bet neesmu veikusi pašnāvību. Mani nogādāja slimnīcā un man uzdeva jautājumus dienu pēc ievietošanas, kur personāls dienu pirms naktī smējās un lamājās aiz durvīm un runāja par personīgām attiecībām. Protams zinot, ka esmu normāla, bet biju ( iebiedēta ) no visas situācijas ģimenē es nespēju korekti izteikties un sevi aizstāvēt. Kad ieradās ārsti, viņi man neļāva pabeigt manu teikto kur viena no ārstēm bija Beāte Šternberga un jauns ārsts kurš pamatoja, ka viņam ir tiesības pārtraukt manu teikto, jo viņš ir ( visszinošs ārsts ). Pa cik man neļāva pabeigt iesākto ko vēlējos pateikt ( kāpēc saucu policiju uz mājām tik bieži ) mani ievietoja nodaļā un prasīja vai uzskatu ka man ir jāārstējās. Es apgalvoju ka nē, jo neredzu vajadzību lietot medikamentus kas ir diezgan spēcīgi un var atstāt sliktu ietekmi uz organismu kas tā arī vēlāk notika. Tomēr tad man apgalvoja, ka ir sarunāta tiesa par ko neko nezināju un pateica, ka man jāgatavojas tiesai. Prasīju kur notiks tiesa un man neatbildēja. Pateica, lai rakstu ko teikšu tiesai. Kad ierados tiesā man bija jānoklausās ko manis vecāki par manīm ir rakstījuši un Es biju šokā.. Viņi minēja, ka man ir bijusi anoreksija, ko dēļ telefona zādzības, kas man bija nozudis nevarēju pierādīt, ka tie bijuši meli.. Arī apgalvoja ka esmu vardarbīga, kas nekad tā nebija noticis, un apgalvoja ka daru viņiem visāda veida problēmas, kā arī ka esmu bezdarbniece, kaut vai tajā brīdī kad mani ievietoja slimnīcā biju darba meklējumos un biju jau atradusi darbu, plus biju atgriezusies tikko no Francijas kur strādāju uz ( rokas ) maksas izlīdzot. Pa cik šie meli bija pateikti tik vēlu es tiesā nesagatavoju ( Pierādījumus ) lai sevi varētu aizstāvēt pret šiem meliem. Kas notika tālāk mani ievietoja slimnīcā ( 17 Nodaļā ) un lika man dzert zāles, ko vēlāk uzzināju strādā uz ( nerviem ) kas liek atmirt nervu šūnām smadzenēs un organismā padarot tos ( paralizētus . Šīs zāles ko man lika lietot, netika testētas it sevišķi uz to laiku kuru man tās deva pilnā devā līdz 5 mēnešiem. Man no zālēm bija vairākas blaknes Slimnīcā 17. Psihiatrijas nodaļā kur vadītāja bija Ingrīda Cera un pēc tās kur kad sūdzējos māsiņām man apgalvoja, ka ja daudz sūdzēšos par ( blaknēm ) palikšu Slimnīcā uz visu mūžu. Es sūdzējos tādēļ tikai māsiņām bet pēc mēneša zāļu lietošanas man sākas redzes problēmas, krītamā kaite, pazuda redze uz mirkli, kas liecināja par zemu asins spiedienu . Man arī sāka asiņot smaganas. Vēlāk es nespēju koncentrēties un spējīgi domāt. Man sākās panikas lēkmes un centos bēgt no slimnīcas Darot visu iespējamo lai tas beigtos. Vēlāk man sākās svīšanas lēkmes un palika sausa mute lai cik arī nedzertu ūdeni. Man palika vājas rokas un kad centos vienreiz bēgt māsiņa mani grūda pret sienas stūri kur atsitu galvu un dabūju zilumu. Vēlāk beigās Ingrīda Cera man apgalvoja, ka palikšu ilgāk, pa cik centos bēgt no slimnīcas un tas ( neesot ) normāli. Mani ievietoja slimnīcā uz 6 mēnešiem kur mani izdomāja izlaist tikai 4 dienas pirms 5 mēneša beigām, kaut vai pārstāju bēgt jau sen ( 3 mēnešus ) pirms izlaišanas no slimnīcas. Es vēlējos arī piebilst, ka pirms izlaišanas man apgalvoja, ka nekādu darbu dabūt nevarēšu slavenā