21:54
Группа Говнорынок в Facebook
Данная группа предназначена для - Надоели обман и мошенничество в торговле.
Давайте поможем снизить потребление некачественных товаров и услуг.
Самое место поместить их в одно торговое заведение под названием "Говнорынок"! 

В группу Говнорынок в Facebook

Есть и положительное:

 


  Смотрим сегодняшние позиции TOP 250:


Позитивный TOP 250 Проекта AntiReklama

 


Sūdzības.lv. Жалобы на нечестные компании, плохие услуги и на конкретных исполнителей

РЕЙТИНГ КОМПАНИЙ НА SŪDZĪBAS.LV. ВСЕ КАТЕГОРИИ.

Последние 25 жалоб на Sūdzības.lv

Itella Smart posti - Slikts serviss, nepiegādā sūtījumu noteiktajā laikā
Почта и курьерские услуги
Fri, 20 Jun 2025 18:07:21 +0000
Sūtījums ar DHL, nodots SmartPosti Latvijā stāv 5 dienas. Norādītajā laika logā kurjers neierodas, tracking norādīts, ka adresāts nav sastapts! Tiešām? Es arī kurjeru nesastapu, kaut ārā (privātmāja) pavadīju 2 stundas, jo jau iepriekš ir bijušas problēmas šai firmai ar adresātu kontaktiem. Pasūtījumā esošā prece nav paredzēta braukāties ekskursijās pa Latviju un glabāties sazinkādos apstākļos. Kādā veidā Smartpost kurjeri nosaka, ka adresāts nav sasniedzams? Ar ekstransesnsa spējām? Zīlē uz kārtīm? Kā? Citi kurjeri piebraucot, pat ja nevienu neredz, kā minimums uzpīpina, kā maksimums, pienāk pie durvīm pieklauvēt. Bet - es noteiktajā laika logā tiešā vārda nozīmē "vaktēju" kurjera gabalu. Tiešām - neiesaku Smartposti.
Carvertical - slikts serviss
Автодилеры
Fri, 20 Jun 2025 18:07:40 +0000
Pasūtīju 3 atskaites par auto, atradu auto un izmantoju iespēju pēc vin koda pasūtīt atskaiti, atskaite nebija pilnīga, nesakrita pēc vin koda komplektācija, un palika pāri vēl 2 atskaites, uzrakstīju sms carvertical vai nevar kompensēt atlikušās atskaites , protams ka nē...nekorekts ir carcertical tikai naudu plēš un atskaites arī nav precīzas
SIA “Home Holding Jūrmala”, SIA “Home Holdings” - Naudas pazušana
Домовладельцы
Fri, 20 Jun 2025 18:08:00 +0000
SIA “Home Holding Jūrmala”, SIA “Home Holdings”, SIA “JP Namu pārvalde” un SIA “Jūrmalas namu pārvalde” – visi šie uzņēmumi it kā ir dažādi, bet realitātē darbojas kā viens. Viens telefons, viena adrese, viens stils – iekasēt un pazust. Un rezultātā – iedzīvotāji paliek bez ūdens. Brīdinu par naudas pazušanu.
Alūksnes slimnīca - Nepārzin savu darbu
Больницы
Fri, 20 Jun 2025 15:48:20 +0000
Biju atbraukusi no Rīgas ciemos uz Alūksni ar divgadīgu bērnu un vīru.nākošajā rītā pamanīju bērnam uz plaukstām un kājam pumpas es protams kā jaunā māmiņa nezinaju kas tas ir .braucām uz slimnīcu pienāca gados veca ārste visu izstāstīju paradīju saka ai tas nekas traks alerģija laikam vajag pie ādas àrsta uzreiz kaut kā viņa mums likās neieinteresēta.nākošaja dienā aizbraucām uz Rīgu uz bērnu diennakts uzņemšanu tur uzreiz pateica vīrus koksakī .nju tas tā bezatbildīgi ja tu nezini tad nesaki ka nekas nav.labi ka negājàm citos veikalos un kur cilveki lai neaplipinātu citus .nekas jau bīstams bet tā tas nedarās jaciena ari citi
Viesturs Namsons SIA ''SD EUROPA" - Krāpšana
Мебель/Интерьер
Fri, 20 Jun 2025 17:19:19 +0000
Viesturs Namsons ar savu uzņēmumu SD EUROPA uzņemas sniegt darbus un paņem avansu 100% apmēra un ja nu izdara kādu daļu no darbiem tad nekvalitatīvi ko pats solas labot un neizdara. Viesturs rada ļoti lādzīga cilvēka iespaidu kuram gribas palīdzet taču meli turpina nākt un vislaik. Sola lietas ko nespēj izdarīt un nemaz necešas. Iemaksāju rēķina naudu par mēbelēm un tehniku (jā šeit par tehniku nebija prātīgi maksāt) un viņš stāstīs brīnum stāstus cik slikti un kas atkal tik nav noticis (celtnieks aizdzēries, man strādnieki vainīgi, strādāšu brīvdienās bet nestrāda utt.) Viesturs Namsons ir krāpnieks.
