21:51
Рейтинг компаний на Sūdzības.lv. в категории «Бизнес / Финансы»


Sūdzības.lv. Жалобы на нечестные компании, плохие услуги и на конкретных исполнителей

Sudzibas.lv Главная страница | О нас | Добавить жалобу | Список компаний | Часто задаваемые вопросы | Как разрешить жалобу | Правила использования | Контакты

РЕЙТИНГ КОМПАНИЙ НА SŪDZĪBAS.LV. ВСЕ КАТЕГОРИИ.

Последние 25 жалоб на Sūdzības.lv

Ecolines - Slkts serviss
Авто / Транспорт
Thu, 19 Jun 2025 19:50:21 +0000
Veicot braucienu 19.06.2025. Rīga-Amsterdama sastapos ar nepatikamam situacijam. Pirmkart-Autobusa tualete nav udens no varda pavisam nav, Otrkart-Stuarte apleja mani,manas personigas mantas,drebes ar kasto kafiju kuru nesa smagi alkohola reibuma pasažierim kas atradijas blakus sedekli,nepiedavaja man salvetes lai to attirit,tualete ka tika minets nebija udens lai nomazgat vismaz rokas, Treškart-Autobusa atradijas daudz smagi alkohola reibuma pasažieri,man blakus atradijas smaga alkohola reibuma virietis,kas bija uzbudinats,uzvedijas neadekvati,lamajas.Stuarte nereaģeja uz lugumumiem viņu bridinat ka izsedinas no reisa,nepiedavaja parsesties, Četrkart-Austinas nebija piedavatas jo ka skaidroja stjuarte tie netika iedoti uz reisu. Pieckart-Otraja stava kur atradijos es nebija ieslegts kondicionieris,vai ventilacija,pec luguma to ieslegt stuarte teica ka kondicionieris ir priekš personigas lietošanas.
SIA Home Holdings - Krāpsana
Домовладельцы
Thu, 19 Jun 2025 18:45:21 +0000
Sia "Home Holdings" iekasē naudu par ūdens pakalpojumiem, taču nepārskaita to tālāk ūdens piegādātājiem! Saņēmām brīdinājumu no Sia Jūrmalas ūdens par iespējamu ūdens atslēgšanu! Kā tas iespējams, ja visi rēķini ie apmaksāti? Rodas sajūta, ka kāds mūs vienkārši mēģina apzagt. Nav skaidrs, kur ir pazudusi mūsu - iedzīvotāju godīgi maksāta nauda, atbildēs tikai tukšas frāzes.
Pulss5 Vca poliklīnika - Neiesaku
Здоровье / Медицина
Thu, 19 Jun 2025 18:13:10 +0000
Biju uz vizīti pie dr.A.Markovska, bezjēdzīgi iztērēta nauda. Vizītes laikā uzzināju ārsta attieksmi pret zāļu reklāmām, pret atsevišķiem ārstiem, kuri ir mani konsultējuši iepriekš (nievājošas piezīmes)un dažām medicīnas nozarēm Latvijā kopumā. Sarunas laikā atkārtoti uzdeva vienus un tos pašus jautājumus, šķita, ka cieš no amnēzijas. Ārsts runāja neiecietīgā pavēlnieciskā tonī. Neieguvu neko.
Tomas Macháček - Tomas Macháček
Карьера / Работа
Thu, 19 Jun 2025 16:32:40 +0000
Public Warning about an Individual in Prague: Tomas Macháček (born 18.08.1979) I feel it is necessary to warn women and families in Prague about a man named Tomas Macháček, born on August 18, 1979, who has recently caused serious harm to my family and personal life. This individual knowingly and deliberately interfered in a committed relationship, fully aware that the woman involved was married and had children. His actions were manipulative, deceitful, and highly disrespectful, resulting in the breakdown of a family and significant emotional distress. I share this warning so that others can be cautious when dealing with him. If you wish to know more details, feel free to contact me privately.