ārste ( Ingrīda Cera ) kura strādā privātpraksē Ainažu ielā 6, Rīgā un arī ir sava mājas lapa ( privata-psihiatrija.lv ) un man kā pacientei bija par šo jauzraksta, jo tika pazemota un apkliegta no Šīs psihiatres puses un arī vēlāk man Beāte Šternberga piedāvāja saņemt Invalīda apliecību Pēc iestādes apmeklējuma. Paldies šiem atsaucīgajiem ārstiem. Es vēlos informēt, ja kāds šo materiālu grib izmantot es tam piekrītu un arī vēlos apgalvot, ka legālās iestādes var pārliecināties par visām blaknēm slimnīcas kameras ierakstos. Es iedošu E- pastu kur man var nosūtīt jautājumu par laiku un vietu, kad kas ir noticis, kā arī legālās iestādes man var sūtīt pieprasījumus, lai atsūtu materiālus, lai pierādītu ka viss ko apgavoju nav meli, kā arī man ir liecinieka kas uzturējās tajā brīdi tajā pašā palātā. Novēlu Jums jauku dienu, un Ja vēlaties ārstēties, tad vēlējos pamatot, ka beidzot sevi izārstēju no blaknēm no slimnīcas no ( nepamatotu zāļu lietošanas ) ar dabas medikamentiem un dažādām zālēm kuras pagatavoju pati, jo diemžēl Šī slimnīca man radīja bailes un Nepatiku un Naidu pret ārstiem un daļēji arī cilvēci kura pamato ka šādā veidā viņi tev cenšas palīdzēt ( neuzklausot Tevi kā Pacientu un publiski Ņirgājoties Par tevi) . E-Pasts ( amelia199@inbox.lv )
Rx īpašumi - Krapšana
Кафе, бары
Fri, 18 Jul 2025 17:52:16 +0000
pie Andrisa Lontones un attīstības vadītāja Aivas Sakšas. Andris LONTONE VAR SLĒPTIES. TIKAI AIZ SIEVIEŠU SVĀRKIEM. AIVA SAKŠE IR MĒLĪGS SIEVIETIE VAI KLAUNE . Rēnāta eikele iztērējot bērna kopšanas pabalstu uz savām apdilūšiem drēbēm bija spiesta iet kafejnīcā, lai tēlotu, kā viņai rūp darbinieki, bet īstenībā atnāca lai izritu sapuvušus makaronus. Darba apstākļi jauniem darbiniekiem ir ļoti šausmīgi. Reāli strāda uz četrām pozicījam, par to nemaksā nemaz. Esošie darbinieki, tādi kā nastja azarova nāca tikai ubagot naudu, priekš sevis un sava bezpajumtnieka, ubago uz drēbēm, ēdienu un pārējām lietām. speciāli iegāza citus darbiniekus, lontona ģimene dēls mareks un bijusi sieva var tikai ubagot naudu. Darba laiks ir nenormēts, jo neviens negrib strādāt Aiva Sakša apzināti maldinā visus darbiniekus VIESMĪLĪTE ARTURIŅS KRASOVSKA NESPASPĒJA NABADZĪDE APĒST VISU ĒDIENU, jo grūti dzīvo uz pabalstiem un sies iešu rēķina. Viesmīle Vadima SAKINA dzīvo aiz veco omīšu rēkina, jo tikai māk žēloties par savu nabadzīgo dzīvīti
if spdrošināšana - krāpniecīga kompānija
Страхование
Sat, 19 Jul 2025 05:16:28 +0000
Nekad nedrošiniet savu suto šajā krāpnieku kompānij. Esmu apdrošinājis savu auto octa+ un jasko 7 gadus. Nav bijuši csn pa visu autovadītāja mūžu 30+. Kad nu pienāca diena un nemākulīga bmw stūrētāja skatoties telefonā iebrauca mana auto aizmugurē, savojāja auto buferi, šis bēdu kantoris if atteica remontu pamatojoties uz to ka iepriekšējais bojājums bijis lielāks par nodarīto. Pie pirkšanas bija nedaudz bojāts un piekrāsots bufera kreisā pusē 5cm plankums. Jaunais bojājums pa centru ielauzts buferis un salauzti kronšteini. If jūs esat mērgļi, to sapratu pēc sarunas ar if saucamo ekspertu kurš runāja tādā tonī ar rupjībām un apvainojumiem, kā no staļļa iznācis dzērājs. Mūžā vairs nedrošināšu šajā nēslu kantorī un jums neiesaku.