SIA “Home Holding Jūrmala” - Sliktss serviss

Fri, 20 Jun 2025 18:06:35 +0000
Mēs Jūrmalas iedzīvotāji esam uzzinājuši, ka SIA “Home Holding Jūrmala” gadiem nav norēķinājusies par mūsu nama ūdeni, lai gan visi iedzīvotāji rēķinus maksā savlaicīgi. Tagad draud, ka ūdeni atslēgs visai mājai! Kā šāds uzņēmums vēl var darboties un nevienam nav jāatbild? Sazinoties ar uzņēmumu iegūstam tikai vispārīgas atbildes un nekādas konkrētikas.
Sūdzība par SIA “JP Namu pārvalde” - Naudas pazušana
Домовладельцы
Fri, 20 Jun 2025 17:17:41 +0000
Uzmanību! SIA “JP Namu pārvalde” ir tikai viens no vairākiem it kā neatkarīgiem uzņēmumiem, kas faktiski darbojas kā vienota struktūra. Parādus viņi slēpj, atbildību uzņemties nevēlas, bet iedzīvotāji paliek neziņā un bez reālas informācijas. Iekasē naudu no mums, kuru tālāk “Jūrmalas ūdenim” nemaz nesamaksā. Un tagad parādā esam mēs! Sajūta, ka mūs vienkārši izmanto.
Itella - Slikts serviss
Почта и курьерские услуги
Fri, 20 Jun 2025 17:17:18 +0000
Smart post ne pirmo reizi atsuta īsziņu no tikiem līdz tikiem būs kurjers,kad laiks beidzies kurjers atsūta sms ka tehnisku iemeslu dēļ paciņa būs rit.otra dienā atkal sms no tikiem līdz tikiem,kad laiks ir beidzies jauna īsziņa ar citu laiku pasūtījuma Nr 903838376073 kurjera tel nr 25 472 795
BTA - Birokrātija un slikts serviss
Страхование
Fri, 20 Jun 2025 17:23:50 +0000
Pirmo reizi saskaros ar šādu attieksmi un birokrātiju, kas vienkārši ir ņirgāšanās par cilvēkiem. Es pat nesaprotu, kāda jēga ir no BTA veselības apdrošināšanas, ja tā nesedz ikgadējās veselības pārbaudes un profilaktiskos pasākumus. Cita apdrošināšana sedza. Man vienmēr asinsanalīzēm diagnoze ir norādīta Z038. Tā viņiem nepatīk, vajag vēl izrakstus par sūdzībām. Man ģimenes ārsts ir citā pilsētā, jo tas ir ļoti labs, līdz ar to nevaru tā vienkārši aiziet. Nosūtījumi man ir elektroniski. Kā arī, kā es varu zināt kādu diagnozi prasīt ārstam, lai izpatiktu BTA? E-pastā saziņā sniedz tikai copy-paste atbildes, uz jautājumiem neatbildēja. Atsūtīja pielikumu ar noteikumiem, kuru vispār pirmo reiz redzu, kas ir faktiski pretrunā ar esošo informāciju veselības polisē, jo norādīts, ka D vitamīna un insulīna pārbaudi apmaksā.
