13:01
НЕ ДАЙ СЕБЯ ОБМАНУТЬ! ИЗ ПОСЛЕДНИХ ЖАЛОБ НА SŪDZĪBAS.LV 2 МАРТА 2023 ГОДА


Последние жалобы:
 
 Compensa - Kasko neizmaksā
Страхование
Thu, 02 Mar 2023 11:28:51 +0200
Divus gadus maksāju KASKO apdrošināšanu Compensa, samaksājot ap 640 eirom, pēc mēneša gribēju pagarināt, bet notika nelaime. Vilku savu veco auto, plīsa trose un izsita aizmugurējo logu, nedaudz iebuktējot aizmugurējās durvis. Par cik bija apdrošināšana, nolēmu pieteikt skādi, bet atnāca atteikums, jo tādā darbība esot ekspluatācijas pārkāpums, tā rakstīja "speciāliste par transportu". Viņa teica, kad labāk būtu pateicis, kad atmuguriski iebrauca kokā (tas gan laikam ir paredzēts ekspluatācijas noteikumos?!?), tad gan izmaksātu. Gribēju tiesāties, bet par cik skāde ir ap 200 eiro, tad man nervi un laiks ir dārgāki, uz ko viņi arī cer. Es nekad mūžā vairs neielaidīšos nekādos darījumos ar šo kantori un ieteikšu to nedarīt visiem saviem draugiem un paziņām. Mūsu Doktorāts arī nepieņem viņu veselības apdrošināšanas polises, jo viņi negrib apmaksāt. Bruno Gūža
 Hesburger - Nedod iespēju strādāt
Кафе, бары
Thu, 02 Mar 2023 10:30:27 +0200
Mans vīrs pieteicās otro reizi uz Alfas Hesburger, intervijā teica, ka steidzami vajag darbiniekus. Tajā pašā dienā nokārtoja OVP par savu naudu un bija gatavs strādāt jau ar nākamo dienu. Personāldaļa atcerējās viņu un teica, ka negrib uzsākt sadarbību. Viņš pirmajā reizē nemaz nebija uzsācis darbu un tas bija Covid laikā, kad bija dažādi ierobežojumi. Tad varēja uzreiz pateikt, ka mēs tevi atceramies un nebūtu jātērē savs laiks un nauda pie ārstiem.
 Cepšanas forma Guardini 73025GEGNAMAD, bēša - Tehnoloģisks brāķis
Интернет магазины
Thu, 02 Mar 2023 10:30:48 +0200
Teflona cepšanas formu iegādājos 1a.lv interneta veikalā pa 10 eiro, lai ceptu omleti cepeškrāsni, sākumā ļoti labi bija, bet pēc nepilnu 2 nedēļu lietošanas sāka lobīties nost teflona pārklājums. Ņēmu omleti ārā no formas ar plastmasas lāpstiņu, kas ir ļoti vienkārši izdarāms, jo pie teflona jau nepiecepās, būtībā tur pat lāpstiņu nevajag, lai dabūtu ārā.
 Ilze Matīsa trenere sporta speciāliste - Krāpniece
Спорт
Thu, 02 Mar 2023 10:31:16 +0200
Dāmas un kungi uzmanieties no sporta trenerēs Ilzes matīsas pakalpojumiem, morāle un ētika cilvēkam sveša. Ģimenes vērtības neizprot. Patīk aizņemti klienti pēc treniņiem un liela interese par svešas mantas piesavināšanos. Darbojas vairākos Rīgas sporta klubos. Pasniedz sevi kā ļoti zinošu, profesionālu personu bet patiesībā ir visīstākā afēriste, labuma meklētāja. Esiet piesardzīgi un uzmanīgi!