UIIQD - Krāpšana
Интернет магазины
Fri, 18 Jul 2025 15:50:37 +0000
Pasūtīju metināšanas pistoli. Sodien saņēmu sūtijumu ar DPD kurjeru, samaksāju 99 eiro, attaisīju vaļā, bet tur tukša kaste, ja neskaita 2 skrūvgriežus un mērlenti. Tātad iznāk, ka par 99 eiro es esmu nopircis 2 skrūvgriežus un mērlenti. Skaidrs, ka tie ir krāpnieki. Ziņoju, lai citi cilvēki neuzrautos uz krāpniekiem.
Poldma Kaubanduse - Sūdzība par darba apstākļiem un vadības attieksmi uzņēmumā Poldma Kaubanduse

Fri, 18 Jul 2025 12:55:21 +0000
Vēlos paust nopietnas bažas par darba apstākļiem uzņēmumā Poldma Kaubanduse. Ikdienas realitāte šajā uzņēmumā ir ļoti tālu no veselīgas, atbalstošas un cieņpilnas darba vides, ko būtu jānodrošina jebkuram darba devējam. Pirmkārt, attieksme pret darbiniekiem ir klaji necienīga. Slimības vai personīgi apstākļi netiek ņemti vērā – arī slims darbinieks tiek aicināts nākt uz darbu, neizrādot nekādu empātiju vai rūpes par cilvēka veselību un labklājību. Šāda pieeja ne tikai apdraud konkrēto darbinieku, bet arī viņa kolēģus un klientus. Darba slodze uzņēmumā ir nesamērīgi sadalīta – darba grafiki bieži tiek sastādīti netaisnīgi, radot situācijas, kurās daļai darbinieku jāstrādā ievērojami vairāk maiņu pēc kārtas nekā citiem. Nereti nākas strādāt vairākas dienas pēc kārtas bez pienācīgas atpūtas, un vienīgā piešķirtā brīvdiena nav garantēta – pastāv iespēja, ka darbinieks tiks izsaukts uz darbu, lai palīdzētu savā vai citā veikalā, jo vienkārši “nav, kas strādā”. Tiek radīts iespaids, ka darbinieku personīgais laiks ir otršķirīgs un uzņēmuma vajadzības stāv pāri visam. Tāpat uzņēmums var atteikt atvaļinājumu pat svētku laikā, neskatoties uz to, ka tas ir plānots jau pusgadu iepriekš. Atteikums parasti tiek pamatots ar darbinieku trūkumu, un tas atkal norāda uz uzņēmuma nespēju nodrošināt pietiekamu darbinieku skaitu vai pienācīgu darba organizāciju. Šāda prakse ne tikai ierobežo cilvēka tiesības uz atpūtu, bet arī ilgtermiņā grauj darbinieku lojalitāti un psiholoģisko veselību. Uzņēmumā valda toksiska darba vide – 99% darbinieku ir sievietes, un pieaugušu kolēģu vidū bieži veidojas konflikti, intrigas un psiholoģiska spriedze. Vadītāja šādus konfliktus ignorē, vai pat atbalsta konkrētas personas, balstoties uz personiskām simpātijām, nevis objektīviem darba kritērijiem. Tādējādi tiek pieļauta nevienlīdzīga un netaisnīga attieksme. Vadītājas neveic nekādas darbības darbinieku motivēšanai – netiek sniegts ne emocionāls, ne profesionāls atbalsts. Tieši pretēji – tiek praktizēta darbinieku morāla noniecināšana un demotivācija. Darbiniekus nepārtraukti kritizē par “nepietiekamiem” rezultātiem, neraugoties uz objektīviem iemesliem, kas var būt ārpus darbinieka kontroles (piemēram, samazināts klientu apmeklējums, preču trūkums u.c.). Vēl viens būtisks aspekts – šajā uzņēmumā nav iespējams brīvi paust savu viedokli. Ja darbinieka izteiktais viedoklis nesakrīt ar tā saucamajiem “uzņēmuma pamatprincipiem”, tas netiek pieņemts. Gluži pretēji – par negatīvas pieredzes vai bažu paušanu draud atlaišana vai mēģinājumi darbinieku vienkārši apklusināt. Šāda pieeja veicina bailes, nevis attīstību. Kā uzņēmums var pilnveidoties, ja no darbiniekiem tiek sagaidīta tikai pozitīva, “izfiltrēta” informācija, jo tādu vēlas dzirdēt birojs? Šāda vide nav piemērota veselīgai izaugsmei ne individuāliem darbiniekiem, ne pašam uzņēmumam. Tā ir vide, kurā tiek izdzīvots, nevis strādāts ar aizrautību vai lojalitāti. Aicinu atbildīgās institūcijas vai uzņēmuma augstāko vadību nopietni izvērtēt šo situāciju, jo šāda attieksme pret darbiniekiem ir nepieņemama mūsdienīgā un atbildīgā darba vidē.
