09:27
Рейтинг компаний на Sūdzības.lv. в категории «Интернет»


Sūdzības.lv. Жалобы на нечестные компании, плохие услуги и на конкретных исполнителей

Sudzibas.lv Главная страница | О нас | Добавить жалобу | Список компаний | Часто задаваемые вопросы | Как разрешить жалобу | Правила использования | Контакты

РЕЙТИНГ КОМПАНИЙ НА SŪDZĪBAS.LV. ВСЕ КАТЕГОРИИ.

Последние 25 жалоб на Sūdzības.lv

"Alberta diki" - Обман и хамское обращение
Гостевые дома
Sun, 13 Jul 2025 00:03:02 +0000
Отвратительное,хамское поведение сыша хозяина. Приехали на карасевник, 14еур. Чеки там никогда не дают. Просто собирают деньги и все. Карасевник весь зарос.Есть одна лунка с дамбы 50х50см.вот там и ловите.Как нам сказали.Рыбы совершенно нет. Второй прудик так-же весь зарос,ни одной поклевки. За что отдали деньги, чтоб на нас наорали...Настроение испорчено. На этом Альберте ставит жирную точку. Никому не советую. Берегите свои деньги и нервы. Жалко,что не сделала фото карасевника.Это болото. День испорчен.
Venipak - Bojāts sūtijums
Услуги
Sat, 12 Jul 2025 21:55:38 +0000
Sveiki!Saņemu sūtījumu 11.07.2025.Sūtijums bija tik kolosālā stāvoklī,kad nācas aicināt garāmgājēju(vīrieti).Saspiesta kaste ,jeb iespiesta pakomāta skapītī, kurā viņa neiet iekšā.Pakas saturs bija daļēji bojāts,vairāki iepakojumi ļoti saspiesti jo kaste bija pilna!Saprotu kad pakomāti mazi un pilni,bet man kā pircējam kas izmanto Jūsu pakalpojumu nav jācieš!Būtu izvēlējusies citu bet tajā brīdi tas bija vienīgais pakomāts ,ko varēja pasūtijuma nosūtītājs izmantot.
Interlux travel - Labs ceļojums uz Itāliju (Rimini)
Туристические агентства
Sat, 12 Jul 2025 20:18:33 +0000
Patīkami pārsteidza Interlux Travel ceļojums uz Rimini, Itālijā jūlijā. Bijām nelielā ceļotāju grupā. Šoferis Vadims un gide Svetlana bija ļoti izpalīdzīgi un atbildēja uz visiem jautājumiem. Svetlana prot ļoti saistoši stāst par Itālijas vēsturi. Ideāli bija tas, ka pusi dienas bija ekskursijas, bet otra dienas puse - atpūta pie jūras. Lielisks balanss, ja gribas gan atpūtu, gan iepazīt Itālijas vēsturi un kultūru.
Līga Birne un Kristaps Gulbis - Irē dzīvokli un nemaksā, melo
Жильцы
Sat, 12 Jul 2025 20:14:10 +0000
Līga Birne ar diviem dēliem (Kristaps Gulbis un ?) noīrē dzīokli, pāris mēnešus maksā kā nolīgts...un tad sāk aizbildināties ar bērna invaliditāti, ar radinieku slimošanu, ar radinieku nāvi (!) un pārstāj maksāt. Beigu beigās pazūd no dzīvokļa, ar ne tikai savām mantām. Pēc tam bloķē ienākošos zvanus... Pavisam noteikti - profesionāli "uzmetēji".
BG Suits - Slikts serviss
Одежда
Sat, 12 Jul 2025 19:26:35 +0000
Divus mēnešus pirms kāzām norezervēju nomu uzvalku kāzām, rezervācija konkrētajam datumam tika piefiksēta. Mēnesi pirms kāzām saņēmu zvanu, ka uzvalks tika pārdots un mana rezervācija vienkārši atcelta.Tas radīja stresu un neērtības, jo bija jāsāk meklēt jauns uzvalks pēdējā brīdī, kas nebija plānots. Ļoti nerekomendēju šo vietu - neuzticama attieksme pret klientu.