 Green Motors - Krāpšana
Автосервисы
Thu, 02 Mar 2023 10:53:59 +0200
Man skoda octavia iedegas abs/esp kļuda. Es aizbraucu pie Green Motors Serviss (dileris) , kur bija konstatēts ka man jāmaina abs bloku. Cena viņam bija ap 1400 eur + darbs. Es atteicos. Pēc kādu laiku es saku meklēt meistaru kurš varētu man palidzet konstatet istu problemu. Un kad es uzzinaju es biju "šoka". Ar abs bloku bija viss kartiba. Izradas ka vajadzeja samainit aizmugureja riteņa kustibas sensoru (ap 30 eur) . Jo deļ viņas abs bloks meta kļudu. Pec sensora maiņas ar auto ir viss kartiba. Ka ari bija parbaudita Dsg atrumkarba, kura bija nesen samainita pret pilnigi jaunu (cita servisa) . Un green motors serviss man ilgi stastija ka man ir uzstadita "nepareiza atrumkarba" ļoti interesanti bija šo klausities. Un rekins par atrumkarbu (1 no 3 daļam) bija ap 1600 + darbs. Velos tikai pabridinat. Ja jums vienalga kas ir noticis ar jusu auto un jums nav žel "izmest pa gaisu" naudu tad droši brauciet uz green motors, un izbaudiet profesionalus stastniekus.
 Andrijs Lama - Krāpšana
Отдых / Развлечения
Thu, 02 Mar 2023 10:32:23 +0200
Pārdod biļetes facebook ar vārdu Andrijs Janis Stignevicus, profilā teikts, ka no šauliem, bilde profilā nemta no zinām. Gribēja pārdot the weeknd biļeti. Kā redzu daudz ko pārdot šis cilvēks vēl, ieskaitot iphonus un citas biļetes. Uzmanaties, Saka, ka profils tāds, jo no brāļa accounta.
 Bolt - Šofera nekompetence
Такси
Thu, 02 Mar 2023 11:30:29 +0200
Labdien. Šī gada 1.03 tika izsaukts taksometrs darba vajadzībām, kas domāts citiem maniem kolēģiem. Tika norādīti korekti kontakt tālruņi uz kuriem zvanīt, kad šoferis ierodas. Viktors Volkswagen Golf Variant, Silver · NA-728 nepazvanīja un klients nesaņēma info par ierašanos, par cik pasūtītājs bija uzņēmums. Šoferis iekasēja naudu par neīrēšanos. Taksis tika izsaukt otrreiz. Atsaucās tas pats šoferis un tas pats scenārijs. Šoferis nepazvana klientam, bet, kad paiet gaidīšanas laiks, iekasē naudu. Par cik ļoti steidzami bija jānonāk attiecīgajā adresē, saucām taksi vēlreiz un atsaucās tas pats šoferis, kas visu laiku atradās adresē, bet nebija spējīgs pazvanīt un par to painformēt klientu. Lūdzu nodrošiniet, ka šoferi sazinās ar saviem klientiem, īpaši ja pasūtītājs ir uzņēmums. Tajā situācijā klientam nav pieeja izsekošanai.
 Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts serviss
Государственные учреждения
Thu, 02 Mar 2023 10:33:38 +0200
Biju ar bērnu (3gadi) , bērnam vajadzēja uz tualeti, kuras nav! Apkalpošana ari bija ne īpaši patīkama, pie lodziņa apkalpoja rupja sieviete. Vietas nebija kur nolikt ne somu, ne jaku (kamēr regulēju bērnu fotografēšanai) pussēdus stāvoklī uz krēsla. Un beigas-foto sanāca tikai 1. Gb. (nebija iespējas uzvelēties labāko foto) , jo viņiem ķeras dators!
 Signe Ozoliņa - Krāpšana
Одежда
Thu, 02 Mar 2023 10:34:23 +0200
Neuzķeraties uz Signes Ozoliņas no Liepājas vai Liepājas apkārtnes. Andelē Mandelē tirgo jaunas un lietotas drēbes. Naudu pieprasa veikt uz Lietuvas kontu, kur jāveic starptautiskais maksājums((labi ka nepaņēmu zib maksājumu, tad būtu ,,iekritusi" uz lielāku summu) preci neizsūta, naudu neatgriež. Neesmu vienīgā, ko viņa ir piemānījusi. Pašās beigās vēl tevi pašu apvaino, ka tu neesi naudu pārskaitījusi.
 Europark.lv - Krāpšana, slikts serviss
Прочее
Wed, 01 Mar 2023 17:16:27 +0200
Iesaku neizmantot SIA Europark Latvia stāvvietas, jo nekur nav norādes, ka soda sankcijas sākas jau no 10 minūtes. Ja cilvēks ir gados vecāks un stāvvieta ir bedraina un nesakārtota, kā tā, kas atrodas pie Stradiņa slimnīcas, tad 10 minūtēs var arī nepaspēt samaksāt pr stāvvietu. Slikts serviss.
