18:55
Последние 25 жалоб и отзывов латвийских потребителей на Sūdzības.lv от 28 декабря 2022 года
 
Последние 25 жалоб и отзывов латвийских потребителей на Sūdzības.lv от 28 декабря 2022 года
 
 Cityparks - Negodprātīga sodīšanas prakse
Авто / Транспорт
Wed, 28 Dec 2022 15:42:48 +0000
Pie veikala novietoju automašīnu un uz 30 minūtēm iegāju veikalā. Iznākot ārā konstatēju, ka logā atstāti 30 Eur līgumsods. Protams, par to, ka neievadīju auto numuru veikalā esošajā monitorā. Tas nekas, ka tā stāvvieta mēnesī maksā 15 EUR https://eparking.lv/carpark/id/165. Sodu 30 EUR tāpat nesamazina, jo uzskata, ka ir jāsoda visi un turklāt pa maksimumu. Gaidu vēl PTAC atbildi vai ir samērīgi likt sodu 30 EUR, ja pakalpojums maksā mēnesī 15 EUR. Esiet uzmanīgi, ir dzirdēts, ka viņi pilnīgi gaida tās 5 min un uzreiz liek tos sodus. Savādāk jau viņi nemāk pelnīt, vienīgais ienākuma avots ir sods.
 Bite - Разводят с договорами
Операторы мобильной связи
Wed, 28 Dec 2022 15:33:34 +0000
В один момент позвонили и предложили заманчивые тарифы. Так как у меня 6 номеров, то решил попробовать. Уточнял что так как не знаю, вдруг не понравится кач-во интернета/связи то нужны бессрочные договора. Прислали с курьером симки/договора, прочитал, вроде все ок. Через время понял что кач-во интернета не устраивает, решил вернуться обратно. И тут при отключении выясняется что 2 из 6 договоров... С минимальным сроком. И причем с конскими штрафами за отключение (порядка 800 евро) . Тоесть развели меня... Кто бы мог подумать что получая 6 казалось бы одинаковых договоров от крупной компании нужно внимательно прочитать их все, а не только ознакомится с первым...
 Niedrāji Mr SIA - Patvaļīgi zāģē svešā teritorijā kokus bez atļaujas
Прочее
Wed, 28 Dec 2022 15:36:55 +0000
Šis kantoris veica kou zāģēšanu un patvaļīgi iegāja citā kadastrā un bez atļaujas arī tur nozāģēja kokus. Apsolīja atbraukt problēmu izrunāt, bet neviens neieradās, tēlo strausus. Esiet uzmanīgi kam uzticiet zāģēt savu mežu. Turieties pa gabalu no šitādiem kaktu kantoriem, kas laiž zāģēt visādus stulbeņus, kas neorientējas 50 metru rādiusā mežā. Ja zāģeris nesaprot, kur viņš atrodas un ko jāzāģē, tad jāiet maksimā plaukti krāmēt, mežā nav ko darīt.
 BTA - Krāpšana.
Страхование
Wed, 28 Dec 2022 12:21:40 +0000
Bija apdrošināts dzīvoklis, tai skaitā arī pret īrnieku radītājiem bojājumiem. Kad pēdējie īrnieki bija atstājuši dzīvokli ar stipri bojātām ārdurvīm, izsistām iekšējām loga rūtīm, saķēpātām tapetēm, bojātu grīdu un mēbelēm, sasistu podu, tad, protams, BTA tika iesniegts atlīdzības pieteikums. Sākumā viņi neteica, ka obligāti vajag arī policijas aktu. Līdz ar to pirmais pieteikums pēc ilgākas pauzes tika atteikts. Tad izsaucām policiju, kura teica, ka tas neesot viņu pienākums apdrošināšanas gadījumā, bet pašiem apdrošinātājiem vajadzēja atbraukt un visu piefiksēt. No BTA neviens signāls nebija, ka grib paši apskatīt dzīvokli, kas būtu tikai pilnīgi loģiski. Bet nu neko - policija atsaucīgi visus bojājumus piefiksēja un šo aktu sastādīja. Iesniedzām otrreiz pieteikumu, šoreiz jau ar policijas aktu (kā BTA vēlējās), bet pēc ilgākas pauzes atkal tika saņemts atteikums. Šoreiz par iemeslu no viņiem tika minēts, ka esot pagājis pārāk ilgs laiks kopš īrnieku aiziešanas un policijas iesaistes… Līdz ar to sapratām, ka iemesli tiek izzīsti no pirksta, lai tikai nebūtu nekas jāatlīdzina. Pat neviena centa. CILVĒKI - METIET LĪKUMU ŠAI KRĀPNIEKU KOMPĀNIJAI!