CSDD - Krāpšana, negodprātīga attieksme
Государственные учреждения
Fri, 20 Jun 2025 12:24:11 +0000
Šobrīd braukšanas eksāmena vērtēšana ir izveidota ļoti subjektīvi. Eksāmens tiek vērtēts pēc trīs pakāpēm - nepietiekami, pietiekami vai labi. Ja kaut vienā situācijā inspektors subjektīvi izlemj, ka zināšanas un prasmes ir nepietiekamas, tad eksāmens nav nokārtots. Nākamajā reizē tiek braukts pa maršrutu un situācijās, kur bija grūtības. Tas nozīmē, ja kursantam pirmajā reizē bija kaut viena kļūda, kas vērtēta nepietiekami, nākamā reizē to "marinēs", tad atradīs jau citu kļūdu, un vēl nākamajā reizē citu, un tā tas turpināsies, kamēr kursants nobrauks visu perfekti, un CSDD kasē būs pietiekoši nauda iekritusi. Piekrītu, ka vērtēšanai jābūt pietiekoši stingrai, tomēr tai jābūt arī godīgai un objektīvai. Apstrīdēt eksāmenu var mēneša laikā, līdz CSDD lēmumam nedrīkst pieteikties jaunam eksāmenam. Bet lēmumu CSDD pieņem veselu mēnesi, kas nozīmē, ka kursantam vesels mēnesis ir vienkārši jāgaida. Šajā laikā, protams, var paņemt braukšanas nodarbības, kas atkal ir izdevumi, jo nav zināms, vai apstrīdēšana tomēr būs kursanta labā. Un tas viss aizņems gandrīz divus mēnešus, ja tomēr nāksies pieteikties atkārtotam eksāmenam. Tāpēc lielākā daļa kursantu neapstrīd lēmumus, jo vēlas ātrāk iegūt vadītāja apliecību. Pagājušajā gadā apstrīdēti tikai 23 eksāmeni. Viss ir izdomāts, lai varētu iekasēt vairāk naudas, bet lepni teikts, ka tas viss ir sabiedrības drošībai.
Euro Doner Kebab - Slikts serviss
Рестораны
Fri, 20 Jun 2025 13:05:00 +0000
Ļoti ilga apkalpošana. Ātra maltīte – tas nav par šo iestādi. Nu labi, sīkums vēl ar to gaidīšanu, taču, saņemot porciju, atklājās, ka tajā ir garš, melns mats. Nu es kaut kā nepasūtīju kebabu ar matiem dāvanā. Cena neadekvāta šādai maltītei, arī tie 7€ man no gaisa nekrīt. Rezultātā neapmierināta un neēdusi, jo man ir pretīgi ēst ēdienu, kurā ir svešs mats. Man mati ir blondi, tā kā nevarēja būt mans. Vai tas jums ir pieņemami?!
DEPO DIY - Apsargu patvaļa
Охранные фирмы
Fri, 20 Jun 2025 17:25:12 +0000
20.06.2025. plkst 08:44 samaksāju veikala kasē par diviem maisiem flīžu līmes, divām hermētiķa tūbiņām, putu pudeli un vēl divi mazi maisiņi ar skrūvēm. Viss atrodas uz iepirkuma ratiem un ir caurskatāms, kā uz delnas. Biju vienīgais pircējs pie kases, arī citās kasēs, kuras strādāja, nebija vairāk par diviem (pārsvarā viens) pircējiem. Aiz kasēm stāvēja apsargs un visu laiku skatījās uz mani. Ar visu apmaksāto preci ieliekot pirkuma čeku kabatā, devos pie servisa centra un palūdzu bloku cigarešu. Kamēr pārdevēja iegāja palīgtelpā/ noliktavā, un apkalpoja mani, apsargs stāvēja un uzkrītoši skatījās uz mani. Apmaksāju pirkumu 08:46, ieliku čeku kabatā, uzsāku kustību uz izejas pusi. Tavu brīnumu, apsargs nostājās pretī ratiņiem priekšā un pieprasīja uzrādīt čeku. Jautāju, par kādu pirkumu un uz kāda pamata? Vai konkrēti es, esmu izdarījis likumpārkāpumu? Tomēr, pat aizdomām, saskaņā ar Apsardzes likumu jābūt pamatotām! Pārdevēja sašutusi jautāja apsargam, vai viņš uzskata, ka netika izsists čeks? Pirkumi tika apmaksāti ar bankas karti. Apsargs pamatoja nepieciešamību uzrādīt čekus, lai pārbaudīt kasieru darbu, vai viņas nav kļūdījušās, vai viņas nav ļaunprātīgi ko neierēķinājušas. Kā arī pasaka, ka man ir ļoti daudz preču!? Vai šo "pārkāpumu" var attiecināt uz mani? Vai apsargam nebija pietiekams laiks (2 minūtes), kamēr viņš stāvēja un "gremoja puņķus", pienākt un pārliecināties.? Vai tiešām mani "jāaizkavē", bet faktiski jāaiztur, kad es jau uzsāku