Oliver virtuves - Slikts serviss, ilgstoša ignorēšana, neprofesionāla attieksme
Мебель/Интерьер
Sat, 12 Jul 2025 17:38:25 +0000
Sākumā bija cerība. Bija sajūta, ka esmu nonācis pareizajās rokās. Uzņēmums izskatījās profesionāls, un sarunu sākums bija daudzsološs. Sazinājos ar speciālisti, kas it kā bija gatava palīdzēt ar virtuves projektu. Nosūtīju visu nepieciešamo — dizaina piemērus, konkrētas vēlmes, daļu tehnikas biju jau iegādājies. Skaidri pateicu, kāds ir mērķis, budžets un kas jau man ir. Neprasīju neko pārdabisku. Tikai profesionālu pieeju un cieņpilnu attieksmi. Atbildes nāca ar laika nobīdēm, bet vēl ticēju, ka viss būs. Teica, ka sagatavos piedāvājumu, ka nosūtīs tāmi. Es gaidīju. Dienas pārvērtās nedēļās. Es atgādināju. Klusums. Tad atkal solījums. Atkal nekas. Un tā viss vienkārši izčākstēja. Ne vairs interese, ne atbildība. Es neko neatteicu. Vienkārši mani ignorēja, it kā es būtu tukša vieta. Tas nebija tikai par virtuvi. Tā bija attieksme pret cilvēku, kurš ieguldījis laiku, cerību, uzticību. Tā bija sajūta, ka es viņiem neko nenozīmēju. Ne vairs potenciāls klients. Tikai vēl viens “neērts gadījums”, ko vieglāk ir apklust, nekā sakārtot. Un zini, kas visvairāk sāp? Tas, ka viņi nekad nepasaka “nē”. Viņi vienkārši pazūd. Tā vietā, lai būtu godīgi, viņi klusē un ļauj Tev pašam saprast, ka esi vienkārši nevēlams. Es aizgāju pie citiem. Pie tiem, kas runā skaidri, kas respektē cilvēku, nevis tikai naudu. Bet šo pieredzi es neaizmirsīšu. Un neiesaku arī citiem aizmirst, ja nolemj dot viņiem savu uzticību.
Maxima - Slikta serviss
Магазины
Sat, 12 Jul 2025 16:00:04 +0000
Maxima, problēma domaju ir lielāko daļu veikalos kur ir labierīcības. Vai tiešām nevar uzstādīt tualetei citu iekasēšanas veidu, kā tikai 0.20e monētas? Vaicājot kasierim lai samaina naudiņu gabalā lai bērns var aiziet uz tualeti man visi sāka stāstīt kad viņi kasi atvērt nevarot. Kā? Info kase slēgta, blakus veikali nemaina, kaut arī kasieri labi samācīti aizejiet uzprasīt tur. Nopietni, tualetes ir maximas īpašumā, kāds sakars blakus veikaliem ar naudas maiņu, viņi vairs nemaina, jo viņiem tas nav jādara. Bet šobrīd cieš bērns kurš tik ļoti grib uz tualeti, bet neesmu skaidras naudas nēsātāja un nav tie centi gabalā, paldies sievietei kas iepirkās samainīja man naudiņu. Nav tā pirmā reize, un neesmu vienīgā, ļoti bieži dzirdu skalas diskusijas par šo. Varbūt var kādu savādāku opciju, lai kasierim pataupīt nervus.