 Bolt Food - Darba korupcija
Отдых / Развлечения
Wed, 28 Dec 2022 11:24:42 +0000
Sveiki. Īsuma sakot, ja ir piedāvāts strādāt bolt food. Neejam. Ilgstošie darbinieki ar vadītāju sadarbojās! Negodīgas algas, izsturēšanās pret jaunajiem darbiniekiem, bonussi un viskādas citas privilēģijas.Ja ejat strādāt tad tikai uz dažām dienām.
 Samsung - Ledusskapja bojājums
Сервис электротехники
Wed, 28 Dec 2022 10:42:40 +0000
Ļoti pretīga Samsung attieksme pret pircējiem! 2020. Gada februārī nopirkām samsung ledusskapi, samaksājot par to 644 eur. Pagāja nepilni 3 gadi, bet šodien ledusskapja saldētava vairs nav lietojama, jo atvilktņu slīdņi sabruka mazos gabaliņos! Sazvanījos ar autorizēto samsung servisu, paskaidroju problēmu, bet tur man teica, ka nomainīt saldētavas kameru (iekšpusē) nav vispār iespējams un man jāpērk jauns ledusskapis! Sazvanījos ar samsung Latvija - tur pateica to pašu! Nevienam neiesaku iegādāties samsung ledusskapjus, jo materiāli no kuriem tos ražo ir līzdīgi avīzes lappusei. Un kad jums beigsies garantija, tehnika sāks brukt? Un jums ieteiks pirkt jauno!
 220.lv/ Lego - Maldināšana
Игры
Wed, 28 Dec 2022 12:03:10 +0000
Заказал лего 13.12.2022 и началось, товар распродан, потом звонит литва и обещает доставить до Н. Г. Праздников. Оператор 220.lv вообще сказала это ваши проблемы и бросила трубку. В итоге на емаил пришло письмо о возврате денежных средств! Потерял время и без денег.28.12.2022. ! Без всяких компенсаций! Спасибо за испорченные праздники мне и ребёнку!
 KIGO Būve - Krāpšana
Строительство
Wed, 28 Dec 2022 09:11:55 +0000
Krāpnieki, kuri sevi uzskata par profesionālu kantori. 2021. Gada 8. Novembrī tika noslēgts savstarpējs līgums ar sma būvi un tā galveno pārstāvi Adrianu Muzikantu - Spēlmani (tel. : 24983927; 29636763) objekts Jelgavas novadā tika pamests pusratā un adrians sāka meklēt iemeslus dēļ kuriem nespēj apmeklēt objektu (pārdurta mašīnas riepa, darbiniekam ir slimības lapa, laikapstākļi neder u. T. T.) SIA “Kigo Būve” veica ruberoīda uzkausēšanu un skārda plākšņu uzstādīšanu. Pēc viņu pamestā darba pieredzējuši jumiķi minēja, ka viss darbs būs jāpārdara. Ruberoīds jāpārkausē, jo nav pareizi sakausēts, bet skārdi – nepareizi nostiprināti. Kā arī “Kigo Būvei” veicām maksājumu par skursteni, kurš vel joprojām nav piegādāts. Adrians - muzikants spēlmanis nav sazvanāms jau vairāk kā gadu, jo pašam kauns, kā arī caur sms minēja vairākas reizes, ka nauda tiks atskaitīta, bet progresa nav. Neiesaku ar šiem krāpniekiem sadarboties.