SIA “Jūrmalas namu pārvalde” - Nesaprotama situacija
Домовладельцы
Thu, 19 Jun 2025 16:27:49 +0000
Mēs kopā ar pārējiem esam bezgala šokēti par situāciju ar SIA “Jūrmalas namu pārvalde” – MĒS - iedzīvotāji jau gadiem maksājam rēķinus, taču tagad “Jūrmalas ūdens” ziņo par vairāku tūkstošu eiro lielu parādu. Gribas jautāt - kur ir mūsu nauda? Šāda attieksme no apsaimniekotāja puses ir vienkārši nepieļaujama. Viņi neliekas ne zinis! Un nevar atklāt, kur ir pazudusi nauda!
220.lv - Preces strāvas režīms
Интернет магазины
Thu, 19 Jun 2025 13:06:51 +0000
Tātad, iegādājos lampu, viss jau būtu labi… bet kas pie velna ir tas? Izpētot preces aprakstu mājaslapā rakstīts “strāvas padeve - usb”, bet man atnāca ar ķīnas kontaktdakšu (ja nemaldos, varu arī kļūdīties). Kopš kuriem laikiem, latviešu internetveikalā mēs tirgojam preces ar tādām kontaktdakšām? Kur man viņu praust? Nē nu labi, pārveidotāju skrēju pa visu pilsētu un meklēju - atradu. Taču tie ir papildus izmaksas, ar kurām es nerēķinājos. Lūdzu vismaz elementāri nomainiet aprakstu, lau nemaldinātu cilvēkus. Mans pasūtījuma nr - 37746607
Veterinārā klīnika Amicus Rēzeknē - Attieksme
Ветеринарные клиники
Thu, 19 Jun 2025 12:27:05 +0000
NEKAD neatgriezīšos – visbriesmīgākā pieredze 7 gadu laikā kopš man ir suns. Manam sunim bija nepieciešama ultrasonogrāfija. Biju pierakstījusies šajā klīnikā, jo atrados Latgalē un manas vetārstes klīnikā Rīgā nebija nepieciešamā iekārta. Viss, kas bija nepieciešams – izmeklējums, pēc kura mana vetārste plānotu tālāku ārstēšanu. Analīzes jau bija viņas rīcībā, un tas tika skaidri un vairākkārt pateikts arī šīs klīnikas personālam. Taču jau ieejot sajutu attieksmi, kas mani samulsināja. Pārmetumi par to, ka atnācu “bez analīzēm”, neticība maniem vārdiem un vispārējs nicinājums – it kā es būtu vainīga, ka vispār atļāvos te ierasties. Tālāk kabinetā - Komandas bija haotiskas, neizprotamas, un kad suns – kā jau dzīvnieks nepazīstamā vietā – nesaprata, ko no viņa grib un es arī nē! Pirmo reizi ko tādu daru! Man tika necienīgi pateiks, ka “viņam jau jāsaprot, kas jādara,jo es esmu saimniece”. Tas ir nepieņemami. Es nekad neesmu redzējusi tik aukstu un augstprātīgu izturēšanos pret dzīvnieku un saimnieku. Tā nav profesionāla, tā ir pazemojoša attieksme. Es vienkārši paņēmu savu suni un aizgāju, neturpinot šo farsu. Sazinājos ar savu vetārsti Rīgā, ar sonogrāfijas klīniku – visi bija šokēti, ka no manis tika prasīts kaut kas tāds, kas nemaz nav nepieciešams. Viņi man teica tikai vienu: “Jūs vienkārši esat trāpījusies nepareizā vietā.” Un diemžēl – tā ir taisnība. Esmu satriekta un dziļi vīlusies. Nevienam NEIESAKU šo klīniku. Tā nav aprūpe. Tā ir emocionāla agresija un visdziļākais neprofesionalitātes piemērs. Man ir žēl, ka šādi cilvēki sevi sauc par vetārstiem. Labāk samaksāt vairāk, braukt tālāk, nekā ļaut dzīvniekam pieredzēt šādu attieksmi.