Auto vaditaja neatbilstiba - Durvis aizveras un cieš 2 grupas invalide

Sat, 12 Jul 2025 15:09:02 +0000
Š.g.12.07 maršruta autobus 10 no Kalpaka ielas pl.12.35 pieturā Rīgas iela sieviete vecuma 87 gadi un sieviete ar bērnu ratiem blakus bērns ap.3-4 gadi kāpjot no transporta ar nr.8233 2 reizes autovadītājs aizvēra durvis kaut bija palīgā saucieni uz ko vadītājs atbildēja ka neesot redzējis 5 pasažierus kuri vēlējās izkāpt.ir arī aculiecinieki
DEREX SIA - Обман сотрудников, невыполнение обещанных условий
Телекоммуникации
Sat, 12 Jul 2025 13:36:34 +0000
Хозяин фирмы не выполняет условия договорённостей и обещанного при приёме на работу. Очень мягко стелет, много обещает и ничего не выполняет потом. Денег на фирме вечно нет, всем должны, за квартиры сотрудникам подолгу не платят, рискуя быть выкинутыми на улицу, Естественно, что ещё можно ожидать от человека, чья фамилия заканчивается на «ко»?
Flixbus - Slikts serviss
Общественный транспорт
Sat, 12 Jul 2025 12:29:43 +0000
Vīrs brauca no Beļģijas uz Latvijā, ar divām pārsēšanam Frankfurta (Vācijā) un Polija. Tieši Frankfurta autobus nokavēja uz 4 stundām. Atnāca izziņa ka autobus kavēs, no sākuma uz 1 stundu, pēc tam vēl uz 2. Pēdējo 1.5 stundu laika brīdinājuma izziņas vispār jau nenāca. Visi pasažieri kas gaidīja reisu protams saka meklēt variantu ka tikt līdz mājām vai meklēt nakts mītni( jo tas bija 2 no rīta) protams ka visi noguruši. Vīrs vienīgais kas palika gaidīt. Pienāca autobus, nekādas info kas tas ir viņa transports nav, labi ka iegāja un jautāja vadītājam, tas saka nopikstini kodu, ja derēs tad brauc. Labi ka kods bija derīgs un pēc ilga laika gaidīšanas tomēr tika uz Rīgu. Rakstīju flixbus mājas lapa, gribējām tomēr gūt kaut kādu kompensāciju, jo tur ir tāda opcija( līdz 2 stundām kavēšana un vairāk neka 2 stundām) saņemam tikai atbildi, ka jūs taču tikāt uz mājas, tad viss ok, un ko flixbus atvainojas. Ļoti slikts serviss, autobusa kavēšana gadījumā nekādas informācijas klientam par tālāko rīcību!
Hesburger - Krāpšana
Кафе, бары
Sat, 12 Jul 2025 10:32:48 +0000
Šī nav pirmā reize kad saņēmu pusi tortillu. Ja nevar pielikt pilnas tad kaut vai paaugstiniet cenas bet tā lai tā lai tortilla būtu pilna. Sūtīju līdzņemšanā Tukums Raudas.
RSPORT - slikts serviss
Спорт
Sat, 12 Jul 2025 12:06:06 +0000
Atdevu velo RSPORT veloservisā. Novērsa vienu problēmu-bet parādijās cita. Neizskatijās ka meistars bija tik ļoti aizņemts-lai pārbaudītu sava darba rezūltātu. Brīvdienās gribēju tā pavairāk nobraukt-bet diemžēl tas nebija iespējams. Diena sabojāta. Un tagad vēl jābrauc uz citu servisu, jāmaksā nauda, lai savestu visu kārtībā. Biju labākās domās par RSPORT!