 Balvu un Gulbenes slimnīca - Slikta komunikācija ar bērnu
Больницы
Thu, 02 Mar 2023 03:34:02 +0200
25.februārī aizvedu savu bērnu (nepilni 2 gadi) pie bērnu alergologa dr.Mārītes Pogas. Attieksme un komunikācija - "kā pret suni". Biju aizmirsusi sejas masku citā somā. Ejot iekšā kabinetā - dr. Poga nepieklājīgā un dusmīgā tonī uzbļāva "Kur maska?" Uz ko es mierīgi atbildēju ka aizmirsu citā somā. Tam sekoja dr. Pogas vēl dusmīgāks tonis un jautājums "Kā Jūs vispār tikāt cauri reģistrācijai?" Uz ko es atbildēju ka redz, ka tikām. Tad daktere pateica, citēju: "Nu, ko es varu pateikt, pretīgi, ļoti pretīgi! " Tātad pretīgs personāls un pretīga es! Varu pateikt, ka personāls ir lielisks Gulbenes slimnīcā. Pa vidu visam ir mans bērns, kuram jau tā ir bailes no dakteriem. Mans bērns raud, es viņu mierinu. Atgādinu ka dr. Poga ir BĒRNU alergologs. Uz manu jautājumu kur lai dabū masku, viņa man to negribīgi iedeva. Citās iestādēs ir prakse, kad maskas dod! Bērns turpina raudāt, es viņu mierinu. Dr. Poga turpina nepieklājīgā un dusmīgā tonī prasīt, ko jūs te atnācāt. Cik esmu ar bērnu bijusi pie dažādiem ārstiem, vienmēr ir laipna, jauka attieksme - jo bērns nav pieaugušais, ar bērnu ir jārunā savādāk un jāuzvedas savādāk. Kad dr. Poga pavirši apskatīja manu bērnu, uzrakstīja ka bērns ir jāpavēro. Analīzes netika ņemtas. Pēc frāzes savā augstprātīgajā tonī "Vēl kaut kas?" es teica paldies, nekas. Uzskatu ka dr. Pogai ir jāapmeklē psihologs vai psihiatrs! Tā nedrīkst runāt ne ar pieaugušajiem, kur nu vēl bērniem! Varbūt ir jāmaina profesija?!
 Latvijas Urologu Asociācija - Urologa Ivanova rupjība un neprofesionalitāte
Центр здоровья
Wed, 01 Mar 2023 15:25:22 +0200
Vizītes laikā pie urologa Kirila Ivanova 2003. Gada 1. Martā pulksten 13.00 redzēju, cik neprofesionāli, rupji un nepieklājīgi viņš ar mani komunicē. Man ir 70 gadi un pirmo reizi satieku tādu ārstu. Pēc mana lūguma nomainīt viņa izrakstītās zāles, viņš ieteica man pašai tās nosaukt, piedāvāja par viņu sūdzēties!
 Moshmans SIA - Krāpšana
Сантехника
Thu, 02 Mar 2023 07:10:16 +0200
KRĀPNIEKI UN MEĻI. No Moshmans piezvanīja un pateica, ka jāmaina ūdens skaitītājus, jo it kā termiņš tuvojoties beigām. Atbrauca, smuki nomainīja, it kā viss OK, bet pienāk mēneša beigas, kad jānorāda skaitītāja rādījumi un man, izrādās, ka pēc namu pārvaldes datiem skaitītāji būtu jāmaina tikai pēc gada, ko, izrādās, man pašam būtu jāzina, kā apgalvoja firmas pārstāve, it kā es sekotu līdzi, kad beidzas kaut kādu skaitītāju termiņi. Tikmēr, kad pati man zvanīja, uzticējos. OK. Idiots esmu arī es, jo nepārbaudīju teiktu (un paldies Moshmans par mācību), bet nu uzmanieties, cilvēki, no šī uzņēmuma.