M79.lv - Krāpšanās ar preču cenām
Интернет магазины
Thu, 19 Jun 2025 18:08:14 +0000
Pasūtīts Kingston Fury Renegade NVMe SSD, PCIe 4.0, M.2 Typ 2280 – 2 TB no M79 06.06.2025. Vietnē bija teikts, ka ir pieejami 10 un piegāde 7 dienu laikā. Es samaksāju par pasūtījumu, un viņi man atsūtīja e-pastu, ka statuss ir mainīts uz jaunu un ka tas tiks piegādāts 8 dienu laikā. Ir pagājušas 11 dienas, un es neesmu dzirdējis no interneta veikala. Nolēmu viņiem piezvanīt, kas izrādījās nemaz tik vienkārši. Pēc pāris stundām beidzot tiku cauri un jautāju, kas ar manu pasūtījumu nav kārtībā. Saņēmu atbildi, ka par tādu cenu preces nav, bet ja vēlēsies pasūtīsim citur, bet būs jāpiemaksā 25 eiro. Ko tas vispār nozīmē? Kāda man starpība par kādu cenu viņi pērk preci, es samaksāju to cenu, kas norādīta mājaslapā. Tiem vietnē jāsniedz atbilstoša informācija. Vai man vajadzēja samaksāt starpību? es nesaprotu. Cilvēku maldināšana visaugstākajā līmenī. Neiesaku šo interneta veikalu!
M79.lv - Krāpšanās ar preču cenām
Интернет магазины
Thu, 19 Jun 2025 15:49:21 +0000
Заказал в M79 06.06.2025 Kingston Fury Renegade NVMe SSD, PCIe 4.0, M.2 Typ 2280 – 2 TB. На сайте было написано что доступно 10 штук и доставка в течение 7 дней. Оплатил заказ прислали на Е-мэйл что статус поменялся на новый и что будет доставлен в течении 8 дней. Проходит 11 дней от интернет магазина ни духу не слуху. Решил им позвонить что оказалось не так легко, через пару часов я всё-таки дозвонился и спросил что с моим заказом, на что я получил ответ, что товара по такой цене нет , но если вы хотите мы закажем вам его в другом месте но вам придётся доплатить 25 euro . Что это вообще значит? Какая мне разница по какой цене они покупают товар, я заплатил ту цену, которая указана на сайте. Они должны указывать адекватную информацию на сайте. Должен ли я был доплачивать разницу? Я не понимаю. Обман людей на высшем уровне. Не рекомендую этот интернет-магазин!
Arsts - Ļoti slikts serviss. Dalas cilvēkus pa nacionalitātes
Врач
Thu, 19 Jun 2025 15:49:06 +0000
Neiesaku apmeklēt Paula Stradiņos neiroķirurga Egilsu Valeinisa. Ārsts nokavēja uz 20. minutem. Tas ir pirmkārt, otrkārt - es sasveicinājos krieviski ( dzimta valoda), viņs uzreiz teica, kā " jūs esat 1982. gada cilvēks, es ar ar jums nerunāšu krieviski". Es viņam saku, ka man vieglāk izteik savu problemu dzimtāja valoda, kā Jus esat ārsts un es lūdzu nedalīt cilvēkus pa nacionalitātes. Lūdzu ārstu runāt at mani, kā viņam ērtāk! Es vis saprotu, bēt es runāšu ta ka man vieglāk. VISS! Vairāk viņš ar mani nerunāja. Uz visiem manam jautājumiem viņš atbild - "Es nezinu kāpēc jums sāp, es nezinu ko jums darīt, dzērt ibumetinu!" (Man jostas daļā haemangioma).
X TAXI - Slikts serviss, vadītāja rīcība
Такси
Thu, 19 Jun 2025 11:40:40 +0000
Tagad šī iestāde saucas X-TAXI. Un kļūst tikai sliktāk un sliktāk. Vadītāji regulāri atsakās ieslēgt skaitītājus, mēģina vienoties par fiksētu maksu, lai izvairītos no nodokļiem un maksām taksoparkam. Cenas jau tā nav zemas, bet vēl mēģina apiet likumu! Vadītāji bieži vien ir neadekvāti un uzvedas nepieklājīgi. Man un draudzenei pēc 30 minūšu gaidīšanas vispār lika izkāpt no mašīnas tikai tāpēc, ka pieprasīju ieslēgt skaitītāju un aizvest mūs atbilstoši likumam un tarifam. Tā ir nekaunība un atklāta klientu tiesību ignorēšana! X-TAXI numuri: 8500, 20008500 – agrāk pazīstami kā BALTIC – ir kļuvuši par haosu, nevis kvalitatīvu taksometru servisu.