Vid - slikts servis, nekompetence, krapšana
Государственные учреждения
Sat, 12 Jul 2025 12:08:04 +0000
Šī gada sākumā iesniedzu VID iedzīvotāja ienākumu deklarāciju, uzreiz secinot ka man ir izveidojusies nodokļu pārmaksa ap 700 euro. Jāpiebilst vēl tas fakts ka man ir reģistrēta paziņota saimnieciskā darbība (izīrēju savu motociklu). Reģistrēju līgumus un maksāju nodokļus kā apzinīgs pilsonis. Tā kā sieva bija BKA un otrā mašīna vairs nebija nepieciešama izīrēju automašīnu juridiskai personai. Tiesību normas paredz, ja kustamā manta tiek izīrēta juridiskai personai, tad nodokli ietur un iemaksā valsts kasē juridiskā persona. Šis nosacījums arī bija atrunāts līgumā un līgums bija reģistrēts EDS. Pēc pāris mēnešiem saņēmu pārmaksāto nodokļu atmaksu tikai 200 euro un vēstuli no VID inspektores Lazdānes, ko parakstījusiNodokļu pārvaldes Fizisko personu deklarāciju uzskaites daļas Astotās nodaļas vadītāja p. i.V. Enikova, ar tekstu “kā deklarācija ir ieviesusies kļūda un VID to ir izlabojis, līdz ar to ieturēja no manis 500 (nodokli no izīrētas automašīnas)! Kā izradās, juridiskā persona, kurai biju izīrējis automašīnu, nebija iesniegusi VID informāciju un arī neiemaksāja valsts kasē ieturēto nodokli, bet tā kā es biju norādījis ienākumu no izīrēšanas, VID inspektore nolēma ieturēt no mani nodokli vēl reiz. Telefoniski VID man ieteica sazināties ar firmu (jāvērš uzmanību ka īres līgums jau ir izbeigts gandrīz gadu), pieprasīt no firmas informāciju ka maksātiem nodokļiem un tt., vienvārd sakot pārlika uz mani VID pienākumu kontrolēt un pārbaudīt nodokļu maksājumus. Es apstrīdēju VID pieņemto lēmumu, norādot ka pienākums maksāt nodokli bija firmai, nevis man, un par nodokļa piedziņu VID jāvēršas pie firmas. Jāatzīmē vēl tas, ka paejot mēnesim VID pagarināja mana iesnieguma izskatīšanas termiņu un pieprasīja iesniegt automašīnas īres līgumu ! Kārtējo reizi nācās norādīt ka līgums ir reģistrēts EDS uzreiz pēc noslēgšanas. Galu gala, pēc vairāk nekā 2 mēnešiem saņemu VID lēmumu ka man TOMĒR atmaksās ieturētos 500 euro. Te rodas jautājums vai tā ir VID nekompetence? Vai tomēr apzināta krāpšana – var būt cilvēks nepamanīs, vai nesapratis vai tā tam jābūt, jo VID taču ir valsts iestāde, viņi labāk zina? Par kādu uzticēšanos VIDam var būt runā, ja viņi paši maldina un apkrāpj godīgu nodokļu maksātāju?
Rd Electronics - Drausmīgs piegādes ilgums
Магазины Электроники и Техники
Sat, 12 Jul 2025 09:38:18 +0000
Pasūtīju bezvadu austiņas 28.06, ar piegādi uz veikalu. Ziņots, ka piegādās uz veikalu 11.07. Pēkšņi, dienu pirms prece bija jāpiegādā, atnāk ziņa, ka piegādes laiku pārliek uz 29.07. Mēnesi man jāgaida vienas austiņas, viņas no Ķīnas nāk vai kā? Kaut gan pat no Ķīnas pasūtījumi nāk ātrāk. Pēdējos gadus serviss šim veikalam ir galīgi slikts. Šī nav pirmā reize, kad sūtījums jāgaida mūžīgi. Ir arī bijis tā, ka paziņo, ka preci nevar piegādāt konkrētajā datumā, bet nepaziņo citu datumu kurā prece tiks piegādāta, kad sazinājos ar pašu rd electronics, par to, ka prece ir izgaisusi un par piegādes laiku nekas nav ziņots, viņi pēkšņi atrod preci veikalā un saka, ka nosūtīs man ziņu, lai varētu izņemt. Tā jau varētu neizmantot internetveikalu, bet diemžēl rd electronic klātienes veikalos viņi ir salikuši pa lielam tikai to visdārgāko preci. Būs vien laikam jāmekē citi elektropreču veikali, jo šis serviss ir vienkārši apnicis, īpaši, ja vajag kaut ko steidzami, bet gala beigās jāgaida ir vesels mēnesis.