 Inga Stikāne - Krāpšana
Здоровье / Медицина
Thu, 02 Mar 2023 11:55:54 +0200
Uzmanieties pirms ņemat darbā šo personu. Viņas mērķis ir maisīt gaisu jūsu uzņēmumā. Viņa ir apsēsts ar vīriešiem un koķetē ar katru kas nāk pretī. Bet viņas mērķis ir uzņēmuma vadība vai turīgi vīrieši. Vienlaicīgi viņa uzsāk attiecības ar vairākiem ar mērķi izjaukt viņu ģimenes. Šai personai nekas nav svēts, morāles viņai nav. Pēc tam no viņas netiksiet vaļā, bet uzņēmuma labā slava būs sabojāta. Viņa būs izkrāpusi no jums slepenu informāciju ar kuru pēc tam jums draudēs. Joprojām viņai nav izdevies izjaukt tās ģimenes, kuras viņa pēdējā gada laikā mēģināja izpostīt, tāpēc tagad kā hiēna metīsies virsū nākošajiem saviem upuriem.
 Šautuves "Trāpītava" klientu apkalpošana - Nevēlēšanās (nespēja?) risināt domstarpības par iespējamu sliktu klientu apkalpošanu
Прочее
Wed, 01 Mar 2023 15:17:15 +0200
Man 36 gadi. Savai sievai uz vārda dienu vēlējos uzdāvināt aktivitāti šautuvē, atradu lokācijas ziņā ērtāko variantu šautuvi Trāpītava un uz norādīto numuru pieteicu laiku, kuru darbinieks vīrieša balsī akceptēja uz plkst. 12: 00 sievas vārda dienas datumā. Pēc 4 dienām, kad aizbraucām uz šautuvi 11: 50, nesapratām, kā pareizi objektā ar savu auto iebraukt un uzzvanījām uz to pašu numuru, kur šoreiz atbildēja sieviete un teica, ka rezervācija ir citā laikā, nekā mēs piebraucām (2 h vēlāk uz 14: 00) . Šādai rezervācijai šajā sarunā es nepiekritu un uz to sieviete apgalvoja, ka visas telefonu sarunas tiekot ierakstītas un es esmu kļūdījies. Es nepiekritu, jo attiecīgajā datumā droši zināju jau iepriekš, ka pēc šautuves, kas būtu 12: 00-13: 00 man ir svarīga sapulce plkst. 14: 00: to salīdzināju ar savā plānotājā ierakstīto, kad pirmajā reizē pieteicu laiku vīrietim uz 12: 00, lai paspētu pēc tam uz sapulci 14: 00. Sarunā ar sievieti izteicu, ka es vēlos, lai šo ierakstu sagatavo un es zvanīšu vēlreiz. Kad piezvanīju vēlreiz, man atkal atbildēja vīrieša balss un pavēstīja, ka ieraksti regulāri tiekot dzēsti, jo firmu sazvana intensīvi daudz zvani katru dienu. Uz manu lūgumu noskaidrot sievietes rīcības iemeslus, vīrieša balss neizrādīja sapratni, pretimnākšanu vai atvainošanos, bet gan izteica nevēlēšanos palīdzēt un neapmierinātību par to, ka ja man ir iebildumi, tad man esot pašam jānodrošina ieraksts, kurā dzirdams par plkst. 12: 00 un man piemēroto laiku, tādējādi pierādot sievietes darba nekompetenci. Rezultātā izgāzās vārda dienas pārsteigums sievai, kas mani kā šīs firmas potenciālo klientu ļoti apbēdināja un skāra emocionāli! Firmai, kas apkalpo klientu pieteikumus telefoniski, būtu šajā situācijā jābūt pretimnākošai un gadījumā, kad ieraksts nav saglabājies, vismaz jāapstiprina, ka kolēģu lokā notiks saruna ar sievieti par attiecīgo starpgadījumu, ja ne kaut vai jāatvainojas par starpgadījumu.
 Aleksandra Bondareva - Aleksandra Bondareva/ Negodprātīga īrniece
Жильцы
Thu, 02 Mar 2023 09:32:19 +0200
Aleksandra Bondareva. Negodprātīga īrniece. Lūgums, uzmanīties/nesadarboties! Nesamaksāja 3 mēnešu īres maksu + 3 mēnešus neveica komunālos maksājumus. Nozaga TV, mazo sadzīves tehniku. Salauza dīvānu, salauza durvis no eņģēm, izsita caurumus durvīs. Atstāja dzīvokli kā cūku kūti - sūdi vannas istabā un uz veļas mašīnas, netīras zeķes un apavi - pa visu dzīvokli, ēdienu atliekas, netīrie trauki, viss netīrs, smirdīgs, lipīgs, izsmēķi - pa visu dzīvokli. Viss ārpus sanitārajām un ugunsdrošības normām. “Aizskrēja prom” ar dzīvokļa atslēgām. Kolosāla pieredze. Uzmanieties!