Baby Store - Krāpšana
Магазины детских товаров
Thu, 19 Jun 2025 13:52:41 +0000
24. martā veicu pasūtījumu interneta veikalā Baby Store. 27. martā man atsūtīja ziņu, ka pasūtītais produkts nav pieejams, lai gan mājaslapā tas tika norādīts kā pieejams noliktavā. Man tika piedāvātas alternatīvas preces, taču es atteicos un tajā pašā dienā pieprasīju naudas atmaksu. 31. martā man atbildēja, ka nauda tiks atgriezta 14 dienu laikā. Šodien jau 19. jūnijs, taču nauda joprojām nav atgriezta. Uz telefona zvaniem un SMS veikals nereagē, arī uz e-pastiem netiek sniegta atbilde. Šī nav mana pirmā sūdzība par šo veikalu, taču es vēl ceru uz taisnīgumu. Diemžēl, savas neuzmanības dēļ, nepārbaudot veikalu kārtīgi, esmu zaudējusi ievērojamu naudas summu. Brīdinu citus pircējus – esiet ļoti uzmanīgi ar šo veikalu!
SIA "MAXIMA Latvija",Gunāra Astras iela 2 k 2 - Pelējums uz "Kūka Mango" MM 400g.

Thu, 19 Jun 2025 11:05:06 +0000
Atverot kūku,uz tās pamanīju baltas, lielākas un mazākas sniegpārsliņas. Pirmais nodomāju, ka tas ir pūdercukurs,bet aplūkojot sapratu ka tas ir pelējums! Labi,ka to pamanīju un neatvēru tumsā,un kā tas varētu beigties,droši vien ar saindēšanos un gultu slimnīcā!
Rīgas Namu Pārvaldnieks – nekompetents darbinieks, bezdarbība. - Slikts serviss
Домовладельцы
Thu, 19 Jun 2025 15:48:39 +0000
SIA Rīgas Namu Pārvaldnieka darbinieks, nama pārvaldnieks Andris Čivčišs, absolūti nekompetenta persona, vissliktākais RNP darbinieks ar ko ir bijusi saskarsme. Situācija: dažu mēnešu laikā mana dzīvokļa siena ir mitra dēļ plūstoša ūdens no augšējā dzīvokļa. Tika rakstīti iesniegumi e-parvaldnieks.lv portālā un uz RNP e-pasta adresi, dažas reizes atbrauca santehniķi. Problēma netika atrisināta, zvanu Andrim Čivčišam, lai saprastu, kas notiks tālāk. Mani gaidīja daži pārsteigumi. Pirmkārt, Andris Čivčišs vispār nebija lietas kursā. Nama pārvaldnieks nebija lietas kursā par avārijas situāciju, kura turpinās vairāk par diviem mēnešiem! Otrkārt, telefonsarunas laikā Andris Čivčišs nedeva man iespēju izskaidrot situāciju un absolūti neplānoja iedziļināties jautājumā – bet viņš ilgi stāstīja, ka “šī ir mana problēma”, “dzīvoklī var dzīvot gan īpašnieks, gan īrnieki”, “RNP neveic remontu dzīvokļos” un “man ir jāizlasa likums, lai saprastu, ka RNP nekas nav jādara šai situācijā”. Tātad nama pārvaldnieks saprot sava darba būtību kā skaidrojumu sniegšanu, kāpēc nekas netiks darīts, pat nemēģinot parādīt ieinteresētību jautājuma risināšanā. Ļoti vāja kompetence un slikta attieksme, kas pasliktina RNP reputāciju!
Baby Store - Slikts servis + krāpšana
Магазины детских товаров
Thu, 19 Jun 2025 15:53:21 +0000
Sūdzība par Babystore.lv Pasūtīju bērnu preces vietnē Babystore.lv, jo šīs lietas nav pieejamas parastos veikalos. Pēc pasūtījuma veikšanas veikals mani informēja, ka pasūtītās preces nav pieejamas, un piedāvāja analogu. Es atteicos no analoga un pieprasīju naudas atgriešanu. Lai gan tika solīts, ka nauda tiks atgriezta, ilgstoši nekādas darbības nenotika. Tikai pēc tam, kad iesniedzu sūdzību PTAC, pēc pāris dienām nauda tika atgriezta. Šāda attieksme pret klientu ir nepieņemama. Patērētājam nevajadzētu meklēt palīdzību valsts iestādēs, lai saņemtu atpakaļ naudu par preci, kuru veikals nevar piegādāt. Dalos ar šo pieredzi, lai citi pircēji būtu uzmanīgi.