Mārtiņš Laizāns - Apsaimniekotājs zaglis

Sat, 12 Jul 2025 09:38:38 +0000
Mārtiņš Laizāns no Dream Property SIA piesavinājās apsaimniekotās ēkas naudas līdzekļus. Kad nomainīja apsaimniekotāju, tad īpašnieki uzzināja, ka maksājumi par apkuri un ūdeni ilgstoši un apzināti netika pārskaitīti Rīgas Siltumam un Rīgas Ūdenim, tādējādi notika piesavināšanās. Nozagti ir 10 000 eiro.
Liepājas Autobusu Parks - Neadekvāta uzvedība
Авто / Транспорт
Sat, 12 Jul 2025 09:38:59 +0000
Maršrutā Liepāja - Priekule - Kalēti, 12.07.2025., 5.30 sastapos ar rupju šoferi. Iedevu skaidru naudu, kuru bija nepieciešams izmainīt, tā vietā, lai šoferis teiktu, ka nav iespējams izmainīt, man tika uzbļauts virsū kā mazam bērnam. Beigās sagrabināju precīzu naudu un viss bija kārtībā, bet tāda attieksme sabojā visu atlikušo dienu! Būtu vēlams izrādīt cieņu pret pasažieriem.
Vigo Moto - Norm appisa
Магазины / Торговля
Sat, 12 Jul 2025 09:39:39 +0000
Krāpšana. Es apkrāpu viņus par to cenu! Man ļoti patika eļļotās kurpes un kastes. Arī ļoti patika motocikls kurš saplīsa tieši ārpus veikalam. Kam gan vajadzīgs otrais ātrums un spidometrs. Ļoti apmierināja pārdevēja kas sāpēja medu ausīs, norm appisa. Noteikti ietu vēlreiz. Liels paldies. Ps. Vismaz nedabūju pa purnu takā šīferi.
Ieva Ziediņa nefroloģe - Bezkaunīga rupja neprofesionāla
Врач
Sun, 13 Jul 2025 04:22:15 +0000
Vai "ārste", kura ienīst cilvēkus kā tādus, var strādāt ar cilvēkiem? Mana atbilde ir "nē". Viņa nemāk komunicēt ar cilvēkiem, rupja un iedomīga. Palika ļoti nepatīkams iespaids no šīs tā saucāmās "ārstes", kuras vienīgā interese ir tikai iztukšot cilvēka kabatas. Nekādā gadījumā neiesaku viņu, jo cilvēki priekš viņas ir vienkārši lupatas. Viņai nav zināms kas ir cieņa pret citiem cilvēkiem.
Aver - Nekorekta pārdošanas cena, ilgstoši neatbild uz zvaniem vai ziņām
Недвижимость
Sat, 12 Jul 2025 12:10:26 +0000
Īpašuma skudinājums internetā pieejams diezgan ilgu laiku. Pieteicāmies uz apskati, viss noritēja veiksmīgi, izteicām piedāvājumu cenai, kas norādīta sludinājumā. Pagāja divas nedēļas bez jebkādas ziņas no aģenta puses, kad sākām mazliet uzstājīgāk jautāt, saņēmām īsu ziņu par to, ka īpašumu pārdos, ja piekritīsim gandrīz piektdaļu vairāk. Kāda iemesla dēļ sludinājumā jāmaldina pircējs!