kustību uz izeju? Apsargs pieskrēja priekšā ratiņiem un atdūrās pret tiem, pārmetot, ka nav jābrauc uz viņa kājām. Palūdzu izsaukt policiju. Reakcijas ne kādas. "Dod čeku!" Atkārtoti pieprasu izsaukt policiju... atkal ignorēšana. Mēģinu iet uz izeju. Apsargs aptur ratiņus un izsauc pa rāciju palīgspēkus. Atskrien vēl divi vīriņi un sāk stāstīt par iekšējās kārtības noteikumiem. Jautāju, vai tie ir publiski pieejami? Vai tie ir Ministru kabineta, pašvaldības saistošie noteikumi vai likums? Nē, atbild, tie ir iekšējie noteikumi... Normatīvo aktu hierarhiju kāds ir mācījies? Tie ir saistoši trešajām personām? Kāds mani ir iepazīstinājis ar tiem? Izraksts, redz esot pie kases. Un? Ar iekšējās kārtības noteikumiem iepazīstina jau tad, kad ir viss noticis, kad Jūs jau esat veikalā un salikāt pirkumus ratos un esat jau pie kases? Tas ka tur ir A4 lapa, nozīmē, ka Jūs iepazināties? Paziņošanas likums, Saeimas kārtības rullis uc. mums Latvijā nav svarīgs? Jau jaunpienākušajiem vīriņiem mēģinu jautāt kas ir noticis un kādas pretenzijas tieši pret mani? "Uzrādiet čeku!" Un ja es to nepaņēmu kasē? Saskaņā ar Civillikumu, mans pirkuma čeks ir mans līguma eksemplārs! Vēlies pārbaudīt kasieres, prasi no viņām veikala eksemplāru! KĀDS PAMATS AIZTURĒT PIRCĒJU, KURŠ ATNESA JUMS NAUDU? Vēlreiz lūdzu izsaukt policiju un saku, ka neuzrādīšu čeku viņiem. Piebilstu, ka varēju arī to pazaudēt, vai nepaņemt kasē, jo steidzos. Nu jau jautājums kļūst principiāls. Kādēļ man, godīgi samaksājot par preci, jājūtās kā zaglim? Kāds bija pamats aizdomām? Tā arī nesaņēmu atbildi. Taupot laiku uzrādīju čeku, ko jaunpienķušie vīriņi atdeva apsargam, kurš vēl ilgi meklēja čekā sev pazīstamus burtus un bolījās uz pustukšiem iepirkuma ratiem ar "loti daudzām precēm" viņa ipratnē. Tad sekoja lekcija, kuras sākums bija ... "sen jau tā vajadzēja..." negrasījos to klausīties un nu jau parupji stūmu iepirkuma ratus. Lai Dievs man piedod, bet vairāk kā 20 gadu dienestā tiesībsargājošās iestādēs, nebiju tik ciniski pazemots un neesmu atļāvies tā izturēties pat pret tiem, kurus tiesa atzinusi par vainīgiem nozieguma izdarīšanā.
Mcdonald's - Aizmirsies...
Кафе, бары
Fri, 20 Jun 2025 17:25:49 +0000
Es paņēmu nagetus, bet tos nesaņēmu! Lūdzu pārbaudiet, ko liekat pasūtījumā! Es gribētu dabūt savus nagetus! Es par tiem maksāju naudu, un es mājās aizbraucu ar tukšu vēderu. Tiešām saku vēlreiz pārbaudiet, ko jūs liekat iekšā pasūtījumos, un esiet pārliecināti, ka esiet visu izdārijuši pareizi. Paldies, ja šo uztvērāt un gribat risināt problēmu.Paldies
Ecolines - Slkts serviss
Авто / Транспорт
Fri, 20 Jun 2025 13:54:29 +0000
Veicot braucienu 19.06.2025. Rīga-Amsterdama sastapos ar nepatikamam situacijam. Pirmkart-Autobusa tualete nav udens no varda pavisam nav, Otrkart-Stuarte apleja mani,manas personigas mantas,drebes ar kasto kafiju kuru nesa smagi alkohola reibuma pasažierim kas atradijas blakus sedekli,nepiedavaja man salvetes lai to attirit,tualete ka tika minets nebija udens lai nomazgat vismaz rokas, Treškart-Autobusa atradijas daudz smagi alkohola reibuma pasažieri,man blakus atradijas smaga alkohola reibuma virietis,kas bija uzbudinats,uzvedijas neadekvati,lamajas.Stuarte nereaģeja uz lugumumiem viņu bridinat ka izsedinas no reisa,nepiedavaja parsesties, Četrkart-Austinas nebija piedavatas jo ka skaidroja stjuarte tie netika iedoti uz reisu. Pieckart-Otraja stava kur atradijos es nebija ieslegts kondicionieris,vai ventilacija,pec luguma to ieslegt stuarte teica ka kondicionieris ir priekš personigas lietošanas.