Paysera - Krāpšana, slikts serviss, slikta komunikācija
Бизнес / Финансы
Fri, 18 Jul 2025 11:31:53 +0000
Neiesaku sadarboties ar šo maksāšanas kompāniju nekurā gadījumā, īsti krāpnieki, tie nav banka. Jebkurā brīdī, ja viņiem kaut kas ienāk prātā viņi var bez brīdinājuma nobloķēt uzņēmuma kontu, nevienam neko nepaskaidrojot. Kad es zvanīju viņiem neviens darbinieks neko nezin un nevar paskaidrot, kad atnāks nauda uz citu kontu 2-6 nedēļas, un dodiet savu citu uzņēmuma kontu, varbūt ka tāda nav, viņiem tas neinteresē, dara ko grib. Vai tas vispār ir normāli, bez paskaidrojumiem ? Saudzējiet sevi, savus nevrus, neveriet tur sev un savam uzņemumam kontus izdariet sev gandarījumu.
Mēness Aptieka - slikts serviss_rupja uzvedība
Аптеки
Fri, 18 Jul 2025 11:44:05 +0000
Pirmo reizi mužā saņēmu tik rupju apkalpošanu un esmu šokā ka vispār pie mūms ir tāds serviss . Itkā mēs būtu kaut kādās trešas valsts tirgū . Šodien 18.07. apmēram plk. 12:20 atnācu uz aptieku iepirkties. Veikalā ieraudzīju tikai vienu stradajošo kasieri un pie kases staveja tikai viena sieviete ( es padomāju ka tā arī ir pircēja ) .Es apstājos gaidīt savu rindu. Tad pēc kādas minutes es sapratu ka ta nav pircēja bet kasieres draudzēne un viņas sarunājas par privatajam lietam . Es uzdēvu jautājumu krieviski ( jo viņas sarunājas krieviski ) - vai aptiekā ir vēl kada kasiere kas varētu mani apkalpot , jo man vajag nopirkt kaut ko un es steidzos. Uz ko mani pilnībā noignorēja un neko neatbildeja un turpināja runāt savā starpā . Es abstulbu , jo es runāju diezgan skaļi un mani varēja dzirdēt jo staveju blakus kasei . Pēc tam es pagaidīju vēl mazliet un viņas atvadījas . Es piegāju pie kases un kasiere klusējot skatijas uz mani . Pēc tam pateica labdien ( itkā šīs tikko notikušas situācijas nebija ) . Es pajautāju - vai tiesam viņa nedzireja ka es viņai jautāju - uz ko viņa pasmaidīja un neko neatbildēja. Es nopirku sev vajadzigo lietu un aizgāju ar ļoti nepatikāmo sajūtu . Nekad agrāk Latvijā es nesaņemu tik sliktu servisu . Ja , var teikt ka varēju iet uz citu aptieku j vai kaut kas vēl Bet es steidzos un man vajadzēja tieši to gēlu , kas bijā šājā aptiekā. Kasieres vards bija Jūlija , uzvardu diemžel neatceros vai nu Kokoševiča vai kaut kas tāds . Bet tirgotāja nr gan ir uz čeka : 3811601
Tele2 - Virspretlikumīgi kaitniekpsih.l.ģiska muldēšana
Операторы мобильной связи
Sat, 19 Jul 2025 06:21:21 +0000
( 'Sveicināti' (?) nav - neloģisks daudzskaitlis ; agresīva muldēšana pret sveša dzīvotāja veikšanu ; uzbāzīga 'veicināšana' ; pār(pie)dāvāts krievisms (?) ' ! ' (?) (uz)bāzīga agresija ; neloģisms ; naida (pie)dāvājums rakstībā (?) 'Labas' (?) nav - neloģisks daudzskaitlis ; pulatīvs parazītisms ; (padomju - normāli vesela kolektīvisma) pat.l.ģisma valodā 'об' (pie)dāvāts latviskojums 'ab' (?) 