[ · Jaunas vēstules · Dalībnieki · Foruma noteikumi · Meklēšana · RSS ]
Последние 25 жалоб на Sūdzības.lv
ADMINDatums: Вторник, 30.01.2018, 12:23 | Ziņojums # 11
Главный администратор
Grupa: Администраторы
Ziņojumu skaits: 3937
Statuss: Оффлайн
 SIA Challanger, LV40203109274 - Krāpšana
18.12.2017. pārskaitīju naudu par mobilo telefonu, ir 29. janvāris telefona nav, vairrākkārt rakstīju e pastu, lai atgriež naudu, sazvanīt nav iespējams. Vēlos saņemt atpakaļ savu naudu! Palīdziet! Ir maksājuma pierādījums, es nezinu, ko darīt!


 
ADMINDatums: Вторник, 30.01.2018, 12:23 | Ziņojums # 12
Главный администратор
Grupa: Администраторы
Ziņojumu skaits: 3937
Statuss: Оффлайн
 Senukai - Krāpšana, nevērība un nekaunība
Pasūtīju mammai KSenukai mājaslapā simpātisku duškabīni, uzreiz veicu maksājumu kopsumā ar piegādi un ienešanu telpās. Jau pēc 3 dienām duškabīne ar dpd kurjeru ir klāt ar zvanu pirms 5min. Labi, ka mamma bija mājās, bet viņai bija kurjeram jāpalīdz izvilkt to monstru ārā no busa. Es nezināju, ka klientam ir jāpiestrādā par krāvēju un par to jāpiemaksā 18eur. Šobrīd duša stāv ārā pagalmā. A ja es būtu pasūtījusi duškabīni omei, kas dzīvo Ķengaraga hruščovkā? Nesaprotama klientu apkalpošana. Nekad vairs neiepirkšos šajā veikalā.


 
ADMINDatums: Вторник, 30.01.2018, 12:24 | Ziņojums # 13
Главный администратор
Grupa: Администраторы
Ziņojumu skaits: 3937
Statuss: Оффлайн
 Autoserviss - отдала машину которая заводилась в сервис, вернули машину,которая больше не заводиться!!!
отдала машину в сервис на ул.Улброкас 44h с жалобой о том , что горел датчик масла. в итоге позвонили сказали, что масло течет и капает на грм ремень. поменяли ремень и отсюда пошли все проблемы. якобы при замене ремня мастер "накосячил" - вырвал с корнем фишку от блока управления двигателя. итог: машина делалась почти 3 месяца , были самовольно заменены детали, детали хозяина машины были проданы( о чем выяснилось при разбирательствах), изначальная причина , по которой машина была в сервисе не была устранена + грм ремень поставили б/у! ,что выяснилось при разбирательствах. итог: машина была пригнана в сервис заведенный, выехала -на буксире. будьте бдительны и аккуратны


 
ADMINDatums: Вторник, 30.01.2018, 12:25 | Ziņojums # 14
Главный администратор
Grupa: Администраторы
Ziņojumu skaits: 3937
Statuss: Оффлайн
 Picu darbnīca vecmilgrāvis - Picu darbnīca vecmilgrāvi atsakās vest uz sarkandaugavu.
Sveicināti. Neiesaku šo piecēriju cilvēkiem,kas dzīvo sarkandaugavā.. uzvanīju vēlējos pasūtīt uz mājām, bet teica, ka nevedīšot. Lika , lai zvanu uz teikas filiāli, bet tie ar atteicās vest. Pirmo reizi saskaros ar tādu sliktu piegādes servisu...


 
ADMINDatums: Вторник, 30.01.2018, 12:25 | Ziņojums # 15
Главный администратор
Grupa: Администраторы
Ziņojumu skaits: 3937
Statuss: Оффлайн
 Forumauto Kia - Krāpšana, slikts serviss
Pēc Forumauto "garantijas apkopes" bijām spiesti braukt uz citu specializētu servisu, kur mums nomainīja, eļļu, eļļas filtru un salona filtru (skat. bildes), jo izbraucot no Forumauto servisa un konstatējot nenomainītu eļļu, mums tur pateica, ka ir nepieciešams sertificēta eksperta atzinums, lai to pierādītu. Te nevajag nekāda sertificēta eksperta atzinumu. Bildēs skaidri var redzēt, kur ir nomainīta eļļa un salona filtrs un kur nav. Paldies Forumauto par godprātīgu darbu mūsu Kia Sportage garantijas apkopē un draudiem no vadības puses par patiesības izklāstīšanu. Nevienam neiesaku pirkt no Forumauto automašīnas un veikt garantijas apkopes pie šī dīlera!