Virši-A - slikta nedekvata apkalposana
Автозаправочные станции
Thu, 19 Jun 2025 15:55:19 +0000
labdien pirku kafilu panemu div L kruzites pieleju kapucino piegaju pie kases noliku kafijus uz letes, pateicu ka esot kapucino 2 L kruzites ko vareja skaidri redzeti,,, mani sak apvaijnoti ka tas esot xl kafija pieprasija lai es piekritoti maksat par xl kafijas izmeru, kat es noradiju ka ta nesot radoti us kruzitem , vienalga puksteja , bet isita ceka ka esoti L izmera... pardevejas nebij adekvata iespejam salietojusas kaitigas aizliektas vielas untt, HVZ. garigaijs sabojac us visu dienu.. 18,06,2025
Fēnikss Laimētava - Tukšums free spinos - OlyBet dod pa pilno.
Азартные игры
Thu, 19 Jun 2025 15:54:02 +0000
Sūdzība būs interesanta tiem, kuri spēlē kazino. Disklāmers: kazino ir ļaunums, es nevienu neaicinu spēlēt spēļu automātus – labāk šīs naudas iztērējiet šmigai. Tātad, mums ir "NovomatiC" sistēma un klasiskais "Book Of Ra". Iemestas vienādas summas – 5 eiro, un spēlēts ar vienādām likmēm. Bet kāpēc tad šodien "OlyBet" ar 5 eiro es vinnēju 30, bet "Fenikss" spēlēju gandrīz stundu, bija apmēram 5 bonusi, un virs 9 eiro es netiku? Bonusi vienkārši bija tukši! RTP (atdeves procents) ir vienāds taču! Kādi secinājumi? Manipulācija. Ne pirmo reizi taisu tādu eksperimentu. Es esmu skatījies daudz blogeru no Krievijas, Gruzijas un Amerikas, kuri spēlē automātos. Jā, es labi saprotu – tā ir matemātika utt. Bet to, ka kazino vēro spēlētājus – neviens nav atcēlis. Ne velti tajā pašā "Olympic" bija lojalitātes kartes. Un blogeris ДОДЕПОВ Gruzijā ļoti daudz zaudēja, līdz paņēma drauga karti, kurš gandrīz nemaz nespēlēja, un – brīnums! – vinnesti sāka nākt viens pēc otra. Tātad – jo vairāk Tu ieguldi, jo vairāk kazino Tevi “ēd” un dod mazāk pretī. Nevajag man tagad stāstīt pasakas par to, ka tā ir loterija un blā blā blā. Nē – tā ir precīzi izrēķināta matemātika ar noteiktu licencētu RTP, ko nosaka operatori. Un, pēc visa spriežot, "Fenikss" tos pārrēķina savā labā. Es neesmu no "OlyBet", un ja viņi man maksātu par šo viedokli – es būtu patiesi priecīgs. Bet tā kā tā nav, es vienkārši vēlos brīdināt tos, kas spēlē reti, vakaros pa 5–10 eiro un griež par 3–5 centiem – turieties pa gabalu no "Fenikss". Tālāk testēšu pārejos, atļautos Latvijā...
Ģirts Eiduks, p.k. 150995-11726 - Pameta dzīvokli nepasakot un nesamaksājot.
Жильцы
Wed, 18 Jun 2025 16:35:52 +0000
Ģirts Eiduks,p.k. 150995-11726 , dekl.dzīvesvieta, Madonas rajons, Kalsnavas pagasts, Draudzības iela 8-11 ,tel.nr 27277954 , pazuda no īres dzīvokļa neko nepasakot un nesamaksājot vairākus simtus eiro.Uz zvaniem un ziņam neatbild, nobloķējis.