 Torex - Nekvalitatīvas durvis ar defektu
Магазины стройматериалов
Wed, 01 Mar 2023 15:22:16 +0200
Iegādājāmies durvis Domani Chrystal 100 no SIA Torex,2022 gada jūlijā Torex meistari atbrauca un durvis uzstādīja. Tad arī sākās mūsu problēmas. Durvis tika uzstādītas šķībi un meistari pat nemācēja pievienot elektrisko slēdzeni. Tā rezultātā durvis netiek izmantotās, jo mājā ir divas ieejas. Mēnesi vēlāk konstatēju, ka durvju kārbai sāk nolobīties krāsa. Durvju vērtne ir nosēdusies un pa stūriem vairs nesaiet kopā. Visos savienojumos ir spraugas ,kur pūš vējšs. Mēģinām risināt šo problēmu jau no augusta, bet ir tikai tukši solījumi. Negrib ne atgriezt naudu, ne arī ko citu darīt. Varbūt lieki, bet piebildīšu, durvju cena bija 4000eir.
 VisasDurvis, AllDoors, SIA Ecofreys - Krāpšana, neatbilstoša prece un atteikšanās veikt nomaiņu vai kompensāciju
Продавцы
Wed, 01 Mar 2023 23:15:32 +0200
Iegādājis durvis uzņēmumā ar nosaukumu Alldoors jeb Visas durvis virs 8000eur. Juridiski rēķinu piestādīja SIA Ecofreys. Laikam tā pareizi sauc uzņēmumu. Piegādāja durvis ar vairāk kā 2 mēnešu nokavēšanos. Zvanot katrreiz minēja ka nākamnedēļ. Durvis piegādāja neatbilstošos izmēros (pat 10cm) un neatbilstoši pasūtījuma specifikācijai. Nevar teikt ka kļūdījās. Pārdevējs tagad neceļ telefonu un nevēlās atrisināt radušos situāciju. Atkal tikai velk garumā. Uzskatu ka pārdevējs Krāpjas lai tik vairāk nopelnītu. Tagad mājas interjers ir sačakarēts. Noteikti neiesaku nevienam šo kompāniju.
 Liepājas Autobusu Parks - Slikts serviss
Общественный транспорт
Wed, 01 Mar 2023 15:17:59 +0200
Jau otro dienu pēc kārtas 3 autobuss, kuram 7: 30 ir jāpiestāj Dzērves ielā ir jau ieradies 7: 27. Es dēļ šī gadījuma kavēju jau otro dienu skolu un man ir jācieš no tā, kaut gan šoferis pie tā ir vainīgs un skolotāji manī neklausās. Es uzskatu, ka ja šoferis ir ieradies daudz par ātru tad viņam ir jāgaida pieturā līdz tam laikam kurā bija jāierodas.
 Circle K - Sīka krāpšanās "skrāpē un laimē" spēlē, noteikumu un saistību nepildīšana
Автозаправочные станции
Wed, 01 Mar 2023 23:19:34 +0200
Ja spēles noteikumos skaidri melns uz balta bija rakstīts ka spēle turpināsies līdz 2023.gada 1.martam (IESKAITOT), tad kāpēc šodien 1.martā no rīta atverot tās aplikāciju jau priekšā rēgojās "skaists" bannerītis "Circle K ziemas spēle "Skrāpē un laimē" ir noslēgusies"? Tādējādi liedzot izmantot par spēles apmeklējum dienām iekrātās dāvana kastītes! Sāksim jau ar to ka spēles sākumā 2022.gada decembrī spēles aplikācija nedēļu vai pusotras nedarbojās IT problēmu dēļ! Un kad un kur varēs redzēt 2000eur dāvanu kartes loterijas biļešu izlozes rezultātus?
 Andris Beitins - Slikts darbs, nepadarīts darbs
Строители
Wed, 01 Mar 2023 21:55:14 +0200
Nesadarbojaties ar šo celtnieku. Darba termiņi būs ievilkušies, vai nebūs paveikti. Objektos ierodas alkoholā reibumā. Alkoholā reibumā sabojā īpašumu. Savus darbus veic pavirši. Uz objekta nodošanu cer uz savu kolēģi kurš paveiks visus darbus, un objekts tiks nodots un saņems naudu. Neiesaku nevienam šo izpildītāju, liels alkoholiķis, kurš jums sagādās tikai problēmas.