 Vairāk Saules - Slikta un nepilnvērtīga piegāde
Рестораны
Wed, 28 Dec 2022 12:04:57 +0000
Diemžēl pasūtījums sagādāja vilšanos 2 no 8 kolēģiem. Mēs jau laicīgi pasūtījām ēdienus savam pasākumam kur summa kopā bija 140 eur, bet ar visu to piegāde tika nokavēta vairāk kā 30 min, attālums bija max. 15 min. Un turklāt vēl nepiegādāja visu pasūtīto, līdz ar to pārējiem nācās dalīties ar savu ēdienu ar tiem kurus apdalīja.
 Circle K - Slikts serviss
Автозаправочные станции
Wed, 28 Dec 2022 14:39:43 +0000
Limbažos pēdējā laikā nakts maiņās strādā viena pārdevēja, un ir redzams, ka tā ir mācekle. Pirmajā reizē devos ar spēles “Skrāpē un laimē” kuponu uz circle k, lai izņemtu ledus kafiju. Biju kopā ar otru personu, kura arī pirka ledus kadiju, bet bez kupona. Maksāt gājām atsevišķi. Pie kases pirmais devās otra cilvēks bez kupona, bet tika tam cilvēkam iesistas jau divas kafijas. Darbiniece nejautāja vai maksāsim kopā vai atsevišķi. Nepievēršot lielu uzmanību pirmā persona samaksāja. Kad devos maksāt nākamā es ar kuponu, darbiniece pateica, ka ir jau iesitusi šo kafiju pie otras personas. Prasīju kāpēc uz savu galvu ir izdomāJusi, ka maksājam kopā, nemācēja atbildēt. Darbiniece pateica mums, ka neko nevar darīt un, lai rīt atnākam nopirkt vēl vienu kafiju ar kuponu. Kāpēc man būtu jāmaksā divas reizes viņas kļūdas dēļ? Otrajā reizē cita jaunā darbiniece arī nemācēja rīkoties ar spēles kuponiem. Vai tiešām ir tik grūti apmācit darbiniekus?
 220.lv - Prece neatbilst aprakstam
Интернет магазины
Wed, 28 Dec 2022 09:59:10 +0000
Uzņēmums pilnībā nepārbauda vai cita pārdevēja prece viņu internetveikalā atbilst minētajam aprakstam. Nesen nopirku datoru no Mdata caur 220.lv un atnāca dators ar pilnīgi citiem parametriem, piedāvā tikai atgriezt naudu un nevis atsūtīt īsto preci (jo tāda noteikti nepastāv) . Mdata mājaslapā datoru ar šādiem parametriem neatrast. Visvairāk tracina 220.lv neieinteresētība izņemt šo preci no sava internetveikala, turpina maldināt cilvēkus, neieteiktu pirkt neko no mdata,220.lv ir līdzvainīgi, jo izmanto šādu apšaubāmu preču piegādātāju un/vai nespēj atjaunot informāciju savā mājaslapā.
 Udensskaititaji.lv - Salauza visu un skaitītāji nestrādā!
Сантехника
Wed, 28 Dec 2022 10:13:23 +0000
1 ja reize meistaris man salauza cauruli un pateica ka viņš neko nevar izdarīt, zvaniet avārijas dienesta un aizbēga projām 2ja reize man uzstādīja visu un es domāju ka viss ir kartība, bet tagad pēc pāriem mēnešiem es pamanīju ka 2 skaitītāji bija uzstādīti nepareizi, viņi ne griežas kad es izmantoju ūdeni!
 Krista Krūmiņa - Vasaraudzes privātklīnika - Attieksme
Здоровье / Медицина
Wed, 28 Dec 2022 10:13:58 +0000
Rezidentam Kristai Krūmiņai ir pavirša attieksme pret pacientiem. Neuzņemas atbildību par pacienta veselības stāvokli, neinteresē analīžu rezultāti, zinot par potenciāliem riskiem; Nav skaidrs kāpēc būtu jāizvēlas privātklīnikas pakalpojumus ar šādu “attieksmi”.