'ziņas' (?) nav - neloģisks daudzskaitlis ; agresīva - parazītiska (uz)bāzība ; 'zināt - nezināt' ir katra paša (-as) vēle - darīšana. Jūsu' (?) kļūdains - neloģisks daudzskaitlis. Daudzskaitlis ir lietojams vienīgi (uz?)runājot, rakstot daudzskaitli - dzīvotāju grupu - biedrību - apvienību (skaidrā bezparazītiskā jēgā), mēru - dzīvotāju strādzemnieku armiju, fizkultūras kolektīvu, darba kolektīvu (bez ekspluatācijas - bez '(uz)(ņēmēj)darbības'). 'ierīce' (?) nav - parazītisku simptomu muldēšana pret sveša dzīvotāja rīcību. 'ir atgriezta' (?) nav - virspretlikumīgu buršanu (?) šausmu (?) (pie)dāvājumi ; virspretlikumīga (būtiski katastrofāli, sociāli genocīdi sodāma, beidzama) kaitniecība pret sveša dzīvotāja normālu laimi - prātu - veselu dzīvildzi. 'centrā' (?) nav - gadījumā ka 'Tele2' filiālē 'centrs', tad rakstīt kompānijas 'Tele2' filiālē 'Centrs' ; 'jūsu' (?) 'ierīce' (?) 'atgriezta' (?) 'centrā' (?) nav - virspretlikumīga (būtiski katastrofāli, sociāli genocīdi sodāma) burvestība (?) 'saņemšanai' (?) nav - padomju 'со' neloģisks latviskojums 'sa' - kļūda valodā ; nacionālburžujiski lingvistiska naida inerces (?) virspretlikumīga pār(pie)dāvāšana (?) 'Remonta Nr' (?) (nulļu hipnoze pirms (?) rindas kārtības (?) numuriem) (?) - virspretlikumīgi tīša nulļu hipnoze - (būtiski katastrofāli, sociāli genocīdi sodāma, beidzama) kaitniecība. 'Gaidīsim' (?) nav - daudzskaitļa neloģisms ; neveselas (pret sveša dzīvotāja rīcību) fantāzijas agresīvi (uz)bāzīgs (pie)dāvājums. 'Gaidīsim jūs' (?) nav - daudzskaitļu neloģismi ; parazītiski simptomi ; daudzskaitļa neloģisma uzbāzīgas fantāzijas agresīva (pie)dāvājuma agresīva (pie)dāvāšana sveša dzīvotāja vietā - vārdā tīši kļūdainos - neloģiskos daudzskaitļos. 'ciemos' (?) nav - neloģisks daudzskaitlis ; virspretlikumīgi maldinošs neloģisms ; virspretlikumīga (ne nacionālburžujiski literāra) burvestība ; parazītisku simptomu agresīvs neloģisms ; (kompānija 'Tele2' virspretlikumīgi kaitniekpsih.l.ģiski agresīvi (pie)dāvā vizuālu nekro (miroņu) maģiju (?) - balts teksts uz melna fona ?). ' ! ' (?) nav - (uz)bāzīga agresija ; neloģisms ; naida (pie)dāvājums rakstībā (?) ). Kā vesels veselā veselu pasaulē rosinu pārtraukt - liekt - militārā specoperācijā beikt virspretlikumīgu parazītismu (muldēšanu - gvelšanu - kaitniekpsih.l.ģiju - maģiju - burvestības). Rosinu veidot ziegumu beikšanas - meklēšanas - tiesāšanas komisariātu, tiesājot arī senākus ziegumus ('melu meteorītu Jānii Sproģi 25. 10. 2 . . 9' , 'zz' kaitniekpsih.l.gisku laika - uzmanības zādzību pr.jektu 'zelta' ? ziv'ti'ņa ?). Cilvēkveidola parazītu natālisma gadījumos jāveic kādas preventīvas darbības ģenētisku tārpu inerču pārtraukšanā - beikšanā.
Lolita Gorohova - Slikts īrnieks
Жильцы
Sat, 19 Jul 2025 06:25:01 +0000
Esat uzmanīgi ar šo īrnieku - itkā normāla ģimene ar bērniem, bet apkārtējie kaimiņi nepārtraukti sūdzas par troksni. Dzīvoklis palika netīrs jau pēc īsa laika bet pēc gada, kad īrniece izvācās, dzīvoklis palika izdemolēts un tas vairāk nebija piemērots tālākai izīrēšanai. Lūgums savest kārtībā dzīvokli tika ignorēts.