Latvijas Sabiedriskais autobuss - Nav sēdvietu
Авто / Транспорт
Wed, 18 Jun 2025 16:15:17 +0000
Man apnīk ka jau neskaitāmo reizi autobusā trūkst sēdvietu.. reiss Rīga- Kuldīga ir ļoti populārs reiss, tādā ziņā ka ļoti daudz cilvēki brauc uz Kandavu un Tukumu un tie bieži vien ir skolēni un strādājoši cilvēki. Šodien man nebija kur ne apsēsties ne kur kājās pastāvēt, jo vieta kur var stāvēt kājās bija piemesta pilna ar "teķinieku" somām...ja notiktu avārija vai strauja bremžu piespiešana tad es lidotu un veltos pa autobusu un gūtu smagas traumas jo nevar ne apsēsties ne kājās ir kur stāvēt...
ALFRĒDS LEJINS - Krāpšana portāla "Andele Mandele" ietvāros
Продавцы
Wed, 18 Jun 2025 21:21:59 +0000
ALFRĒDS LEJINS — Šis kungs pārdod "Andele Mandele" bojātas / salauztas / nekorekti strādājošas preces vai arī nosūta pavisam citu preci, nekā norādīts sludinājumā. Pēc tam sarakstē viņš apgalvo, ka prece nosūtīta kļūdas pēc un drīzumā nosūtīs pareizo preci vai atgriezīs naudu. Rezultātā — 4 apkrāpti pircēji, bet pats pārdevējs kopš 1. jūnija vairs nav redzēts tiešsaistē. Aicinu sabiedrību būt uzmanīgiem, un neveikt nekādus darījumus ar Alfrēdu Lejiņu. — Upuru atsauksmes: Njā, ilgi gaidīju un cerēju, ka tomēr pildīs solījumu, bet nekā. Atsūtīja nestrādājošu kameru bez lādētāja un solīja, ka vismaz daļu naudas atsūtīs atpakaļ. Tā nu te esam - dažus mēnešus vēlāk, bet attaisnojums tas pats - alga citos datumos. Nu žēl, ka tā. Smieklu nauda tie padsmit euro, bet pārdevēja reputācijai gan nepatīkami. Arī es esmu vīlusies! 28.06.25. Pārskaitīju šim pārdevējam naudu par cepuri, bet aiz vien to neesmu saņēmusi. Nav arī nekādas informācijas( ir/ nav izsūtīts), uz ziņām neatbild- pazudis! Vai tiešām dēļ 12.00 eur ir tā vērts šādi krāpties? Skumji. Kā redzams fotogrāfijā, ekrāna stūrī ir spilgts plankums. Kamerai ir plaisas. Lai gan pārdevējs sludinājumā apgalvoja, ka telefons ir ideālā stāvoklī. Starp citu, pēc atjaunošanas uz rūpnīcas iestatījumiem telefons sāka dzīvot savu dzīvi. Es spiežu uz vienu pogu, viņš sāk staigāt pa visu menu. Īsāk sakot – mēsls. Nav iespējams normāli lietot. Misenē. Nauda vējā... Ļoti vīlusies un izčakarēts laiks un nauda. Izsūtīšana ilga aptuveni nedēļu, teicās, ka darba specifikas dēļ nevar izsūtīt, kaut par to pie pirkšanas brīža nekas netika minēts. Planšete atnāca iepakota plānā plēvītē, pārdevējs saka, ka atsūtījis nepareizo un atgriezīs naudu ar bonusu. Naudu tā arī neesmu saņēmusi. Teica, ka izsūtījis, taču tā arī nav saņemta. Izčakarēts laiks un nervi. Šobrīd tiek rakstīts iesniegums policijā par krāpšanu. Jau otro reizi andeles vēsturē.
Sendija Ķīna - Krāpšana
Продавцы
Wed, 18 Jun 2025 12:39:16 +0000
Aprīļa sākumā, izmantojot tirdzniecības platformu andelemandele.lv, es sazinājos ar personu Sendija Ķīna (tālrunis: 22455648), ar kuru vienojāmies par preces iegādi – manikīra komplektu par summu 80 eiro. Pēc maksājuma veikšanas pārdevēja apgalvoja, ka prece tiks izsūtīta tuvākajā laikā. Tomēr pēc darījuma noslēgšanas netika saņemts ne izsūtīšanas apstiprinājums, ne sūtījuma izsekošanas informācija. Atbildes no pārdevējas kļuva aizvien retākas, līdz komunikācija pilnībā pārtrūka. Tika izteikts arī lūgums atgriezt samaksāto naudu, taču tas netika izpildīts. Lai pārliecinātos par personas identitāti, tika sazināts ar vienu no radiniekiem, kurš apstiprināja, ka minētā persona nāk no nelabvēlīgas ģimenes un šāda rīcība neizbrīna, kā rezultātā Valsts Policijā ir uzsākts kriminālprocess. Aicinu sabiedrību būt uzmanīgiem, un neveikt nekādus darījumus ar Sendiju Ķīnu!