 Santhos Kumar - Negodprātīgs irnieks, netīrelis un smirdeklis. Krāpšana, dzīvokļa netīrīšana, smirdēšana, tā ka apvemties var

Thu, 02 Mar 2023 03:28:08 +0200
Ļoti negodprātigs īrnieks no Indijas Santhos Kumar - FB var atrast pēc https://www.facebook.com/santoshmrx. ꇙꋬꋊꄲꇙꁝ ꀘꋬꂵꋬꋪ (rocky) Atļaujās visu laiku melot, netīrīt dzīvokli, nevēdināt telpas, nekad logi netiek atvērti un arī ne mazgāti. Dzīvoklī ieiet nevar, jo tur smird, ka apvemties var, viņi paši to smaku nejūt. Kad aizrāda kad smird, atļaujās aizvainot. Viņš atstāja aiz sevis ļoti netīru dzīvokli, bet pēc viņa teiktā viņš esot iztīrījis. Dzīvokļu īpašnieki, esiet uzmanīgi un nekad neizīrējiet viņam dzīvokli. Pirms tam, lai tikai izīrētu stāstīs cik viņš tīrīgs utt. Ir vēl aizdomas, ka viņš ir garīgi slims, raksta neadekvātas vēstules, visu laiku dod norādījumus kas īpašniekam jādara. Pretīgs tips, neielaidieties nekādās darīšanās un neizīrējiet dzīvokli būs tikai galvassāpes. Viņš visu laiku meklēs iemeslus, lai mazāk būtu jāmaksā. Salauza veļasmašīnu, zvanīja īpašniekam prasīja jaunu, līdz šim veļasmašīna gāja un nekādas problēmas nebija. Viņš melo, ka ir apģērbu dizaineris, iepriekš meloja, ka ir jurists un ar darba pieredzi. Viņa mob. 371 28738674 Pielikumā bildes kāds viņš izskatās un kādu dzīvokli aiz sevis atstāja. Pat sienas ir netīras, tagad nepieciešama tīrīšana un renovācija, lamināts šausmīgā stāvoklī. Viņš bez atļaujas svešas vēstules plēsa vaļā, kas adresētas īpašniekam, ļoti bezkaunīga rīcība. Manuprāt, viņš ir garīgi slims cilvēks. Viņš arī strādā kā starpnieks cilvēkiem no Indijas meklē dzīvokļus.
 Lats Veikals - Обман
Магазины
Wed, 01 Mar 2023 15:24:08 +0200
Местный районный магазин lats, постоянно занимается обманом покупателей. На ценних стоят одни цены, на кассе пробивают совершенно другие. Спрашивали у продавцов, что происходит. В ответ, естественно, не успео поменять ценники, поэтому ничего не знаем. 21-го числа были куплены конфеты примерно за 5.85. На ценнике, была типа скидка, т. К. Так обычная цена 8.39 (нет, они нигде так не стоят) . В общем, оплачивая картой, заплатил и проверил чтобы цена была та, которая указана на ценнике. Ушел. Какого же было мое удивление, посмотрев сегодня банковский счет и увидел, что снято было 8.39. Как это провернули, абсолютно не имею понятия. Но в этом магазине обманывают постоянно. Очень много жалоб от людей. К сожалению, не знаю что с ними можно сделать, чтобы они наконец начали работать нормально, а не продолжали обманывать.