Krāpnieks Facebook - Artūrs Tuzovs - Krāpšana
Интернет магазины
Fri, 18 Jul 2025 08:12:50 +0000
Vēlos ziņot par Facebook profilu Artūrs Tuzovs (https://www.facebook.com/arturs.tuzovs.3), kas, iespējams, ir iesaistīts krāpnieciskā darbībā. Es publicēju sludinājumu par auskaru pārdošanu par 45 eiro, un šī persona atsaucās. Tikāmies klātienē, un viņš apgalvoja, ka bankomāts viņam nestrādā un viņš nevar no kartes izņemt naudu, bet var veikt pārskaitījumu. Es teicu, ka var vispirms atsūtīt naudu, lai es to redzu un pēc tam saņemt preci. Viņš teica, ka pats ir no Jelgavas, dzīvo Īrijā, un tagad ir atbraucis pie savas māsas uz dzimšanas dienu - auskari bija domāti kā dāvana, - un tāpēc bankas konts viņam ir no ārvalstu bankas. Atsūtīja ekrānuzņēmumu kā pierādījumu, ka nauda tiks ieskaitīta 3 dienu laikā. Atdevu viņam auskarus. Tomēr nauda tā arī netika saņemta. Turklāt persona vairs neatbild uz ziņām vai zvaniem - jau nedēļa pārgājuša. Uzskatu, ka šis cilvēks un profils tiek izmantots ļaunprātīgiem nolūkiem, lai apkrāptu citus lietotājus.
Unisend - Slikts serviss
Почта и курьерские услуги
Fri, 18 Jul 2025 08:06:34 +0000
Mans sūtījums no Temu ne tikai tika izmētāts pa 3 dažādiem pakomātiem, no kuriem viens atradās pat stipri tālu no manām mājām, bet arī tika dots laiks tikai 3 dienas, lai to izņemtu. Pie kam, sazvanījos ar klientu konsultantu, kurš solīja,ka tālākais sūtījums tiks pārvietots tuvāk, bet tas, protams,netika izdarīts.
DPD - Slikts serviss
Почта и курьерские услуги
Fri, 18 Jul 2025 07:32:28 +0000
DPD pazaudē paku, klientu serviss pat nespēj normāli atbildēt uz sūdzību. Kā vien atvainojamies par radušos situāciju! Netiek sniegts risinājums vai atbilde, meklēs paku, nemeklēs. Pat nepiedāvā atgriezt naudu atpakaļ un neviens nevar atbildēt, kur paka pazudusi. Kuram nosūtīts, vai darbinieki izsaimniekojuši. Slikts serviss, neprofesionāli sniedz atbildes.Neiesaku šo servisu, ir citas alternatīvas, ja vēlaties droši nosūtīt paku!
Stilmann.lv - Pircēju maldināšana
Интернет магазины
Fri, 18 Jul 2025 05:00:04 +0000
Tika pasūtīts akumulatora instruments, preces apraksta rakstīts skrūvmašīna nāk komplektā ar kasti cena laba pasūti, protams, atsūta bez kastes un rakstot epastu neko negrib lietas labā darīt, pats esot vainīgs, ka pēc modeļa nosaukuma burtiem nesaprotu kādā komplektācijā atnāks instruments. Neiesaku iepirkties
AAS Balta - Neizmaksā atlīdzību par bagāžas zādzību.
Страхование
Thu, 17 Jul 2025 20:09:30 +0000
Labdien, pirms ceļojuma uz Itāliju pie brokera tika nopirkta AAS Balta ceļojumu apdrošināšanas polise, kurā iekļauta bagāžas zādzības atlīdzība 600€ apmērā. Pēdējā ceļojuma dienā īsi pirms došanās uz lidostu Romā tika apzagta nomas automašīna un tika nozagta visa bagāža. Ir policijas protokols ar aptuveno zādzības apmēru, iesniedzot AAS Balta prasību izmaksāt atlīdzību tika norādīts uz kaut kādiem noteikumiem, kas atrodami mājas lapā un tur teikts, ka nozagtais tiek atlīdzināts tikai iesniedzot čekus, kas apliecina ,ka ir iegādāts nozagtais. Pie polises atlīdzību apjomiem un veidiem nav nekādu norāžu par šādu vajadzību ,pie tam, iegādāties vietā nozagto, ja lidmašīna izlido uz mājām pēc 4 stundām nav ne iespējama ne loģiska prasība. Uzskatu, ka šī ir negodīga komercprakse un klientu maldināšana, liekot kaut kur vel meklēt speciālus noteikumus.

Kategorija: Рейтинг компаний на Sūdzības.lv. | Skatījumu skaits: 334 | Pievienoja: ADMIN | Reitings: 5.0/1
Komentāru kopskaits: 0
avatar