 Stockmann - Krāpšana
Продукты питания
Tue, 27 Dec 2022 18:17:01 +0000
Pēc iepirkšanās Stockmann pārtikas nodaļā 24. Decembrī konstatēju, ka esmu pārmaksāJusi ap 10 eiro. Čekā bija pat ne viena, bet divas kļūdas: viens no maniem pirkumiem bija pieskaitīts divreiz, un štovētie kāposti bija pārtapuši par cūkas ribiņām, kas maksā krietni dārgāk. Diemžēl pamaniju problēmas tikai vakarā, kad taisīju vaļā trauciņu ar kāpostiem, un ieraudzīju ka tie tagad saucas par ribiņām un maksā gandrīz 9 eiro. Iepirkos rīta pusē, kad cilvēku vēl nebija īpaši daudz, tā ka steiga nevarētu būt šo kļūdu iemesls. It kā labs veikals, bet izrādās, ka krāpjas kā centrāltirgū! Ļoti žēl, jo līdz šim tur labprāt iepirkos.
 Spāre Boulings - Neciena svešu īpašumu
Спорт
Tue, 27 Dec 2022 17:34:04 +0000
Agrāk ar ģimeni gāju spēlēt boulingu šeit, diez gan bieži, viss bija labi. Pēc ilgiem laikiem ar draugiem izdomājām aiziet paskatīties kas ir mainījies. Protams ka visas ierīces un celiņi ir tie paši kas pirms 20 gadiem. Man boulings ļoti patīk, tāpēc jau kādu laiku esmu ar savu ekipējumu( divas bumbas, apavi, soma) Nospēlējot divdesmit minūtes, bumbas nenāk ārā, tiek saukts atbildīgais(meitene kura neko nesaprot no boulinga tehniskajām lietām). Zvana priekšniecei lai uzzinātu kas jādara, ar manu palīdzību tiek atrasts viens ķeglis kas iesprūdis bumbu padošanas renē. To izņemot bumbas sāk nākt ārā, bet viena no manām bumbām tā arī nav. Pēc kāda laika bumbai neiznākot atkal saucu atbildīgo lai skatās kas notiek, kur mana bumba palikusi. Neko neatrodot viņa man atbild ka rīt būs priekšniece tad arī skatīsimies. Pēc pāris dienām sazinos ar viņiem par situāciju, man atbild ka viņi bumbu neatrada un darījuši ko var. Uz manu jautājumu ko mēs tagad darīsim, jo bumba bija maz lietota un naudu miskastē es parasti neizmetu. Uz ko man atbild " nezinu ko jums darīt. Mums jau jūsu bumba nav vajadzīga." Sanāk ka viņiem ir vienkārši pie vienas vietas par klientu, lai kas viņš būtu. Ļoti necilvēcīgi pretīga attieksme un vadība. Iesaku nevienam neizmantot viņu pakalpojumus, ne tikai boulingu, arī visu pārējo ko viņi piedāvā.
 Galss buss - Drausmīgs serviss, necieņa pret pasažieriem
Такси
Wed, 28 Dec 2022 03:44:20 +0000
Galss buss ir sliktākais pakalpojumu sniedzējs savā jomā. Daļa šoferu, kas strādā absolūti neciena pasažierus, neapstājas pieturās, brauc garām, ir jāskrien pakaļ uz šosejas un beigās vēl jāsaņem nievājoši skatieni no šofera, kurš tāpat jau kavē, bet viņam te nākas stāties pieturā, kurā nav vēlējies. Kā var izvēlēties gribu stājos, negribu nestājos? Nožēlojami! Daļu no ceļa jāklausās drausmīga nenormatīvā leksika no šofera kurš braucot izsaka visu ko domā par pārējiem blakus braucējiem. Vienkārši fui!
 Dace - Nav pārklājums
Отдых / Развлечения
Wed, 28 Dec 2022 04:38:12 +0000
Nav interneta pārklājums vēlos sūtīt atpakaļ. Kas ir jādara lai nosūtītu atpakaļ, jo es netaisos maksāt par preci kas stāv plauktā un krāj putekļus pat nepateica kas viņi ir, mēs domājām ka Lmt, jo citi pārklājumi nav. Tādēļ lūdzu palīdzēt nosūtīt atpakaļ, arī atteikšanās veidlapas nav klāt būtu rakstījusī ātrāk, bet laboja torņi jā es nevarēšu nosūtīt tad es rakstiski atsakos maksāt.