 KRODZIŅŠ Šlokenbekas Muižas - Slikts serviss, vecs ēdiens, lēna apkalpošana
Рестораны
Wed, 01 Mar 2023 15:25:03 +0200
I would like to provide feedback as i do believe that maybe the company will think that it is ok to work in such way was they are working. Also it is disappointment to your clients - you made a promise to destroy it. -very bad service (besides that-no additional selling to clients) -not keeping promises and don’t care about clients -very slow (some photos are made like a print screen to see how long we had to sit next to dirty dishes) -food which we got was not what we ordered -there is always taste etc. But some of dishes were old and not suitable to serve. I will add some photos. On 25.02.2023. My relative had a birthday and for that reason she made a reservation for a table for 10/11 people. To make sure that all will be ok she went there with her husband already before to try out meal and make a booking on the place. We made a pre-order for each person in advance to make a process smooth. My relative was asking you on 25th of february to put water on the table and some cold snacks in advance. On the 25th of february she came earlier (her booking was made for 14: 00) and she told the personnel that she is there and they can prepare the table. We all came in time and there was nothing on the table yet. Candle was without fire. The lady who was serving us was totally not interested in us - she was not offering menu additionally, we asked her for water several times (the same to put a fire on candy) . After long waiting finally she bring a salmon sandwiches - but we had to eat them with napkins. then after longer waiting she finally brought salads (they had to be served already before we came..) - without dishes. We explained her that we need some dishes for salads as it is hard to eat with napkins. Afterwards she came again and told that they don’t have rice and all need to choose either potatoes slices either boiled potatoes. The relative who had a birthday asked not to put potatoes but only vegetables. We had to bagging the service lady for drinks menu. After we finished a cold meal - no one was trying to take away dirty dishes. She started to bring warm dishes (we were waiting a long time to get them) and dirty dishes still were on the table and we had to ask to service lady to take them away. Warm dishes: salads were old (photo) , relative which had a birthday and asked for a vegetables got potatoes, meal which was described – grilled chicken fillet with cheese cap, rise, grilled apple, fresh salads and dill sausage was actually – chicken, potatoes and dill - nothing else! Beef meet dish was mixed with pork fat, dish with trout - small scrips were placed on the top of trout skin and extra ordinary olive placed in trout eye. After that we had to ask for a menu to get something from desserts for the kid - he ordered thin pancakes. He got them with a spoon - as it was not possible to eat them with a spoon we had to ask for the knife and fork. It is even not worth to mention that from 3 types of tea - the green tea was out of stock. At the very end surprisingly the service lady said that she apologized and we can have a free of charge non alcoholic drinks. That was one of worst experiences ever. Not recommending to anyone. Atgriezeniskā saite vienmēr palīdz lietām mainīties. Cilvēkam bija apaļa Jubileja, kuru viņš uzticējās sagaidīt pie jums un jūsu solījumi neatbilst solītajam, kas bija ļoti bēdīgi. Ļoti slikts serviss ļoti lēni viss ēdiens neatbilst tam, kas pasūtīts veci produkti es patiesi domāju, ka varbūt labāk, lai par to raksta arī mediji un žurnāli. Tā darīt nedrīkst.
 Vitalombards - Slikts serviss, bojājums
Бизнес / Финансы
Wed, 01 Mar 2023 15:37:54 +0200
Diemžēl pieredze pie vita patīkama nebija, pirmkārts manu izstrādājumu sabojāja, saskrāpēja, un uzlēja skābi, pat nepavaicājot vai es tam piekrītu. Otram kārt atteica, informējot, ka maina skābe toni uz izstrādājuma, kaut aizejot pie konkurentiem kompitents darbinieks pārbaudot manu preci konstatēja, ka tas ir zelts, par ko es būtu saņēmusi vairāk, ja vita darbiniece to nebūtu sabojāJusi! Neskaitot arī to ka, apkalpojošā darbiniece sēdēja ar nemierinātu ģīmi, un skatījās uz mani tā itkā apkrāpt viņu taisos!
Сегодняшние жалобы




Sūdzības.lv. Жалобы на нечестные компании, плохие услуги и на конкретных исполнителей


Sudzibas.lv это веб-сайт, на котором посетители могут выразить свои жалобы, нелюбовь, негативные эмоции и впечатления о компании, услуге или человеке, с которым они сталкивались разными способами. На сайте могут отображаться жалобы пользователей, рейтинговые значки, добавленные изображения и видео. 
 

Главная страница | О нас | Добавить жалобу | Список компаний | Часто задаваемые вопросы | Как разрешить жалобу | Правила использования | Контакты

 

Kategorija: Sūdzības.lv | Skatījumu skaits: 367 | Pievienoja: sava011 | Reitings: 5.0/1
Komentāru kopskaits: 0
avatar
async src="https://usocial.pro/usocial/usocial.js?uid=4e0b8d396af25638&v=6.1.5" data-script="usocial" charset="utf-8">