SIA Home Holdings - Krāpsana
Домовладельцы
Fri, 20 Jun 2025 17:14:28 +0000
Sia "Home Holdings" iekasē naudu par ūdens pakalpojumiem, taču nepārskaita to tālāk ūdens piegādātājiem! Saņēmām brīdinājumu no Sia Jūrmalas ūdens par iespējamu ūdens atslēgšanu! Kā tas iespējams, ja visi rēķini ie apmaksāti? Rodas sajūta, ka kāds mūs vienkārši mēģina apzagt. Nav skaidrs, kur ir pazudusi mūsu - iedzīvotāju godīgi maksāta nauda, atbildēs tikai tukšas frāzes.
Pulss5 Vca poliklīnika - Neiesaku
Здоровье / Медицина
Fri, 20 Jun 2025 13:06:19 +0000
Biju uz vizīti pie dr.A.Markovska, bezjēdzīgi iztērēta nauda. Vizītes laikā uzzināju ārsta attieksmi pret zāļu reklāmām, pret atsevišķiem ārstiem, kuri ir mani konsultējuši iepriekš (nievājošas piezīmes)un dažām medicīnas nozarēm Latvijā kopumā. Sarunas laikā atkārtoti uzdeva vienus un tos pašus jautājumus, šķita, ka cieš no amnēzijas. Ārsts runāja neiecietīgā pavēlnieciskā tonī. Neieguvu neko.
Tomas Macháček - Tomas Macháček
Карьера / Работа
Fri, 20 Jun 2025 17:27:00 +0000
Public Warning about an Individual in Prague: Tomas Macháček (born 18.08.1979) I feel it is necessary to warn women and families in Prague about a man named Tomas Macháček, born on August 18, 1979, who has recently caused serious harm to my family and personal life. This individual knowingly and deliberately interfered in a committed relationship, fully aware that the woman involved was married and had children. His actions were manipulative, deceitful, and highly disrespectful, resulting in the breakdown of a family and significant emotional distress. I share this warning so that others can be cautious when dealing with him. If you wish to know more details, feel free to contact me privately.
SIA “Jūrmalas namu pārvalde” - Nesaprotama situacija
Домовладельцы
Fri, 20 Jun 2025 10:36:17 +0000
Mēs kopā ar pārējiem esam bezgala šokēti par situāciju ar SIA “Jūrmalas namu pārvalde” – MĒS - iedzīvotāji jau gadiem maksājam rēķinus, taču tagad “Jūrmalas ūdens” ziņo par vairāku tūkstošu eiro lielu parādu. Gribas jautāt - kur ir mūsu nauda? Šāda attieksme no apsaimniekotāja puses ir vienkārši nepieļaujama. Viņi neliekas ne zinis! Un nevar atklāt, kur ir pazudusi nauda!
220.lv - Preces strāvas režīms
Интернет магазины
Fri, 20 Jun 2025 10:37:38 +0000
Tātad, iegādājos lampu, viss jau būtu labi… bet kas pie velna ir tas? Izpētot preces aprakstu mājaslapā rakstīts “strāvas padeve - usb”, bet man atnāca ar ķīnas kontaktdakšu (ja nemaldos, varu arī kļūdīties). Kopš kuriem laikiem, latviešu internetveikalā mēs tirgojam preces ar tādām kontaktdakšām? Kur man viņu praust? Nē nu labi, pārveidotāju skrēju pa visu pilsētu un meklēju - atradu. Taču tie ir papildus izmaksas, ar kurām es nerēķinājos. Lūdzu vismaz elementāri nomainiet aprakstu, lau nemaldinātu cilvēkus. Mans pasūtījuma nr - 37746607
Veterinārā klīnika Amicus Rēzeknē - Attieksme
Ветеринарные клиники
Thu, 19 Jun 2025 12:27:05 +0000
NEKAD neatgriezīšos – visbriesmīgākā pieredze 7 gadu laikā kopš man ir suns. Manam sunim bija nepieciešama ultrasonogrāfija. Biju pierakstījusies šajā klīnikā, jo atrados Latgalē un manas vetārstes klīnikā Rīgā nebija nepieciešamā iekārta. Viss, kas bija nepieciešams – izmeklējums, pēc kura mana vetārste plānotu tālāku ārstēšanu. Analīzes jau bija viņas rīcībā, un tas tika skaidri un vairākkārt pateikts arī šīs klīnikas personālam. Taču jau ieejot sajutu attieksmi, kas mani samulsināja. Pārmetumi par to, ka atnācu “bez analīzēm”, neticība maniem vārdiem un vispārējs nicinājums – it kā es būtu vainīga, ka vispār atļāvos te ierasties. Tālāk kabinetā - Komandas bija haotiskas, neizprotamas, un kad suns – kā jau dzīvnieks nepazīstamā vietā – nesaprata, ko no viņa grib un es arī nē! Pirmo reizi ko tādu daru! Man tika necienīgi pateiks, ka “viņam jau jāsaprot, kas jādara,jo es esmu saimniece”. Tas ir nepieņemami. Es nekad neesmu redzējusi tik aukstu un augstprātīgu izturēšanos pret dzīvnieku un saimnieku. Tā nav profesionāla, tā ir pazemojoša attieksme. Es vienkārši paņēmu savu suni un aizgāju, neturpinot šo farsu. Sazinājos ar savu vetārsti Rīgā, ar sonogrāfijas klīniku – visi bija šokēti, ka no manis tika prasīts kaut kas tāds, kas nemaz nav nepieciešams. Viņi man teica tikai vienu: “Jūs vienkārši esat trāpījusies nepareizā vietā.” Un diemžēl – tā ir taisnība. Esmu satriekta un dziļi vīlusies. Nevienam NEIESAKU šo klīniku. Tā nav aprūpe. Tā ir emocionāla agresija un visdziļākais neprofesionalitātes piemērs. Man ir žēl, ka šādi cilvēki sevi sauc par vetārstiem. Labāk samaksāt vairāk, braukt tālāk, nekā ļaut dzīvniekam pieredzēt šādu attieksmi.
M79.lv - Krāpšanās ar preču cenām
Интернет магазины
Fri, 20 Jun 2025 10:39:12 +0000
Pasūtīts Kingston Fury Renegade NVMe SSD, PCIe 4.0, M.2 Typ 2280 – 2 TB no M79 06.06.2025. Vietnē bija teikts, ka ir pieejami 10 un piegāde 7 dienu laikā. Es samaksāju par pasūtījumu, un viņi man atsūtīja e-pastu, ka statuss ir mainīts uz jaunu un ka tas tiks piegādāts 8 dienu laikā. Ir pagājušas 11 dienas, un es neesmu dzirdējis no interneta veikala. Nolēmu viņiem piezvanīt, kas izrādījās nemaz tik vienkārši. Pēc pāris stundām beidzot tiku cauri un jautāju, kas ar manu pasūtījumu nav kārtībā. Saņēmu atbildi, ka par tādu cenu preces nav, bet ja vēlēsies pasūtīsim citur, bet būs jāpiemaksā 25 eiro. Ko tas vispār nozīmē? Kāda man starpība par kādu cenu viņi pērk preci, es samaksāju to cenu, kas norādīta mājaslapā. Tiem vietnē jāsniedz atbilstoša informācija. Vai man vajadzēja samaksāt starpību? es nesaprotu. Cilvēku maldināšana visaugstākajā līmenī. Neiesaku šo interneta veikalu!
M79.lv - Krāpšanās ar preču cenām
Интернет магазины
Fri, 20 Jun 2025 13:30:00 +0000
Заказал в M79 06.06.2025 Kingston Fury Renegade NVMe SSD, PCIe 4.0, M.2 Typ 2280 – 2 TB. На сайте было написано что доступно 10 штук и доставка в течение 7 дней. Оплатил заказ прислали на Е-мэйл что статус поменялся на новый и что будет доставлен в течении 8 дней. Проходит 11 дней от интернет магазина ни духу не слуху. Решил им позвонить что оказалось не так легко, через пару часов я всё-таки дозвонился и спросил что с моим заказом, на что я получил ответ, что товара по такой цене нет , но если вы хотите мы закажем вам его в другом месте но вам придётся доплатить 25 euro . Что это вообще значит? Какая мне разница по какой цене они покупают товар, я заплатил ту цену, которая указана на сайте. Они должны указывать адекватную информацию на сайте. Должен ли я был доплачивать разницу? Я не понимаю. Обман людей на высшем уровне. Не рекомендую этот интернет-магазин!
Arsts - Ļoti slikts serviss. Dalas cilvēkus pa nacionalitātes
Врач
Fri, 20 Jun 2025 13:24:58 +0000
Neiesaku apmeklēt Paula Stradiņos neiroķirurga Egilsu Valeinisa. Ārsts nokavēja uz 20. minutem. Tas ir pirmkārt, otrkārt - es sasveicinājos krieviski ( dzimta valoda), viņs uzreiz teica, kā " jūs esat 1982. gada cilvēks, es ar ar jums nerunāšu krieviski". Es viņam saku, ka man vieglāk izteik savu problemu dzimtāja valoda, kā Jus esat ārsts un es lūdzu nedalīt cilvēkus pa nacionalitātes. Lūdzu ārstu runāt at mani, kā viņam ērtāk! Es vis saprotu, bēt es runāšu ta ka man vieglāk. VISS! Vairāk viņš ar mani nerunāja. Uz visiem manam jautājumiem viņš atbild - "Es nezinu kāpēc jums sāp, es nezinu ko jums darīt, dzērt ibumetinu!" (Man jostas daļā haemangioma).
X TAXI - Slikts serviss, vadītāja rīcība
Такси
Fri, 20 Jun 2025 10:55:20 +0000
Tagad šī iestāde saucas X-TAXI. Un kļūst tikai sliktāk un sliktāk. Vadītāji regulāri atsakās ieslēgt skaitītājus, mēģina vienoties par fiksētu maksu, lai izvairītos no nodokļiem un maksām taksoparkam. Cenas jau tā nav zemas, bet vēl mēģina apiet likumu! Vadītāji bieži vien ir neadekvāti un uzvedas nepieklājīgi. Man un draudzenei pēc 30 minūšu gaidīšanas vispār lika izkāpt no mašīnas tikai tāpēc, ka pieprasīju ieslēgt skaitītāju un aizvest mūs atbilstoši likumam un tarifam. Tā ir nekaunība un atklāta klientu tiesību ignorēšana! X-TAXI numuri: 8500, 20008500 – agrāk pazīstami kā BALTIC – ir kļuvuši par haosu, nevis kvalitatīvu taksometru servisu.
Baby Store - Krāpšana
Магазины детских товаров
Fri, 20 Jun 2025 10:41:16 +0000
24. martā veicu pasūtījumu interneta veikalā Baby Store. 27. martā man atsūtīja ziņu, ka pasūtītais produkts nav pieejams, lai gan mājaslapā tas tika norādīts kā pieejams noliktavā. Man tika piedāvātas alternatīvas preces, taču es atteicos un tajā pašā dienā pieprasīju naudas atmaksu. 31. martā man atbildēja, ka nauda tiks atgriezta 14 dienu laikā. Šodien jau 19. jūnijs, taču nauda joprojām nav atgriezta. Uz telefona zvaniem un SMS veikals nereagē, arī uz e-pastiem netiek sniegta atbilde. Šī nav mana pirmā sūdzība par šo veikalu, taču es vēl ceru uz taisnīgumu. Diemžēl, savas neuzmanības dēļ, nepārbaudot veikalu kārtīgi, esmu zaudējusi ievērojamu naudas summu. Brīdinu citus pircējus – esiet ļoti uzmanīgi ar šo veikalu!

Kategorija: Antireklama.lv | Skatījumu skaits: 2204 | Pievienoja: ADMIN | Atslēgvārdi: Группа Говнорынок в Facebook | Reitings: 0.0/0
Komentāru kopskaits: 0
avatar