 M79.lv - Maldina klientu
Интернет магазины
Tue, 27 Dec 2022 16:34:01 +0000
Uz Ziemassvētkiem pasūtīju Lego komplektu. Izvēlējos speciāli M79, jo operators apsolīja, ka piegādās preci stingri pirms svētkiem, kurjeri braukā reizi nedēļā u.tml. Tas viss bija meli - zvanīju precizēt - apgalvo, ka piegāde ir 10 darba dienu laikā. Neatveda ne 10 kalēndāro (kā rakstīts mājaslapā) ne 10 darba dienu laikā. Serviss palika diezgan sūdīgs. Uzticības viņiem vairs nav un nebūs nekad.
 Nopirkt.lv - Atsūtīta cita prece (lētāka)
Интернет магазины
Tue, 27 Dec 2022 16:44:35 +0000
Pirms ziemassvētkiem pasūtījām bērnam Lego. Par cik meklējām konkrēto modeli ar numuru 76217, to atradām šajā mājaslapā un nopirkām. Saņēmām preci pilnīgi citu, bet saņemšanas pavadzīmē ir mūsu sūtītā. Zvanu pārdevējam, nav ne atvainošanās par šo situāciju, bet tieši pretēji pat ļoti cenšas pārliecināt, ka esam pasūtījuši 76206, jo viņu mājaslapā pie šīs preces esot bijis rakstīs 76217 un nosaukums bet beigās iekavās (76206) . Viņiem tas esot kaut kāds cits kods, jāskatās, kas ir iekavās. Bet - vizuālais attēls atbilda sūtītajam 76217. Uz to atbildes nav! Esam ļoti, ļoti vīlušies, jo šajā laikā, kad gribas sagādāt dāvanas un bērns ir izteikts legomāns, kurš skaidri orientējas tajā pasaulē, veikals rupji krāpjas. Atpakaļ baidos sūtīt, jo nezinu vai naudu atgūšu.
 Gaļa un gaļiņa. - Beigta gala
Магазины стройматериалов
Wed, 28 Dec 2022 15:31:43 +0000
Sveiki. Vakar nopirku šajā veikalā gaļu, bet atnesot mājās sapratu, ka gala ir galīgi zaļa un smird. Man ka pircējai pašai bija jāiet uz veikalu un jānes smirdīgā gaļa atpakaļ, jo pārdevēja atteicās nākt pakaļ tai. Kronis visam viņa paprasīja man čeku, lai uzrāda par pirkumu, bet čeka man nebija, jo es izmantoju to par tualetes papīru, kas viņa dura neatceras manu seju iepirkos pirms 2 stundām, paņēmu gaļas gabalu un iemetu viņai sejā. Tagad rakstu šo sūdzību no aizturēšanas kameras. Mūsdienās ir tikai netaisnība. Kas par desām, tas nebija uzbrukums, bet preces atgriešana.
 Kafijas Draugs - Neprofesionāla, ne uz klientu vērsta apkalpošana
Кафе, бары
Tue, 27 Dec 2022 17:26:53 +0000
Aizvedot kafijas automātu uz remontu, Sola atzvanīt pēc 3 ned. , kad būšot gatavs. Paiet ilgāks laiks, bet zvanu nesagaidījām. Tikai piezvanot pašiem - izrādās, ka jau kafijas automāts ir kādu laiku kā saremontēts. Pārdevēji acīmredzot slikti orientējas pašu tirgoto kafijas automātu tehniskajā specifikācijā, jo pārdod neatbilstošu kafijas automāta modelim filtru. Esiet uzmanīgi un paši meklējiet informāciju, nevis uzticieties pārdevēju ieteikumiem. Tiesa gan, kā iespējamais risinājums tiek piedāvāts samainīt filtru uz īsto ar piemaksu, kā arī kurjera izmaksas segt pašiem, savu darbinieku vainu neatzīstot.
 Lemon Gym - Slikts serviss
Фитнесс и спортклубы
Tue, 27 Dec 2022 17:27:26 +0000
Šodien ar dēlu (17g. v.) ieradāmies, lai izmēģinātu bezmaksas nodarbību. Iepriekš bijām piereģistrējušies mājas lapā un sekojuši tur norādītajām instrukcijām, kas jāņem līdzi uz pirmo treniņu. Pilnīgi nekur uzņēmuma mājas lapā nebija minēts, ka nepilngadīgām personām jāņem līdzi vecāks un dzimšanas apliecība vai vecākam - pase ar ierakstītiem bērniem tajā. Piedāvājām administratorei komplektā ar savām Id kartēm uzrādīt manu goda ģimenes karti, uz kuras ir norādīts mans dēls. Goda ģimenes karte ir Latvijas valsts izsniegts dokuments, kas apliecina daudzbērnu ģimenes statusu un konkrētas personas piederību tai. Šāds risinājums nederēja. Piedāvāju autorizēties savā Latvija.lv kontā un parādīt viņai informāciju par maniem bērniem, kas ir uzkrāta Latvijas valsts reģistros. Tas arī nederēja. Sarūgtināja gan tas, ka bijām veltīgi kavējuši savu laiku, gan administratores attieksme, kas vispār nebija vērsta uz situācijas risināšanu un klienta labsajūtu. Viņai pat neienāca prātā vismaz atvainoties, ka šādi ir sanācis un pateikt, ka viņai ir ļoti žēl par mūsu veltīgo nācienu un ka viņa mūs laipni gaidīs citu reizi ar visiem minētajiem dokumentiem. Pilnīgi nekā cita līdzvērtīgi cilvēciska no viņas puses. Ļoti bēdīgi, ka šāda ir liela uzņēmuma seja un pirmā saskarsme ar jaunu klientu. Ieteikums lemon gym uzņēmumam - 1) lūdzu ievietojiet savā mājas lapā pie pirmreizējās reģistrēšanās un pirmreizējā apmeklējuma informācijas labi redzamu paziņojumu, kādi dokumenti ir jāņem līdzi nepilngadīgiem klientiem un kādi nosacījumi jāievēro. 2) izvērtējiet iespēju ļaut pierādīt radniecību arī ar citiem pieejamiem līdzekļiem - derīgai goda ģimenes kartei komplektā ar id kartēm noteikti būtu jābūt vienai no tādiem, 3) strādājiet ar saviem klientu apkalpotājiem - viņi ir jūsu uzņēmuma seja. Viņi ir tie, kuru dēļ klienti pieņem lēmumu būt ar jums vai turēties no jums pa gabalu. Attieksme ir būtiska!
 TSC autorizēts serviss - Slikts serviss, mantas bojāšana
Сервис электротехники
Tue, 27 Dec 2022 17:35:18 +0000
Nodevu datoru uz garantijas servisu, jo taustiņš bija nolecis no klaviatūras. Pieņemt datoru, darbinieks rūpīgi no visām pusēm veica datora vizuālo izskata novērtējumu. Bija atzīmes švīkas uz korpusa, švīkas uz displeja. Pēc kāda laika saņemu telefona zvanu no servisa, ka displejam ir plaisa kreisajā pusē no augšas līdz pat lejai, līdz ar to garantija tiek atteikta, lieliski, protams rakstīju sūdzības, bet tas nelīdzēja aizbildinājās ar to, ka nevienā posmā no nodošanas līdz servisam nav tādu apstākļu lai sabojātu ekrānu. Taču viens moments man gan liek aizdomāties, serviss savā pirmajā vēstulē uzrakstīja, ka dators veikalā tika ietīts burbuļ plēvē un atpakaļ klientam tika nodots burbuļplēvē un kastē, taču pēc otrā iesnieguma, uzņēmums norādīja, ka dators tika ietīts burbuļplēvē un ievietots kastē, līdz ar to te ir liela pretruna, tas nozīmē ka dators līdz servisam ir ņemts ārā jo servisā tika saņemts tikai burbuļplēvē vai arī ari gribēja labāk izskatīties. Visādi mēģina attaisnoties, bet šādu plaisu pieņemot, veikala darbiniekam bija jāpamana, bet nu visi kā viens Saka, ka lūdz viņiem tas nav jādara un nav kvalificēti. Ņemot vērā to ka nav panākta vienošanās par šo visu gadījumu, drīzumā uzsākšu tiesvedību, jo argumentu ir vairāk par nekā pret. Ja vēl kāds grib apvienoties pret šo visu marazmu, tad dm man. Jā un vēl, man piedāvāja klaviatūras maiņu kopā ar displeja maiņu pa 220+pvn. Taču es taustiņu samainīju pa 10 eur, būtu zinājis, nekad nebūtu devis un ekrāns man būtu vesels. Ai vēl daudz ko varu pastāstīt par šo servisu, tur reāli strādā personas kam rokas neaug no īstās vietas. Bija gadījums ar telefonu, bet to var būt citā reizē... Un šeit kas rakstīts sūdzībās par austiņām, ka netīras, un tiek atteikta garantija ir sviests, varu parādīt, kā šāda paša ražotājs, citā servisā iztīra austiņas un samaina pret jaunu... Tā kā pa gabalu no šī veikala lmt un arī no servisa. Nekas vēl nav beidzies... Turpinājums sekos... Viss turpmākais process tiks filmēts... Lai pasaule redz...