Branku Brančotava - Nekorekta informācija
Отдых / Развлечения
Sat, 12 Jul 2025 09:40:44 +0000
Labvēlīgais Tips Branku Brančotavā ieejas biļetē norādīts sākums plkst. 18.00. Reāli ielaiž šajā iestādē minētā laikā, bet koncerts sāksies 20.00. Tad sēdi aizelsies no ceļa un gaidi tās 2h. Korekti būtu norādīt, ka ieeja no plkst. 18.00, bet koncerts sākas 20.00. Fūū, Branku Brančotava!
Optibet.lv - Krāpšana
Азартные игры
Sat, 12 Jul 2025 12:10:02 +0000
НИКОГДА , НИКОГДА не играйте в этом онлайн казино, останетесь без штанов! Апараты накручены только в пользу казино. 700€ улетели в "одни ворота" , апараты не дают ни по большрй ставке, ни по маленькой, даже по 0,09€ 100€ съедают апараты( причём разные игры) без единой призовой,если год два назад можно было и выйграть , то теперь никаких шансов!
Gjensidige - Krāpšana
Страхование
Sat, 12 Jul 2025 09:41:31 +0000
Labdien! Skatos, ka uzticības reitings jums ir katastrofāli zems un vajadzēja to izpētīt jau krietni iepriekš, un nesadarboties ar jums vispār. Problēma (ne jau, ka jums baigi interesētu)- aizgāju pie ārsta, kur man veica izmeklēšanu un atklāja audzēju. Tas man izmaksāja 50 eiro. Neuztraucos, jo man tak ir polise dzintars2.Taču jūs man piesolījāt atmaksāt tikai 20 eiro no tā, kur piedevām pieprasījāt man nosūtījumu, kas man izmaksāja papildus 10 eiro. Jūs vispār ahuheļi? Cilvēku čakarētāji! Nekad negribu vairs neko kopīgu ar jums. Un cilvēkiem stāstīšu, reklamēšu jūsu apčakarus.
VikyFinds SIA - Jūlija Špakova +37120757696 - Negodīga uzņēmējdarbība (krāpniecība)
Магазины / Торговля
Sat, 12 Jul 2025 12:09:11 +0000
Caur sociālajiemtīkliem uzrunā cilvēkus, tiekas un izkrāpj mantas par ko tiek solīta samaksa pēc preces realizācijas, bet tie ir meli, jo uznēmums tiek tirgots. Dažādas butikveida un vintage preces - padomju laika traukus, bērnu mantas, dekorus, pieaugušo un bērnu apģērbu un apavus, gaismekļus un lampas.
SIA *Park Expert* - Обман
Аренда автомобиля
Fri, 11 Jul 2025 14:40:39 +0000
хочу предупредить всех об обмане с платной парковкой по адресу Висвалжа 5 которая принадлежит sia *Park Expert*! оплатить услуги по телефону через киар код невозможно а после звонка оператору и обозначения проблемы вам советуют оттуда уехать в другое место! после этого вам присылают штраф на 35 евро хоть даже стоянкой вы не пользовались ссылаясь на правила! думаю не я один попался на это мошейничество так как рядом со мной стояла женьщина с такой же проблемой! будьте осторожны и не попадитесь на этот обман!
Mēbeļu Guru - Briesmīgs serviss
Мебель/Интерьер
Sat, 12 Jul 2025 12:08:54 +0000
Pasūtīju kafijas galdiņu, kuru gaidīju gandrīz divus mēnešus un tā arī nesagaidīju. Divas reizes tika piegādāts nepareizais galds. Zvanot uz veikala prasot palīdzību un situācijas izskaidrošanu meitene pasaka, ka viņai tiek bojāts garastāvoklis un noliek klausuli. Noteikti nevienam neiesaku tērēt laiku ar šo veikalu, jo vēl sliktāka apkalpošana un attieksme ir grūti iedomājama.

Kategorija: Рейтинг компаний на Sūdzības.lv. | Skatījumu skaits: 362 | Pievienoja: ADMIN | Reitings: 5.0/1
Komentāru kopskaits: 0
avatar