Juris Žirnovs - Negodprātīga rīcība
Услуги
Wed, 18 Jun 2025 12:14:32 +0000
Gribu padalīties ar negatīvu pieredzi par Juris Žirnovs dzimis 2001.gadā, lai brīdinātu citus darba devējus. Bijām vienojušies par darba uzsākšanu ārzemēs – viss bija sarunāts, uzņēmums nopirka viņam aviobiļeti. Bet dienā, kad bija jālido, viņš pēkšņi vairs neatbildēja ne uz zvaniem, ne ziņām, nobloķēja kontaktus un uz lidostu neieradās. Tas radīja problēmas un zaudējumus, jo viss jau bija sagatavots. Šāda rīcība ir ļoti bezatbildīga un necieņpilna. Iesakām citiem uzņēmējiem būt piesardzīgiem, ja plānojat ar šo cilvēku sadarboties.
Inga Kļaviņa - Draudētāja
Интернет
Wed, 18 Jun 2025 16:17:36 +0000
Dīvaina lēdija internetā, draud visiem atvest savus gliemežus uz Jūsu īpašumu, arī Spānijas gliemežus. Varbūt vienkārši cilvēciņš nav vesels? Jo visus apsauc par dzērājiem, kaut pati izskatās kā grādīgo mīlētāja. Arī attiecības izvēlas " brīvā statusa " bez atbildības. Ja kāds nepatiks internetā, tad rakstīs, ka noteikti Jums nav vīrietis kurš apmierina, vai nav kāds vīrietis: kurš var sievietei aizvērt muti. Vai šī " vīrieša mutes aizvēršana " no ģimenes, mātes un tēva attiecībām? Un vai līšana svešā īpašumā šai personai ir norma? Dīvaina uzvedība priekš sievietes. Jūtams izglītības trūkums, bet tas neattaisno šādu uzvedību un draudus.
Caffeine - Atteica iedot kafiju, kaut bija lieliska dāvana dāvanu karte Prizmā
Кафе, бары
Thu, 19 Jun 2025 06:27:09 +0000
Sieviete teica, lai ejam uz citu. Nesapratu īsti kāpēc. Kases aparāts nepieņemot dāvanu kartes vai kā... Jūtos ļoti sāpināt un vīlusies, jo jābrauc pāri Daugavai meklēt citu un vēl nezinu vai tur apkalpos. Tā taču ir dāvana! Ļoti nepatīkams pārsteigums. Info tālrunī atvainojās un teica, ka tā nebūtu jābūt. Ka sazināsies ar kafejnīcas vadītāju. Tā kā varbūt nepērciet kaffeine dāvanu kartes
Policijas Darbinieki Valsts nodevēji strādā Pedofilu cilvēktirzniecībai. - Valsts nodevēji strādā Pedofiliem cilvēktirgotājiem kukuļņemšanam par pedofil cilvektirzniecību.
Государственные учреждения
Wed, 18 Jun 2025 10:33:33 +0000
Valsts nodevēji strādā Policijā Pedofilu cilvēktirzniecībai kukuļņemšanas par pedofiliem kukuļus par pedofil cilvektirzniecību saņem valsts nodevēji pedofilu cilvētirzniecībai strāda Policijas Balvi-Riga M.Zaķis Legāla verdzība legāls Pedofilu traffiks KNAB darbinieki arī strādā Pedofilu cilvēktirzniecībai.

Kategorija: Рейтинг компаний на Sūdzības.lv. | Skatījumu skaits: 335 | Pievienoja: ADMIN | Atslēgvārdi: Рейтинг компаний на Sūdzības.lv | Reitings: 5.0/1
Komentāru kopskaits: 0
avatar