 Maxima - Maxima/ Slikts serviss
Магазины
Tue, 27 Dec 2022 12:26:53 +0000
Visiem Priecīgus Ziemassvētkus un Laimīgu jauno gadu! Situācija it kā ne sūdzība bet kaunība firmai Maxima jo salīdzinot Rimi dāvanas darbiniekiem un salīdzinot Maxima dāvanas! Strādājot tādā lielā firmā mana doma tāda jeb ne dāvināt vispār jo katru gadu viens un tas pats! Kāds varbūt teiks ka laba dāvana bet nē tās ir mana domas!
 IKEA - Krāpšana - nepiegādāts pasūtījums
Торговые центры
Tue, 27 Dec 2022 08:06:52 +0000
Sliktākais e-veikals Latvijā. Noradīts piegādes laiks jau ir pagājis, pasūtījuma piegāde tā arī nenotika. Piegādes pakalpojums jau sākotnēji ir apmaksāts pilnā apmērā (9.90 eur) . Noradītajā piegādes laikā paši zvanījām uz Ikea, bet bija atteikts izpildīt piegādes pakalpojumu bez papildus apmaksas 9.90 eur apmērā. Vēlāk atnāca melīgs paziņojums, ka pasūtījums ir piegādāts.
Сегодняшние 25 жалоб и отзывов латвийских потребителей на Sūdzības.lv
Kategorija: Antireklama.lv | Skatījumu skaits: 389 | Pievienoja: ADMIN | Reitings: 0.0/0
Komentāru kopskaits: 2
avatar
0
2 ADMIN • 21:23, 28.12.2022
Bite - Разводят с договорами
Операторы мобильной связи
Wed, 28 Dec 2022 15:33:34 +0000
В один момент позвонили и предложили заманчивые тарифы. Так как у меня 6 номеров, то решил попробовать. Уточнял что так как не знаю, вдруг не понравится кач-во интернета/связи то нужны бессрочные договора. Прислали с курьером симки/договора, прочитал, вроде все ок. Через время понял что кач-во интернета не устраивает, решил вернуться обратно. И тут при отключении выясняется что 2 из 6 договоров... С минимальным сроком. И причем с конскими штрафами за отключение (порядка 800 евро) . Тоесть развели меня... Кто бы мог подумать что получая 6 казалось бы одинаковых договоров от крупной компании нужно внимательно прочитать их все, а не только ознакомится с первым...
avatar
0
1 ADMIN • 21:21, 28.12.2022
припарковал машину у магазина и зашел в магазин на 30 минут. Когда я вышел, я обнаружил, что в окне оставлен штраф в размере 30 евро. Разумеется, за то, что в магазине не ввели номер машины на мониторе. Неважно, что его парковочное место стоит 15 евро в месяц https://eparking.lv/carpark/id/165. Штраф в 30 EUR тоже не уменьшен, потому что считается, что наказывать надо всех и притом по максимуму. Я все еще жду ответа PTAC, разумно ли налагать штраф в размере 30 евро, если услуга стоит 15 евро в месяц. Будьте осторожны, слышали, что они полностью ждут этих 5 минут и сразу же накладывают эти штрафы. Иначе зарабатывать не умеют, единственный источник дохода - наказание.
avatar