 
ADMINDatums: Вторник, 30.01.2018, 12:26 | Ziņojums # 16
Главный администратор
Grupa: Администраторы
Ziņojumu skaits: 3937
Statuss: Оффлайн
 LMT - Slikts serviss
Ļoti slikta kvalitāte gan internetam, gan televīzijai. Visu laiku LMT veic kaut kādus remontdarbus(par kuriem iepriekš netiek brīdināts), tāpēc nav ne interneta, ne televīzijas. Remontdarbi tiek veikti vakarā un pēcpusdienā, kad internets ir vajadzīgs dažādiem biznesa darījumiem, bērniem mācībām, ko nevar atlikt. Bieži vien nācies atlikt dažādus darījumus. Zvanīju arī uz LMT uzziņu tālruni, taču tur ieteica tikai re-startēt visu, kā arī teica, ka notiek remontdarbi, bet nepavēstīja cik ilgi tie varētu notikt. Noteikti neieteiktu nevienam LMT pakalpojumus!


 
ADMINDatums: Вторник, 30.01.2018, 12:26 | Ziņojums # 17
Главный администратор
Grupa: Администраторы
Ziņojumu skaits: 3937
Statuss: Оффлайн
 Lattelecom - Krāpšana
Pieteicos shortcut bezmaksas 30 dienu piedāvājumam, 30 dienas par brīvu pēc tam 6 eur mēnesī, pie registrācijas jāievada kreditkartes dati zem 0.00 rēķina, protams ka 6 eur no kartes savāc uzreiz, pēc 30 dienām jau apetīte aug un ir jau savākti 15.99, lai šo ārprātu izbeigt ir jāpatērē divas stundas un jāveic divi zvani 1.5 eur apmērā katrs, un tātad tuklğīmi lattelekautka vadošais darbiniek - manā jaunībā par tādiem gājieniem meta karjerā ar smagumu pie kājas, un tu drīksti pazvanīt un atvainoties 25154453 ps es un mani tuvinieki nolēmām atteikties no šī uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem.


 
ADMINDatums: Вторник, 30.01.2018, 12:27 | Ziņojums # 18
Главный администратор
Grupa: Администраторы
Ziņojumu skaits: 3937
Statuss: Оффлайн
 Shopping Service/ Bactefort® - uzticams līdzeklis parazītu! - Krāpšana
18.01.2018 g. Pasūtīju " Shopping servicē" pret parazitāro preparātu bactefort pilienus 6 pudelītes par summu 103 eur. 22.01.2018 saņemu sūtījumu kurā bija tikai 2 pudelītes. Kastē vēl bija atteikuma veidlapa, kuru es nekavējoties aizpildīju un tajā pašā dienā kopā ar preci atsūtīju uz firmas reģistrētu adresi. Veidlapā es norādīju atgriezt naudu ar pārvedumu. Uz www.pasts.lv izsēkoju ka sūtījums piegadāts 26, janvārī, bet nesaņemu ne zvanu, ne naudas. Uz telefonu neatbild. Tad es pieteicos velreiz pilieniem lai dabūt kontaktu. Man atzvanija, es izstas'tīju savu problēmu, absolīja naudu atgriezt, lai tā būtu. Bet pagaidam kluss. Mani uzmanā, ka viņiem visu laiku mainas cenas, atlaides, maksas vai bezmaksas piegade, runā tikai krieviski. Negribētu lai citi iekrita līdzīga situācijā. Cēru ka nauda būs atgriezta.


 
ADMINDatums: Вторник, 30.01.2018, 12:28 | Ziņojums # 19
Главный администратор
Grupa: Администраторы
Ziņojumu skaits: 3937
Statuss: Оффлайн
 Tele2 - Tele2 Обман
Хочется поделится с вами письмом счастья которое пришло только спустя 15 лет! Никому не пожелаю быть клиентом этой компании! Прежде чем такое письмо оплачивать обратитесь к юристу или в общество прав потребителей! Так как это может быть обманом!


 
ADMINDatums: Вторник, 30.01.2018, 12:28 | Ziņojums # 20
Главный администратор
Grupa: Администраторы
Ziņojumu skaits: 3937
Statuss: Оффлайн
 Valsts Ieņēmumu Dienests - Madonas Nodalja
Nāc kad gribi.. Neviena nav... Baigās strādnieces... Bljâviens par ko viņām algu maksā... Idiotisms. Konkrēts...29.. Janvāris... Tikko biju vid... Uz durvim darba laiks no 9-18... Tukši krësli... Murgs kaut kads... Nosēdēju 45 minūtes... Rezultāts apaļļa...0. Ka var ņemt tādus darba...?


 
Meklēšana: